Je bent een hert?quote:
Moet ik nou weer terug ?quote:
Maar dan hoef je toch niet dit soort dingen te doen. Ga lekker op een plein staan of zoquote:Op maandag 1 juni 2026 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Recht op demonstratie en dat soort geneuzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |