SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Vooraf-track: kort voor 18:27 uurquote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Sticky Saturday
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
2K - Fuck The Millennium (DJ11 edit)
Kungs - Never Going Home (Upsilone remix)
Matthew Koma - Kisses Back
Underworld - Born Slippy (Nuxx) (radio edit)
Pet Shop Boys - Bright Young Things
Dat durf ik niet te zeggen. Dat weet MadMaster wellicht; die is geloof nogal fan van ze.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:53 schreef livelink het volgende:
Hoewel de drums er volgens mij extra bijgemixt zijn?
Ik heb hem gemist of nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Dat weet MadMaster wellicht; die is geloof nogal fan van ze.
In het nummer dat je nu hoort, zit een subtiele knipoog naar de vorige....
Of bedoel je de chemical wings?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist of nog niet gehoord.
In het tweede couplet zit een "stab"-geluid dat precies op Born Slippy lijktquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist of nog niet gehoord.
Ah, dat was kennelijk te subtiel voor mijquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In het tweede couplet zit een "stab"-geluid dat precies op Born Slippy lijkt
Kennelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat was kennelijk te subtiel voor mij
Ph.D - I Won't Let You Down
Het is eigenlijk gewoon een instrumentaal refrein. Maar vet is -ie zeker.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:00 schreef livelink het volgende:
Als ik ooit een playlist ga maken van iconische intro's, dan zit deze er zeker bij.
Almost Monday - No More Regrets
Het is zeker zomers, alleen hun bandnaam doet niet helemaal mee met het feestje.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit zo'n lekker zomers liedje. Dit is wat ik op een zonnige zomerdag op de radio wil horen.Almost Monday - No More Regrets
C+C Music Factory - Gonna Make You Sweat (Everybody Dance Now)
Bijzonder wel. De ene helft is al jaren dood. Ik hoorde ook de naam Milli Vanilli, waarvoor precies hetzelfde geldt. Klinkt als een morbide grap.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:07 schreef livelink het volgende:
C+C Music Factory zou spelen op een muzikaal evenement van Trump. Mijn eerste gedachte was: zijn zij nog steeds actief dan? en mijn tweede gedachte: zijn zij zo'n Trumpfan dan?
Maar inmiddels is er al aangekondigd dat ze niet spelen.
JORIS - Sternenstaub
Saint Motel - My Type
Tom Petty and The Heartbreakers - Into The Great Wide Open
Dan ben ik extra benieuwd wat je van het volgende nummer gaat vinden, want dat lijkt er een beetje op (vind ik).quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:16 schreef livelink het volgende:
Ah, de lekkere nummers volgen elkaar op. Dit is mijn favoriete van Tom Petty![]()
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Perfecte timing!![]()
![]()
Goedenavond, welkom bij je voorprogramma
Het begin leek inderdaad heel erg. Zelfs ik hoorde het.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan ben ik extra benieuwd wat je van het volgende nummer gaat vinden, want dat lijkt er een beetje op (vind ik).
Paul McCartney - Never Know
Ik had Paul McCartney er nog niet uitgehaaldquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Die ene kerel van dat bandje dat Melting steeds promoot, heeft een solo-album uitgebracht. The Boys On Dungeon Lane. Vanavond komen er twee nummers voorbij. Dit is track #9:Paul McCartney - Never Know
Ik hoor het ook niet echt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had Paul McCartney er nog niet uitgehaald![]()
Nu ik het weet, hoor ik het wel. Maar zijn stem is echt wel ouder geworden.
Hij is al 83 lees ik nu......dan heeft hij nog wel een goede stem.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had Paul McCartney er nog niet uitgehaald![]()
Nu ik het weet, hoor ik het wel. Maar zijn stem is echt wel ouder geworden.
Tijd zat nog voor donderdag.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:21 schreef Melting het volgende:
Goede avond samen.
Ik zit te wachten tot ze de bingo-fiches komen leveren.
Was deze vergeten te bestellen, en we hebben donderdagavond bingo op het werk.
Mag ik presenteren, dus moet het wel in orde zijn.
Lekker nummer wel. Hij heeft toch eigenlijk wel een mooie stem.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is correct ende tevens juist:Paul Young - Now I Know What Made Otis Blue
Ja, in principe wel. Maar Bol kon pas woensdag leveren, en dat risico wilde ik niet nemen. Dus gewoon heel nieuwsgierig of ik ze vandaag wel binnen krijg.quote:
Lola Young - From Down Here
Eerlijk gezegd, denk ik niet dat ik 1 nummer van haar ken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Als we dan toch bij Young zijn:Lola Young - From Down Here
Is het de hand van James Blake waarom dit zo goed is? Haar beste nummer tot nu toe.
Messy was een enorme hit en werd ook veel op de radio gedraaid.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, denk ik niet dat ik 1 nummer van haar ken.
Ik luister alleen Radio 1. Daar draaien ze dat niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Messy was een enorme hit en werd ook veel op de radio gedraaid.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Bingoboys feat. Princessa - How To Dance (radio version)
Maar kan je het ook dansen? Ik ben er nog steeds niet uit wat je moet doen met de instructie: Step left around and together with the right.quote:
Ik heb het nooi geprobeerd eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar kan je het ook dansen? Ik ben er nog steeds niet uit wat je moet doen met de instructie: Step left around and together with the right.
Ik denk het ook.quote:
Ik heb het overwogenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Dacht eerst hij zal Andra van Duin met Bingo draaien.
Je kunt hem vast ruilen tegen de eierwekker.quote:
Bingo Players x Pure Shores - Summer Dreaming
Nee, we hebben voor ruim ¤ 800,- aan prijzen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:40 schreef livelink het volgende:
Wat voor een prijzen hebben jullie, Melting? Mag je de relatiegeschenken weggeven?
quote:
Volgens mij knip en plak je verkeerd.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Niet verwacht dat ik deze plaat uit 2024 nog eens opnieuw ging draaien, maar het moment is toch aangebroken:Bingo Players x Pure Shores - Summer Dreaming
Gelukkig heb ik nét op tijd een ninja-edit gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij knip en plak je verkeerd.
Bij ons deden we elk jaar een bingo om de relatiegeschenken weg te geven, maar dit jaar was het een rad van fortuin. Ik heb een fles wijn gewonnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, we hebben voor ruim ¤ 800,- aan prijzen.
Varierend van Airpods tot mini beamer, een kilo snoep, Rituals pakket, Primera cadeaukaarten en geurkaarsen.
Dus echt van alles wat.
Kijk.... dat is beter dan niets.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons deden we elk jaar een bingo om de relatiegeschenken weg te geven, maar dit jaar was het een rad van fortuin. Ik heb een fles wijn gewonnen.
Doublespeak - The Visitors
Volgens mij alleen Symphonic. Ik heb het nog nooit echt gehoord.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij zijn er hier liefhebbers van de Blancmange-uitvoering van The Day Before You Came, toch?
De eerste versie van Born Slippy is een instrumentale versie en is nooit een hit geworden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:53 schreef livelink het volgende:
Hoewel de drums er volgens mij extra bijgemixt zijn?
Ik hoor hier geen ABBA in.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Andermaal zingt de zanger van Blancmange een ABBA-nummer. Deze keer in een nieuw project samen met o.a. Vince Clarke van Erasure:Doublespeak - The Visitors
Hun album met covers is nu uit.
Dat ben ik, beter dan het origineel wat mij betreft…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij zijn er hier liefhebbers van de Blancmange-uitvoering van The Day Before You Came, toch?
Zeker. De meesten hadden niks natuurlijk. Zoveel relatiegeschenken krijgen wij niet. De fles wijn heb ik samen met mijn dochter opgedronken.quote:
Ja, dat het uit de computer komt wist ik wel. Maar ze vielen me nu meer op dan eerder.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste versie van Born Slippy is een instrumentale versie en is nooit een hit geworden.
De B-kant van de single bevatte de Bron Slippy Nuxx versie, wat totaal anders is dan de A-kant.
Alleen de titels zijn aan elkaar verwant.
De drums van de Nuxx versie zijn er altijd al in aanwezig geweest, al bevat de langere 12 inch versie wel wat meer drum intervallen. En drums zijn het eigenlijk niet, het komt allemaal uit de computer…
Ah ja, jij hebt het ook wel eens hier gepost en toen heb ik het volgens mij wel beluisterd, maar het is niet blijven hangen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ben ik, beter dan het origineel wat mij betreft…
Klopt. En wat je net hoorde, was een cover van de titeltrackquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef MadMaster het volgende:
The Visitors was een album van ABBA:
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Visitors_(album)
[ afbeelding ]
Ik hoorde het en was niet onder de indruk…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. En wat je net hoorde, was een cover van de titeltrackGezongen door de zanger van Blancmange.
The Human League - The Things That Dreams Are Made Of
Oei...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoorde het en was niet onder de indruk…
Nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei...Nou ja, ik kon het proberen. Ze hebben dus een heel album uit met covers van synth-klassiekers.
Judah & The Lion - Maybe The Best Is Now
Dit klinkt eigenlijk niet nieuw. Op een of andere manier klinkt het bekend.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Om en beetje op te schieten, ga ik twee nieuwe platen achter elkaar draaien. Eentje uit de VS en eentje uit Noorwegen.Judah & The Lion - Maybe The Best Is Now
Beetje Kensington…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt eigenlijk niet nieuw. Op een of andere manier klinkt het bekend.
Violet Road - A Piece Of Paradise
quote:
Volgens mij bezorgen ze wel eens iets voor mijn man. Dat gaat dan wel goed.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ze kunnen tot 22.00 uur langs komen.
Ik heb geen ervaring met bezorgdienst Dragonfly. Jullie wel?
Ook goedenavondquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, elke dag een stukje haag knippen en dan ben ik voor de langste dag wel klaar met de hele ronde
Goede avond, Ddm.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, elke dag een stukje haag knippen en dan ben ik voor de langste dag wel klaar met de hele ronde
Goede bezigheidstherapie!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Boney M - Sunny
Wasia Project - 2515
Ah ja, inderdaad. Wel een plaat die bij mij vooral werkt als het buiten donker is. Het heeft zo'n typische 's avonds laat-sfeer.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels is er allang een opvolger, maar die hier niet aan tippen:Wasia Project - 2515
Op de playlist van BBC Radio 1, zoals gezegd. En terecht.
Ik ben elke dag wel in de tuin bezig, maar moet echt afwisselen qua werkzaamheden, anders kan ik straks weer mijn arm een paar maanden nauwelijks pijnvrij gebruiken. Het meeste werk is heel zen. Morgen weer eens wat halfdode struikjes uit de grond halen en vervangen door iets dat hopelijk wel mooi wordt. Dat eruit spitten doet Symph trouwens.quote:
Matia Bazar - Ti Sento
Dat is wel even een klus ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Ben ondertussen even bezig om alles in de nieuwe auto weer in te stellen, zoals ik het wil.
Een computer inrichten is simpeler…
Vergt engelengeduld...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Ben ondertussen even bezig om alles in de nieuwe auto weer in te stellen, zoals ik het wil.
Electronic - The Patience Of A Saint
Er zit zelfs een camera in die je als bestuurder monitort of je nog wel fris achter het stuur zit.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel even een klus ja.
En al die kloterige rij”hulp”systemen
Ik ben op dit moment vooral bezig met het verwijderen van uitgebloeid geel nagelkruid om ervoor te zorgen dat mijn tuin niet volgend jaar alleen maar geel nagelkruid is. En ik heb vanmiddag een poging gedaan om hommels te tellen samen met mijn zoon. Want het is hommeltelweekend. Maar vervolgens moet je ook nog de juiste hommels tellen, zie https://www.tuintelling.n(...)dd33e69d3b/formulierquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben elke dag wel in de tuin bezig, maar moet echt afwisselen qua werkzaamheden, anders kan ik straks weer mijn arm een paar maanden nauwelijks pijnvrij gebruiken. Het meeste werk is heel zen. Morgen weer eens wat halfdode struikjes uit de grond halen en vervangen door iets dat hopelijk wel mooi wordt. Dat eruit spitten doet Symph trouwens.
Dat heb ik gemist, denk ik? In ieder geval een altijd heerlijke schreeuwplaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Livelink:Matia Bazar - Ti Sento
Vrij recent nog gedraaid, maar dat geeft helemaal niet
Ik ken alleen de kloothommel…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment vooral bezig met het verwijderen van uitgebloeid geel nagelkruid om ervoor te zorgen dat mijn tuin niet volgend jaar alleen maar geel nagelkruid is. En ik heb vanmiddag een poging gedaan om hommels te tellen samen met mijn zoon. Want het is hommeltelweekend. Maar vervolgens moet je ook nog de juiste hommels tellen, zie https://www.tuintelling.n(...)dd33e69d3b/formulier
Maar we kwamen er niet uit; "heeft deze nu een witte kont? Nee, meer oranje. Maar het lijkt ook niet op een aardhommel". Dat gebeurt ons nou altijd als we eens mee willen tellen.
Ja, maar ik hoor dingen als dat je dat dan elke dag opnieuw weer moet uitschakelen. Ik vind het allemaal nogal wat hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit zelfs een camera in die je als bestuurder monitort of je nog wel fris achter het stuur zit.
Maar dat gaan we zsm de nek omdraaien…
Op dat niveau zat mijn zoon ook op een gegeven moment.quote:
Wat voor auto heb je gekocht?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:19 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Op dat niveau zat mijn zoon ook op een gegeven moment.
Sommige zaken kan je eenmalig definitief uitzetten, andere zaken moet je inderdaad elke keer opnieuw uitzetten, als je dat wilt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoor dingen als dat je dat dan elke dag opnieuw weer moet uitschakelen. Ik vind het allemaal nogal wat hoor.
Dido - White Flag
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Op dat niveau zat mijn zoon ook op een gegeven moment.
Lane assist is echt een waardeloos iets en helaas niet definitief uit te schakelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige zaken kan je eenmalig definitief uitzetten, andere zaken moet je inderdaad elke keer opnieuw uitzetten, als je dat wilt.
Het is even puzzelen…
Paul McCartney - Life Can Be Hard
Ik denk dat het wel bruikbaar kan zijn, als je bv later op de avond op de snelweg rijd, en je niet meer de wakkerste bent.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lane assist is echt een waardeloos iets en helaas niet definitief uit te schakelen.
Het zou de veiligheid moeten dienen maar ik vind het echt levensgevaarlijk
Ook hier hoor ik Paul niet echt in.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Terug naar het nieuwe album van Paul McCartney, voor nog een nummer. Ik heb track #11 maar uitgekozen
(maar die is samen met #9 en #14 ook echt het beste)Paul McCartney - Life Can Be Hard
Ik moet toch echt wennen aan die broze stemquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Terug naar het nieuwe album van Paul McCartney, voor nog een nummer. Ik heb track #11 maar uitgekozen
(maar die is samen met #9 en #14 ook echt het beste)Paul McCartney - Life Can Be Hard
Ik werd vanmorgen ineens al automatisch iets naar links gedreven op een smal weggetje waar ik echt de berm in moest om een tegenligger te laten passeren.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lane assist is echt een waardeloos iets en helaas niet definitief uit te schakelen.
Het zou de veiligheid moeten dienen maar ik vind het echt levensgevaarlijk
Strawberry Guy - I'll Never Feel That Young Again
Ik heb weer kaartjes gekocht voor zijn nieuwe show.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, we moeten de uitzending van Tijd voor Max van ergens afgelopen week nog terugkijken, Yorick kwam daar vertellen over de luistersessie waar hij bij mocht zijn.
Is wel pas in januari 2027quote:Wat als een hedendaagse Nederlandse artiest de kans krijgt een album op te nemen in de beroemdste studio ter wereld? Singer-songwriter en geboren verhalenverteller Yorick van Norden maakte zijn plaat Do It Now in de Abbey Road Studio's en beleefde er zijn jongensboekavontuur.
In dit intieme theaterconcert verweeft hij zijn eigen liedjes met verrassende covers en boeiende anekdotes over The Beatles, Pink Floyd, Kate Bush en later Oasis, Amy Winehouse en Radiohead, die muziekgeschiedenis schreven in Abbey Road. Van Norden neemt je mee achter de schermen van het mythische studiocomplex met het iconische zebrapad en onthult spelend de magie van het opnameproces.
De eerste keer dacht ik dat mijn leenauto een lekke band had, hij bleef maar naar links trekken om me van de spitsstrook af te krijgen. Daar reed iemand, dat was wat minder prettigquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen ineens al automatisch iets naar links gedreven op een smal weggetje waar ik echt de berm in moest om een tegenligger te laten passeren.
Gelukkig detecteert 'ie die tegenliggers ook…
Tof, zijn optredens zijn echt zo leukquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb weer kaartjes gekocht voor zijn nieuwe show.
[..]
Is wel pas in januari 2027
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben elke dag wel in de tuin bezig, maar moet echt afwisselen qua werkzaamheden, anders kan ik straks weer mijn arm een paar maanden nauwelijks pijnvrij gebruiken. Het meeste werk is heel zen. Morgen weer eens wat halfdode struikjes uit de grond halen en vervangen door iets dat hopelijk wel mooi wordt. Dat eruit spitten doet Symph trouwens.
Lynn Anderson - (I've Never Promised You A) Rose Garden
Ik vond het zeker aangenaam om te horen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt een sucker voor dit soort zoetsappige, melodieuze popliedjes die bijna ouderwets klinken. Dat gaat z'n weerslag ook wel krijgen in m'n jaarlijst, verwacht ik.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen ineens al automatisch iets naar links gedreven op een smal weggetje waar ik echt de berm in moest om een tegenligger te laten passeren.
Gelukkig detecteert 'ie die tegenliggers ook…
Ik denk dat wanneer we langere ritten door Europa maken dat soort dingen gedurende de hele trip uit zullen zetten. We'll see, 'men' vindt dat het de veiligheid ten goede komt…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De eerste keer dacht ik dat mijn leenauto een lekke band had, hij bleef maar naar links trekken om me van de spitsstrook af te krijgen. Daar reed iemand, dat was wat minder prettig
Robin S - Luv 4 Luv (Pagano vocal remix)
Ik zat met Everybody's Free in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je zat wel warm. Maar het is Robin S in een ander jasje.
... aldus Wikipedia.quote:Delphic are an alternative dance band from Manchester, England
Delphic - In The Quietness
En daarom begrijp ik dat jij dit geweldig vindt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor er ook wel een beetje Underworld en New Order in, moet ik zeggen
Het luistert wel lekker weg, maar het is voor mij (nog) geen iconische dansplaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor er ook wel een beetje Underworld en New Order in, moet ik zeggen
Brian May - Too Much Love Will Kill You
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:00 schreef livelink het volgende:
Was een leuke uitzending, DJ11. Jammer van die valse bingo's, maar dat is het spel.
Dank je wel!
Ik wou net typen dat ik dit een van zijn mindere nummers vind.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wou net typen dat ik dit een van zijn mindere nummers vind.
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt als Cock Robin, maar ken het niet…
Ik ookquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wou net typen dat ik dit een van zijn mindere nummers vind.
Ik ken het wel, maar moet denken aan Down by the crazy River.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt als Cock Robin, maar ken het niet…
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:12 schreef MadMaster het volgende:
King Of My Castle - Wamdue Project of zo…
Met zulk weer is het buiten nog wel uit te houdenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:19 schreef livelink het volgende:
Ik moet morgen met mijn vader naar de kerk. Het is dan Kerkendag en dan is er een buitendienst vlakbij waar mijn vader woont. En mijn vader wil heel graag gaan, dus ach..
Hopelijk mooi weer. Dit was van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Daar is het nog druk ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:19 schreef livelink het volgende:
Ik moet morgen met mijn vader naar de kerk. Het is dan Kerkendag en dan is er een buitendienst vlakbij waar mijn vader woont. En mijn vader wil heel graag gaan, dus ach..
[ afbeelding ]
Een hagepreekquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:19 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne avond.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Misschien tot later, even die oordopje uit…
Tot laterquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Misschien tot later, even die oordopje uit…
Heb je weer een illegale kopie gevonden, Melting?quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je weer een illegale kopie gevonden, Melting?
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:46 schreef livelink het volgende:
Je moet echt meer dan een minuut luisteren bij Toto voor je de juiste hebt.
Heb ik niet zo’n last van, maar Symph zei het net ookquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:46 schreef livelink het volgende:
Dat zei ik net ook jaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:46 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zo’n ongelofelijke hekel aan dit gekweel
Was het een boek over allerlei kleuren draden?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Net een boek gelezen waar Elvis de rode draad was
Fictie?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Net een boek gelezen waar Elvis de rode draad was
Ze hebben nog wel Garden in hun bandnaamquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zo’n ongelofelijke hekel aan dit gekweel
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Was het een boek over allerlei kleuren draden?
Leuk om te lezen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Een boek van een schrijfster met Asperger, die haar jeugd beschrijft…
Erg aandoenlijk maar ook ontzettend grappig geschreven hier en daar.
Elvis was haar houvast.
Ja, het leest heerlijk weg, maar het ene moment lig je in een deuk en een bladzijde verder denk je weer: agossie…quote:
Ik heb tegenwoordig schoenen met klittenbandquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan altijd Ddm even vragen of ze wil helpen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig schoenen met klittenband
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:06 schreef livelink het volgende:
Four non Blondes - What's going on of What's up
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig schoenen met klittenband
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:08 schreef livelink het volgende:
Zo'n hekel aan dit soort nummers waarbij ze 85 miljoen keer zingen 'What's going on?' en dan als titel What's Up geven.
Nou, inderdaad. Maar daarom moet ze het ook zo vaak vragen natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:08 schreef livelink het volgende:
Zo'n hekel aan dit soort nummers waarbij ze 85 miljoen keer zingen 'What's going on?' en dan als titel What's Up geven.
U hoort nog van mij…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:08 schreef livelink het volgende:
Het paste ook niet lekker als titel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Wazzzzzup paste niet helemaal lekker in de melodielijn
Ook niet inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Het paste ook niet lekker als titel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |