Ik ga nu kijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar je hebt dus niks? Volgens mij kun je ze ook wel fysiek bij de Hema of Intertoys kopen.
Maar dit is volgens mij wel een nummer van haar laatste album (26 of zo)quote:
Da's ook weer zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze inmiddels ook al weer wat ouder.
Mijn stem is ook niet meer zoals die was toen ik 19 was…
Ja, ik heb het even opgezocht. Het album 25 (waar ook Hello op stond). Dus voor het afvallen en het ouder worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dit is volgens mij wel een nummer van haar laatste album (26 of zo)
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Ani Temeier - They Don't Play Our Lovesong Anymore
Had ik vandeweekquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:19 schreef Melting het volgende:
Dit meen je niet hè?
Loop ik net 5 minuten geleden naar beneden om te kijken of ze het pakketje misschien toch al bezorgd hebben.
Zie ik niets.
Kijk ik nu bij de T&T..... en nu is het pakketje ineens bezorgd.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Als ze dat liefdesliedje toch niet meer spelen kunnen we net zo goed naar bed gaan…
Je wordt bedankt….
Ik bedoel, tijd om te gaan slapen. Bedankt Melting en fijne avond en
Fiches gejat die donderdag illegaal ingezet gaan worden…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:24 schreef Melting het volgende:
Het is binnen. Maar vraag niet hoe.![]()
Envelop helemaal open gescheurd.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fiches gejat die donderdag illegaal ingezet gaan worden…
Je lacht er om, maar dat is een festival wel overkomen met horeca munten.quote:
Ja, dan snap ik dat wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lacht er om, maar dat is een festival wel overkomen met horeca munten.
Konden ze last minute nieuwe munten laten maken…
Wat een raar verhaal. Maar ook inderdaad idioot om iets terug te sturen wat je gewoon hebt ontvangen. Ik had een keer iets lulligs besteld bij Bol en het pakje wat ik kreeg bevatte iets heel anders dan wat ik had besteld. Het was echt een hele mooie tas. Ik heb het wel teruggestuurd. Mijn oorspronkelijke pakketje heb ik nooit meer gehad en achteraf heb ik echt spijt dat ik die mooie tas niet heb gehoudenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ik vandeweek
PostNL had pakketje bezorgd. Ik het uitpakken...
Krijg ik later de melding van PostNL, we hebben uw pakket niet kunnen bezorgen, want uw adres bestaat niet volgens Post.NL![]()
![]()
Ik in alle eerlijkheid contact opnemen met de verzender om te zeggen dat het pakket wel is bezorgd en dus niet retour zal komen.
Verzoeken ze in eerste instantie om het toch maar retour te sturen... In eerste instantie na wat tegen strubbelen toch mee akkoord gegaan.
Het voelde toch niet goed, dus een dag later opnieuw contact opgenomen en toen mocht ik het toch houden, want waarom zou ik iets retour sturen wat ik besteld heb en al voor betaald heb...
Volgende keer laat ik het gewoon zo en is het iets tussen hun en PostNL of laat ik PostNL iets weten en niet de verzender..
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Als ze dat liefdesliedje toch niet meer spelen kunnen we net zo goed naar bed gaan…
Je wordt bedankt….
Ik bedoel, tijd om te gaan slapen. Bedankt Melting en fijne avond en
Nummer 2 in de Top 2000 hoeft dit niet te staan, maar zo slecht is het toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Duidelijk dit hoeft Melting niet meer te draaien
Nee, want die gestolen munten konden ze niet meer gebruiken…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik dat wel.
Weet je of ze de dieven ook nog gepakt hebben?
Ik heb ook wel eens gehad dat ik van Bol niets ontvangen had en toen kreeg ik het gewoon opnieuw gestuurdquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal. Maar ook inderdaad idioot om iets terug te sturen wat je gewoon hebt ontvangen. Ik had een keer iets lulligs besteld bij Bol en het pakje wat ik kreeg bevatte iets heel anders dan wat ik had besteld. Het was echt een hele mooie tas. Ik heb het wel teruggestuurd. Mijn oorspronkelijke pakketje heb ik nooit meer gehad en achteraf heb ik echt spijt dat ik die mooie tas niet heb gehouden![]()
Het mag vast niet, maar als ik het niet had teruggestuurd had ik voor het geld van mijn oorspronkelijke pakje een mooie tas gehad![]()
Wel een enorme extra kostenpost voor zo'n festival.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want die gestolen munten konden ze niet meer gebruiken…
Ik krijg hier echt hele nare gevoelens bijquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nummer 2 in de Top 2000 hoeft dit niet te staan, maar zo slecht is het toch ook weer niet?
En nog los van de muziek vind ik het een heel sympathieke vent.
Ja precies, er had vast echt geen haan naar gekraaid als ik die tas niet had teruggestuurd.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehad dat ik van Bol niets ontvangen had en toen kreeg ik het gewoon opnieuw gestuurd
Die harken met die munten en de daaraan verbonden waarde kapitalen binnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel een enorme extra kostenpost voor zo'n festival.
Van de andere kant.... waarom zou een haan naar een tas kraaien?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja precies, er had vast echt geen haan naar gekraaid als ik die tas niet had teruggestuurd.
Het probleem met dit nummer is dat ik het altijd direct vergeten ben. Voor mij is het iedere keer alsof ik het voor het eerst hoor. Het gaat echt ene oor in, andere oor uit. Het is best mooi, objectief gezien, maar het doet voor mij helemaal niks.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nummer 2 in de Top 2000 hoeft dit niet te staan, maar zo slecht is het toch ook weer niet?
En nog los van de muziek vind ik het een heel sympathieke vent.
Ik vond het knap dat je deze herkende.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen AI nodig om stemmen te herkennen…
De song ken ik niet…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het knap dat je deze herkende.
Mij lukt dat ook nog aardig. maar niet zo goed als bij jouquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen AI nodig om stemmen te herkennen…
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Smokie - Lay Back In The Arms Of Someone
Hanen kraaien om het minste geringste. Mijn overbuurman heeft sinds deze week een haan en die kraait ons nu elke dag wakker. En dan kraait hij rustig een uur lang.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de andere kant.... waarom zou een haan naar een tas kraaien?
Hopelijk krijgt die een kikker in z'n keel…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Hanen kraaien om het minste geringste. Mijn overbuurman heeft sinds deze week een haan en die kraait ons nu elke dag wakker. En dan kraait hij rustig een uur lang.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt die een kikker in z'n keel…
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef MadMaster het volgende:
* Melting telt nu de hoeveelheid fiches…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |