Maar jij klaagt niet hoe kut Nederland wel niet isquote:Op zondag 31 mei 2026 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ik blijf hier ook wonen tot ik de woning kan kopen, officieel woon ik ook scheef. Maar ik ga niet 500 meer betalen gewoon omdat ik het kan. Dat is geld wat ik heb verdiend en ga dat niet zomaar even afdragen aan een of andere geldwolverige huurbaas/woningbouw.
Ik zie het wel somber in, maar ik klaag idd niet, ik heb een plan.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar jij klaagt niet hoe kut Nederland wel niet is
ik woon ook scheef maar is omdat ik meer ben gaan verdienen?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ik blijf hier ook wonen tot ik de woning kan kopen, officieel woon ik ook scheef. Maar ik ga niet 500 meer betalen gewoon omdat ik het kan. Dat is geld wat ik heb verdiend en ga dat niet zomaar even afdragen aan een of andere geldwolverige huurbaas/woningbouw.
Op zondag 31 mei 2026 05:56 schreef kree het volgende:
5 ton sparen is onzin natuurlijk. Het is niet zo dat je een huis contant moet aftikken ofzoquote:Op zondag 31 mei 2026 05:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik woon ook scheef maar is omdat ik meer ben gaan verdienen?
wat willen ze dan dat ik dit opzeg van sociaal naar particulier voor 3x dubbel? niemand is zo gek denk ik?
ik neem elk jaar de percentage maar op de koop. en kost elke keer meer.
Maar ik was echt 5 jaar geleden in het meest miserabele particulier huisje ooit waar ik dik genaaid werd.
Nooit meer he? psych hulp kost nog meer,. Ik blijf hier zolang het kan en als ik kan kopen dan doe ik het. maarre ja spaar ff 5 ton ofzo he, dikke lul. ik blijf hier en is het maar scheef en betaal ik die opslag wel.
Studieschuld kuch.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
5 ton sparen is onzin natuurlijk. Het is niet zo dat je een huis contant moet aftikken ofzo
dat zal vast geen 500.000 zijnquote:
is het ook en voor mij ook, maar op moment dat ik dit huisje kreeg viel ik nog gewoon in de totaal categorie waar ik van kon huren. (5 jaar terug). enne zou i kiss nog willen ruilen woningbouw voor anderen die mss mer ruimte nodig hebben.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
nu moet ik ook zeggen dat mijn inkomen de afgelopen 10 jaar meer dan 100% is gestegen (bruto)
ik weeg lasten en baten af. en voor nu is dit meest voordelige voor mij.quote:Op zondag 31 mei 2026 05:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
5 ton sparen is onzin natuurlijk. Het is niet zo dat je een huis contant moet aftikken ofzo
Is kopen niet goedkoper qua hypotheek vs huur voor jou?quote:Op zondag 31 mei 2026 06:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik weeg lasten en baten af. en voor nu is dit meest voordelige voor mij.
fucking egoïstisch ik weet het, maarja anders maak ik alleen maar meer zorgen voor mezelf.
Kunnen we het even over wat anders hebben? Hoe vielen de broodjes in de smaak ?quote:
Prima wel, smaakte alsof ze bij de bakker vandaan kwamenquote:Op zondag 31 mei 2026 06:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kunnen we het even over wat anders hebben? Hoe vielen de broodjes in de smaak ?
heb me er niet in verdiept eigenlijk. ik weet natuurlijk dat huur alleen maar kost.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is kopen niet goedkoper qua hypotheek vs huur voor jou?
Dat is een mooi compliment. En ploeg 2 was ook leuk ?quote:Op zondag 31 mei 2026 06:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Prima wel, smaakte alsof ze bij de bakker vandaan kwamen
Dan moet je niet zo fel conclusies trekken..quote:Op zondag 31 mei 2026 06:05 schreef kree het volgende:
[..]
heb me er niet in verdiept eigenlijk. ik weet natuurlijk dat huur alleen maar kost.
maar je moet bedenken na alle ellende die ik eerder had enzo heb ik geen onwijs vermogen ofzo gespaard
wel laatste 4 jaar vrij snel. maar nog eigen vermogen van mij is mss 50.000 aan spaargeld. heb wel vast contract.
maargoed belletje ging ook af bij de ing. die wilde ook al bellen (de ratten). maargoed ff horen wat hun hebben. ik zie persoonlijk niet echt een handigere optie als dit aanhouden eigenlijk.
gister was maar 1 lange ploegquote:Op zondag 31 mei 2026 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een mooi compliment. En ploeg 2 was ook leuk ?
En vandaag de tweede ?quote:
Dat is helemaal mooi.quote:Op zondag 31 mei 2026 06:08 schreef _UserName_ het volgende:
tweede en derde, van 10-12u en dan van 14-?? u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |