Lola Young - From Down Here
Eerlijk gezegd, denk ik niet dat ik 1 nummer van haar ken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Als we dan toch bij Young zijn:Lola Young - From Down Here
Is het de hand van James Blake waarom dit zo goed is? Haar beste nummer tot nu toe.
Messy was een enorme hit en werd ook veel op de radio gedraaid.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, denk ik niet dat ik 1 nummer van haar ken.
Ik luister alleen Radio 1. Daar draaien ze dat niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Messy was een enorme hit en werd ook veel op de radio gedraaid.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Bingoboys feat. Princessa - How To Dance (radio version)
Maar kan je het ook dansen? Ik ben er nog steeds niet uit wat je moet doen met de instructie: Step left around and together with the right.quote:
Ik heb het nooi geprobeerd eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar kan je het ook dansen? Ik ben er nog steeds niet uit wat je moet doen met de instructie: Step left around and together with the right.
Ik denk het ook.quote:
Ik heb het overwogenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Dacht eerst hij zal Andra van Duin met Bingo draaien.
Je kunt hem vast ruilen tegen de eierwekker.quote:
Bingo Players x Pure Shores - Summer Dreaming
Nee, we hebben voor ruim ¤ 800,- aan prijzen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:40 schreef livelink het volgende:
Wat voor een prijzen hebben jullie, Melting? Mag je de relatiegeschenken weggeven?
quote:
Volgens mij knip en plak je verkeerd.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Niet verwacht dat ik deze plaat uit 2024 nog eens opnieuw ging draaien, maar het moment is toch aangebroken:Bingo Players x Pure Shores - Summer Dreaming
Gelukkig heb ik nét op tijd een ninja-edit gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij knip en plak je verkeerd.
Bij ons deden we elk jaar een bingo om de relatiegeschenken weg te geven, maar dit jaar was het een rad van fortuin. Ik heb een fles wijn gewonnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, we hebben voor ruim ¤ 800,- aan prijzen.
Varierend van Airpods tot mini beamer, een kilo snoep, Rituals pakket, Primera cadeaukaarten en geurkaarsen.
Dus echt van alles wat.
Kijk.... dat is beter dan niets.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons deden we elk jaar een bingo om de relatiegeschenken weg te geven, maar dit jaar was het een rad van fortuin. Ik heb een fles wijn gewonnen.
Doublespeak - The Visitors
Volgens mij alleen Symphonic. Ik heb het nog nooit echt gehoord.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij zijn er hier liefhebbers van de Blancmange-uitvoering van The Day Before You Came, toch?
De eerste versie van Born Slippy is een instrumentale versie en is nooit een hit geworden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:53 schreef livelink het volgende:
Hoewel de drums er volgens mij extra bijgemixt zijn?
Ik hoor hier geen ABBA in.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Andermaal zingt de zanger van Blancmange een ABBA-nummer. Deze keer in een nieuw project samen met o.a. Vince Clarke van Erasure:Doublespeak - The Visitors
Hun album met covers is nu uit.
Dat ben ik, beter dan het origineel wat mij betreft…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij zijn er hier liefhebbers van de Blancmange-uitvoering van The Day Before You Came, toch?
Zeker. De meesten hadden niks natuurlijk. Zoveel relatiegeschenken krijgen wij niet. De fles wijn heb ik samen met mijn dochter opgedronken.quote:
Ja, dat het uit de computer komt wist ik wel. Maar ze vielen me nu meer op dan eerder.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste versie van Born Slippy is een instrumentale versie en is nooit een hit geworden.
De B-kant van de single bevatte de Bron Slippy Nuxx versie, wat totaal anders is dan de A-kant.
Alleen de titels zijn aan elkaar verwant.
De drums van de Nuxx versie zijn er altijd al in aanwezig geweest, al bevat de langere 12 inch versie wel wat meer drum intervallen. En drums zijn het eigenlijk niet, het komt allemaal uit de computer…
Ah ja, jij hebt het ook wel eens hier gepost en toen heb ik het volgens mij wel beluisterd, maar het is niet blijven hangen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ben ik, beter dan het origineel wat mij betreft…
Klopt. En wat je net hoorde, was een cover van de titeltrackquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef MadMaster het volgende:
The Visitors was een album van ABBA:
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Visitors_(album)
[ afbeelding ]
Ik hoorde het en was niet onder de indruk…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. En wat je net hoorde, was een cover van de titeltrackGezongen door de zanger van Blancmange.
The Human League - The Things That Dreams Are Made Of
Oei...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoorde het en was niet onder de indruk…
Nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei...Nou ja, ik kon het proberen. Ze hebben dus een heel album uit met covers van synth-klassiekers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |