abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 08:40:00 #61
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220903182
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 00:35 schreef Accordtje het volgende:
Deze docent legt prima uit wat er mis is: Bekijk deze YouTube-video
Spijker en kop dit.

Echt, dat gejank allemaal. Je gaat maar een keer op je bek. Daar leer je van. En als je daar niet van leert heb je niet opgelet. FAIL = First Attempt In Learning (zei een collega van me ooit).
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220903191
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:34 schreef raptorix het volgende:

[..]
Moet zeggen dat je vroeger wel beter kon wheel and dealen ;)
Nam je gewoon fles drank mee of een jointje, of er toch niet over dat cijfer te onderhandelen viel ;)
Zat je in Colombia op school?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220903199
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:27 schreef Hexagon het volgende:
Verder weer een topic voor oude verzuurde mannen die vroeger altijd voorbeeldjongentjes waren.
Dit hele forum is een boomerforum. Inclusief boomers die een hekel hebben aan boomers.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 08:51:45 #64
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220903257
Echt, alsof iedereen advocaat of directeur kan worden. Ze moeten eens in gaan zien dat je met vieze handen meestal nog meer verdient.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220903269
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:41 schreef nostra het volgende:

[..]
Zat je in Colombia op school?
Nee, maar was nogal vrije school, helft van leraren deed het met de leerlingen ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 08:54:47 #66
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220903273
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee, maar was nogal vrije school, helft van leraren deed het met de leerlingen ;)
Eerder een vrijende school dus.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220903275
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee, maar was nogal vrije school, helft van leraren deed het met de leerlingen ;)
Het wordt steeds bijzonderder.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220903308
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is vrij simpel, terug naar het systeem van voor de basisvorming, terugkeer van de LTS. Kappen met profielen en gewoon weer vakkenpakketten kiezen, alleen Nederlands en Engels verplicht. Dat werkte allemaal prima tot een ambtenaar in Den Haag bedacht dat toekomstige automonteurs ook Duits moesten kunnen bijvoorbeeld, tja.
De onderwijzers zouden moeten kappen met doen alsof zij meesters zijn in hun vak.
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 09:02:19 #69
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220903321
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:00 schreef torentje het volgende:

[..]
De onderwijzers zouden moeten kappen met doen alsof zij meesters zijn in hun vak.
Dat zijn ze ook over het algemeen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220903338
En van deze huilers is deze generatie straks afhankelijk....

:')
pi_220903389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:05 schreef Toine51 het volgende:
En van deze huilers is deze generatie straks afhankelijk....

:')
We gaan van rubberen tegels naar kussens op de grond.

Man man man, wat een triestheid tegenwoordig.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:15:19 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220903411
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:05 schreef Toine51 het volgende:
En van deze huilers is deze generatie straks afhankelijk....

:')
Je had goed hierin gepast

Bekijk deze YouTube-video
pi_220903459
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:26 schreef maily het volgende:

[..]
Ja maar je zit binnen examen te doen ...... 8)7
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Misschien scheuren ze rondjes in de examenhal, dat zou inderdaad wel klachtwaardig zijn.
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:08 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Bij de school waar ik werk hebben we het verboden om de alarmen die op die fatbikes zitten te activeren. Die dingen gingen om de haverklap af zonder reden en dat galmde enorm over de binnenplaats en dus door alle lokalen. Misschien bedoelen ze dat.
Klik dan gewoon eens op dat artikel:

quote:
Het gaat bijvoorbeeld om alarmen van fatbikes op het schoolplein.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220903483
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat zijn ze ook over het algemeen.
Welnee, want de onderwijzers willen de reuzen geen leerplicht geven.
pi_220903503
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:31 schreef torentje het volgende:

[..]
Welnee, want de onderwijzers willen de reuzen geen leerplicht geven.
Reuzen :')

En jij denkt echt dat ook iemand jou nog serieus neemt? :') :') :')
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 09:44:44 #76
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220903612
De enige keer dat ik geklaagd op het examen, was het examen wiskunde omdat de vraag totaal niet klopte. Ik moest iets aantonen wat gewoon foutief was. Ik heb gewoon de juiste berekening opgegeven met het juiste antwoord en niet het foutieve antwoord in de vraag.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220903895
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Reuzen :')

En jij denkt echt dat ook iemand jou nog serieus neemt? :') :') :')
Simpele zielen zoals jou zijn ook geen vrienden van leerlingen, dat hoef jij niet steeds te bewijzen op mijn bijdragen.
pi_220903920
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:13 schreef torentje het volgende:

[..]
Simpele zielen zoals jou zijn ook geen vrienden van leerlingen, dat hoef jij niet steeds te bewijzen op mijn bijdragen.
:') :') :')
pi_220904585
Zouden de studenten die het zó zwaar hebben, mss hun studie niet aan kunnen?
Te hoog gegrepen maar koste wat kost moeten studeren op te hoog niveau voor hun?
pi_220904637
Het wordt erger en erger met deze generatie.

Holy crap.

Doek de westerse beschaving maar op.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220904640
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dit dus. Enig gedoogbeleid bij 5 minuten te laat of website problemen is voor te stellen maar 2 dagen gaat wel heel erg ver en is ook oneerlijk.
Hier is 1 sec tot 24u te laat is 5% penalty, 24u-1week te laat is 10% penalty. Soms adviseer ik studenten een dag of week later hun werk in te leveren, omdat ze het in die dag of week meer dan 5% of 10% zullen verbeteren.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:05 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het niveau daalt. Wat nu VWO is, was in mijn tijd HAVO als ik naar de examens op nu.nl kijk.
Dat viel me ook op, vond het niveau van die 'examens' op nu.nl niet hoog/
pi_220904900
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:52 schreef Bargehassus het volgende:
Tja. Vroeger (opa vertelt) was je hooguit wat zenuwachtig voor een examen (okay, sommigen hadden er echt wel last van), tegenwoordig krijgen ze er stress van.
Toen was de druk op jongeren niet zo groot. Nu leggen ouders behoorlijk wat druk op hun kinderen.
pi_220905060
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:45 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Hier is 1 sec tot 24u te laat is 5% penalty, 24u-1week te laat is 10% penalty. Soms adviseer ik studenten een dag of week later hun werk in te leveren, omdat ze het in die dag of week meer dan 5% of 10% zullen verbeteren.
[..]
Dat viel me ook op, vond het niveau van die 'examens' op nu.nl niet hoog/
Op de TU was het gewoon onvoldoende en gefaald tenzij goede reden.

Al kwam dat niet op een kwartier.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220905167
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:45 schreef Montagui het volgende:
Het wordt erger en erger met deze generatie.

Holy crap.

Doek de westerse beschaving maar op.
Je had zo een Griekse filosoof kunnen zijn.
pi_220905498
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 05:46 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat :') _O-
Ja zit je dan als 14/15 jarige…
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:33:12 #86
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220905521
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:31 schreef torentje het volgende:

[..]
Welnee, want de onderwijzers willen de reuzen geen leerplicht geven.
Wat betekent dit?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 13:33:50 #87
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220905524
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:33 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat betekent dit?
Dit betekent dat iemand moeite had met school.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220905549
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:33 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat betekent dit?
Ik ben er nog steeds niet achter of dit een perfect uitgevoerde troll is of gemeend.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220905580
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:27 schreef Hexagon het volgende:
Verder weer een topic voor oude verzuurde mannen die vroeger altijd voorbeeldjongentjes waren.
Voorbeeldjongetje meldt. :+
pi_220905715
_O- _O- _O-

Jaja, de Nova's en Levi's hebben het maar zwaar, hoor. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')