abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:23:45 #101
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220907435
Wanneer deze mijnheer, bedoel uiteraard @torentje, meent serieus te zijn en dus niet psychotisch is, vraag je je toch op zijn minst af wat ie rookt

Beter zou ie daar snel mee stoppen om weer in een normaal patroon te geraken, luidt het advies. :) Onder andere mensen als ik zijn best bereid hem te verwijzen naar hierin gespecialiseerde hulpverleners om daar vanaf te komen! *)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220907473
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:23 schreef Scjvb het volgende:
Wanneer deze mijnheer, bedoel uiteraard @:torentje, meent serieus te zijn en dus niet psychotisch is, vraag je je toch op zijn minst af wat ie rookt [ link | afbeelding ]

Beter zou ie daar snel mee stoppen om weer in een normaal patroon te geraken, luidt het advies. :) Onder andere mensen als ik zijn best bereid hem te verwijzen naar hierin gespecialiseerde hulpverleners om daar vanaf te komen! *)
Ik weet het inmiddels , jij bent anti mensen die èn niet geloven èn die kritiek geven op de rijken en de hogere inkomens èn voor leerlingen zijn.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:41:27 #103
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220907518
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:32 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik weet het inmiddels , jij bent anti mensen die èn niet geloven èn die kritiek geven op de rijken en de hogere inkomens èn voor leerlingen zijn.
Wut :?

Soms waren de vreemde teksten in uw posts nog wel te ontrafelen en heel soms ook nog voldoende tot goed leesbaar zelfs.
Maar kan hieraan bijna geen touw meer vastknopen. :O

Wat maakt het verder ook uit, vrouw is in de weer en er staat koffie klaar! ^O^ c_/
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220907567
quote:
3s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:41 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Wut :?

Soms waren de vreemde teksten in uw posts nog wel te ontrafelen en heel soms ook nog voldoende tot goed leesbaar zelfs.
Maar kan hieraan bijna geen touw meer vastknopen. :O

Wat maakt het verder ook uit, vrouw is in de weer en er staat koffie klaar! ^O^ c_/
Het betekend gewoon, dat jij anti normale leerlingen bent omdat die niet willen werken voor daders.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:20:46 #105
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220908405
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bij ons was het een 4 of 2x een 5, maar dan moest je het compenseren met een 8 elders. Maar dat was ook de enige ruimte die je kreeg :P
Ik had twee vijven, twee zessen en twee zevens, en dat was nét genoeg om te slagen (Havo, jaren 90).

Na een herkansing; eerst zat er nog een 4 tussen en dat mocht niet.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:47:12 #106
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220908632
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:39 schreef Harvest89 het volgende:
Ja snap ik wel.
Er zou ook eigenlijk meerdere kleine toetsmomentjes moeten zijn ipv een paar grote.


Dat is toch ook gewoon? :?
Laffe huichelaar
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:47:55 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908641
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dat is toch ook gewoon? :?
Oke.
Dat was vroeger niet zo volgens mij. Kan ik me niet herinneren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:02:58 #108
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220909016
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:47 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Oke.
Dat was vroeger niet zo volgens mij. Kan ik me niet herinneren.
Aan je gebruikersnaam te zien ben je maar twee jaar ouder dan ik, maar in mijn tijd had je het centraal examen (50%) en het schoolexamen (50%). Het schoolexamen bestond uit verschillende toetsen over een tijdsspanne van twee jaar.
Laffe huichelaar
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:06:10 #109
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220909030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Aan je gebruikersnaam te zien ben je maar twee jaar ouder dan ik, maar in mijn tijd had je het centraal examen (50%) en het schoolexamen (50%). Het schoolexamen bestond uit verschillende toetsen over een tijdsspanne van twee jaar.
Nee we hadden die cito toets.
Dan had je dus in groep 8 tegen het einde van het jaar een paar dagen achter elkaar allerlei examens. Nederlands en rekenen. Op basis van die uitslag kreeg je te horen of je naar vmbo, havo, gymnasium ging.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:17:38 #110
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220909072
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee we hadden die cito toets.
Dan had je dus in groep 8 tegen het einde van het jaar een paar dagen achter elkaar allerlei examens. Nederlands en rekenen. Op basis van die uitslag kreeg je te horen of je naar vmbo, havo, gymnasium ging.
Excuus, ik dacht dat we het hier over de centrale examens hadden. Ook op de basisschool bestond mijn schooladvies volgens mij uit drie onderdelen. De entreetoets, de citotoets en het schooladvies
Laffe huichelaar
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:19:08 #111
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220909077
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Ook op de basisschool bestond mijn schooladvies volgens mij uit drie onderdelen. De entreetoets, de citotoets en het schooladvies
Dat zou kunnen, het is lang geleden. Ik kan me alleen nog die cito herinneren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')