abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220903046
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:39 schreef Harvest89 het volgende:
Ja snap ik wel.
Er zou ook eigenlijk meerdere kleine toetsmomentjes moeten zijn ipv een paar grote.

Ik heb een deel van mijn Cito toets verneukt omdat ik de halve nacht stiekem naar films of sexlijn reclames op tv had zitten kijken.
Cito hoef je niet voor te leren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220903052
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Maar verplaats je het probleem van discussies over werk te laat inleveren daarmee niet vooral? Ik verwacht dat als je gedoogt dat werken tot dinsdagnacht kunnen worden ingeleverd, er ook wel eens iemand tussen zal zitten die het woensdagochtend doet en dan gaat zitten miepen dat dat nou ook weer niet zo veel later is dan dinsdagnacht, en of ze hem niet kunnen matsen.
Dit dus. Enig gedoogbeleid bij 5 minuten te laat of website problemen is voor te stellen maar 2 dagen gaat wel heel erg ver en is ook oneerlijk.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:03:31 #53
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220903060
Ach gossie toch, het is echt bizar hoe laag het niveau geworden is, en dan zijn de tere zieltjes nog gekwetst ook. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220903066
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:17 schreef GerryDV het volgende:
Maar zijn examens in de laatste 20 jaar nou echt moeilijker geworden of daalt het niveau gewoon? Waarom zou je überhaupt willen klagen over een te moeilijk examen in de hoop dat ze de lat verlagen? Je kan het niveau gewoon niet aan, dat is niet erg. Je gaat jezelf op een vervolgstudie of bij een baan gelijk tegenkomen.
Het niveau daalt. Al jaren.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:05:12 #55
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220903067
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:17 schreef GerryDV het volgende:
Maar zijn examens in de laatste 20 jaar nou echt moeilijker geworden of daalt het niveau gewoon? Waarom zou je überhaupt willen klagen over een te moeilijk examen in de hoop dat ze de lat verlagen? Je kan het niveau gewoon niet aan, dat is niet erg. Je gaat jezelf op een vervolgstudie of bij een baan gelijk tegenkomen.
Het niveau daalt. Wat nu VWO is, was in mijn tijd HAVO als ik naar de examens op nu.nl kijk.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:25:29 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220903130
LAKS klaagt altijd.

En dat is begrijpelijk. Je wil niet in het bestuur gezeten hebben zonder de media flink gehaald te hebben.
pi_220903133
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:05 schreef vosss het volgende:

[..]
Het niveau daalt. Al jaren.
Is toch niet verbazingwekkend? de onderwijzers zijn zelf geen meesters in hun vak. Toch hebben die de minderjarigen een leerplicht mogen geven. Terwijl veel bewegen juist goed is voor de lichamelijke gezondheid van kinderen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:27:48 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220903138
Verder weer een topic voor oude verzuurde mannen die vroeger altijd voorbeeldjongentjes waren.
pi_220903156
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:27 schreef Hexagon het volgende:
Verder weer een topic voor oude verzuurde mannen die vroeger altijd voorbeeldjongentjes waren.
Moet zeggen dat je vroeger wel beter kon wheel and dealen ;)
Nam je gewoon fles drank mee of een jointje, of er toch niet over dat cijfer te onderhandelen viel ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:38:24 #60
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220903174
Het is vrij simpel, terug naar het systeem van voor de basisvorming, terugkeer van de LTS. Kappen met profielen en gewoon weer vakkenpakketten kiezen, alleen Nederlands en Engels verplicht. Dat werkte allemaal prima tot een ambtenaar in Den Haag bedacht dat toekomstige automonteurs ook Duits moesten kunnen bijvoorbeeld, tja.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 08:40:00 #61
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220903182
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 00:35 schreef Accordtje het volgende:
Deze docent legt prima uit wat er mis is: Bekijk deze YouTube-video
Spijker en kop dit.

Echt, dat gejank allemaal. Je gaat maar een keer op je bek. Daar leer je van. En als je daar niet van leert heb je niet opgelet. FAIL = First Attempt In Learning (zei een collega van me ooit).
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220903191
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:34 schreef raptorix het volgende:

[..]
Moet zeggen dat je vroeger wel beter kon wheel and dealen ;)
Nam je gewoon fles drank mee of een jointje, of er toch niet over dat cijfer te onderhandelen viel ;)
Zat je in Colombia op school?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220903199
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:27 schreef Hexagon het volgende:
Verder weer een topic voor oude verzuurde mannen die vroeger altijd voorbeeldjongentjes waren.
Dit hele forum is een boomerforum. Inclusief boomers die een hekel hebben aan boomers.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 08:51:45 #64
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220903257
Echt, alsof iedereen advocaat of directeur kan worden. Ze moeten eens in gaan zien dat je met vieze handen meestal nog meer verdient.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220903269
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:41 schreef nostra het volgende:

[..]
Zat je in Colombia op school?
Nee, maar was nogal vrije school, helft van leraren deed het met de leerlingen ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 08:54:47 #66
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220903273
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee, maar was nogal vrije school, helft van leraren deed het met de leerlingen ;)
Eerder een vrijende school dus.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220903275
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee, maar was nogal vrije school, helft van leraren deed het met de leerlingen ;)
Het wordt steeds bijzonderder.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220903308
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is vrij simpel, terug naar het systeem van voor de basisvorming, terugkeer van de LTS. Kappen met profielen en gewoon weer vakkenpakketten kiezen, alleen Nederlands en Engels verplicht. Dat werkte allemaal prima tot een ambtenaar in Den Haag bedacht dat toekomstige automonteurs ook Duits moesten kunnen bijvoorbeeld, tja.
De onderwijzers zouden moeten kappen met doen alsof zij meesters zijn in hun vak.
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 09:02:19 #69
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220903321
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:00 schreef torentje het volgende:

[..]
De onderwijzers zouden moeten kappen met doen alsof zij meesters zijn in hun vak.
Dat zijn ze ook over het algemeen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220903338
En van deze huilers is deze generatie straks afhankelijk....

:')
pi_220903389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:05 schreef Toine51 het volgende:
En van deze huilers is deze generatie straks afhankelijk....

:')
We gaan van rubberen tegels naar kussens op de grond.

Man man man, wat een triestheid tegenwoordig.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:15:19 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220903411
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:05 schreef Toine51 het volgende:
En van deze huilers is deze generatie straks afhankelijk....

:')
Je had goed hierin gepast

Bekijk deze YouTube-video
pi_220903459
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:26 schreef maily het volgende:

[..]
Ja maar je zit binnen examen te doen ...... 8)7
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Misschien scheuren ze rondjes in de examenhal, dat zou inderdaad wel klachtwaardig zijn.
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:08 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Bij de school waar ik werk hebben we het verboden om de alarmen die op die fatbikes zitten te activeren. Die dingen gingen om de haverklap af zonder reden en dat galmde enorm over de binnenplaats en dus door alle lokalen. Misschien bedoelen ze dat.
Klik dan gewoon eens op dat artikel:

quote:
Het gaat bijvoorbeeld om alarmen van fatbikes op het schoolplein.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220903483
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat zijn ze ook over het algemeen.
Welnee, want de onderwijzers willen de reuzen geen leerplicht geven.
pi_220903503
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:31 schreef torentje het volgende:

[..]
Welnee, want de onderwijzers willen de reuzen geen leerplicht geven.
Reuzen :')

En jij denkt echt dat ook iemand jou nog serieus neemt? :') :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')