quote:Op zondag 31 mei 2026 07:15 schreef MooieTop6 het volgende:
Gefeliciteerd GebruikerT![]()
Welverdiende overwinning![]()
![]()
![]()
Inb4 haters die over gunnen gaan beginnen
Goedemorgen. We gaan de hele dag feest vieren.quote:Op zondag 31 mei 2026 07:15 schreef MooieTop6 het volgende:
![]()
![]()
En een modaal inkomen van 9000 euro per jaar.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:11 schreef kree het volgende:
broodje hamburger 2 euro max. met alle extra, cola 1 euro. asbakken op tafel. relaxte bevolking.
geen gezeik over moslim of christelijk. kerken en moskee naast elkaar daar?
zwerf honden allemaal geregeld.
Ik denk tis perfect land voor mij echt.
weg hier met al NL en EU gezeik.
Deze man feestquote:Op zondag 31 mei 2026 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen. We gaan de hele dag feest vieren.![]()
![]()
Dank u!quote:Op zondag 31 mei 2026 07:15 schreef MooieTop6 het volgende:
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-05-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
Check je ratio ook even.quote:
Bargehole. Bist er wer.quote:
Ja, ik mis jullie zo af en toe best wel.quote:
Jo binne altiid wolkom. Earder te let as op tiid.quote:Op zondag 31 mei 2026 07:47 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, ik mis jullie zo af en toe best wel.
Morguh Bargequote:
Je hebt gelijk. Sorry . Moest even F5quote:Op zondag 31 mei 2026 07:47 schreef Dotteke het volgende:
HIj is toch aangepast? Je wilde Lijpaai dat staat er nu
Je mag gewoon je tegen u zeggen hoor.quote:Op zondag 31 mei 2026 07:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jo binne altiid wolkom. Earder te let as op tiid.
Morguh Cupquote:
Goedemorgen.quote:
Nog leuke plannen voor vandaag?quote:
Bytsje respect foar de alden is my altiid leart.quote:Op zondag 31 mei 2026 07:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je mag gewoon je tegen u zeggen hoor.
Nee, jij bent een broekie.quote:Op zondag 31 mei 2026 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bytsje respect foar de alden is my altiid leart.
Dit doen we even in Dm als je wil.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:13 schreef kree het volgende:
Lol wat een gezeik? echt vonden dat jullie nou van mij?
Oke dan blijf ik beter ff weg?
Ik weet dat ok zeikerig kan zijn soms. maar dat was het nou ook weer niet.
Tot laterssssss
mijn DM is altijd open hoor? ik zie mezelf nou niet echt iets heel veel verkeerd doen, maargoed.quote:
Nou, ga wel even een stukkie wandelen vandaag. Maar dat gaan geen 500 mijl worden.quote:
Dan gaat dit helemaal niks worden zeker?quote:Op zondag 31 mei 2026 08:33 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nou, ga wel even een stukkie wandelen vandaag. Maar dat gaan geen 500 mijl worden.
wel bekende klassieker van piano, het is niet zo heel moeilijk om te spelen trouwens.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat dit helemaal niks worden zeker?
Bekijk deze YouTube-video
Wat ben ik blij jou te zien.quote:
Ik zag het plaatje en wist gewoon welk nummer het was.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat dit helemaal niks worden zeker?
Bekijk deze YouTube-video
Ik jou ookquote:
Dat begin is gewoon waarheen leidt de weg.quote:
Ken ze beide uit mijn hoofd.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat begin is gewoon waarheen leidt de weg.
ik niet maar toch is dit onderhand al weer dik oud dusquote:Op zondag 31 mei 2026 08:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik zag het plaatje en wist gewoon welk nummer het was.![]()
![]()
En afblijven nu.quote:
Ja meneerquote:
Deze kende ik nog niet.quote:
beetje mijn smaak aan muziek ook wel en vertellende liedjes dus vooral. stijl maakt me niet eens zoveel uit.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet.
Wow....
Wel bizar lang trouwens, voor een auditie.
Playtime!quote:Op zondag 31 mei 2026 09:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fring is zot aan het doen
Volgens mij heeft ie een muis gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |