Dat met dat jongetje was afgesproken. Zoontje van de regiseur.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat item waar die nogal veel en vulgair aan dat jongetje van 10 zit is een paar jaar terug al overal af gehaald. Als je dat fragment bedenkt en dat daar in die tijd weinig tot geen ophef over was kan ik me voorstellen dat Paul de Leeuw zelf bang is dat bepaalde beelden weer worden opgerakeld.
Zelf vind ik dat dit geen reden moet zijn het niet beschikbaar te stellen.
Dit fragment?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat item waar die nogal veel en vulgair aan dat jongetje van 10 zit is een paar jaar terug al overal af gehaald. Als je dat fragment bedenkt en dat daar in die tijd weinig tot geen ophef over was kan ik me voorstellen dat Paul de Leeuw zelf bang is dat bepaalde beelden weer worden opgerakeld.
Zelf vind ik dat dit geen reden moet zijn het niet beschikbaar te stellen.
Klopt maar dat maakt weinig uit. Dit had afgesproken of niet tegenwoordig absoluut niet meer op tv gekund.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat met dat jongetje was afgesproken. Zoontje van de regiseur.
Dat weten veel mensen die het voor het eerst zouden zien niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat met dat jongetje was afgesproken. Zoontje van de regiseur.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat weten veel mensen die het voor het eerst zouden zien niet.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat item waar die nogal veel en vulgair aan dat jongetje van 10 zit is een paar jaar terug al overal af gehaald. Als je dat fragment bedenkt en dat daar in die tijd weinig tot geen ophef over was kan ik me voorstellen dat Paul de Leeuw zelf bang is dat bepaalde beelden weer worden opgerakeld.
Zelf vind ik dat dit geen reden moet zijn het niet beschikbaar te stellen.
Niet het zoontje van de regisseur, maar wel gelijkwaardig. Dat was Kees(je) Groenteman, neefje van Hanneke Groenteman (Die toen in de redactie van de Schreeuw zat). Afgesproken werk, en een reactie op de zaak rondom Keesje in de Schreeuw van de Leeuw, die door Paul helemaal uitgekafferd werd. Om daar de draak mee te steken werd Keesje in de muziekspecial Plugged juist helemaal platgekust (op het vieze af, ja). Slechte grap? Zeker. Smakeloos? Ja. De bedoeling? Exact.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat met dat jongetje was afgesproken. Zoontje van de regiseur.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 02:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Doet bij jullie Dit was het nieuws het nog wel? Lijkt wel of die afleveringen ineens offline zijn. Krijg ineens bij alle uitzendingen dit in mijn speler:quote:The provided HLS document could not be loaded - Error while loading https://sk-video.cdn.beel(...)ir-Id=K1C5L1HDJC2G68, status code 403
Wat een slechte kwaliteit ineens, my god. Dit staat al sinds 2017(!) in betere kwaliteit dan op Twitter online op de facebookpagina van Retroforumquote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:52 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb het interview met bart de graaf maar even geupload
[ x ]
oh dat wist ik niet, ik had 'm op youtube gezocht en daar niet gevonden!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat een slechte kwaliteit ineens, my god. Dit staat al sinds 2017(!) in betere kwaliteit dan op Twitter online op de facebookpagina van Retroforum
je moet denk ik even wachten tot de stream gebufferd is, de kwaliteit is vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat een slechte kwaliteit ineens, my god. Dit staat al sinds 2017(!) in betere kwaliteit dan op Twitter online op de facebookpagina van Retroforum
Waarom überhaupt posts op een ander platform hier doorspammenquote:
quote:Wat leuk dat je keek
Tot volgende week
Dan zijn we er weer, bij de VARA
omdat je dan de video meteen kunt afspelen ipv dat je eerst naar de schatkamer beeld en geluid toe moet gaan en moet spoelen totdat je het fragment hebtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 03:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom überhaupt posts op een ander platform hier doorspammen
als je het filter gebruikt dan krijg je een betere zoekoptiequote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:07 schreef Writersright het volgende:
Leuk om te zien dat de klassieke, betere versie van Fort Boyard er op staat:
https://schatkamer.beeldengeluid.nl/zoeken?q=fort+boyard
Ik vond dat vroeger enorm spannend en wist niet wat nou echt en niet was. Naar mijn idee werden mensen daar dan ook echt opgesloten.
Single Luckquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Had stiekeme hoop dat er nog afleveringen van Single Luck tussen zouden staan, maar helaas.
Dat was een leuk spelletje inderdaad. Ik was het bestaan ervan alweer helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:58 schreef Eightyone het volgende:
Labyrinth keek ik vroeger graag, al weet ik niet in hoeverre ik echt besef had van de spelregels. Het zag er iig leuk uit. Ik was 6 á 7 jaar, en het is een relatief vroege tv-herinnering. Het lijkt erop dat die in 1987 of 1988 beginnen.
1988:
https://schatkamer.beelde(...)/2101608060045447731
...met Peter Jan Rens, waar toen nog niet zo veel geks over bekend was.
Geweldig programma was datquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:07 schreef Writersright het volgende:
Leuk om te zien dat de klassieke, betere versie van Fort Boyard er op staat:
https://schatkamer.beeldengeluid.nl/zoeken?q=fort+boyard
Ik vond dat vroeger enorm spannend en wist niet wat nou echt en niet was. Naar mijn idee werden mensen daar dan ook echt opgesloten.
Grappig dat ze daarvoor eigenlijk gewoon Pac-Man gebruikten, net zoals het Vlaamse programma Blokken eigenlijk een quiz gemixt met Tetris was.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:58 schreef Eightyone het volgende:
Labyrinth keek ik vroeger graag, al weet ik niet in hoeverre ik echt besef had van de spelregels. Het zag er iig leuk uit. Ik was 6 á 7 jaar, en het is een relatief vroege tv-herinnering. Het lijkt erop dat die in 1987 of 1988 beginnen.
1988:
https://schatkamer.beelde(...)/2101608060045447731
...met Peter Jan Rens, waar toen nog niet zo veel geks over bekend was.
Of als 'ie liedjes opneemt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:05 schreef Writersright het volgende:
[..]
Jammer dat hij later wat steken heeft laten vallen. Het ziet er een beetje zielig uit dat hij nu nog steeds Meneer Kaktus in zijn blauwe pyama doet, samen met Johan Vlemminx als ik het goed heb.
Ojaa met die ballen in herinner het me opeens weerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:41 schreef Eightyone het volgende:
Misschien zit de Efteling daar tussen.
Ik keek het vroeger ook graag, met die grote ballen die mensen vermorzelden terwijl ze het parcours probeerden te bewandelen.
Peter-Jan is al jaren de weg kwijt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:05 schreef Writersright het volgende:
[..]
Grappig dat ze daarvoor eigenlijk gewoon Pac-Man gebruikten, net zoals het Vlaamse programma Blokken eigenlijk een quiz gemixt met Tetris was.
Peter-Jan Rens was wel echt een sterke presentator, ook Geeft Nooit Op deed hij erg goed. (Uniek concept ook)
Jammer dat hij later wat steken heeft laten vallen. Het ziet er een beetje zielig uit dat hij nu nog steeds Meneer Kaktus in zijn blauwe pyama doet, samen met Johan Vlemminx als ik het goed heb.
Wat trouwens wel echt enorm slecht was, was toen Carlo en Irene stopten met Telekids, hen te vervangen met de Meneer Kaktus crew. Ik kan me geen grotere downgrade herinneren. Zelfs als kind kon ik niet geloven hoe belabberd dat was.
Een aantal afleveringen staan op Youtube.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:37 schreef Homdeck het volgende:
Helaas staat de Way of Life Show er (nog) niet op. Vanuit de Efteling met Ron Brandsteder. Heb er nostalgische gevoelens aan, vond het als klein ventje superspannend en ook een beetje eng kan ik me herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |