Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb een week niet nieuws ff gevolgd of met opzet hier ook niet gereageerd of andere topics.
veraandeming wel. LOL
ver-ademing wat een zeik land zijn we geworden zeg, beter leef je daar in die balkan. ik ben ervoorDo what you love, love what you do!![]()
En wat ga je daar doen dan ? Je kent de taal al niet eens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nouja de hoop dat ik er wat aan kan doen heb ik best wel opgegeven. mss vluchten wel ofzo?quote:Op zondag 31 mei 2026 04:46 schreef FreshFruit het volgende:
En wat ga je daar doen dan ? Je kent de taal al niet eens.Do what you love, love what you do!![]()
ik hoor appartement midden in Skopje de hoofdstad dus van dat land gaat voor 450 euro omgerekend.
best goeie deal dus, kan er sowieso 5 jaar leven dus op spaargeld alleen. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Waarom zou je? We leven in een goed land naar mijn idee.quote:Op zondag 31 mei 2026 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
nouja de hoop dat ik er wat aan kan doen heb ik best wel opgegeven. mss vluchten wel ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmmm ja soort van fresh, maar toch de maatschappij hier en hoe we met elkaar omgaan staat me tegen beetjequote:Op zondag 31 mei 2026 04:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom zou je? We leven in een goed land naar mijn idee.
En alles veel te duur ook...
wil niet Perce weg uit NL want hier is het idd oke en alles geregeld etc. Maar dan kom je in andere landen en denk het is daar gewoon beter?Do what you love, love what you do!![]()
Het gras is altijd groener wanneer je daar op vakantie bent.quote:Op zondag 31 mei 2026 04:51 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm ja soort van fresh, maar toch de maatschappij hier en hoe we met elkaar omgaan staat me tegen beetje
wil niet Perce weg uit NL want hier is het idd oke en alles geregeld etc. Maar dan kom je in andere landen en denk het is daar gewoon beter?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
of wacht wat ik zeg. beter. mss is het woord "simpeler". dat is het wellicht meer. geen drama geen gezeik. wel je ding doen en geld verdienen, maar lijkt daar simpeler.Do what you love, love what you do!![]()
zeker en realiseer ik me wel hoor, vandaar dat ik niet gelijk mijn baan op zegdequote:Op zondag 31 mei 2026 04:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener wanneer je daar op vakantie bent.
Do what you love, love what you do!![]()
nouja heb iig nog 2 pakken goedkope Marlboro meegenomen, niet dat ik die shit te roken vind, maar die kan ik altijd wel aan iemand kwijt hier.
Van die neppe ?quote:Op zondag 31 mei 2026 04:55 schreef kree het volgende:
nouja heb iig nog 2 pakken goedkope Marlboro meegenomen, niet dat ik die shit te roken vind, maar die kan ik altijd wel aan iemand kwijt hier.![]()
Die zijn echt slecht.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vind ik Naomi leuker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MoggeWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
nja bad haast ff foto gemaakt daar enzo en van vrouwen die ook nog leuk doen enzoquote:Do what you love, love what you do!![]()
Zoeteke.quote:
Fruitjequote:
Werewolf
maaggoed vertel dat wel in TRV nog beetje ik was nog bij dag 1 nl daar
Straks ontbijten bij mamaWerewolf
leuk toch? ik was al te veel weer een soort disconnect met mijn moeder en familie. althans wat er van over is.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Werewolf
weet je het is een soort van raar wat wij doen en hele week was mijn zusje aangesproken als vrouw van mij.
lol wat logisch is eigenlijk want denken ze.
maar zijn we gewoon op vakantie met mijn ma die 72 is en mijn zusje die relatie heeft. en ik als vrijgezel.
naja napraat is het wel wss maar boeie ik vind het leuk en iedereen. dus waarom niet he? tijd dat ik me daarom druk maakte ben ik allang al voorbij.Do what you love, love what you do!![]()
denk dat hoop moeders dit graag zouden willen ook wel?
\
enne ja ik had altijd discussie met mijn ma en nog en soms is dat dan lastig.Do what you love, love what you do!![]()
Kijk hoe mooi.
Zucht, heb je mijn special guest dan eindelijk.quote:
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja leuk, gaan we het later over hebben.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haiquote:Op zondag 31 mei 2026 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zucht, heb je mijn special guest dan eindelijk.
Goedemorgen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
nu heb ik 4 sonnenbrillenom dat de ene meid 1 brill van de in de sportplatz-kantine gevonden heeft en brill mutti thuis gevonden
de wat ganz weg is is de van baska om 10 euro , ik kann me 20 brillen kaufen
![]()
3 uur zou je er zijn.quote:
Je komt bijna nooit buiten dus wat heb je er aan ?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:29 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik 4 sonnenbrillenom dat de ene meid 1 brill van de in de sportplatz-kantine gevonden heeft en brill mutti thuis gevonden
Toen zou ik er op dat moment zijn qua punten, maar zo lang jij punten haalt, wordt dat tijdstip later. En dat is nu dus 06.28quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hoe op hoor. Je hebt deze maand gewonnen.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toen zou ik er op dat moment zijn qua punten, maar zo lang jij punten haalt, wordt dat tijdstip later. En dat is nu dus 06.28![]()
![]()
ik las gister met verbazing mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat bedoel je ? ik ben wel buiten en wat bedoel je wat heb ik an?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je komt bijna nooit buiten dus wat heb je er aan ?![]()
Niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoel je ? ik ben wel buiten en wat bedoel je wat heb ik an?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die berekening over de punkten. 450 is te doen maar 600 is nogal veel.quote:
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Goedemorgen, zit een foutje in.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is zo, maar zo lang het theoretisch nog kan.. dat is een beetje als wanner voetbalclub A 30 goals meer heeft en nog geen kampioen is omdat club B op gelijke hoogte kan komen.. die gaan er nooit 30 scoren maar toch is A dan nog geen kampioenquote:Op zondag 31 mei 2026 05:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die berekening over de punkten. 450 is te doen maar 600 is nogal veel.
[ afbeelding ]
Kan je nagaan hoe duur het voor mensen is die niet scheefwonenquote:Op zondag 31 mei 2026 04:51 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm ja soort van fresh, maar toch de maatschappij hier en hoe we met elkaar omgaan staat me tegen beetje
wil niet Perce weg uit NL want hier is het idd oke en alles geregeld etc. Maar dan kom je in andere landen en denk het is daar gewoon beter?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De echte winnaar van het jaar?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
GebruikerTquote:
Freon MT6.quote:
Een fijne dag gewenst.
ondertussen alvast wat slingers ophangen, ballonnen opblazenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik heb zonnnebril gekocht voor 30 euro, vast weer eentje die dik illegaal is of iets. maargoed glazen werken goed en ik zie er stukje cooler uit enzo. LOLquote:Op zondag 31 mei 2026 05:29 schreef mario390 het volgende:
Ga je je eerste keer DTS zo groots vieren ?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:45 schreef _UserName_ het volgende:
ondertussen alvast wat slingers ophangen, ballonnen opblazen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb een goedkoop dingetje voor in de auto and thats itTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ja joh, heb allemaal hapjes en drank in de koelkastquote:Op zondag 31 mei 2026 05:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je je eerste keer DTS zo groots vieren ?
lol is dit aanval op mij? geef mij maar alternatief dan?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe duur het voor mensen is die niet scheefwonen
dikke lul dat ij hier weg ga trouwens en ben ik heel eerlijk over. weet dat het scheef is beetje. maar ik ga geen 1500 betalen om iets duurs te huren omdat ze niet genoeg bouwen wat wel te betalen is?Do what you love, love what you do!![]()
Heb een erfstukje Rayban , ben ik heel zuinig op.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:47 schreef _UserName_ het volgende:
heb een goedkoop dingetje voor in de auto and thats it“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja joh, heb allemaal hapjes en drank in de koelkast![]()
daar zit dan ook emotionele waarde aanquote:Op zondag 31 mei 2026 05:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb een erfstukje Rayban , ben ik heel zuinig op.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Er lagen er 2 in de auto. Heb er eentje aan broer gegeven. Maar deze koester ik echt.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daar zit dan ook emotionele waarde aan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
btw en had hier misverstanden over eerder. want is wel eens gedacht dat ik door mijn situatie voorrang kreeg op dit soort sociale woning bouw enzo.
laat ik dat uit de weg helpen, niet dus. Ik kreeg het op inschrijftijd 15 jaar. alleen daardoor. er was geen hulp van instantie waar ik toen was. dat even wel ter verduidelijking. op inkomen op allen dus net zoals ieder recht heeft.
Behalve asiel zoekers want die gaan wel voor. vandaar lange tijd sorry om het te zeggen.
maar ik ga hier niet meer weg totdat beter kan.Do what you love, love what you do!![]()
Verkeerde topic ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik blijf hier ook wonen tot ik de woning kan kopen, officieel woon ik ook scheef. Maar ik ga niet 500 meer betalen gewoon omdat ik het kan. Dat is geld wat ik heb verdiend en ga dat niet zomaar even afdragen aan een of andere geldwolverige huurbaas/woningbouw.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Op welke dan ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb hier een mening over.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:48 schreef kree het volgende:
[..]
lol is dit aanval op mij? geef mij maar alternatief dan?
dikke lul dat ij hier weg ga trouwens en ben ik heel eerlijk over. weet dat het scheef is beetje. maar ik ga geen 1500 betalen om iets duurs te huren omdat ze niet genoeg bouwen wat wel te betalen is?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote erbij zou idd wel handig zijn
Maar jij klaagt niet hoe kut Nederland wel niet isquote:Op zondag 31 mei 2026 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ik blijf hier ook wonen tot ik de woning kan kopen, officieel woon ik ook scheef. Maar ik ga niet 500 meer betalen gewoon omdat ik het kan. Dat is geld wat ik heb verdiend en ga dat niet zomaar even afdragen aan een of andere geldwolverige huurbaas/woningbouw.
Ik deel deze mening.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie het wel somber in, maar ik klaag idd niet, ik heb een plan.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar jij klaagt niet hoe kut Nederland wel niet isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik woon ook scheef maar is omdat ik meer ben gaan verdienen?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ik blijf hier ook wonen tot ik de woning kan kopen, officieel woon ik ook scheef. Maar ik ga niet 500 meer betalen gewoon omdat ik het kan. Dat is geld wat ik heb verdiend en ga dat niet zomaar even afdragen aan een of andere geldwolverige huurbaas/woningbouw.
wat willen ze dan dat ik dit opzeg van sociaal naar particulier voor 3x dubbel? niemand is zo gek denk ik?
ik neem elk jaar de percentage maar op de koop. en kost elke keer meer.
Maar ik was echt 5 jaar geleden in het meest miserabele particulier huisje ooit waar ik dik genaaid werd.
Nooit meer he? psych hulp kost nog meer,. Ik blijf hier zolang het kan en als ik kan kopen dan doe ik het. maarre ja spaar ff 5 ton ofzo he, dikke lul. ik blijf hier en is het maar scheef en betaal ik die opslag wel.Do what you love, love what you do!![]()
nu moet ik ook zeggen dat mijn inkomen de afgelopen 10 jaar meer dan 100% is gestegen (bruto)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
[quote]Op zondag 31 mei 2026 05:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik woon ook scheef maar is omdat ik meer ben gaan verdienen?
wat willen ze dan dat ik dit opzeg van sociaal naar particulier voor 3x dubbel? niemand is zo gek denk ik?
Maar ik was echt 5 jaar geleden in het meest miserabele particulier huisje ooit waar ik dik genaaid werd.
Nooit meer he? psych hulp kost nog meer,. Ik blijf hier zolang het kan en als ik kan kopen dan doe ik het. maarre ja spaar ff 5 ton ofzo he, dikke lul. ik blijf hier en is het maar scheef en betaal ik die opslag wel.
[/quote]
Dat is ook prima.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
5 ton sparen is onzin natuurlijk. Het is niet zo dat je een huis contant moet aftikken ofzoquote:Op zondag 31 mei 2026 05:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik woon ook scheef maar is omdat ik meer ben gaan verdienen?
Nooit meer he? psych hulp kost nog meer,. Ik blijf hier zolang het kan en als ik kan kopen dan doe ik het. maarre ja spaar ff 5 ton ofzo he, dikke lul. ik blijf hier en is het maar scheef en betaal ik die opslag wel.
Studieschuld kuch.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
5 ton sparen is onzin natuurlijk. Het is niet zo dat je een huis contant moet aftikken ofzo
dat zal vast geen 500.000 zijnquote:
is het ook en voor mij ook, maar op moment dat ik dit huisje kreeg viel ik nog gewoon in de totaal categorie waar ik van kon huren. (5 jaar terug). enne zou i kiss nog willen ruilen woningbouw voor anderen die mss mer ruimte nodig hebben.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
nu moet ik ook zeggen dat mijn inkomen de afgelopen 10 jaar meer dan 100% is gestegen (bruto)
Maar aan de andere kant ik wacht hier 15 jaar op voor genoeg en was ik nog de 7e die dit nam. dus 6 afgezegd.
en migranten. eentje naast me anderen zijn gewoon uit regio. en mag ze allebei dusDo what you love, love what you do!![]()
ik weeg lasten en baten af. en voor nu is dit meest voordelige voor mij.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
5 ton sparen is onzin natuurlijk. Het is niet zo dat je een huis contant moet aftikken ofzo
fucking egoïstisch ik weet het, maarja anders maak ik alleen maar meer zorgen voor mezelf.Do what you love, love what you do!![]()
Is kopen niet goedkoper qua hypotheek vs huur voor jou?quote:Op zondag 31 mei 2026 06:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik weeg lasten en baten af. en voor nu is dit meest voordelige voor mij.
fucking egoïstisch ik weet het, maarja anders maak ik alleen maar meer zorgen voor mezelf.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Kunnen we het even over wat anders hebben? Hoe vielen de broodjes in de smaak ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima wel, smaakte alsof ze bij de bakker vandaan kwamenquote:Op zondag 31 mei 2026 06:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kunnen we het even over wat anders hebben? Hoe vielen de broodjes in de smaak ?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
heb me er niet in verdiept eigenlijk. ik weet natuurlijk dat huur alleen maar kost.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is kopen niet goedkoper qua hypotheek vs huur voor jou?
maar je moet bedenken na alle ellende die ik eerder had enzo heb ik geen onwijs vermogen ofzo gespaard
wel laatste 4 jaar vrij snel. maar nog eigen vermogen van mij is mss 50.000 aan spaargeld. heb wel vast contract.
maargoed belletje ging ook af bij de ing. die wilde ook al bellen (de ratten). maargoed ff horen wat hun hebben. ik zie persoonlijk niet echt een handigere optie als dit aanhouden eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is een mooi compliment. En ploeg 2 was ook leuk ?quote:Op zondag 31 mei 2026 06:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Prima wel, smaakte alsof ze bij de bakker vandaan kwamen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moet je niet zo fel conclusies trekken..quote:Op zondag 31 mei 2026 06:05 schreef kree het volgende:
[..]
heb me er niet in verdiept eigenlijk. ik weet natuurlijk dat huur alleen maar kost.
maar je moet bedenken na alle ellende die ik eerder had enzo heb ik geen onwijs vermogen ofzo gespaard
wel laatste 4 jaar vrij snel. maar nog eigen vermogen van mij is mss 50.000 aan spaargeld. heb wel vast contract.
maargoed belletje ging ook af bij de ing. die wilde ook al bellen (de ratten). maargoed ff horen wat hun hebben. ik zie persoonlijk niet echt een handigere optie als dit aanhouden eigenlijk.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik zou dit btw vrij maken he huisje. voor goed appartement. maar denk ook mss moet ik hier maar blij mee zijn en de toeslag op koop toe nemen, zo makkelijk is het niet huis kopen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
gister was maar 1 lange ploegquote:Op zondag 31 mei 2026 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een mooi compliment. En ploeg 2 was ook leuk ?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
En vandaag de tweede ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tweede en derde, van 10-12u en dan van 14-?? uTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik kan wel vertellen en van de lokale gids gehoord. op top A locatie naast het plein met alle beelden in Skopje noord Macedonie. huur is 450 p/m.
zeg maar he?Do what you love, love what you do!![]()
Dat is helemaal mooi.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:08 schreef _UserName_ het volgende:
tweede en derde, van 10-12u en dan van 14-?? u
straks als Jyske op bed ligt even nog wat boodschappen halenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
broodje hamburger 2 euro max. met alle extra, cola 1 euro. asbakken op tafel. relaxte bevolking.
geen gezeik over moslim of christelijk. kerken en moskee naast elkaar daar?
zwerf honden allemaal geregeld.
Ik denk tis perfect land voor mij echt.
weg hier met al NL en EU gezeik.Do what you love, love what you do!![]()
ik overweeg het serieus. maar goed met dat verhaal nog vertellen in TRV topic. want paragliding.quote:Do what you love, love what you do!![]()
doe je ding doe je dansje
daar dan heTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Apart wel eigenlijk . Mensen die janken over AZC zelf wel naar het buitenland willen.
Just saying.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik wacht nog ff op waarmee ok Tandem ging enzo. want hij had de info. maar heb zijn nr. ei
mss eind zomer, lijkt me onwijs leuk om ook anderen daar dan te ontmoeten met die een doel hebben enzo.
mss is er iemand vrouwen nog wel leuk bij ofzo. ik ga dit doen.Do what you love, love what you do!![]()
Alsof ze daar op een kaaskop zitten te wachten die de taal niet eens spreekt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doe niet zo negatief joh? ze kennen daar oke engels, iig die er ervaring in hebben met dat paragliding...quote:Op zondag 31 mei 2026 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
Alsof ze daar op een kaaskop zitten te wachten die de taal niet eens spreekt.
rest kom ik altijd wel uit met handen gebaren enzo? jij niet dan?Do what you love, love what you do!![]()
iets in mij zegt dat je de deksel keihard op je neus krijgtquote:Op zondag 31 mei 2026 06:18 schreef kree het volgende:
[..]
doe niet zo negatief joh? ze kennen daar oke engels, iig die er ervaring in hebben met dat paragliding...
rest kom ik altijd wel uit met handen gebaren enzo? jij niet dan?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
En dan verbaasd zijn in de supermarkt dat ze geen frikandellen verkopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
opgevallen. jonge kindertjes van voor 11 kennen echt goed engels. tis me opgevallen.
maar ook normaal blijkbaar dat ze de hele dag keihard werken.Do what you love, love what you do!![]()
Nogmaals, leuk op vakantie.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:18 schreef kree het volgende:
[..]
doe niet zo negatief joh? ze kennen daar oke engels, iig die er ervaring in hebben met dat paragliding...
rest kom ik altijd wel uit met handen gebaren enzo? jij niet dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
in het dagelijkse leven ga je het daar idd niet mee reddenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
wellicht hoor en is nog geen keihard idee.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
iets in mij zegt dat je de deksel keihard op je neus krijgt
maarja alleen daar leer ik van en dat is al vaker hier gebleken. LOL. nu dit is wel wat in positieve zin.Do what you love, love what you do!![]()
Daar hoef je alleen wat te bestellen maar niet een loodgieter uit te leggen dat je toilet overstroomd met shijt of aan aannemer dat je dak lekt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jij en op je bek gaan en er iets van leren zie ik nu niet echt snel gebeuren, gezien de ervaringen hier. Je zal eerder om je heen slaan en schoppen dat iedereen tegen jou is terwijl jij daar de vreemde eend in de bijt bent. Maar goed, ook dit zal wel aan dovemansoren gericht zijn
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:21 schreef _UserName_ het volgende:
in het dagelijkse leven ga je het daar idd niet mee redden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik wil ook gewoon vrienden ontmoeten en of het vrouw of man is maakt niet eens uit.
maar mensen die zelfde motivatie hebbevan of doel enzo, dat wil ik nastreven.
En ben daar heel slecht in weert ik. en doe maar mijn dingetje. maar wil wel wat anders he. want zo saaie klootzak ben ik niet. en is. vast onwijs gezellig.Do what you love, love what you do!![]()
Niet spotten met mijn doofheid.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
jij en op je bek gaan en er iets van leren zie ik nu niet echt snel gebeuren, gezien de ervaringen hier. Je zal eerder om je heen slaan en schoppen dat iedereen tegen jou is terwijl jij daar de vreemde eend in de bijt bent. Maar goed, ook dit zal wel aan dovemansoren gericht zijn
ik spotte met mijn eigen doofheid 40 jaar terugquote:
Willem Engel en consorten zitten in Paraguay. Is dat iets ?quote:Op zondag 31 mei 2026 06:24 schreef kree het volgende:
ik wil ook gewoon vrienden ontmoeten en of het vrouw of man is maakt niet eens uit.
maar mensen die zelfde motivatie hebbevan of doel enzo, dat wil ik nastreven.
En ben daar heel slecht in weert ik. en doe maar mijn dingetje. maar wil wel wat anders he. want zo saaie klootzak ben ik niet. en is. vast onwijs gezellig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lokwinske. De winnaar van de maand Mei dames en heren.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank u dank uquote:Op zondag 31 mei 2026 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lokwinske. De winnaar van de maand Mei dames en heren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jahl lach er maar om, maar ik zie ff niet veelredenen om alles om te gooienDo what you love, love what you do!![]()
Zijn naam is Username,
de winnaar met grote fame.
Elke ochtend zijn ruimte nemen,
tussen dag en nacht zijn slaap ontlenen.
Altijd vrolijk en immer blij,
met Jyske zij aan zij.
Dit is zijn moment,
de winnaar van
deze maand ,
Ongekend.![]()
dat zal dan eerder van boosheid zijn
zal wel eerlijk zijn, zou dit onwijs leuk vinden om te doen met iemand wel. maa luktnniet wss. of met vrouw en gezellig samen.
Maarja......Do what you love, love what you do!![]()
En Jyske wil me ook feliciteren
Dus Jyskebolk
quote:Op zondag 31 mei 2026 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn naam is Username,
de winnaar met grote fame.
Elke ochtend zijn ruimte nemen,
tussen dag en nacht zijn slaap ontlenen.
Altijd vrolijk en immer blij,
met Jyske zij aan zij.
Dit is zijn moment,
de winnaar van
deze maand ,
Ongekend.![]()
![]()
ik miste me "vriendinnetje" wel om ff mee te kletsten. maar het is wat het is.Do what you love, love what you do!![]()
Rijmschema ging even mis.
na naja ik heb wel even contact nu
wie gaat mee weekje voor 1000 euro cursus ex vlucht. daar met mij?
leren zelf met parachute te paragliden.
accommodatie inbegrepen in die 1000 dus.Do what you love, love what you do!![]()
Hoezo?quote:Werewolf
Kree ga slapen
Je bent vermoeiendWerewolf
Die laatste zin zit me niet helemaal lekker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toonbeeld van gezelligheid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb nog wel een leuk verhaaltje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het waren mooie weken,
opeens mijn kans verkeken.
En toch was er iemand daar,
die ging ervoor niet raar.
En heeft het toen gedaan,
hij was niet te verslaan.
Dat is nu wel gebleken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gefeliciteerd GebruikerT![]()
Welverdiende overwinning![]()
![]()
![]()
Inb4 haters die over gunnen gaan beginnen
quote:Op zondag 31 mei 2026 07:15 schreef MooieTop6 het volgende:
![]()
![]()
Inb4 haters die over gunnen gaan beginnen
Goedemorgen. We gaan de hele dag feest vieren.quote:Op zondag 31 mei 2026 07:15 schreef MooieTop6 het volgende:
![]()
![]()
Inb4 haters die over gunnen gaan beginnen![]()
![]()
En een modaal inkomen van 9000 euro per jaar.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:11 schreef kree het volgende:
broodje hamburger 2 euro max. met alle extra, cola 1 euro. asbakken op tafel. relaxte bevolking.
geen gezeik over moslim of christelijk. kerken en moskee naast elkaar daar?
zwerf honden allemaal geregeld.
Ik denk tis perfect land voor mij echt.
weg hier met al NL en EU gezeik.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze man feestquote:Op zondag 31 mei 2026 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen. We gaan de hele dag feest vieren.![]()
![]()
Dank u!quote:Op zondag 31 mei 2026 07:15 schreef MooieTop6 het volgende:
![]()
![]()
Inb4 haters die over gunnen gaan beginnen![]()
@Dotteke er staat een foutje in de TT , wil je de i en j even omwisselen.
BVD.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-05-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
Thanks Moni.
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dank voor het aanpassen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Check je ratio ook even.quote:
ljipaai“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bargehole. Bist er wer.quote:
Mss dat een andere MOD het even wil aanpassen. @Dotteke heeft niet echt zin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik mis jullie zo af en toe best wel.quote:
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
HIj is toch aangepast? Je wilde Lijpaai dat staat er nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jo binne altiid wolkom. Earder te let as op tiid.quote:Op zondag 31 mei 2026 07:47 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, ik mis jullie zo af en toe best wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Bargequote:
Je hebt gelijk. Sorry . Moest even F5quote:Op zondag 31 mei 2026 07:47 schreef Dotteke het volgende:
HIj is toch aangepast? Je wilde Lijpaai dat staat er nu“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je mag gewoon je tegen u zeggen hoor.quote:Op zondag 31 mei 2026 07:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jo binne altiid wolkom. Earder te let as op tiid.
Morguh Cupquote:
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog leuke plannen voor vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bytsje respect foar de alden is my altiid leart.quote:Op zondag 31 mei 2026 07:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je mag gewoon je tegen u zeggen hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, jij bent een broekie.quote:Op zondag 31 mei 2026 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bytsje respect foar de alden is my altiid leart.
![]()
![]()
![]()
Lol wat een gezeik? echt vonden dat jullie nou van mij?
Oke dan blijf ik beter ff weg?
Ik weet dat ok zeikerig kan zijn soms. maar dat was het nou ook weer niet.
Tot laterssssss
Dit doen we even in Dm als je wil.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:13 schreef kree het volgende:
Tot laterssssss“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oja ik had een mention die ik perrongeluk weg geklikt had dus weet niet meer van wie.
Over dat hele Tetris verhaal. het klopt ik had daar wat over gepost als tip film.
Maar is de film dus en die gaat niet in op die murderes erna. sterker nog ik wist dat hele verhaal niet.
Dus ga die docu even opzoeken, zou me niks verbazen dat het allemaal met elkaar te maken heeft.
Althans niet het verhaal film, want die verteld min of meer het verhaal over het spelletje.
die moorden weet ik ook niet.
ga kijken.
maar interessant. @Dotteke weet jij nog wie zei?Do what you love, love what you do!![]()
En weer geen antwoord.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mijn DM is altijd open hoor? ik zie mezelf nou niet echt iets heel veel verkeerd doen, maargoed.quote:
Nou, ga wel even een stukkie wandelen vandaag. Maar dat gaan geen 500 mijl worden.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dan gaat dit helemaal niks worden zeker?quote:Op zondag 31 mei 2026 08:33 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nou, ga wel even een stukkie wandelen vandaag. Maar dat gaan geen 500 mijl worden.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wel bekende klassieker van piano, het is niet zo heel moeilijk om te spelen trouwens.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat dit helemaal niks worden zeker?
Bekijk deze YouTube-video
BlubWerewolf
Wat ben ik blij jou te zien.quote:
Ik zag het plaatje en wist gewoon welk nummer het was.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat dit helemaal niks worden zeker?
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik jou ookquote:Werewolf
Dat begin is gewoon waarheen leidt de weg.quote:
Ken ze beide uit mijn hoofd.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat begin is gewoon waarheen leidt de weg.
ik niet maar toch is dit onderhand al weer dik oud dusquote:Op zondag 31 mei 2026 08:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik zag het plaatje en wist gewoon welk nummer het was.![]()
![]()
Droge neus
Zalf gesmeerdWerewolf
En afblijven nu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja meneerquote:Werewolf
Deze kende ik nog niet.quote:
Wow....
Wel bizar lang trouwens, voor een auditie.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
beetje mijn smaak aan muziek ook wel en vertellende liedjes dus vooral. stijl maakt me niet eens zoveel uit.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet.
Wow....
Wel bizar lang trouwens, voor een auditie.
AI maakt dit toch zeg maar niet na hè hoe grappig en goed het ook is. hier herken je een echte artiest in.Do what you love, love what you do!![]()
Fring is zot aan het doen
Volgens mij heeft ie een muis gezienWerewolf
Playtime!quote:Op zondag 31 mei 2026 09:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij heeft ie een muis gezienHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
heb btw problemen dat ik niet zie wat ik hoor wat ie speelt op gitaar. goed zal wel de show zijn
Anyway en al die huilie gezichtjes op tv, het moet toch kut zijn om nu in de USA te leven als jeugd.
Want kan me niet voorstellen dat ze het eens zijn met trump meerendeel.Do what you love, love what you do!![]()
Hij zit in het kiekenskotquote:Werewolf
Yep vlaamser kan nietquote:Werewolf
Amai, dat wist ik niet! Leuk!quote:
Full English breakfast. Boh....
Nee johquote:Op zondag 31 mei 2026 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh, patat? Nu?
Ik moet er niet aan denken.Werewolf
Nee sorry. Ik weet het niet. Kom ook net binnen was even weg.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:17 schreef kree het volgende:
oja ik had een mention die ik perrongeluk weg geklikt had dus weet niet meer van wie.
Over dat hele Tetris verhaal. het klopt ik had daar wat over gepost als tip film.
Maar is de film dus en die gaat niet in op die murderes erna. sterker nog ik wist dat hele verhaal niet.
Dus ga die docu even opzoeken, zou me niks verbazen dat het allemaal met elkaar te maken heeft.
Althans niet het verhaal film, want die verteld min of meer het verhaal over het spelletje.
die moorden weet ik ook niet.
ga kijken.
maar interessant. @:dotteke weet jij nog wie zei?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Reageer er niet op en zet een TR, je laat je zelf ook steeds uit de tent lokkenquote:Op zondag 31 mei 2026 08:13 schreef kree het volgende:
Tot laterssssssWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fring de muizenvangertquote:Op zondag 31 mei 2026 09:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij heeft ie een muis gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh heer GGquote:![]()
Mogguh Dot.
Dat is al een tijdje gelden, dat ik een TR heb gezet. Bij mijzelf
Een actieve deelnemer.![]()
Ik ben er gek op, maar zou het nu ook iet eten hoorquote:Op zondag 31 mei 2026 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh, patat? Nu?
Ik moet er niet aan denken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er staat geen tr van jou hoorquote:Op zondag 31 mei 2026 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Dot.
Dat is al een tijdje gelden, dat ik een TR heb gezet. Bij mijzelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iddquote:
Voor de rest is het net een kip hihiWerewolf
Ik heb koffie met Ciabattaquote:Op zondag 31 mei 2026 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er gek op, maar zou het nu ook iet eten hoor
O begreep dat je weer voor jezelf dacht een tr op jezelf te hebben gezetquote:Op zondag 31 mei 2026 10:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, klopt. ik heb er als goed is geen enkele gezet nog
Nee, dat niet, dat gebeurt niet als je via de website fokt, alleen mobiel kan het wel een keertje misgaanquote:Op zondag 31 mei 2026 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O begreep dat je weer voor jezelf dacht een tr op jezelf te hebben gezet
![]()
Tijd voor koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja dan staat ook alles dicht bij elkaar hequote:Op zondag 31 mei 2026 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet, dat gebeurt niet als je via de website fokt, alleen mobiel kan het wel een keertje misgaan
Ik moest gisteren een TT repareren, dat lukte mij echt niet op mobiel. Moest er de laptop voor aanzetten
Ik miste de koffie gvdWerewolf
Goedemorgen DJMO
@Rob ze wil koffie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo dan Mutske, wat zeg je nouuuuuuquote:
Nee bij DJMOquote:Werewolf
Lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik heb al ingeschonkenquote:Op zondag 31 mei 2026 10:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik schreef het wel, maar speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Dat iemand daar nog eens om zou vragen hequote:Op zondag 31 mei 2026 10:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik schreef het wel, maar speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Danke schönquote:Op zondag 31 mei 2026 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Een kopje koffie voor DJMO
[ afbeelding ]Ik heb er één en ik ben er trots op
ZO dan pppfff dat was mij een knal onweer, zat tegen het plafond. Zo hard was dieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier schijnt de zon ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen onweer hierWerewolf
Hier ook niet. Hier een zonnetje (die net eventjes weggaat trouwens), vogels die fluiten, en de geur van koffie en brood.Een actieve deelnemer.![]()
Klinkt als een liedje,quote:Op zondag 31 mei 2026 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier ook niet. Hier een zonnetje (die net eventjes weggaat trouwens), vogels die fluiten, en de geur van koffie en brood.
Ja beste knallen en niet zo maar kleine regendruppels. Hele grotequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een vers kopje theeeeeee!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hier kletterende regendruppels, af en toe een flits en een knalquote:Op zondag 31 mei 2026 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier ook niet. Hier een zonnetje (die net eventjes weggaat trouwens), vogels die fluiten, en de geur van koffie en brood.
Dan ineens is het stil, muisstil en dan weer een plens met regen
Voordeel kan wel alles openlaten staan de regen valt recht naar benedenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Reken ik ook goed. Heb je de plofkraak bij Scapino gezien ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga jij nog op vakantie die jaar GG?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de regen blijft beperkt tot een 200 vierkante meter, boven je huis? En blijft ook hangen? De rest van de straat is droog?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier kletterende regendruppels, af en toe een flits en een knal
Dan ineens is het stil, muisstil en dan weer een plens met regen
Voordeel kan wel alles openlaten staan de regen valt recht naar beneden
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dat niet de hele straat mocht meegenieten.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de regen blijft beperkt tot een 200 vierkante meter boven je huis? En blijft ook hangen? De rest van de straat is droog?
Het is inmiddels gestopt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geenquote:Op zondag 31 mei 2026 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet de hele straat mocht meegenieten.
Het is inmiddels gestopt.
[youtube][Bekijk deze YouTube-video
meer.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Niet gekliktquote:Op zondag 31 mei 2026 10:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Geen
[youtube][Bekijk deze YouTube-video
meer.
Ik wel.
Ik wou nog vragen om het naar Gooreind te sturen hihiquote:Op zondag 31 mei 2026 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet de hele straat mocht meegenieten.
Het is inmiddels gestopt.Werewolf
Niks mis mee hoor. Voormalig zanger van Kayak.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 31 mei 2026 10:53 schreef Bargehassus het volgende:
Nog steeds kippenvel.![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wedden dat er straks iemand gaat piepen?
BolkWerewolf
17.520.699 weergaven 20 mrt 2007
Dutch prog-rockers Focus giving a breathtaking performance on NBC´s Midnight Special.
Thijs van Leer - Vox, Flute, Organ
Jan Akkerman - Guitar (-god!)
Bert Ruiter - Bass
Pierre van der Linden - Drums“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Waar wilde gij om wedden dan ?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wedden dat er straks iemand gaat piepen?
Bolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een knuffelquote:
Werewolf
Damn, die krijg je zo ook wel.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
17.520.699 weergaven 20 mrt 2007
Dutch prog-rockers Focus giving a breathtaking performance on NBC´s Midnight Special.
Thijs van Leer - Vox, Flute, Organ
Jan Akkerman - Guitar (-god!)
Bert Ruiter - Bass
Pierre van der Linden - Drums![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is een nog betere uitvoering van deze uitzending. Even zoeken.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ok, een first time hearing reactie. Maar versie is echt langer.... Met name vanaf 13:00
Bekijk deze YouTube-videoHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: