quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt die een kikker in z'n keel…
Dat moet een flinke envelop zijn geweest dan.quote:
Er zitten 5 zakjes in.quote:
Je bent er helemaal klaar voor dus. Dat betekent donderdag ook geen uitzending, denk ik?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zitten 5 zakjes in.
En er zouden er 200 per zakje in zitten.
De zakjes zijn niet stuk. Dus ik ga er wel vanuit.
Klopt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent er helemaal klaar voor dus. Dat betekent donderdag ook geen uitzending, denk ik?
Wegens honkbal kan ik dan waarschijnlijk geen invalbeurt doen…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent er helemaal klaar voor dus. Dat betekent donderdag ook geen uitzending, denk ik?
Ik kan waarschijnlijk zelf ook niet luisteren donderdagavond. Of in ieder geval pas later, dus wat mij betreft is het geen issue.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wegens honkbal kan ik dan waarschijnlijk geen invalbeurt doen…
Ik heb nog niets voorbij zien komen in het 'Overleden muzikanten' topic, dus de total collapse of the heart heeft nog niet plaatsgevondenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Hoe zou het met Bonnie Tyler zijn, trouwens? Een paar weken geleden lag ze ernstig ziek in een coma. De laatste twee weken zijn er geen updates geweest...
Eigenlijk zou daar een nummer van FisherZ als soundtrack bij moetenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef MadMaster het volgende:
* Melting telt nu de hoeveelheid fiches…
Als ik donderdag gewoon moet oefenen, kan ik - net als MadMaster - helaas ook niet invallen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:45 schreef MadMaster het volgende:
La Di Da Di Da - Carly Simon (dacht ik)
Die was al met vooruitziende blik naar het Noorden gevluchtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:50 schreef MadMaster het volgende:
B52 zou nu gaan schilderen bij de buren…
Ja, dat is voor mij altijd een pure gok.quote:
Snap ik, is soms ook lastigquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mij altijd een pure gok.
Mag zelf niet meedoen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Dank alvast Melting en bingo ze donderdag…
Soms lekt er nog wel wat door...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Een stop is vaak een bijzonder efficiënt afsluitmiddel
quote:Op zondag 31 mei 2026 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt weer MeltingEn veel plezier komende donderdag!
Goed weekend allemaal
Dank jullie... komt goed.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:04 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Fijne show weer. Veel plezier met de bing alvast!
Grappig genoeg werd die #14 vanmiddag door Stenders op Radio Veronica gedraaid. Verzoekje van meerdere luisteraars.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Terug naar het nieuwe album van Paul McCartney, voor nog een nummer. Ik heb track #11 maar uitgekozen
(maar die is samen met #9 en #14 ook echt het beste)Paul McCartney - Life Can Be Hard
quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:57 schreef DJ11 het volgende:
De vraag die menigeen bezighoudt: hoe vaak heeft quizmaster @:Melting vanavond het balletje met nummer 49 omgeroepen?
Ik vraag me vooral af welke liedjes er gezongen zijn bij een valse bingo.quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:57 schreef DJ11 het volgende:
De vraag die menigeen bezighoudt: hoe vaak heeft quizmaster @:Melting vanavond het balletje met nummer 49 omgeroepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |