@_UserName_quote:Op maandag 1 juni 2026 23:46 schreef Homijn het volgende:
Een lofdicht voor de maandwinnaar
Een lang verwachte claim to fame
Allang in zicht, dus niet zo raar:
We buigen nederig voor _UserName_![]()
Geen idee waar die streepjes voor zijn![]()
Maar z'n naam valt zo wél extra op
Da's voor de rest van ons wel zo fijn
Het onderstreept z'n plek aan de top
Kom je alfabetisch in de winnaarslijst vooraan
met zo'n streepje voor je gebruikersnaam?
Kun je bij het bolken extra op je strepen staan?
Dragen die underscores bij aan je faam?
Ik had deze maandwinst niet verwacht
Heb er veel vragen door gekregen
Wat maakt eigenlijk plek acht
Nu zoveel beter dan plaats negen?
Alleen de Top3 heeft #ANONIEM afgetroeft
Op diens vertrek reageren we met een kater en bedroefd
De zege van _UserName_; het moest zo zijn
Gefeliciteerd, proost met een glas rode wijn
Weet ik veel.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man snap je me niet? tegen wie spelt julie bevor de Wm-Turnier?
ma man man wat antwort jij wanneer ik jou niet vraagquote:Op maandag 1 juni 2026 23:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik doe niet aan voetbal.
Ik mag dat.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ma man man wat antwort jij wanneer ik jou niet vraag
Amenquote:
Wie is er nou weer op anoniem gegaan?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:46 schreef Homijn het volgende:
Een lofdicht voor de maandwinnaar
Een lang verwachte claim to fame
Allang in zicht, dus niet zo raar:
We buigen nederig voor _UserName_![]()
Geen idee waar die streepjes voor zijn![]()
Maar z'n naam valt zo wél extra op
Da's voor de rest van ons wel zo fijn
Het onderstreept z'n plek aan de top
Kom je alfabetisch in de winnaarslijst vooraan
met zo'n streepje voor je gebruikersnaam?
Kun je bij het bolken extra op je strepen staan?
Dragen die underscores bij aan je faam?
Ik had deze maandwinst niet verwacht
Heb er veel vragen door gekregen
Wat maakt eigenlijk plek acht
Nu zoveel beter dan plaats negen?
Alleen de Top3 heeft #ANONIEM afgetroeft
Op diens vertrek reageren we met een kater en bedroefd
De zege van _UserName_; het moest zo zijn
Gefeliciteerd, proost met een glas rode wijn
ik weet van paar. naja. jammer is dat. maargoed ik ga dat niet noemen hequote:
Volgens sommige verhalen waren de sirenen jonge vrouwen die voortdurend om aandacht vroegen, maar niet hun maagdelijkheid wilden verliezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |