ik overweeg het serieus. maar goed met dat verhaal nog vertellen in TRV topic. want paragliding.quote:
doe niet zo negatief joh? ze kennen daar oke engels, iig die er ervaring in hebben met dat paragliding...quote:Op zondag 31 mei 2026 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
Alsof ze daar op een kaaskop zitten te wachten die de taal niet eens spreekt.
iets in mij zegt dat je de deksel keihard op je neus krijgtquote:Op zondag 31 mei 2026 06:18 schreef kree het volgende:
[..]
doe niet zo negatief joh? ze kennen daar oke engels, iig die er ervaring in hebben met dat paragliding...
rest kom ik altijd wel uit met handen gebaren enzo? jij niet dan?
Nogmaals, leuk op vakantie.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:18 schreef kree het volgende:
[..]
doe niet zo negatief joh? ze kennen daar oke engels, iig die er ervaring in hebben met dat paragliding...
rest kom ik altijd wel uit met handen gebaren enzo? jij niet dan?
wellicht hoor en is nog geen keihard idee.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
iets in mij zegt dat je de deksel keihard op je neus krijgt
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:21 schreef _UserName_ het volgende:
in het dagelijkse leven ga je het daar idd niet mee redden
Niet spotten met mijn doofheid.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
jij en op je bek gaan en er iets van leren zie ik nu niet echt snel gebeuren, gezien de ervaringen hier. Je zal eerder om je heen slaan en schoppen dat iedereen tegen jou is terwijl jij daar de vreemde eend in de bijt bent. Maar goed, ook dit zal wel aan dovemansoren gericht zijn
ik spotte met mijn eigen doofheid 40 jaar terugquote:
Willem Engel en consorten zitten in Paraguay. Is dat iets ?quote:Op zondag 31 mei 2026 06:24 schreef kree het volgende:
ik wil ook gewoon vrienden ontmoeten en of het vrouw of man is maakt niet eens uit.
maar mensen die zelfde motivatie hebbevan of doel enzo, dat wil ik nastreven.
En ben daar heel slecht in weert ik. en doe maar mijn dingetje. maar wil wel wat anders he. want zo saaie klootzak ben ik niet. en is. vast onwijs gezellig.
Lokwinske. De winnaar van de maand Mei dames en heren.quote:
Dank u dank uquote:Op zondag 31 mei 2026 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lokwinske. De winnaar van de maand Mei dames en heren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |