SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Vooraf-track: kort voor 18:27 uurquote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Sticky Saturday
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
2K - Fuck The Millennium (DJ11 edit)
Kungs - Never Going Home (Upsilone remix)
Matthew Koma - Kisses Back
Underworld - Born Slippy (Nuxx) (radio edit)
Pet Shop Boys - Bright Young Things
Dat durf ik niet te zeggen. Dat weet MadMaster wellicht; die is geloof nogal fan van ze.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:53 schreef livelink het volgende:
Hoewel de drums er volgens mij extra bijgemixt zijn?
Ik heb hem gemist of nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Dat weet MadMaster wellicht; die is geloof nogal fan van ze.
In het nummer dat je nu hoort, zit een subtiele knipoog naar de vorige....
Of bedoel je de chemical wings?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist of nog niet gehoord.
In het tweede couplet zit een "stab"-geluid dat precies op Born Slippy lijktquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist of nog niet gehoord.
Ah, dat was kennelijk te subtiel voor mijquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In het tweede couplet zit een "stab"-geluid dat precies op Born Slippy lijkt
Kennelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat was kennelijk te subtiel voor mij
Ph.D - I Won't Let You Down
Het is eigenlijk gewoon een instrumentaal refrein. Maar vet is -ie zeker.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:00 schreef livelink het volgende:
Als ik ooit een playlist ga maken van iconische intro's, dan zit deze er zeker bij.
Almost Monday - No More Regrets
Het is zeker zomers, alleen hun bandnaam doet niet helemaal mee met het feestje.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit zo'n lekker zomers liedje. Dit is wat ik op een zonnige zomerdag op de radio wil horen.Almost Monday - No More Regrets
C+C Music Factory - Gonna Make You Sweat (Everybody Dance Now)
Bijzonder wel. De ene helft is al jaren dood. Ik hoorde ook de naam Milli Vanilli, waarvoor precies hetzelfde geldt. Klinkt als een morbide grap.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:07 schreef livelink het volgende:
C+C Music Factory zou spelen op een muzikaal evenement van Trump. Mijn eerste gedachte was: zijn zij nog steeds actief dan? en mijn tweede gedachte: zijn zij zo'n Trumpfan dan?
Maar inmiddels is er al aangekondigd dat ze niet spelen.
JORIS - Sternenstaub
Saint Motel - My Type
Tom Petty and The Heartbreakers - Into The Great Wide Open
Dan ben ik extra benieuwd wat je van het volgende nummer gaat vinden, want dat lijkt er een beetje op (vind ik).quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:16 schreef livelink het volgende:
Ah, de lekkere nummers volgen elkaar op. Dit is mijn favoriete van Tom Petty![]()
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Perfecte timing!![]()
![]()
Goedenavond, welkom bij je voorprogramma
Het begin leek inderdaad heel erg. Zelfs ik hoorde het.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan ben ik extra benieuwd wat je van het volgende nummer gaat vinden, want dat lijkt er een beetje op (vind ik).
Paul McCartney - Never Know
Ik had Paul McCartney er nog niet uitgehaaldquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Die ene kerel van dat bandje dat Melting steeds promoot, heeft een solo-album uitgebracht. The Boys On Dungeon Lane. Vanavond komen er twee nummers voorbij. Dit is track #9:Paul McCartney - Never Know
Ik hoor het ook niet echt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had Paul McCartney er nog niet uitgehaald![]()
Nu ik het weet, hoor ik het wel. Maar zijn stem is echt wel ouder geworden.
Hij is al 83 lees ik nu......dan heeft hij nog wel een goede stem.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had Paul McCartney er nog niet uitgehaald![]()
Nu ik het weet, hoor ik het wel. Maar zijn stem is echt wel ouder geworden.
Tijd zat nog voor donderdag.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:21 schreef Melting het volgende:
Goede avond samen.
Ik zit te wachten tot ze de bingo-fiches komen leveren.
Was deze vergeten te bestellen, en we hebben donderdagavond bingo op het werk.
Mag ik presenteren, dus moet het wel in orde zijn.
Lekker nummer wel. Hij heeft toch eigenlijk wel een mooie stem.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is correct ende tevens juist:Paul Young - Now I Know What Made Otis Blue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |