Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat weten veel mensen die het voor het eerst zouden zien niet.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat item waar die nogal veel en vulgair aan dat jongetje van 10 zit is een paar jaar terug al overal af gehaald. Als je dat fragment bedenkt en dat daar in die tijd weinig tot geen ophef over was kan ik me voorstellen dat Paul de Leeuw zelf bang is dat bepaalde beelden weer worden opgerakeld.
Zelf vind ik dat dit geen reden moet zijn het niet beschikbaar te stellen.
Niet het zoontje van de regisseur, maar wel gelijkwaardig. Dat was Kees(je) Groenteman, neefje van Hanneke Groenteman (Die toen in de redactie van de Schreeuw zat). Afgesproken werk, en een reactie op de zaak rondom Keesje in de Schreeuw van de Leeuw, die door Paul helemaal uitgekafferd werd. Om daar de draak mee te steken werd Keesje in de muziekspecial Plugged juist helemaal platgekust (op het vieze af, ja). Slechte grap? Zeker. Smakeloos? Ja. De bedoeling? Exact.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat met dat jongetje was afgesproken. Zoontje van de regiseur.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 02:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Doet bij jullie Dit was het nieuws het nog wel? Lijkt wel of die afleveringen ineens offline zijn. Krijg ineens bij alle uitzendingen dit in mijn speler:quote:The provided HLS document could not be loaded - Error while loading https://sk-video.cdn.beel(...)ir-Id=K1C5L1HDJC2G68, status code 403
Wat een slechte kwaliteit ineens, my god. Dit staat al sinds 2017(!) in betere kwaliteit dan op Twitter online op de facebookpagina van Retroforumquote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:52 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb het interview met bart de graaf maar even geupload
[ x ]
oh dat wist ik niet, ik had 'm op youtube gezocht en daar niet gevonden!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat een slechte kwaliteit ineens, my god. Dit staat al sinds 2017(!) in betere kwaliteit dan op Twitter online op de facebookpagina van Retroforum
je moet denk ik even wachten tot de stream gebufferd is, de kwaliteit is vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat een slechte kwaliteit ineens, my god. Dit staat al sinds 2017(!) in betere kwaliteit dan op Twitter online op de facebookpagina van Retroforum
Waarom überhaupt posts op een ander platform hier doorspammenquote:
quote:Wat leuk dat je keek
Tot volgende week
Dan zijn we er weer, bij de VARA
omdat je dan de video meteen kunt afspelen ipv dat je eerst naar de schatkamer beeld en geluid toe moet gaan en moet spoelen totdat je het fragment hebtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 03:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom überhaupt posts op een ander platform hier doorspammen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |