quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Goldband met een liedje waarvan ik altijd denk dat het Nooduitgang heet.
quote:
#2055 nog passenderquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Even in herinnering brengen dat deze plaat in 2022 op #55 in de Top 2000 stond...![]()
#1955 was een stuk passender geweest.
Het heeft iets Goede Doel-achtigs, maar dan met een gebrek aan akkoorden en creativiteit. Ik vind het wel aardig, moet ik zeggen. Maar ook niet meer dan dat.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:40 schreef livelink het volgende:
Dolly Parton en Kenny Rogers - Islands in the sun
Ze hebben goed naar de Nederpop van de jaren 80 geluisterd, ik vind het wel verfrissend eigenlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het heeft iets Goede Doel-achtigs, maar dan met een gebrek aan akkoorden en creativiteit. Ik vind het wel aardig, moet ik zeggen. Maar ook niet meer dan dat.
En gebrek aan vocale kwaliteiten.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het heeft iets Goede Doel-achtigs, maar dan met een gebrek aan akkoorden en creativiteit. Ik vind het wel aardig, moet ik zeggen. Maar ook niet meer dan dat.
In het begin was het even wennen, maar het zit slim in elkaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze hebben goed naar de Nederpop van de jaren 80 geluisterd, ik vind het wel verfrissend eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |