En afblijven nu.quote:
Ja meneerquote:
Deze kende ik nog niet.quote:
beetje mijn smaak aan muziek ook wel en vertellende liedjes dus vooral. stijl maakt me niet eens zoveel uit.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet.
Wow....
Wel bizar lang trouwens, voor een auditie.
Playtime!quote:Op zondag 31 mei 2026 09:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fring is zot aan het doen
Volgens mij heeft ie een muis gezien
Hij zit in het kiekenskotquote:
Yep vlaamser kan nietquote:
Amai, dat wist ik niet! Leuk!quote:
Nee johquote:Op zondag 31 mei 2026 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh, patat? Nu?
Ik moet er niet aan denken.
Nee sorry. Ik weet het niet. Kom ook net binnen was even weg.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:17 schreef kree het volgende:
oja ik had een mention die ik perrongeluk weg geklikt had dus weet niet meer van wie.
Over dat hele Tetris verhaal. het klopt ik had daar wat over gepost als tip film.
Maar is de film dus en die gaat niet in op die murderes erna. sterker nog ik wist dat hele verhaal niet.
Dus ga die docu even opzoeken, zou me niks verbazen dat het allemaal met elkaar te maken heeft.
Althans niet het verhaal film, want die verteld min of meer het verhaal over het spelletje.
die moorden weet ik ook niet.
ga kijken.
maar interessant. @:dotteke weet jij nog wie zei?
Reageer er niet op en zet een TR, je laat je zelf ook steeds uit de tent lokkenquote:Op zondag 31 mei 2026 08:13 schreef kree het volgende:
Lol wat een gezeik? echt vonden dat jullie nou van mij?
Oke dan blijf ik beter ff weg?
Ik weet dat ok zeikerig kan zijn soms. maar dat was het nou ook weer niet.
Tot laterssssss
Fring de muizenvangertquote:Op zondag 31 mei 2026 09:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fring is zot aan het doen
Volgens mij heeft ie een muis gezien
Morguh heer GGquote:
Ik ben er gek op, maar zou het nu ook iet eten hoorquote:Op zondag 31 mei 2026 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh, patat? Nu?
Ik moet er niet aan denken.
Er staat geen tr van jou hoorquote:Op zondag 31 mei 2026 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Dot.
Dat is al een tijdje gelden, dat ik een TR heb gezet. Bij mijzelf
Iddquote:
Ik heb koffie met Ciabattaquote:Op zondag 31 mei 2026 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er gek op, maar zou het nu ook iet eten hoor
O begreep dat je weer voor jezelf dacht een tr op jezelf te hebben gezetquote:Op zondag 31 mei 2026 10:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, klopt. ik heb er als goed is geen enkele gezet nog
Nee, dat niet, dat gebeurt niet als je via de website fokt, alleen mobiel kan het wel een keertje misgaanquote:Op zondag 31 mei 2026 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O begreep dat je weer voor jezelf dacht een tr op jezelf te hebben gezet
Ja dan staat ook alles dicht bij elkaar hequote:Op zondag 31 mei 2026 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet, dat gebeurt niet als je via de website fokt, alleen mobiel kan het wel een keertje misgaan
Zo dan Mutske, wat zeg je nouuuuuuquote:
Nee bij DJMOquote:
Lolquote:
Ik heb al ingeschonkenquote:Op zondag 31 mei 2026 10:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik schreef het wel, maar speciaal voor jou:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Dat iemand daar nog eens om zou vragen hequote:Op zondag 31 mei 2026 10:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik schreef het wel, maar speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
quote:
Danke schönquote:Op zondag 31 mei 2026 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Een kopje koffie voor DJMO
[ afbeelding ]
Klinkt als een liedje,quote:Op zondag 31 mei 2026 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier ook niet. Hier een zonnetje (die net eventjes weggaat trouwens), vogels die fluiten, en de geur van koffie en brood.
Ja beste knallen en niet zo maar kleine regendruppels. Hele grotequote:
Een vers kopje theeeeeee!quote:
Hier kletterende regendruppels, af en toe een flits en een knalquote:Op zondag 31 mei 2026 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier ook niet. Hier een zonnetje (die net eventjes weggaat trouwens), vogels die fluiten, en de geur van koffie en brood.
Reken ik ook goed. Heb je de plofkraak bij Scapino gezien ?quote:
Ga jij nog op vakantie die jaar GG?quote:
En de regen blijft beperkt tot een 200 vierkante meter, boven je huis? En blijft ook hangen? De rest van de straat is droog?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier kletterende regendruppels, af en toe een flits en een knal
Dan ineens is het stil, muisstil en dan weer een plens met regen
Voordeel kan wel alles openlaten staan de regen valt recht naar beneden
Nee dat niet de hele straat mocht meegenieten.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de regen blijft beperkt tot een 200 vierkante meter boven je huis? En blijft ook hangen? De rest van de straat is droog?
Geenquote:Op zondag 31 mei 2026 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet de hele straat mocht meegenieten.
Het is inmiddels gestopt.
Niet gekliktquote:Op zondag 31 mei 2026 10:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Geen
[youtube][Bekijk deze YouTube-video
meer.
Ik wou nog vragen om het naar Gooreind te sturen hihiquote:Op zondag 31 mei 2026 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet de hele straat mocht meegenieten.
Het is inmiddels gestopt.
Niks mis mee hoor. Voormalig zanger van Kayak.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 31 mei 2026 10:53 schreef Bargehassus het volgende:
Nog steeds kippenvel.![]()
![]()
![]()
Waar wilde gij om wedden dan ?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wedden dat er straks iemand gaat piepen?
Bolk
Een knuffelquote:
Damn, die krijg je zo ook wel.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
17.520.699 weergaven 20 mrt 2007
Dutch prog-rockers Focus giving a breathtaking performance on NBC´s Midnight Special.
Thijs van Leer - Vox, Flute, Organ
Jan Akkerman - Guitar (-god!)
Bert Ruiter - Bass
Pierre van der Linden - Drums
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |