Zucht, heb je mijn special guest dan eindelijk.quote:
Ja leuk, gaan we het later over hebben.quote:
Haiquote:Op zondag 31 mei 2026 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zucht, heb je mijn special guest dan eindelijk.
Goedemorgen.
3 uur zou je er zijn.quote:
Je komt bijna nooit buiten dus wat heb je er aan ?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:29 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik 4 sonnenbrillenom dat de ene meid 1 brill van de in de sportplatz-kantine gevonden heeft en brill mutti thuis gevonden
de wat ganz weg is is de van baska om 10 euro , ik kann me 20 brillen kaufen
Toen zou ik er op dat moment zijn qua punten, maar zo lang jij punten haalt, wordt dat tijdstip later. En dat is nu dus 06.28quote:
Hoe op hoor. Je hebt deze maand gewonnen.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toen zou ik er op dat moment zijn qua punten, maar zo lang jij punten haalt, wordt dat tijdstip later. En dat is nu dus 06.28
ik las gister met verbazing mee.quote:
wat bedoel je ? ik ben wel buiten en wat bedoel je wat heb ik an?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je komt bijna nooit buiten dus wat heb je er aan ?
Niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoel je ? ik ben wel buiten en wat bedoel je wat heb ik an?
Die berekening over de punkten. 450 is te doen maar 600 is nogal veel.quote:
Goedemorgen, zit een foutje in.quote:
Dat is zo, maar zo lang het theoretisch nog kan.. dat is een beetje als wanner voetbalclub A 30 goals meer heeft en nog geen kampioen is omdat club B op gelijke hoogte kan komen.. die gaan er nooit 30 scoren maar toch is A dan nog geen kampioenquote:Op zondag 31 mei 2026 05:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die berekening over de punkten. 450 is te doen maar 600 is nogal veel.
[ afbeelding ]
Kan je nagaan hoe duur het voor mensen is die niet scheefwonenquote:Op zondag 31 mei 2026 04:51 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm ja soort van fresh, maar toch de maatschappij hier en hoe we met elkaar omgaan staat me tegen beetje
En alles veel te duur ook...
wil niet Perce weg uit NL want hier is het idd oke en alles geregeld etc. Maar dan kom je in andere landen en denk het is daar gewoon beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |