quote:
Een bolkgebedjequote:Op maandag 1 juni 2026 17:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeker! Voor het slapen gaan nog een bolkgebed
Ja je snapt niet dat ze dat niet aanpakken hequote:Op maandag 1 juni 2026 18:35 schreef ToT het volgende:
Sjezus, ik hoor net dat onze terugweg laatst van de Efteling naar huis tegengehouden is geworden door mafkezen van Extinction Rebellion of Just Stop Oil of zoiets. Daarom moesten we dus een uur met de bus reizen!
Recht op demonstratie en dat soort geneuzel.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je snapt niet dat ze dat niet aanpakken he
Die weten dat heel goed, krijgen ze zelfs training in.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Recht op demonstratie en dat soort geneuzel.
En ze worden gesponsord door bepaalde miljardairs die hen gratis materialen leveren.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die weten dat heel goed, krijgen ze zelfs training in.
[ afbeelding ]
En advocaten indien nodig. Kan nog wel meer opnoemen maar vind de kool het sop niet eens waard.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze worden gesponsord door bepaalde miljardairs die hen gratis materialen leveren.
Dit idd.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En advocaten indien nodig. Kan nog wel meer opnoemen maar vind de kool het sop niet eens waard.
Protesteren is prima. Maar doe dat fijn op het Malieveld of Museumplein. En val geen mensen lastig. Punt.
Dat sowieso ja.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
Het is best bizar het verschil tussen die demo`s . En hoe er opgetreden wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |