abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 09:44:44 #76
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220903612
De enige keer dat ik geklaagd op het examen, was het examen wiskunde omdat de vraag totaal niet klopte. Ik moest iets aantonen wat gewoon foutief was. Ik heb gewoon de juiste berekening opgegeven met het juiste antwoord en niet het foutieve antwoord in de vraag.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220903895
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Reuzen :')

En jij denkt echt dat ook iemand jou nog serieus neemt? :') :') :')
Simpele zielen zoals jou zijn ook geen vrienden van leerlingen, dat hoef jij niet steeds te bewijzen op mijn bijdragen.
pi_220903920
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:13 schreef torentje het volgende:

[..]
Simpele zielen zoals jou zijn ook geen vrienden van leerlingen, dat hoef jij niet steeds te bewijzen op mijn bijdragen.
:') :') :')
pi_220904585
Zouden de studenten die het zó zwaar hebben, mss hun studie niet aan kunnen?
Te hoog gegrepen maar koste wat kost moeten studeren op te hoog niveau voor hun?
pi_220904637
Het wordt erger en erger met deze generatie.

Holy crap.

Doek de westerse beschaving maar op.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220904640
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dit dus. Enig gedoogbeleid bij 5 minuten te laat of website problemen is voor te stellen maar 2 dagen gaat wel heel erg ver en is ook oneerlijk.
Hier is 1 sec tot 24u te laat is 5% penalty, 24u-1week te laat is 10% penalty. Soms adviseer ik studenten een dag of week later hun werk in te leveren, omdat ze het in die dag of week meer dan 5% of 10% zullen verbeteren.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:05 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het niveau daalt. Wat nu VWO is, was in mijn tijd HAVO als ik naar de examens op nu.nl kijk.
Dat viel me ook op, vond het niveau van die 'examens' op nu.nl niet hoog/
pi_220904900
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:52 schreef Bargehassus het volgende:
Tja. Vroeger (opa vertelt) was je hooguit wat zenuwachtig voor een examen (okay, sommigen hadden er echt wel last van), tegenwoordig krijgen ze er stress van.
Toen was de druk op jongeren niet zo groot. Nu leggen ouders behoorlijk wat druk op hun kinderen.
pi_220905060
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:45 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Hier is 1 sec tot 24u te laat is 5% penalty, 24u-1week te laat is 10% penalty. Soms adviseer ik studenten een dag of week later hun werk in te leveren, omdat ze het in die dag of week meer dan 5% of 10% zullen verbeteren.
[..]
Dat viel me ook op, vond het niveau van die 'examens' op nu.nl niet hoog/
Op de TU was het gewoon onvoldoende en gefaald tenzij goede reden.

Al kwam dat niet op een kwartier.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220905167
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:45 schreef Montagui het volgende:
Het wordt erger en erger met deze generatie.

Holy crap.

Doek de westerse beschaving maar op.
Je had zo een Griekse filosoof kunnen zijn.
pi_220905498
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 05:46 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat :') _O-
Ja zit je dan als 14/15 jarige…
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:33:12 #86
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220905521
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:31 schreef torentje het volgende:

[..]
Welnee, want de onderwijzers willen de reuzen geen leerplicht geven.
Wat betekent dit?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 13:33:50 #87
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220905524
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:33 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat betekent dit?
Dit betekent dat iemand moeite had met school.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220905549
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:33 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat betekent dit?
Ik ben er nog steeds niet achter of dit een perfect uitgevoerde troll is of gemeend.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220905580
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:27 schreef Hexagon het volgende:
Verder weer een topic voor oude verzuurde mannen die vroeger altijd voorbeeldjongentjes waren.
Voorbeeldjongetje meldt. :+
pi_220905715
_O- _O- _O-

Jaja, de Nova's en Levi's hebben het maar zwaar, hoor. :')
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:08:02 #91
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220905724
"Kwetsbare wezentjes'." Alsof het over ET gaat oid.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:27:47 #92
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220905905
quote:
Schaf de leerplicht maar af dan. Kunnen ze gelijk productiewerk doen O+
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:36:43 #93
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220905965
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:38 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik ben er nog steeds niet achter of dit een perfect uitgevoerde troll is of gemeend.
Ik vrees het laatste. Als troll zou het nog wel grappig zijn imo.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220906097
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:36 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik vrees het laatste. Als troll zou het nog wel grappig zijn imo.
Beide gevallen zijn iig DSM V waardig.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220906676
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:33 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat betekent dit?
Als men niet weet wat dat betekend, dan houdt alles natuurlijk op. Want als ik dat nog moet uitleggen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 17:47:47 #96
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220907231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:03 schreef torentje het volgende:

[..]
Als men niet weet wat dat betekend, dan houdt alles natuurlijk op. Want als ik dat nog moet uitleggen.
Je weet het zelf niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220907246
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je weet het zelf niet.
Weet ik wel, maar ik vind het verbazingwekkend en verdacht dat mannen die verplicht Nederlands hebben geleerd, niet weten wat een leerling bedoelt met de term 'de reuzen'
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 18:01:51 #98
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220907307
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:51 schreef torentje het volgende:

[..]
Weet ik wel, maar ik vind het verbazingwekkend en verdacht dat mannen die verplicht Nederlands hebben geleerd, niet weten wat een leerling bedoelt met de term 'de reuzen'
https://www.woorden.org/woord/reus

Kies maar. Welke is het?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220907407
Nu mag je dus gemiddeld een 5,5 staan? :o Ben hier al stomverbaasd over. In mijn tijd moest je alles halen. Één 5 was toegestaan mits je dat compenseerde met een 7 ergens.
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 18:23:17 #100
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220907428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:19 schreef Alpha0 het volgende:
Nu mag je dus gemiddeld een 5,5 staan? :o Ben hier al stomverbaasd over. In mijn tijd moest je alles halen. Één 5 was toegestaan mits je dat compenseerde met een 7 ergens.
Bij ons was het een 4 of 2x een 5, maar dan moest je het compenseren met een 8 elders. Maar dat was ook de enige ruimte die je kreeg :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')