Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb een week niet nieuws ff gevolgd of met opzet hier ook niet gereageerd of andere topics.
veraandeming wel. LOL
ver-ademing wat een zeik land zijn we geworden zeg, beter leef je daar in die balkan. ik ben ervoorDo what you love, love what you do!![]()
En wat ga je daar doen dan ? Je kent de taal al niet eens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nouja de hoop dat ik er wat aan kan doen heb ik best wel opgegeven. mss vluchten wel ofzo?quote:Op zondag 31 mei 2026 04:46 schreef FreshFruit het volgende:
En wat ga je daar doen dan ? Je kent de taal al niet eens.Do what you love, love what you do!![]()
ik hoor appartement midden in Skopje de hoofdstad dus van dat land gaat voor 450 euro omgerekend.
best goeie deal dus, kan er sowieso 5 jaar leven dus op spaargeld alleen. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Waarom zou je? We leven in een goed land naar mijn idee.quote:Op zondag 31 mei 2026 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
nouja de hoop dat ik er wat aan kan doen heb ik best wel opgegeven. mss vluchten wel ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmmm ja soort van fresh, maar toch de maatschappij hier en hoe we met elkaar omgaan staat me tegen beetjequote:Op zondag 31 mei 2026 04:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom zou je? We leven in een goed land naar mijn idee.
En alles veel te duur ook...
wil niet Perce weg uit NL want hier is het idd oke en alles geregeld etc. Maar dan kom je in andere landen en denk het is daar gewoon beter?Do what you love, love what you do!![]()
Het gras is altijd groener wanneer je daar op vakantie bent.quote:Op zondag 31 mei 2026 04:51 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm ja soort van fresh, maar toch de maatschappij hier en hoe we met elkaar omgaan staat me tegen beetje
wil niet Perce weg uit NL want hier is het idd oke en alles geregeld etc. Maar dan kom je in andere landen en denk het is daar gewoon beter?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
of wacht wat ik zeg. beter. mss is het woord "simpeler". dat is het wellicht meer. geen drama geen gezeik. wel je ding doen en geld verdienen, maar lijkt daar simpeler.Do what you love, love what you do!![]()
zeker en realiseer ik me wel hoor, vandaar dat ik niet gelijk mijn baan op zegdequote:Op zondag 31 mei 2026 04:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener wanneer je daar op vakantie bent.
Do what you love, love what you do!![]()
nouja heb iig nog 2 pakken goedkope Marlboro meegenomen, niet dat ik die shit te roken vind, maar die kan ik altijd wel aan iemand kwijt hier.
Van die neppe ?quote:Op zondag 31 mei 2026 04:55 schreef kree het volgende:
nouja heb iig nog 2 pakken goedkope Marlboro meegenomen, niet dat ik die shit te roken vind, maar die kan ik altijd wel aan iemand kwijt hier.![]()
Die zijn echt slecht.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vind ik Naomi leuker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MoggeWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
nja bad haast ff foto gemaakt daar enzo en van vrouwen die ook nog leuk doen enzoquote:Do what you love, love what you do!![]()
Zoeteke.quote:
Fruitjequote:
Werewolf
maaggoed vertel dat wel in TRV nog beetje ik was nog bij dag 1 nl daar
Straks ontbijten bij mamaWerewolf
leuk toch? ik was al te veel weer een soort disconnect met mijn moeder en familie. althans wat er van over is.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Werewolf
weet je het is een soort van raar wat wij doen en hele week was mijn zusje aangesproken als vrouw van mij.
lol wat logisch is eigenlijk want denken ze.
maar zijn we gewoon op vakantie met mijn ma die 72 is en mijn zusje die relatie heeft. en ik als vrijgezel.
naja napraat is het wel wss maar boeie ik vind het leuk en iedereen. dus waarom niet he? tijd dat ik me daarom druk maakte ben ik allang al voorbij.Do what you love, love what you do!![]()
denk dat hoop moeders dit graag zouden willen ook wel?
\
enne ja ik had altijd discussie met mijn ma en nog en soms is dat dan lastig.Do what you love, love what you do!![]()
Kijk hoe mooi.
Zucht, heb je mijn special guest dan eindelijk.quote:
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja leuk, gaan we het later over hebben.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haiquote:Op zondag 31 mei 2026 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zucht, heb je mijn special guest dan eindelijk.
Goedemorgen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
nu heb ik 4 sonnenbrillenom dat de ene meid 1 brill van de in de sportplatz-kantine gevonden heeft en brill mutti thuis gevonden
de wat ganz weg is is de van baska om 10 euro , ik kann me 20 brillen kaufen
![]()
3 uur zou je er zijn.quote:
Je komt bijna nooit buiten dus wat heb je er aan ?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:29 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik 4 sonnenbrillenom dat de ene meid 1 brill van de in de sportplatz-kantine gevonden heeft en brill mutti thuis gevonden
Toen zou ik er op dat moment zijn qua punten, maar zo lang jij punten haalt, wordt dat tijdstip later. En dat is nu dus 06.28quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hoe op hoor. Je hebt deze maand gewonnen.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toen zou ik er op dat moment zijn qua punten, maar zo lang jij punten haalt, wordt dat tijdstip later. En dat is nu dus 06.28![]()
![]()
ik las gister met verbazing mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat bedoel je ? ik ben wel buiten en wat bedoel je wat heb ik an?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je komt bijna nooit buiten dus wat heb je er aan ?![]()
Niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoel je ? ik ben wel buiten en wat bedoel je wat heb ik an?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die berekening over de punkten. 450 is te doen maar 600 is nogal veel.quote:
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Goedemorgen, zit een foutje in.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is zo, maar zo lang het theoretisch nog kan.. dat is een beetje als wanner voetbalclub A 30 goals meer heeft en nog geen kampioen is omdat club B op gelijke hoogte kan komen.. die gaan er nooit 30 scoren maar toch is A dan nog geen kampioenquote:Op zondag 31 mei 2026 05:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die berekening over de punkten. 450 is te doen maar 600 is nogal veel.
[ afbeelding ]
Kan je nagaan hoe duur het voor mensen is die niet scheefwonenquote:Op zondag 31 mei 2026 04:51 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm ja soort van fresh, maar toch de maatschappij hier en hoe we met elkaar omgaan staat me tegen beetje
wil niet Perce weg uit NL want hier is het idd oke en alles geregeld etc. Maar dan kom je in andere landen en denk het is daar gewoon beter?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De echte winnaar van het jaar?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
GebruikerTquote:
Freon MT6.quote:
Een fijne dag gewenst.
ondertussen alvast wat slingers ophangen, ballonnen opblazenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik heb zonnnebril gekocht voor 30 euro, vast weer eentje die dik illegaal is of iets. maargoed glazen werken goed en ik zie er stukje cooler uit enzo. LOLquote:Op zondag 31 mei 2026 05:29 schreef mario390 het volgende:
Ga je je eerste keer DTS zo groots vieren ?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:45 schreef _UserName_ het volgende:
ondertussen alvast wat slingers ophangen, ballonnen opblazen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb een goedkoop dingetje voor in de auto and thats itTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ja joh, heb allemaal hapjes en drank in de koelkastquote:Op zondag 31 mei 2026 05:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je je eerste keer DTS zo groots vieren ?
lol is dit aanval op mij? geef mij maar alternatief dan?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe duur het voor mensen is die niet scheefwonen
dikke lul dat ij hier weg ga trouwens en ben ik heel eerlijk over. weet dat het scheef is beetje. maar ik ga geen 1500 betalen om iets duurs te huren omdat ze niet genoeg bouwen wat wel te betalen is?Do what you love, love what you do!![]()
Heb een erfstukje Rayban , ben ik heel zuinig op.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:47 schreef _UserName_ het volgende:
heb een goedkoop dingetje voor in de auto and thats it“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja joh, heb allemaal hapjes en drank in de koelkast![]()
daar zit dan ook emotionele waarde aanquote:Op zondag 31 mei 2026 05:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb een erfstukje Rayban , ben ik heel zuinig op.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Er lagen er 2 in de auto. Heb er eentje aan broer gegeven. Maar deze koester ik echt.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daar zit dan ook emotionele waarde aan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
btw en had hier misverstanden over eerder. want is wel eens gedacht dat ik door mijn situatie voorrang kreeg op dit soort sociale woning bouw enzo.
laat ik dat uit de weg helpen, niet dus. Ik kreeg het op inschrijftijd 15 jaar. alleen daardoor. er was geen hulp van instantie waar ik toen was. dat even wel ter verduidelijking. op inkomen op allen dus net zoals ieder recht heeft.
Behalve asiel zoekers want die gaan wel voor. vandaar lange tijd sorry om het te zeggen.
maar ik ga hier niet meer weg totdat beter kan.Do what you love, love what you do!![]()
Verkeerde topic ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik blijf hier ook wonen tot ik de woning kan kopen, officieel woon ik ook scheef. Maar ik ga niet 500 meer betalen gewoon omdat ik het kan. Dat is geld wat ik heb verdiend en ga dat niet zomaar even afdragen aan een of andere geldwolverige huurbaas/woningbouw.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Op welke dan ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb hier een mening over.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:48 schreef kree het volgende:
[..]
lol is dit aanval op mij? geef mij maar alternatief dan?
dikke lul dat ij hier weg ga trouwens en ben ik heel eerlijk over. weet dat het scheef is beetje. maar ik ga geen 1500 betalen om iets duurs te huren omdat ze niet genoeg bouwen wat wel te betalen is?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote erbij zou idd wel handig zijn
Maar jij klaagt niet hoe kut Nederland wel niet isquote:Op zondag 31 mei 2026 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ik blijf hier ook wonen tot ik de woning kan kopen, officieel woon ik ook scheef. Maar ik ga niet 500 meer betalen gewoon omdat ik het kan. Dat is geld wat ik heb verdiend en ga dat niet zomaar even afdragen aan een of andere geldwolverige huurbaas/woningbouw.
Ik deel deze mening.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie het wel somber in, maar ik klaag idd niet, ik heb een plan.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar jij klaagt niet hoe kut Nederland wel niet isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik woon ook scheef maar is omdat ik meer ben gaan verdienen?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ik blijf hier ook wonen tot ik de woning kan kopen, officieel woon ik ook scheef. Maar ik ga niet 500 meer betalen gewoon omdat ik het kan. Dat is geld wat ik heb verdiend en ga dat niet zomaar even afdragen aan een of andere geldwolverige huurbaas/woningbouw.
wat willen ze dan dat ik dit opzeg van sociaal naar particulier voor 3x dubbel? niemand is zo gek denk ik?
ik neem elk jaar de percentage maar op de koop. en kost elke keer meer.
Maar ik was echt 5 jaar geleden in het meest miserabele particulier huisje ooit waar ik dik genaaid werd.
Nooit meer he? psych hulp kost nog meer,. Ik blijf hier zolang het kan en als ik kan kopen dan doe ik het. maarre ja spaar ff 5 ton ofzo he, dikke lul. ik blijf hier en is het maar scheef en betaal ik die opslag wel.Do what you love, love what you do!![]()
nu moet ik ook zeggen dat mijn inkomen de afgelopen 10 jaar meer dan 100% is gestegen (bruto)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
[quote]Op zondag 31 mei 2026 05:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik woon ook scheef maar is omdat ik meer ben gaan verdienen?
wat willen ze dan dat ik dit opzeg van sociaal naar particulier voor 3x dubbel? niemand is zo gek denk ik?
Maar ik was echt 5 jaar geleden in het meest miserabele particulier huisje ooit waar ik dik genaaid werd.
Nooit meer he? psych hulp kost nog meer,. Ik blijf hier zolang het kan en als ik kan kopen dan doe ik het. maarre ja spaar ff 5 ton ofzo he, dikke lul. ik blijf hier en is het maar scheef en betaal ik die opslag wel.
[/quote]
Dat is ook prima.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
5 ton sparen is onzin natuurlijk. Het is niet zo dat je een huis contant moet aftikken ofzoquote:Op zondag 31 mei 2026 05:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik woon ook scheef maar is omdat ik meer ben gaan verdienen?
Nooit meer he? psych hulp kost nog meer,. Ik blijf hier zolang het kan en als ik kan kopen dan doe ik het. maarre ja spaar ff 5 ton ofzo he, dikke lul. ik blijf hier en is het maar scheef en betaal ik die opslag wel.
Studieschuld kuch.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
5 ton sparen is onzin natuurlijk. Het is niet zo dat je een huis contant moet aftikken ofzo
dat zal vast geen 500.000 zijnquote:
is het ook en voor mij ook, maar op moment dat ik dit huisje kreeg viel ik nog gewoon in de totaal categorie waar ik van kon huren. (5 jaar terug). enne zou i kiss nog willen ruilen woningbouw voor anderen die mss mer ruimte nodig hebben.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
nu moet ik ook zeggen dat mijn inkomen de afgelopen 10 jaar meer dan 100% is gestegen (bruto)
Maar aan de andere kant ik wacht hier 15 jaar op voor genoeg en was ik nog de 7e die dit nam. dus 6 afgezegd.
en migranten. eentje naast me anderen zijn gewoon uit regio. en mag ze allebei dusDo what you love, love what you do!![]()
ik weeg lasten en baten af. en voor nu is dit meest voordelige voor mij.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
5 ton sparen is onzin natuurlijk. Het is niet zo dat je een huis contant moet aftikken ofzo
fucking egoïstisch ik weet het, maarja anders maak ik alleen maar meer zorgen voor mezelf.Do what you love, love what you do!![]()
Is kopen niet goedkoper qua hypotheek vs huur voor jou?quote:Op zondag 31 mei 2026 06:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik weeg lasten en baten af. en voor nu is dit meest voordelige voor mij.
fucking egoïstisch ik weet het, maarja anders maak ik alleen maar meer zorgen voor mezelf.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Kunnen we het even over wat anders hebben? Hoe vielen de broodjes in de smaak ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima wel, smaakte alsof ze bij de bakker vandaan kwamenquote:Op zondag 31 mei 2026 06:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kunnen we het even over wat anders hebben? Hoe vielen de broodjes in de smaak ?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
heb me er niet in verdiept eigenlijk. ik weet natuurlijk dat huur alleen maar kost.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is kopen niet goedkoper qua hypotheek vs huur voor jou?
maar je moet bedenken na alle ellende die ik eerder had enzo heb ik geen onwijs vermogen ofzo gespaard
wel laatste 4 jaar vrij snel. maar nog eigen vermogen van mij is mss 50.000 aan spaargeld. heb wel vast contract.
maargoed belletje ging ook af bij de ing. die wilde ook al bellen (de ratten). maargoed ff horen wat hun hebben. ik zie persoonlijk niet echt een handigere optie als dit aanhouden eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is een mooi compliment. En ploeg 2 was ook leuk ?quote:Op zondag 31 mei 2026 06:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Prima wel, smaakte alsof ze bij de bakker vandaan kwamen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moet je niet zo fel conclusies trekken..quote:Op zondag 31 mei 2026 06:05 schreef kree het volgende:
[..]
heb me er niet in verdiept eigenlijk. ik weet natuurlijk dat huur alleen maar kost.
maar je moet bedenken na alle ellende die ik eerder had enzo heb ik geen onwijs vermogen ofzo gespaard
wel laatste 4 jaar vrij snel. maar nog eigen vermogen van mij is mss 50.000 aan spaargeld. heb wel vast contract.
maargoed belletje ging ook af bij de ing. die wilde ook al bellen (de ratten). maargoed ff horen wat hun hebben. ik zie persoonlijk niet echt een handigere optie als dit aanhouden eigenlijk.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik zou dit btw vrij maken he huisje. voor goed appartement. maar denk ook mss moet ik hier maar blij mee zijn en de toeslag op koop toe nemen, zo makkelijk is het niet huis kopen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
gister was maar 1 lange ploegquote:Op zondag 31 mei 2026 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een mooi compliment. En ploeg 2 was ook leuk ?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
En vandaag de tweede ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tweede en derde, van 10-12u en dan van 14-?? uTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik kan wel vertellen en van de lokale gids gehoord. op top A locatie naast het plein met alle beelden in Skopje noord Macedonie. huur is 450 p/m.
zeg maar he?Do what you love, love what you do!![]()
Dat is helemaal mooi.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:08 schreef _UserName_ het volgende:
tweede en derde, van 10-12u en dan van 14-?? u
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: