goedkoop niet denk want kan vast goedkoper nog, Ik van alle shit af en er een half jaar niet naar om moet kijken wel.quote:
is ook zo. en kan me nog net zo goed herinneren dat ik niet rond kwam in de maand alleen met vaste lasten.quote:
Helemaal prima. Resultaat ook naar je zin ?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo. en kan me nog net zo goed herinneren dat ik niet rond kwam in de maand alleen met vaste lasten.
Nu kan het. en is een keuze hoor want zou het kunnen sparen enzo. En zelf doen. Maarja kies de makkelijke optie. En dat kan nu gelukkig.
ja hoor ziet er weer netjes uit, tis te donker om foto te maken, maar kan morgen nog wel even doen mocht iemand het boeienquote:Op maandag 1 juni 2026 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal prima. Resultaat ook naar je zin ?
Gratuliere.quote:
Wel de goede volgorde. Tot over 2 uurtjes leave.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke blub want ik ga pissen en slapen
Goeden vraag. Ik denk een poolquote:
Een persoon,quote:
@_UserName_quote:Op maandag 1 juni 2026 23:46 schreef Homijn het volgende:
Een lofdicht voor de maandwinnaar
Een lang verwachte claim to fame
Allang in zicht, dus niet zo raar:
We buigen nederig voor _UserName_![]()
Geen idee waar die streepjes voor zijn![]()
Maar z'n naam valt zo wél extra op
Da's voor de rest van ons wel zo fijn
Het onderstreept z'n plek aan de top
Kom je alfabetisch in de winnaarslijst vooraan
met zo'n streepje voor je gebruikersnaam?
Kun je bij het bolken extra op je strepen staan?
Dragen die underscores bij aan je faam?
Ik had deze maandwinst niet verwacht
Heb er veel vragen door gekregen
Wat maakt eigenlijk plek acht
Nu zoveel beter dan plaats negen?
Alleen de Top3 heeft #ANONIEM afgetroeft
Op diens vertrek reageren we met een kater en bedroefd
De zege van _UserName_; het moest zo zijn
Gefeliciteerd, proost met een glas rode wijn
Weet ik veel.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man snap je me niet? tegen wie spelt julie bevor de Wm-Turnier?
ma man man wat antwort jij wanneer ik jou niet vraagquote:Op maandag 1 juni 2026 23:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik doe niet aan voetbal.
Ik mag dat.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ma man man wat antwort jij wanneer ik jou niet vraag
Amenquote:
Wie is er nou weer op anoniem gegaan?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:46 schreef Homijn het volgende:
Een lofdicht voor de maandwinnaar
Een lang verwachte claim to fame
Allang in zicht, dus niet zo raar:
We buigen nederig voor _UserName_![]()
Geen idee waar die streepjes voor zijn![]()
Maar z'n naam valt zo wél extra op
Da's voor de rest van ons wel zo fijn
Het onderstreept z'n plek aan de top
Kom je alfabetisch in de winnaarslijst vooraan
met zo'n streepje voor je gebruikersnaam?
Kun je bij het bolken extra op je strepen staan?
Dragen die underscores bij aan je faam?
Ik had deze maandwinst niet verwacht
Heb er veel vragen door gekregen
Wat maakt eigenlijk plek acht
Nu zoveel beter dan plaats negen?
Alleen de Top3 heeft #ANONIEM afgetroeft
Op diens vertrek reageren we met een kater en bedroefd
De zege van _UserName_; het moest zo zijn
Gefeliciteerd, proost met een glas rode wijn
ik weet van paar. naja. jammer is dat. maargoed ik ga dat niet noemen hequote:
Volgens sommige verhalen waren de sirenen jonge vrouwen die voortdurend om aandacht vroegen, maar niet hun maagdelijkheid wilden verliezen.quote:
Dame HC.quote:
Beetje zoals onlyfans?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens sommige verhalen waren de sirenen jonge vrouwen die voortdurend om aandacht vroegen, maar niet hun maagdelijkheid wilden verliezen.
Daar zijn de meningen duidelijk over verdeeld. En daar laat ik het bij.quote:
I know.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen duidelijk over verdeeld. En daar laat ik het bij.
Dat is een BBQ toch ?quote:
broodje makenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik nog even een broodje maken..
Of slapen
Optie broodje.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik nog even een broodje maken..
Of slapen
Goffer.quote:
Le Creuset zijn fijne pannen.quote:
het is wel beetje zoals het ging iig. LOL ook met mij.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Optie broodje.
Bekijk deze YouTube-video
Heb ik nog wel een mooi verhaal over.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
het is wel beetje zoals het ging iig. LOL ook met mij.
hahaha. gelukkig kunnen ze allemaal beetje de humor ervan in zien.
Ik ook.quote:
Vertel?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik nog wel een mooi verhaal over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |