Simpele zielen zoals jou zijn ook geen vrienden van leerlingen, dat hoef jij niet steeds te bewijzen op mijn bijdragen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Reuzen![]()
En jij denkt echt dat ook iemand jou nog serieus neemt?![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:13 schreef torentje het volgende:
[..]
Simpele zielen zoals jou zijn ook geen vrienden van leerlingen, dat hoef jij niet steeds te bewijzen op mijn bijdragen.
Hier is 1 sec tot 24u te laat is 5% penalty, 24u-1week te laat is 10% penalty. Soms adviseer ik studenten een dag of week later hun werk in te leveren, omdat ze het in die dag of week meer dan 5% of 10% zullen verbeteren.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit dus. Enig gedoogbeleid bij 5 minuten te laat of website problemen is voor te stellen maar 2 dagen gaat wel heel erg ver en is ook oneerlijk.
Dat viel me ook op, vond het niveau van die 'examens' op nu.nl niet hoog/quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het niveau daalt. Wat nu VWO is, was in mijn tijd HAVO als ik naar de examens op nu.nl kijk.
Toen was de druk op jongeren niet zo groot. Nu leggen ouders behoorlijk wat druk op hun kinderen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:52 schreef Bargehassus het volgende:
Tja. Vroeger (opa vertelt) was je hooguit wat zenuwachtig voor een examen (okay, sommigen hadden er echt wel last van), tegenwoordig krijgen ze er stress van.
Op de TU was het gewoon onvoldoende en gefaald tenzij goede reden.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:45 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hier is 1 sec tot 24u te laat is 5% penalty, 24u-1week te laat is 10% penalty. Soms adviseer ik studenten een dag of week later hun werk in te leveren, omdat ze het in die dag of week meer dan 5% of 10% zullen verbeteren.
[..]
Dat viel me ook op, vond het niveau van die 'examens' op nu.nl niet hoog/
Je had zo een Griekse filosoof kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:45 schreef Montagui het volgende:
Het wordt erger en erger met deze generatie.
Holy crap.
Doek de westerse beschaving maar op.
Wat betekent dit?quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:31 schreef torentje het volgende:
[..]
Welnee, want de onderwijzers willen de reuzen geen leerplicht geven.
Dit betekent dat iemand moeite had met school.quote:
Ik ben er nog steeds niet achter of dit een perfect uitgevoerde troll is of gemeend.quote:
Voorbeeldjongetje meldt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:27 schreef Hexagon het volgende:
Verder weer een topic voor oude verzuurde mannen die vroeger altijd voorbeeldjongentjes waren.
Schaf de leerplicht maar af dan. Kunnen ze gelijk productiewerk doenquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zie ook: https://www.telegraaf.nl/(...)r#Echobox=1779834132
[..]!
Ik vrees het laatste. Als troll zou het nog wel grappig zijn imo.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter of dit een perfect uitgevoerde troll is of gemeend.
Beide gevallen zijn iig DSM V waardig.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik vrees het laatste. Als troll zou het nog wel grappig zijn imo.
Als men niet weet wat dat betekend, dan houdt alles natuurlijk op. Want als ik dat nog moet uitleggen.quote:
Je weet het zelf niet.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:03 schreef torentje het volgende:
[..]
Als men niet weet wat dat betekend, dan houdt alles natuurlijk op. Want als ik dat nog moet uitleggen.
Weet ik wel, maar ik vind het verbazingwekkend en verdacht dat mannen die verplicht Nederlands hebben geleerd, niet weten wat een leerling bedoelt met de term 'de reuzen'quote:
https://www.woorden.org/woord/reusquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:51 schreef torentje het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik vind het verbazingwekkend en verdacht dat mannen die verplicht Nederlands hebben geleerd, niet weten wat een leerling bedoelt met de term 'de reuzen'
Bij ons was het een 4 of 2x een 5, maar dan moest je het compenseren met een 8 elders. Maar dat was ook de enige ruimte die je kreegquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:19 schreef Alpha0 het volgende:
Nu mag je dus gemiddeld een 5,5 staan?Ben hier al stomverbaasd over. In mijn tijd moest je alles halen. Één 5 was toegestaan mits je dat compenseerde met een 7 ergens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |