De echte winnaar van het jaar?quote:
Heer Versquote:
GebruikerTquote:
Freon MT6.quote:
ik heb zonnnebril gekocht voor 30 euro, vast weer eentje die dik illegaal is of iets. maargoed glazen werken goed en ik zie er stukje cooler uit enzo. LOLquote:Op zondag 31 mei 2026 05:29 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik 4 sonnenbrillenom dat de ene meid 1 brill van de in de sportplatz-kantine gevonden heeft en brill mutti thuis gevonden
de wat ganz weg is is de van baska om 10 euro , ik kann me 20 brillen kaufen
Ga je je eerste keer DTS zo groots vieren ?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:45 schreef _UserName_ het volgende:
ondertussen alvast wat slingers ophangen, ballonnen opblazen
ja joh, heb allemaal hapjes en drank in de koelkastquote:Op zondag 31 mei 2026 05:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je je eerste keer DTS zo groots vieren ?
lol is dit aanval op mij? geef mij maar alternatief dan?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe duur het voor mensen is die niet scheefwonen
Heb een erfstukje Rayban , ben ik heel zuinig op.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:47 schreef _UserName_ het volgende:
heb een goedkoop dingetje voor in de auto and thats it
Deze man.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja joh, heb allemaal hapjes en drank in de koelkast
daar zit dan ook emotionele waarde aanquote:Op zondag 31 mei 2026 05:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb een erfstukje Rayban , ben ik heel zuinig op.
Er lagen er 2 in de auto. Heb er eentje aan broer gegeven. Maar deze koester ik echt.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daar zit dan ook emotionele waarde aan
Op welke dan ?quote:
Ik heb hier een mening over.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:48 schreef kree het volgende:
[..]
lol is dit aanval op mij? geef mij maar alternatief dan?
dikke lul dat ij hier weg ga trouwens en ben ik heel eerlijk over. weet dat het scheef is beetje. maar ik ga geen 1500 betalen om iets duurs te huren omdat ze niet genoeg bouwen wat wel te betalen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |