abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2026 @ 23:46:12 #226
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220939218
Een lofdicht voor de maandwinnaar
Een lang verwachte claim to fame
Allang in zicht, dus niet zo raar:
We buigen nederig voor _UserName_ _O_

Geen idee waar die streepjes voor zijn :?
Maar z'n naam valt zo wél extra op
Da's voor de rest van ons wel zo fijn
Het onderstreept z'n plek aan de top

Kom je alfabetisch in de winnaarslijst vooraan
met zo'n streepje voor je gebruikersnaam?
Kun je bij het bolken extra op je strepen staan?
Dragen die underscores bij aan je faam?

Ik had deze maandwinst niet verwacht
Heb er veel vragen door gekregen
Wat maakt eigenlijk plek acht
Nu zoveel beter dan plaats negen? :?

Alleen de Top3 heeft #ANONIEM afgetroeft
Op diens vertrek reageren we met een kater en bedroefd
De zege van _UserName_; het moest zo zijn
Gefeliciteerd, proost met een glas rode wijn
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 1 juni 2026 @ 23:48:37 #227
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220939228
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:46 schreef Homijn het volgende:
Een lofdicht voor de maandwinnaar
Een lang verwachte claim to fame
Allang in zicht, dus niet zo raar:
We buigen nederig voor _UserName_ _O_

Geen idee waar die streepjes voor zijn :?
Maar z'n naam valt zo wél extra op
Da's voor de rest van ons wel zo fijn
Het onderstreept z'n plek aan de top

Kom je alfabetisch in de winnaarslijst vooraan
met zo'n streepje voor je gebruikersnaam?
Kun je bij het bolken extra op je strepen staan?
Dragen die underscores bij aan je faam?

Ik had deze maandwinst niet verwacht
Heb er veel vragen door gekregen
Wat maakt eigenlijk plek acht
Nu zoveel beter dan plaats negen? :?

Alleen de Top3 heeft #ANONIEM afgetroeft
Op diens vertrek reageren we met een kater en bedroefd
De zege van _UserName_; het moest zo zijn
Gefeliciteerd, proost met een glas rode wijn

@_UserName_
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 juni 2026 @ 23:49:15 #228
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220939231
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:42 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Goeden vraag. Ik denk een pool
man man snap je me niet? tegen wie spelt julie bevor de Wm-Turnier?
  maandag 1 juni 2026 @ 23:50:08 #229
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220939234
Dit gedicht bevat zoveel lagen. _O_ _O_ _O_
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 juni 2026 @ 23:51:02 #230
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220939236
Note to self: vaker op maandagavond 1 liter wortellikeur drinken
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220939238
:)
pi_220939240
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:49 schreef mario390 het volgende:

[..]
man man snap je me niet? tegen wie spelt julie bevor de Wm-Turnier?
Weet ik veel.
Ik doe niet aan voetbal.
pi_220939247
:D :D
  maandag 1 juni 2026 @ 23:55:54 #234
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220939248
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:52 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Weet ik veel.
Ik doe niet aan voetbal.
ma man man wat antwort jij wanneer ik jou niet vraag
  maandag 1 juni 2026 @ 23:56:00 #235
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220939249
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220939252
Blub en het is idioot warm op mijn slaapkamer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220939254
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:55 schreef mario390 het volgende:

[..]
ma man man wat antwort jij wanneer ik jou niet vraag
Ik mag dat.
Vrij land, dit, dat.
pi_220939259
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:56 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Ik mag dat.
Vrij land, dit, dat.
Amen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220939261
al met al excentrice personen incl mezelf die hier altijd posten.

Denk altijd maar we hebben allemaal ons eigen ding. en dan nog kan het leuk zijn.
Do what you love, love what you do!
pi_220939262
♡♡♡♡
pi_220939267
jarig jah? :P
Do what you love, love what you do!
pi_220939269
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:46 schreef Homijn het volgende:
Een lofdicht voor de maandwinnaar
Een lang verwachte claim to fame
Allang in zicht, dus niet zo raar:
We buigen nederig voor _UserName_ _O_

Geen idee waar die streepjes voor zijn :?
Maar z'n naam valt zo wél extra op
Da's voor de rest van ons wel zo fijn
Het onderstreept z'n plek aan de top

Kom je alfabetisch in de winnaarslijst vooraan
met zo'n streepje voor je gebruikersnaam?
Kun je bij het bolken extra op je strepen staan?
Dragen die underscores bij aan je faam?

Ik had deze maandwinst niet verwacht
Heb er veel vragen door gekregen
Wat maakt eigenlijk plek acht
Nu zoveel beter dan plaats negen? :?

Alleen de Top3 heeft #ANONIEM afgetroeft
Op diens vertrek reageren we met een kater en bedroefd
De zege van _UserName_; het moest zo zijn
Gefeliciteerd, proost met een glas rode wijn

Wie is er nou weer op anoniem gegaan?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220939271
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:59 schreef kree het volgende:
jarig jah? :P
Nee
♡♡♡♡
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 00:00:45 #244
45833 crew  Fogel
pi_220939274
:+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_220939275
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Wie is er nou weer op anoniem gegaan?
ik weet van paar. naja. jammer is dat. maargoed ik ga dat niet noemen he :P

wat is dit leuk lied idee?
Do what you love, love what you do!
pi_220939277
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:00 schreef Fogel het volgende:
:+
:W
♡♡♡♡
  dinsdag 2 juni 2026 @ 00:01:23 #247
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220939278
sirenenalarm
pi_220939280
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:01 schreef mario390 het volgende:
sirenenalarm
Volgens sommige verhalen waren de sirenen jonge vrouwen die voortdurend om aandacht vroegen, maar niet hun maagdelijkheid wilden verliezen.
♡♡♡♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')