abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220902227
De normen stellen echt geen flikker meer voor. HBO ook lachwekkend al bij de meeste studies.
pi_220902300
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:08 schreef hanskraaijjr het volgende:
Hoezo is Arabisch, Russisch, Turks een vak op school? Is alleen om migranten tegemoet te komen.
Dat is een grap hoop ik?
pi_220902317
Maar zijn examens in de laatste 20 jaar nou echt moeilijker geworden of daalt het niveau gewoon? Waarom zou je überhaupt willen klagen over een te moeilijk examen in de hoop dat ze de lat verlagen? Je kan het niveau gewoon niet aan, dat is niet erg. Je gaat jezelf op een vervolgstudie of bij een baan gelijk tegenkomen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 23:20:09 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220902330
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:09 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Past niet bij deze generatie :')

Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan deze sneeuwvlokjes mentaliteit.
Als je 50% hbo of uni wil laten doen zul je wel een alternatief voor examineren moeten bedenken. Anders loopt dat helemaal spaak.

We willen immers een hoogopgeleide bevolking
The End Times are wild
pi_220902341
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:09 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Past niet bij deze generatie :')

Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan deze sneeuwvlokjes mentaliteit.
Boomergeklaag.

Vergeet niet dat dit ook over onze generatie gezegd werd. De patatgeneratie. En alle generaties voor ons.
blablablabla
pi_220902344
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Het niveau moet omhoog stelletje zwakkelingen.
In Engeland maken ze dat examens zo dat men elk jaar ongeveer hetzelfde scoort, maar daarmee zijn de examens over de jaren makkelijker en makkelijker geworden.
Omgaan met stress is te trainen, maar het lijkt dat men het liever ontwijkt dan ermee leren omgaan.
pi_220902352
Als ze dit al lastig vinden is het toch wel afgelopen met dit land, man man man. Als ik erop terugkijk was het echt een luizenleventje, je hoefde geen reet te doen vergeleken met een latere opleiding en werk. Die gaan het nog heel zwaar krijgen.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_220902356
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:52 schreef Aether het volgende:

[..]
🤔
Een klachtje indienen is makkelijker dan je verdiepen in een onderwerp.
pi_220902390
We leven in een wereld waarin we de domste mensen niet alleen beschermen, maar actief vooruit proberen te duwen. Het is echt pure devolutie. Survival of the weak.

Deze wereld :N
No amount of money ever bought a second of time.
pi_220902409
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:47 schreef Timwonnacott het volgende:
Tja, als je hele schoolcarrière je huiswerk en werkstukken door Chatgpt laat maken en je moet op ene zelf gaan presteren bij je eindexamen dan is dat stressvol.. wie had dat nou kunnen zien aankomen?
Dit, en hoe makkelijk was het voor het telefoonverbod om ff een foto te maken van een toets en deze door te sturen naar de andere klassen die de toets nog moeten maken…

Ze vallen juist door het examen massaal door de mand. Natuurlijk is “stress” dan een mooi excuus.
pi_220902418
Deze generatie ontstijgt het niveau van een amoebe niet als het LAKS zijn zin zou krijgen.
pi_220902421
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit, en hoe makkelijk was het voor het telefoonverbod om ff een foto te maken van een toets en deze door te sturen naar de andere klassen die de toets nog moeten maken…

Ze vallen juist door het examen massaal door de mand. Natuurlijk is “stress” dan een mooi excuus.
Heel makkelijk, wij hadden zelfs docenten die hun tas met daarin de toets onbewaakt achterlieten in het lokaal waardoor er foto's gemaakt werden door leerlingen die hem zelf nog moesten maken en dat was 20 jaar terug.
pi_220902560
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:09 schreef RotatoR het volgende:
Past niet bij deze generatie :')

Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan deze sneeuwvlokjes mentaliteit.
Hahahaha...wat een grap joh dit _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220902565
Deze docent legt prima uit wat er mis is: Bekijk deze YouTube-video
pi_220902566
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:05 schreef Gibson88 het volgende:
Hoorde het vanmorgen op het ontbijt nieuws. Had echt zoiets van WTF :')

Ook de klacht dat toetsen te moeilijk zouden zijn... :') Dan hoor je óf niet thuis op het niveau waarin jij je examen moet doen. Of je hebt gewoon niet goed genoeg geleerd. Pleurt op hoor met je te moeilijk :+ .
Of Of....

Het niveau van het onderwijs is zo slecht geworden? maar dat kunnen we niet zeggen want dan hebben wij als leraren gefaald. nee passen de toetsen aan, dan scoren we weer goed op de inspectielijstjes.
  donderdag 28 mei 2026 @ 02:03:11 #41
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220902691
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:36 schreef TigerXtrm het volgende:
We leven in een wereld waarin we de domste mensen niet alleen beschermen, maar actief vooruit proberen te duwen. Het is echt pure devolutie. Survival of the weak.

Deze wereld :N
Modurn edjukeeesjun.
Schitterend filmpje ergens over te vinden ook.

Wat een kneuzencircus. Niet van deze generatie :') te zwaar op mentale gestel :')

Hou je waffel en ga studeren ipv denken dat alles maar zo komt aanwaaien.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220902741
Feminisering van het onderwijs.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_220902760
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:52 schreef Bargehassus het volgende:
Tja. Vroeger (opa vertelt) was je hooguit wat zenuwachtig voor een examen (okay, sommigen hadden er echt wel last van), tegenwoordig krijgen ze er stress van.
Ik vond het toen ook al sneu dat er pubers waren die een knuffeltje en een flesje water op hun tafeltje hadden staan omdat het allemaal zo spannend was.
  donderdag 28 mei 2026 @ 05:46:09 #44
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220902789
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 04:59 schreef 111210 het volgende:

[..]
Ik vond het toen ook al sneu dat er pubers waren die een knuffeltje en een flesje water op hun tafeltje hadden staan omdat het allemaal zo spannend was.
Wat :') _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Regilio_ op 28-05-2026 06:36:14 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 28 mei 2026 @ 05:47:47 #45
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220902794
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 00:32 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Hahahaha...wat een grap joh dit _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gejank is toch ieder jaar hetzelfde. Met het LAKS voorop. Eerder regel dan uitzondering dus.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220902811
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:17 schreef GerryDV het volgende:
Maar zijn examens in de laatste 20 jaar nou echt moeilijker geworden of daalt het niveau gewoon? Waarom zou je überhaupt willen klagen over een te moeilijk examen in de hoop dat ze de lat verlagen? Je kan het niveau gewoon niet aan, dat is niet erg. Je gaat jezelf op een vervolgstudie of bij een baan gelijk tegenkomen.
Het examen natuurkunde heeft nu iets van 4x zoveel woorden als in de jaren 80.
pi_220902839
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:17 schreef GerryDV het volgende:
Maar zijn examens in de laatste 20 jaar nou echt moeilijker geworden of daalt het niveau gewoon? Waarom zou je überhaupt willen klagen over een te moeilijk examen in de hoop dat ze de lat verlagen? Je kan het niveau gewoon niet aan, dat is niet erg. Je gaat jezelf op een vervolgstudie of bij een baan gelijk tegenkomen.
Teveel scholieren die boven hun niveau ingedeeld zijn.
pi_220902878
Het probleem met middelbaar onderwijs is, is dat er te veel materiaal gegeven word, beperk je gewoon tot de bassale kennis dan blijft er ook veel meer tijd voor leuke/interessante dingen over, dan word de stress ook minder.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220902915
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:08 schreef hanskraaijjr het volgende:
Hoezo is Arabisch, Russisch, Turks een vak op school? Is alleen om migranten tegemoet te komen.
Alleen Arabisch en Turks zijn voor migranten. Russisch hebben toegevoegd speciaal voor de conservatieven :P
pi_220903037
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:09 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Past niet bij deze generatie :')

Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan deze sneeuwvlokjes mentaliteit.
Mee eens ik wil best geloven dat er teveel toetsen zijn maar het centraal examen afschaffen gaat alleen maar tot meer diploma inflatie leiden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')