abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220904640
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dit dus. Enig gedoogbeleid bij 5 minuten te laat of website problemen is voor te stellen maar 2 dagen gaat wel heel erg ver en is ook oneerlijk.
Hier is 1 sec tot 24u te laat is 5% penalty, 24u-1week te laat is 10% penalty. Soms adviseer ik studenten een dag of week later hun werk in te leveren, omdat ze het in die dag of week meer dan 5% of 10% zullen verbeteren.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:05 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het niveau daalt. Wat nu VWO is, was in mijn tijd HAVO als ik naar de examens op nu.nl kijk.
Dat viel me ook op, vond het niveau van die 'examens' op nu.nl niet hoog/
pi_220904900
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:52 schreef Bargehassus het volgende:
Tja. Vroeger (opa vertelt) was je hooguit wat zenuwachtig voor een examen (okay, sommigen hadden er echt wel last van), tegenwoordig krijgen ze er stress van.
Toen was de druk op jongeren niet zo groot. Nu leggen ouders behoorlijk wat druk op hun kinderen.
pi_220905060
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:45 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Hier is 1 sec tot 24u te laat is 5% penalty, 24u-1week te laat is 10% penalty. Soms adviseer ik studenten een dag of week later hun werk in te leveren, omdat ze het in die dag of week meer dan 5% of 10% zullen verbeteren.
[..]
Dat viel me ook op, vond het niveau van die 'examens' op nu.nl niet hoog/
Op de TU was het gewoon onvoldoende en gefaald tenzij goede reden.

Al kwam dat niet op een kwartier.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220905167
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:45 schreef Montagui het volgende:
Het wordt erger en erger met deze generatie.

Holy crap.

Doek de westerse beschaving maar op.
Je had zo een Griekse filosoof kunnen zijn.
pi_220905498
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 05:46 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat :') _O-
Ja zit je dan als 14/15 jarige…
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:33:12 #86
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220905521
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:31 schreef torentje het volgende:

[..]
Welnee, want de onderwijzers willen de reuzen geen leerplicht geven.
Wat betekent dit?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 13:33:50 #87
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220905524
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:33 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat betekent dit?
Dit betekent dat iemand moeite had met school.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220905549
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:33 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat betekent dit?
Ik ben er nog steeds niet achter of dit een perfect uitgevoerde troll is of gemeend.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220905580
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:27 schreef Hexagon het volgende:
Verder weer een topic voor oude verzuurde mannen die vroeger altijd voorbeeldjongentjes waren.
Voorbeeldjongetje meldt. :+
pi_220905715
_O- _O- _O-

Jaja, de Nova's en Levi's hebben het maar zwaar, hoor. :')
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:08:02 #91
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220905724
"Kwetsbare wezentjes'." Alsof het over ET gaat oid.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:27:47 #92
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220905905
quote:
Schaf de leerplicht maar af dan. Kunnen ze gelijk productiewerk doen O+
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:36:43 #93
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220905965
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:38 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik ben er nog steeds niet achter of dit een perfect uitgevoerde troll is of gemeend.
Ik vrees het laatste. Als troll zou het nog wel grappig zijn imo.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220906097
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:36 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik vrees het laatste. Als troll zou het nog wel grappig zijn imo.
Beide gevallen zijn iig DSM V waardig.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220906676
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:33 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat betekent dit?
Als men niet weet wat dat betekend, dan houdt alles natuurlijk op. Want als ik dat nog moet uitleggen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 17:47:47 #96
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220907231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:03 schreef torentje het volgende:

[..]
Als men niet weet wat dat betekend, dan houdt alles natuurlijk op. Want als ik dat nog moet uitleggen.
Je weet het zelf niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220907246
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je weet het zelf niet.
Weet ik wel, maar ik vind het verbazingwekkend en verdacht dat mannen die verplicht Nederlands hebben geleerd, niet weten wat een leerling bedoelt met de term 'de reuzen'
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 18:01:51 #98
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220907307
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:51 schreef torentje het volgende:

[..]
Weet ik wel, maar ik vind het verbazingwekkend en verdacht dat mannen die verplicht Nederlands hebben geleerd, niet weten wat een leerling bedoelt met de term 'de reuzen'
https://www.woorden.org/woord/reus

Kies maar. Welke is het?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220907407
Nu mag je dus gemiddeld een 5,5 staan? :o Ben hier al stomverbaasd over. In mijn tijd moest je alles halen. Één 5 was toegestaan mits je dat compenseerde met een 7 ergens.
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 18:23:17 #100
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220907428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:19 schreef Alpha0 het volgende:
Nu mag je dus gemiddeld een 5,5 staan? :o Ben hier al stomverbaasd over. In mijn tijd moest je alles halen. Één 5 was toegestaan mits je dat compenseerde met een 7 ergens.
Bij ons was het een 4 of 2x een 5, maar dan moest je het compenseren met een 8 elders. Maar dat was ook de enige ruimte die je kreeg :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:23:45 #101
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220907435
Wanneer deze mijnheer, bedoel uiteraard @torentje, meent serieus te zijn en dus niet psychotisch is, vraag je je toch op zijn minst af wat ie rookt

Beter zou ie daar snel mee stoppen om weer in een normaal patroon te geraken, luidt het advies. :) Onder andere mensen als ik zijn best bereid hem te verwijzen naar hierin gespecialiseerde hulpverleners om daar vanaf te komen! *)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220907473
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:23 schreef Scjvb het volgende:
Wanneer deze mijnheer, bedoel uiteraard @:torentje, meent serieus te zijn en dus niet psychotisch is, vraag je je toch op zijn minst af wat ie rookt [ link | afbeelding ]

Beter zou ie daar snel mee stoppen om weer in een normaal patroon te geraken, luidt het advies. :) Onder andere mensen als ik zijn best bereid hem te verwijzen naar hierin gespecialiseerde hulpverleners om daar vanaf te komen! *)
Ik weet het inmiddels , jij bent anti mensen die èn niet geloven èn die kritiek geven op de rijken en de hogere inkomens èn voor leerlingen zijn.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:41:27 #103
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220907518
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:32 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik weet het inmiddels , jij bent anti mensen die èn niet geloven èn die kritiek geven op de rijken en de hogere inkomens èn voor leerlingen zijn.
Wut :?

Soms waren de vreemde teksten in uw posts nog wel te ontrafelen en heel soms ook nog voldoende tot goed leesbaar zelfs.
Maar kan hieraan bijna geen touw meer vastknopen. :O

Wat maakt het verder ook uit, vrouw is in de weer en er staat koffie klaar! ^O^ c_/
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220907567
quote:
3s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:41 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Wut :?

Soms waren de vreemde teksten in uw posts nog wel te ontrafelen en heel soms ook nog voldoende tot goed leesbaar zelfs.
Maar kan hieraan bijna geen touw meer vastknopen. :O

Wat maakt het verder ook uit, vrouw is in de weer en er staat koffie klaar! ^O^ c_/
Het betekend gewoon, dat jij anti normale leerlingen bent omdat die niet willen werken voor daders.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:20:46 #105
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220908405
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bij ons was het een 4 of 2x een 5, maar dan moest je het compenseren met een 8 elders. Maar dat was ook de enige ruimte die je kreeg :P
Ik had twee vijven, twee zessen en twee zevens, en dat was nét genoeg om te slagen (Havo, jaren 90).

Na een herkansing; eerst zat er nog een 4 tussen en dat mocht niet.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:47:12 #106
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220908632
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:39 schreef Harvest89 het volgende:
Ja snap ik wel.
Er zou ook eigenlijk meerdere kleine toetsmomentjes moeten zijn ipv een paar grote.


Dat is toch ook gewoon? :?
Laffe huichelaar
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:47:55 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908641
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dat is toch ook gewoon? :?
Oke.
Dat was vroeger niet zo volgens mij. Kan ik me niet herinneren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:02:58 #108
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220909016
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:47 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Oke.
Dat was vroeger niet zo volgens mij. Kan ik me niet herinneren.
Aan je gebruikersnaam te zien ben je maar twee jaar ouder dan ik, maar in mijn tijd had je het centraal examen (50%) en het schoolexamen (50%). Het schoolexamen bestond uit verschillende toetsen over een tijdsspanne van twee jaar.
Laffe huichelaar
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:06:10 #109
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220909030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Aan je gebruikersnaam te zien ben je maar twee jaar ouder dan ik, maar in mijn tijd had je het centraal examen (50%) en het schoolexamen (50%). Het schoolexamen bestond uit verschillende toetsen over een tijdsspanne van twee jaar.
Nee we hadden die cito toets.
Dan had je dus in groep 8 tegen het einde van het jaar een paar dagen achter elkaar allerlei examens. Nederlands en rekenen. Op basis van die uitslag kreeg je te horen of je naar vmbo, havo, gymnasium ging.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:17:38 #110
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220909072
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee we hadden die cito toets.
Dan had je dus in groep 8 tegen het einde van het jaar een paar dagen achter elkaar allerlei examens. Nederlands en rekenen. Op basis van die uitslag kreeg je te horen of je naar vmbo, havo, gymnasium ging.
Excuus, ik dacht dat we het hier over de centrale examens hadden. Ook op de basisschool bestond mijn schooladvies volgens mij uit drie onderdelen. De entreetoets, de citotoets en het schooladvies
Laffe huichelaar
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:19:08 #111
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220909077
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Ook op de basisschool bestond mijn schooladvies volgens mij uit drie onderdelen. De entreetoets, de citotoets en het schooladvies
Dat zou kunnen, het is lang geleden. Ik kan me alleen nog die cito herinneren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')