SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Had had ik nooit kunnen raden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Wat Tom Jones betreft: die werd gesampled in het nummer van de Bingoboys: How To Dance
https://www.whosampled.com/sample/24345/Bingoboys-Princessa-(American-Singer)-How-to-Dance-Art-of-Noise-Tom-Jones-Kiss/
Staat niet op Spotify. Eén van de weinige nummers uit m'n Top 250 allertijden waarvoor dat geldtquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:14 schreef livelink het volgende:
En de hamvraag van dit topic is wel of Melting zijn fiches heeft ontvangen van Dragonfly
Nou, inderdaad. Echt zo'n slipnogwat-nummer (kom niet op de naam)quote:
Slipstream?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Echt zo'n slipnogwat-nummer (kom niet op de naam)
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaja.... en de moeder zeker alleen laten opdraaien voor de opvoeding hè?
Zo werkt dat natuurlijk niet meneer Symph.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:21 schreef livelink het volgende:
Jim Diamond - I should have known better
Je zou toch beter moeten weten.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Should have known better
Zanger is me even ontschoten
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Is dit geschreven door Ruud en Trudy Schaap?
Ik denk dat ik toen nog de enige luisteraar was. DJ11 draaid Ph Dquote:
quote:
Details....quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
De schoenen van Jay zijn afzichtelijk en te klein
En zijn naam was?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:30 schreef DJ11 het volgende:
Met een gastoptreden van de échte nieuwslezer van de ARD Tagesschau
Wilhelm Wieben. Inmiddels al een aantal jaar overleden. Maar hij was één van de voornaamste boegbeelden van de Tagesschau.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Goldband met een liedje waarvan ik altijd denk dat het Nooduitgang heet.
quote:
#2055 nog passenderquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Even in herinnering brengen dat deze plaat in 2022 op #55 in de Top 2000 stond...![]()
#1955 was een stuk passender geweest.
Het heeft iets Goede Doel-achtigs, maar dan met een gebrek aan akkoorden en creativiteit. Ik vind het wel aardig, moet ik zeggen. Maar ook niet meer dan dat.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:40 schreef livelink het volgende:
Dolly Parton en Kenny Rogers - Islands in the sun
Ze hebben goed naar de Nederpop van de jaren 80 geluisterd, ik vind het wel verfrissend eigenlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het heeft iets Goede Doel-achtigs, maar dan met een gebrek aan akkoorden en creativiteit. Ik vind het wel aardig, moet ik zeggen. Maar ook niet meer dan dat.
En gebrek aan vocale kwaliteiten.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het heeft iets Goede Doel-achtigs, maar dan met een gebrek aan akkoorden en creativiteit. Ik vind het wel aardig, moet ik zeggen. Maar ook niet meer dan dat.
In het begin was het even wennen, maar het zit slim in elkaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze hebben goed naar de Nederpop van de jaren 80 geluisterd, ik vind het wel verfrissend eigenlijk
Wij gaan ook die kant uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon alweer 60 jaar oud dat nummer
Welkom Bos.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Beetje laat, maar dat kwam door CHristel de Laat
Ze was op TV, dus niet IRLquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Bos.
Heb je haar wel even gezegd dat ze dat niet kan maken?
It’s all in the name, en ik ben echt heeeeeel erg jaloers op jequote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Beetje laat, maar dat kwam door CHristel de Laat
Kijk...... dat is mooi nieuws.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na de zomervakantie gaat mijn seniorenverlof in
Mooi, dan kan ik het terugkijken,quote:
Laat het niet weer gebeurenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Bos.
Heb je haar wel even gezegd dat ze dat niet kan maken?
Snap ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik het terugkijken,
Ik wil haar echt zo graag een keer live zien…
Ik deed de achterdeur dicht en daar zat hij net tussenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kwakkkkk…….
Dat lijkt me wel schrikken
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik deed de achterdeur dicht en daar zat hij net tussen
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Krrrrak dus…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Kennelijk. Hij zat op de drempel aan de scharnierkant.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Kennelijk. Hij zat op de drempel aan de scharnierkant.
Dat wist ik inderdaad niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jessie is trouwens actrice Sarah Jessica Parker
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Bij mijn ouders in Portugal heb ik meer dan eens hagedissen gehalveerd tussen de deur, dat was ook geen pretje
Nooit geweten. Ik weet wel dat The Plain White T's met Hey There Delilah een hit hadden. Die vrouw bestond ook echt, maar het is de zanger van de band niet gelukt om haar daadwerkelijk aan de haak te slaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het bleef voor menigeen gissenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Bij mijn ouders in Portugal heb ik meer dan eens hagedissen gehalveerd tussen de deur, dat was ook geen pretje
We krijgen bij onze terugkeer naar Ziggo 6 maanden HBO max, dus ik ga Sex and the city maar weer eens kijken en daarna die nieuwe serie met haarquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het bleef voor menigeen gissen
Wat is die nare geur?
Welnu: ik halveer hagedissen
gewoon, tussen de deur
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Zomaar een mislukte haiku:
Bruusk sluit ik de deur
En sluit de zin met hage
Dis paste niet meer
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:14 schreef livelink het volgende:
Bruusk sloot ik de deur
Hage was allang binnen
Dis zat nog buiten
Bruusk sloot ik de deur
Hage was allang binnen
Dis zat nog buiten
Bruusk sloot ik de deur
Hage was allang binnen
Dis zat nog buiten
Toen het gebeurde dacht ik nog: dit krijgt vast een staartjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:14 schreef livelink het volgende:
Bruusk sloot ik de deur
Hage was allang binnen
Dis zat nog buiten
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen het gebeurde dacht ik nog: dit krijgt vast een staartje
Bingo!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:19 schreef Melting het volgende:
Dit meen je niet hè?
Loop ik net 5 minuten geleden naar beneden om te kijken of ze het pakketje misschien toch al bezorgd hebben.
Zie ik niets.
Kijk ik nu bij de T&T..... en nu is het pakketje ineens bezorgd.
quote:
Ze inmiddels ook al weer wat ouder.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Sinds Adele niet meer rookt en gezonder leeft, is haar stem veranderd. Dat rauwe randje dat ze vroeger had, is eraf.
Maar je hebt dus niks? Volgens mij kun je ze ook wel fysiek bij de Hema of Intertoys kopen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:19 schreef Melting het volgende:
Dit meen je niet hè?
Loop ik net 5 minuten geleden naar beneden om te kijken of ze het pakketje misschien toch al bezorgd hebben.
Zie ik niets.
Ik ga nu kijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar je hebt dus niks? Volgens mij kun je ze ook wel fysiek bij de Hema of Intertoys kopen.
Maar dit is volgens mij wel een nummer van haar laatste album (26 of zo)quote:
Da's ook weer zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze inmiddels ook al weer wat ouder.
Mijn stem is ook niet meer zoals die was toen ik 19 was…
Ja, ik heb het even opgezocht. Het album 25 (waar ook Hello op stond). Dus voor het afvallen en het ouder worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dit is volgens mij wel een nummer van haar laatste album (26 of zo)
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Ani Temeier - They Don't Play Our Lovesong Anymore
Had ik vandeweekquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:19 schreef Melting het volgende:
Dit meen je niet hè?
Zie ik niets.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Als ze dat liefdesliedje toch niet meer spelen kunnen we net zo goed naar bed gaan…
Je wordt bedankt….
Ik bedoel, tijd om te gaan slapen. Bedankt Melting en fijne avond en
Fiches gejat die donderdag illegaal ingezet gaan worden…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:24 schreef Melting het volgende:
Het is binnen. Maar vraag niet hoe.![]()
Envelop helemaal open gescheurd.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fiches gejat die donderdag illegaal ingezet gaan worden…
Je lacht er om, maar dat is een festival wel overkomen met horeca munten.quote:
Ja, dan snap ik dat wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lacht er om, maar dat is een festival wel overkomen met horeca munten.
Konden ze last minute nieuwe munten laten maken…
Wat een raar verhaal. Maar ook inderdaad idioot om iets terug te sturen wat je gewoon hebt ontvangen. Ik had een keer iets lulligs besteld bij Bol en het pakje wat ik kreeg bevatte iets heel anders dan wat ik had besteld. Het was echt een hele mooie tas. Ik heb het wel teruggestuurd. Mijn oorspronkelijke pakketje heb ik nooit meer gehad en achteraf heb ik echt spijt dat ik die mooie tas niet heb gehoudenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ik vandeweek
PostNL had pakketje bezorgd. Ik het uitpakken...
Krijg ik later de melding van PostNL, we hebben uw pakket niet kunnen bezorgen, want uw adres bestaat niet volgens Post.NL![]()
![]()
Ik in alle eerlijkheid contact opnemen met de verzender om te zeggen dat het pakket wel is bezorgd en dus niet retour zal komen.
Verzoeken ze in eerste instantie om het toch maar retour te sturen... In eerste instantie na wat tegen strubbelen toch mee akkoord gegaan.
Het voelde toch niet goed, dus een dag later opnieuw contact opgenomen en toen mocht ik het toch houden, want waarom zou ik iets retour sturen wat ik besteld heb en al voor betaald heb...
Volgende keer laat ik het gewoon zo en is het iets tussen hun en PostNL of laat ik PostNL iets weten en niet de verzender..
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Als ze dat liefdesliedje toch niet meer spelen kunnen we net zo goed naar bed gaan…
Je wordt bedankt….
Ik bedoel, tijd om te gaan slapen. Bedankt Melting en fijne avond en
Nummer 2 in de Top 2000 hoeft dit niet te staan, maar zo slecht is het toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Duidelijk dit hoeft Melting niet meer te draaien
Nee, want die gestolen munten konden ze niet meer gebruiken…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik dat wel.
Weet je of ze de dieven ook nog gepakt hebben?
Ik heb ook wel eens gehad dat ik van Bol niets ontvangen had en toen kreeg ik het gewoon opnieuw gestuurdquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal. Maar ook inderdaad idioot om iets terug te sturen wat je gewoon hebt ontvangen. Ik had een keer iets lulligs besteld bij Bol en het pakje wat ik kreeg bevatte iets heel anders dan wat ik had besteld. Het was echt een hele mooie tas. Ik heb het wel teruggestuurd. Mijn oorspronkelijke pakketje heb ik nooit meer gehad en achteraf heb ik echt spijt dat ik die mooie tas niet heb gehouden![]()
Het mag vast niet, maar als ik het niet had teruggestuurd had ik voor het geld van mijn oorspronkelijke pakje een mooie tas gehad![]()
Wel een enorme extra kostenpost voor zo'n festival.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want die gestolen munten konden ze niet meer gebruiken…
Ik krijg hier echt hele nare gevoelens bijquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nummer 2 in de Top 2000 hoeft dit niet te staan, maar zo slecht is het toch ook weer niet?
En nog los van de muziek vind ik het een heel sympathieke vent.
Ja precies, er had vast echt geen haan naar gekraaid als ik die tas niet had teruggestuurd.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehad dat ik van Bol niets ontvangen had en toen kreeg ik het gewoon opnieuw gestuurd
Die harken met die munten en de daaraan verbonden waarde kapitalen binnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel een enorme extra kostenpost voor zo'n festival.
Van de andere kant.... waarom zou een haan naar een tas kraaien?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja precies, er had vast echt geen haan naar gekraaid als ik die tas niet had teruggestuurd.
Het probleem met dit nummer is dat ik het altijd direct vergeten ben. Voor mij is het iedere keer alsof ik het voor het eerst hoor. Het gaat echt ene oor in, andere oor uit. Het is best mooi, objectief gezien, maar het doet voor mij helemaal niks.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nummer 2 in de Top 2000 hoeft dit niet te staan, maar zo slecht is het toch ook weer niet?
En nog los van de muziek vind ik het een heel sympathieke vent.
Ik vond het knap dat je deze herkende.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen AI nodig om stemmen te herkennen…
De song ken ik niet…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het knap dat je deze herkende.
Mij lukt dat ook nog aardig. maar niet zo goed als bij jouquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen AI nodig om stemmen te herkennen…
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Smokie - Lay Back In The Arms Of Someone
Hanen kraaien om het minste geringste. Mijn overbuurman heeft sinds deze week een haan en die kraait ons nu elke dag wakker. En dan kraait hij rustig een uur lang.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de andere kant.... waarom zou een haan naar een tas kraaien?
Hopelijk krijgt die een kikker in z'n keel…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Hanen kraaien om het minste geringste. Mijn overbuurman heeft sinds deze week een haan en die kraait ons nu elke dag wakker. En dan kraait hij rustig een uur lang.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt die een kikker in z'n keel…
* Melting telt nu de hoeveelheid fiches…
[..]
Hopelijk krijgt die een kikker in z'n keel…
Dat moet een flinke envelop zijn geweest dan.quote:
Er zitten 5 zakjes in.quote:
Je bent er helemaal klaar voor dus. Dat betekent donderdag ook geen uitzending, denk ik?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zitten 5 zakjes in.
En er zouden er 200 per zakje in zitten.
De zakjes zijn niet stuk. Dus ik ga er wel vanuit.
Klopt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent er helemaal klaar voor dus. Dat betekent donderdag ook geen uitzending, denk ik?
Wegens honkbal kan ik dan waarschijnlijk geen invalbeurt doen…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent er helemaal klaar voor dus. Dat betekent donderdag ook geen uitzending, denk ik?
Ik kan waarschijnlijk zelf ook niet luisteren donderdagavond. Of in ieder geval pas later, dus wat mij betreft is het geen issue.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wegens honkbal kan ik dan waarschijnlijk geen invalbeurt doen…
Ik heb nog niets voorbij zien komen in het 'Overleden muzikanten' topic, dus de total collapse of the heart heeft nog niet plaatsgevondenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Hoe zou het met Bonnie Tyler zijn, trouwens? Een paar weken geleden lag ze ernstig ziek in een coma. De laatste twee weken zijn er geen updates geweest...
Eigenlijk zou daar een nummer van FisherZ als soundtrack bij moetenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef MadMaster het volgende:
* Melting telt nu de hoeveelheid fiches…
Als ik donderdag gewoon moet oefenen, kan ik - net als MadMaster - helaas ook niet invallen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:45 schreef MadMaster het volgende:
La Di Da Di Da - Carly Simon (dacht ik)
Die was al met vooruitziende blik naar het Noorden gevluchtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:50 schreef MadMaster het volgende:
B52 zou nu gaan schilderen bij de buren…
Ja, dat is voor mij altijd een pure gok.quote:
Snap ik, is soms ook lastigquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mij altijd een pure gok.
Mag zelf niet meedoen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Dank alvast Melting en bingo ze donderdag…
Soms lekt er nog wel wat door...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Een stop is vaak een bijzonder efficiënt afsluitmiddel
quote:Op zondag 31 mei 2026 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt weer MeltingEn veel plezier komende donderdag!
Goed weekend allemaal
Dank jullie... komt goed.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:04 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Fijne show weer. Veel plezier met de bing alvast!
Grappig genoeg werd die #14 vanmiddag door Stenders op Radio Veronica gedraaid. Verzoekje van meerdere luisteraars.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Terug naar het nieuwe album van Paul McCartney, voor nog een nummer. Ik heb track #11 maar uitgekozen
(maar die is samen met #9 en #14 ook echt het beste)Paul McCartney - Life Can Be Hard
quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:57 schreef DJ11 het volgende:
De vraag die menigeen bezighoudt: hoe vaak heeft quizmaster @:Melting vanavond het balletje met nummer 49 omgeroepen?
Ik vraag me vooral af welke liedjes er gezongen zijn bij een valse bingo.quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:57 schreef DJ11 het volgende:
De vraag die menigeen bezighoudt: hoe vaak heeft quizmaster @:Melting vanavond het balletje met nummer 49 omgeroepen?
Er staaaaaaaaaaaaaaaaaat een paard in de gang….quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af welke liedjes er gezongen zijn bij een valse bingo.
En de volgende vraag is dan: werd het ook geraden en zo ja, liet melting de hoes ook zien?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er staaaaaaaaaaaaaaaaaat een paard in de gang….
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af welke liedjes er gezongen zijn bij een valse bingo.
Ken ik nietquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
En de volgende vraag is dan: werd het ook geraden en zo ja, liet melting de hoes ook zien?
En, test geslaagd?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Na weer een update van mijn controller én een voor mij nieuwe stream even testen...
Zoals gemeld ben ik vanavond en volgende week niet. Beide keren optreden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:25 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet hoe laat ik vanavond in kan tunen. Vermoedelijk later dan 21.00
Have fun!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zoals gemeld ben ik vanavond en volgende week niet. Beide keren optreden.
Ik ga in 2027 naar een voorstelling van Sjors vd Pannequote:
Jawel, heb maar een half uurtje gedraaid…quote:
Coolquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga in 2027 naar een voorstelling van Sjors vd Panne
Een goede avond Symph.quote:
Nee, wist dat er nog niemand aan het luisteren was, dus besloot ik maar een mindere plaat te draaien.quote:
Ik zat wel gewoon klaar hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, wist dat er nog niemand aan het luisteren was, dus besloot ik maar een mindere plaat te draaien.
Olaquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zat wel gewoon klaar hoor
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar alsnog welkom.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kon een slechtere plaat treffen om binnen te vallen.quote:
Ben jij misschien ooit in Theater De Schalm (Veldhoven) geweest??quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kon een slechtere plaat treffen om binnen te vallen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben jij misschien ooit in Theater De Schalm (Veldhoven) geweest??
Daar ga ik de komende maanden een paar keer heen...
Volgens mij zijn ze alle drie in de grote....quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Flinke zaal. Tenminste de grote zaal dan toch.
Waar ga je allemaal naartoe?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze alle drie in de grote....
Absoluutquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijft een fijne plaat hè?
[ afbeelding ]
Sjors vd Pannequote:
De Jong?quote:
Ja, nou dat gaat wat worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
De Jong?![]()
Die zit momenteel in Amerika.
Frenkie Veerman is wel thuis, zijn vader Joey mocht niet meequote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
De Jong?![]()
Die zit momenteel in Amerika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |