Ik denk dat het wel bruikbaar kan zijn, als je bv later op de avond op de snelweg rijd, en je niet meer de wakkerste bent.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lane assist is echt een waardeloos iets en helaas niet definitief uit te schakelen.
Het zou de veiligheid moeten dienen maar ik vind het echt levensgevaarlijk
Ook hier hoor ik Paul niet echt in.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Terug naar het nieuwe album van Paul McCartney, voor nog een nummer. Ik heb track #11 maar uitgekozen
(maar die is samen met #9 en #14 ook echt het beste)Paul McCartney - Life Can Be Hard
Ik moet toch echt wennen aan die broze stemquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Terug naar het nieuwe album van Paul McCartney, voor nog een nummer. Ik heb track #11 maar uitgekozen
(maar die is samen met #9 en #14 ook echt het beste)Paul McCartney - Life Can Be Hard
Ik werd vanmorgen ineens al automatisch iets naar links gedreven op een smal weggetje waar ik echt de berm in moest om een tegenligger te laten passeren.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lane assist is echt een waardeloos iets en helaas niet definitief uit te schakelen.
Het zou de veiligheid moeten dienen maar ik vind het echt levensgevaarlijk
Strawberry Guy - I'll Never Feel That Young Again
Ik heb weer kaartjes gekocht voor zijn nieuwe show.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, we moeten de uitzending van Tijd voor Max van ergens afgelopen week nog terugkijken, Yorick kwam daar vertellen over de luistersessie waar hij bij mocht zijn.
Is wel pas in januari 2027quote:Wat als een hedendaagse Nederlandse artiest de kans krijgt een album op te nemen in de beroemdste studio ter wereld? Singer-songwriter en geboren verhalenverteller Yorick van Norden maakte zijn plaat Do It Now in de Abbey Road Studio's en beleefde er zijn jongensboekavontuur.
In dit intieme theaterconcert verweeft hij zijn eigen liedjes met verrassende covers en boeiende anekdotes over The Beatles, Pink Floyd, Kate Bush en later Oasis, Amy Winehouse en Radiohead, die muziekgeschiedenis schreven in Abbey Road. Van Norden neemt je mee achter de schermen van het mythische studiocomplex met het iconische zebrapad en onthult spelend de magie van het opnameproces.
De eerste keer dacht ik dat mijn leenauto een lekke band had, hij bleef maar naar links trekken om me van de spitsstrook af te krijgen. Daar reed iemand, dat was wat minder prettigquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen ineens al automatisch iets naar links gedreven op een smal weggetje waar ik echt de berm in moest om een tegenligger te laten passeren.
Gelukkig detecteert 'ie die tegenliggers ook…
Tof, zijn optredens zijn echt zo leukquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb weer kaartjes gekocht voor zijn nieuwe show.
[..]
Is wel pas in januari 2027
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben elke dag wel in de tuin bezig, maar moet echt afwisselen qua werkzaamheden, anders kan ik straks weer mijn arm een paar maanden nauwelijks pijnvrij gebruiken. Het meeste werk is heel zen. Morgen weer eens wat halfdode struikjes uit de grond halen en vervangen door iets dat hopelijk wel mooi wordt. Dat eruit spitten doet Symph trouwens.
Lynn Anderson - (I've Never Promised You A) Rose Garden
Ik vond het zeker aangenaam om te horen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt een sucker voor dit soort zoetsappige, melodieuze popliedjes die bijna ouderwets klinken. Dat gaat z'n weerslag ook wel krijgen in m'n jaarlijst, verwacht ik.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen ineens al automatisch iets naar links gedreven op een smal weggetje waar ik echt de berm in moest om een tegenligger te laten passeren.
Gelukkig detecteert 'ie die tegenliggers ook…
Ik denk dat wanneer we langere ritten door Europa maken dat soort dingen gedurende de hele trip uit zullen zetten. We'll see, 'men' vindt dat het de veiligheid ten goede komt…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De eerste keer dacht ik dat mijn leenauto een lekke band had, hij bleef maar naar links trekken om me van de spitsstrook af te krijgen. Daar reed iemand, dat was wat minder prettig
Robin S - Luv 4 Luv (Pagano vocal remix)
Ik zat met Everybody's Free in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je zat wel warm. Maar het is Robin S in een ander jasje.
... aldus Wikipedia.quote:Delphic are an alternative dance band from Manchester, England
Delphic - In The Quietness
En daarom begrijp ik dat jij dit geweldig vindt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor er ook wel een beetje Underworld en New Order in, moet ik zeggen
Het luistert wel lekker weg, maar het is voor mij (nog) geen iconische dansplaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor er ook wel een beetje Underworld en New Order in, moet ik zeggen
Brian May - Too Much Love Will Kill You
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:00 schreef livelink het volgende:
Was een leuke uitzending, DJ11. Jammer van die valse bingo's, maar dat is het spel.
Dank je wel!
Ik wou net typen dat ik dit een van zijn mindere nummers vind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |