Er staaaaaaaaaaaaaaaaaat een paard in de gang….quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af welke liedjes er gezongen zijn bij een valse bingo.
En de volgende vraag is dan: werd het ook geraden en zo ja, liet melting de hoes ook zien?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er staaaaaaaaaaaaaaaaaat een paard in de gang….
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af welke liedjes er gezongen zijn bij een valse bingo.
Ken ik nietquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
En de volgende vraag is dan: werd het ook geraden en zo ja, liet melting de hoes ook zien?
En, test geslaagd?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Na weer een update van mijn controller én een voor mij nieuwe stream even testen...
Zoals gemeld ben ik vanavond en volgende week niet. Beide keren optreden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:25 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet hoe laat ik vanavond in kan tunen. Vermoedelijk later dan 21.00
Have fun!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zoals gemeld ben ik vanavond en volgende week niet. Beide keren optreden.
Ik ga in 2027 naar een voorstelling van Sjors vd Pannequote:
Jawel, heb maar een half uurtje gedraaid…quote:
Coolquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga in 2027 naar een voorstelling van Sjors vd Panne
Een goede avond Symph.quote:
Nee, wist dat er nog niemand aan het luisteren was, dus besloot ik maar een mindere plaat te draaien.quote:
Ik zat wel gewoon klaar hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, wist dat er nog niemand aan het luisteren was, dus besloot ik maar een mindere plaat te draaien.
Olaquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zat wel gewoon klaar hoor
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zat wel gewoon klaar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |