net aan 31 euro per uur per persoon..quote:Op maandag 1 juni 2026 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Met 2 man 8 uur bezig in een tuin voor 500 vind ik echt niet duur.
Nou, en dan moet de boel nog afgevoerd worden, dat is ook niet gratis, de bedrijfsbus kost geld, benzine....quote:Op maandag 1 juni 2026 21:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
net aan 31 euro per uur per persoon..
quote:
Koopje van de maandquote:Op maandag 1 juni 2026 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, en dan moet de boel nog afgevoerd worden, dat is ook niet gratis, de bedrijfsbus kost geld, benzine....
Vind ik wel.quote:
Zoeteke.quote:
Nog even volhouden.quote:
Okidoquote:
Mij bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |