Dit klinkt eigenlijk niet nieuw. Op een of andere manier klinkt het bekend.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Om en beetje op te schieten, ga ik twee nieuwe platen achter elkaar draaien. Eentje uit de VS en eentje uit Noorwegen.Judah & The Lion - Maybe The Best Is Now
Beetje Kensington…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt eigenlijk niet nieuw. Op een of andere manier klinkt het bekend.
Violet Road - A Piece Of Paradise
quote:
Volgens mij bezorgen ze wel eens iets voor mijn man. Dat gaat dan wel goed.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ze kunnen tot 22.00 uur langs komen.
Ik heb geen ervaring met bezorgdienst Dragonfly. Jullie wel?
Ook goedenavondquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, elke dag een stukje haag knippen en dan ben ik voor de langste dag wel klaar met de hele ronde
Goede avond, Ddm.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, elke dag een stukje haag knippen en dan ben ik voor de langste dag wel klaar met de hele ronde
Goede bezigheidstherapie!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Boney M - Sunny
Wasia Project - 2515
Ah ja, inderdaad. Wel een plaat die bij mij vooral werkt als het buiten donker is. Het heeft zo'n typische 's avonds laat-sfeer.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels is er allang een opvolger, maar die hier niet aan tippen:Wasia Project - 2515
Op de playlist van BBC Radio 1, zoals gezegd. En terecht.
Ik ben elke dag wel in de tuin bezig, maar moet echt afwisselen qua werkzaamheden, anders kan ik straks weer mijn arm een paar maanden nauwelijks pijnvrij gebruiken. Het meeste werk is heel zen. Morgen weer eens wat halfdode struikjes uit de grond halen en vervangen door iets dat hopelijk wel mooi wordt. Dat eruit spitten doet Symph trouwens.quote:
Matia Bazar - Ti Sento
Dat is wel even een klus ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Ben ondertussen even bezig om alles in de nieuwe auto weer in te stellen, zoals ik het wil.
Een computer inrichten is simpeler…
Vergt engelengeduld...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Ben ondertussen even bezig om alles in de nieuwe auto weer in te stellen, zoals ik het wil.
Electronic - The Patience Of A Saint
Er zit zelfs een camera in die je als bestuurder monitort of je nog wel fris achter het stuur zit.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel even een klus ja.
En al die kloterige rij”hulp”systemen
Ik ben op dit moment vooral bezig met het verwijderen van uitgebloeid geel nagelkruid om ervoor te zorgen dat mijn tuin niet volgend jaar alleen maar geel nagelkruid is. En ik heb vanmiddag een poging gedaan om hommels te tellen samen met mijn zoon. Want het is hommeltelweekend. Maar vervolgens moet je ook nog de juiste hommels tellen, zie https://www.tuintelling.n(...)dd33e69d3b/formulierquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben elke dag wel in de tuin bezig, maar moet echt afwisselen qua werkzaamheden, anders kan ik straks weer mijn arm een paar maanden nauwelijks pijnvrij gebruiken. Het meeste werk is heel zen. Morgen weer eens wat halfdode struikjes uit de grond halen en vervangen door iets dat hopelijk wel mooi wordt. Dat eruit spitten doet Symph trouwens.
Dat heb ik gemist, denk ik? In ieder geval een altijd heerlijke schreeuwplaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Livelink:Matia Bazar - Ti Sento
Vrij recent nog gedraaid, maar dat geeft helemaal niet
Ik ken alleen de kloothommel…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment vooral bezig met het verwijderen van uitgebloeid geel nagelkruid om ervoor te zorgen dat mijn tuin niet volgend jaar alleen maar geel nagelkruid is. En ik heb vanmiddag een poging gedaan om hommels te tellen samen met mijn zoon. Want het is hommeltelweekend. Maar vervolgens moet je ook nog de juiste hommels tellen, zie https://www.tuintelling.n(...)dd33e69d3b/formulier
Maar we kwamen er niet uit; "heeft deze nu een witte kont? Nee, meer oranje. Maar het lijkt ook niet op een aardhommel". Dat gebeurt ons nou altijd als we eens mee willen tellen.
Ja, maar ik hoor dingen als dat je dat dan elke dag opnieuw weer moet uitschakelen. Ik vind het allemaal nogal wat hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit zelfs een camera in die je als bestuurder monitort of je nog wel fris achter het stuur zit.
Maar dat gaan we zsm de nek omdraaien…
Op dat niveau zat mijn zoon ook op een gegeven moment.quote:
Wat voor auto heb je gekocht?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:19 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Op dat niveau zat mijn zoon ook op een gegeven moment.
Sommige zaken kan je eenmalig definitief uitzetten, andere zaken moet je inderdaad elke keer opnieuw uitzetten, als je dat wilt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoor dingen als dat je dat dan elke dag opnieuw weer moet uitschakelen. Ik vind het allemaal nogal wat hoor.
Dido - White Flag
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Op dat niveau zat mijn zoon ook op een gegeven moment.
Lane assist is echt een waardeloos iets en helaas niet definitief uit te schakelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige zaken kan je eenmalig definitief uitzetten, andere zaken moet je inderdaad elke keer opnieuw uitzetten, als je dat wilt.
Het is even puzzelen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |