Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch is dat nummer veel beter
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Geloof je gelijk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dat wist ik, prima TT.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 25 mei 2026 00:53 schreef Homijn het volgende: [..] Deze is veel beter Bekijk deze YouTube-video
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga lekker sliepe, fijne nacht ALLEMAAL!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Droom over mooie bergtoppenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op maandag 25 mei 2026 01:01 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga lekker sliepe, fijne nacht ALLEMAAL!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Vast wel, goede nacht en tot de volgende.quote:Op maandag 25 mei 2026 01:07 schreef marc0871 het volgende:
Mja. Ook maar eens kijken of hij er nog staat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Droge neus ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Educated guess?quote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Soort van. Is bijna elke nacht.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yepquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Sterkte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
rode neus
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
SlaapwelWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Rudolf.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blub
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Uhu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Trusten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
RustThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Roest“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dame HC.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die bestaan dus echt.quote:![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 25 mei 2026 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die bestaan dus echt.![]()
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Best wel rustig en bij jou ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Die is goed op dreef.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kloptMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi om te zien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die post sloeg op Homijn. Jij sterkte gewenst.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht al zoietsquote:Op maandag 25 mei 2026 02:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die post sloeg op Homijn. Jij sterkte gewenst.
Dankje, nodig♡♡♡♡![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* Homijn is het daar eigenlijk wel mee eens
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat is mooi.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stimmt
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Je bent schuldquote:Op maandag 25 mei 2026 03:05 schreef Homijn het volgende:
* Homijn is het daar eigenlijk wel mee eens![]()
![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* Homijn gaat nu net doen alsof hij gaat slapen![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nu al ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Goedemorgen Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hallo dan.quote:Op maandag 25 mei 2026 03:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen kweek aardbeitjes![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SlaapwelWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Fuck droge neus
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey UNquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog 1 dagje UN....
Dat Preston Palace, heeft dat ook een buitenzwembad? Want dat is wel tof natuurlijk, met het warme weer morgen.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Nee helaas niet. Maar wel airco binnen dus dat scheelt. En daar zijn de activiteitenquote:Op maandag 25 mei 2026 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog 1 dagje UN....
Dat Preston Palace, heeft dat ook een buitenzwembad? Want dat is wel tof natuurlijk, met het warme weer morgen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Maar geen bereik en geen WiFi. Dus niet bolkenquote:Op maandag 25 mei 2026 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Maar wel airco binnen dus dat scheelt. En daar zijn de activiteiten
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
5G unlimitedquote:Op maandag 25 mei 2026 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar geen bereik en geen WiFi. Dus niet bolken
Maar ik kom echt wel zo nu en dan om het hoekje kijken. Ik hoop dat ik daar niet zo vroeg wakker ben. Ga nu al bewust later slapen, gister was het 23:15u, vandaag wil ik na 00:00 gaan slapen. Maar of het gaat werken..?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
En dan was je evengoed nog vroeg hierquote:Op maandag 25 mei 2026 07:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
5G unlimited
Maar ik kom echt wel zo nu en dan om het hoekje kijken. Ik hoop dat ik daar niet zo vroeg wakker ben. Ga nu al bewust later slapen, gister was het 23:15u, vandaag wil ik na 00:00 gaan slapen. Maar of het gaat werken..?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel later dan anders, na 5 uur "pas", maar idd ook korter geslapen, slechts 5 uurtjes. Maar ga het slaapje overdag overslaan nu en lang door, in de hoop dat want wil daar na 6u wakker wordenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tijd voor m'n tweede bak koffie gvd.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* gebrokenglas belt met Preston Palace
"Ja hallo? Er komt morgen een gast voor een paar dagen, die wil elke ochtend om 5 uur 's ochtends gewekt worden. Kunnen jullie dat regelen? Ja, super, bedankt!"Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Medewerkers zijn er pas om 7 uur, jammer johquote:Op maandag 25 mei 2026 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas belt met Preston Palace
"Ja hallo? Er komt morgen een gast voor een paar dagen, die wil elke ochtend om 5 uur 's ochtends gewekt worden. Kunnen jullie dat regelen? Ja, super, bedankt!"
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Hoop dat het je lukt, je slaap ritme is altijd moeilijk aan te passen.quote:Op maandag 25 mei 2026 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wel later dan anders, na 5 uur "pas", maar idd ook korter geslapen, slechts 5 uurtjes. Maar ga het slaapje overdag overslaan nu en lang door, in de hoop dat want wil daar na 6u wakker worden
HOe sliep je de andere keren daar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguhquote:Op maandag 25 mei 2026 07:31 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor m'n tweede bak koffie gvd.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dan was ik er ook tussen 5 en 6 uit.. en toen was ik hier nog niet eensquote:Op maandag 25 mei 2026 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat het je lukt, je slaap ritme is altijd moeilijk aan te passen.
HOe sliep je de andere keren daar?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Moin.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is er geen 24 uurs receptie?quote:Op maandag 25 mei 2026 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Medewerkers zijn er pas om 7 uur, jammer joh
edit: ja, ik zie hetCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
O dacht dat je al eens eerder in PP was geweest toen je hier al zat?quote:Op maandag 25 mei 2026 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan was ik er ook tussen 5 en 6 uit.. en toen was ik hier nog niet eensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog moe, dan even terug gaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zou kunnen idd ja, oktober 2024quote:Op maandag 25 mei 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je al eens eerder in PP was geweest toen je hier al zat?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Volgens mij was je toen al wel hier.quote:
Kan het mij tenminste herinneren dat je er een keer heen was toen je hier al posteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mocht het eten niet bevallen daar, er zit een McDonald's 200 meter verderop
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Gratis eten van 07:00 tot 01:00 vs fastfood waar ik al 30 euro voor kwijt ben voor een fatsoenlijke maal en na 2 uur weer honger heb.. neuh, ik pasquote:Op maandag 25 mei 2026 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Mocht het eten niet bevallen daar, er zit een McDonald's 200 meter verderopTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Zou zomaar kunnen hoor.. scheelt niet veel met elkaar geloof ikquote:Op maandag 25 mei 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was je toen al wel hier.
Kan het mij tenminste herinneren dat je er een keer heen was toen je hier al posteTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ja goeie! De winkel is toch pas 10u openTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Maakt ook niet uit, je staat nu voor een nieuw PP avontuurquote:Op maandag 25 mei 2026 07:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen hoor.. scheelt niet veel met elkaar geloof ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Mutske
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Precies, koffer deel 1 is zojuist ingepaktquote:Op maandag 25 mei 2026 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, je staat nu voor een nieuw PP avontuurTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Vandaag processie in Sint Lenaarts waar mijn zus woont
Redelijk geslapenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hier ook wel redelijk. Eigenlijk te kortTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Plus droge neusWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hoeveel koffers neem je mee?quote:Op maandag 25 mei 2026 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies, koffer deel 1 is zojuist ingepakt
Hoe lang ga je eigenlijk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
1 koffer en een rugzak. Ik kom donderdagavond thuisTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Schijt koffieIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Blub
Al 17 gradenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ja gaat hard. Morgen de warmste dag en dan even wat koeler weer. Ook wel lekker nog met 23-24 gradenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
2 nachtjes, moet je dan zoveel meenemen, 2 broeken, 4 shirts 4 onderbroeken 4 paar sokken en toiletartikelen, past dat niet in een koffert?quote:Op maandag 25 mei 2026 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
1 koffer en een rugzak. Ik kom donderdagavond thuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morgen nog 30 graden hierWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dat is beterquote:Op maandag 25 mei 2026 08:25 schreef _UserName_ het volgende:
Ja gaat hard. Morgen de warmste dag en dan even wat koeler weer. Ook wel lekker nog met 23-24 gradenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb ook een badjas, badhanddoek, toiletspullen, en is een kleine kofferquote:Op maandag 25 mei 2026 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 nachtjes, moet je dan zoveel meenemen, 2 broeken, 4 shirts 4 onderbroeken 4 paar sokken en toiletartikelen, past dat niet in een koffert?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Hier 33quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O ja zo badjas neem veel ruimte in altijdquote:Op maandag 25 mei 2026 08:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ook een badjas, badhanddoek, toiletspullen, en is een kleine kofferWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja daarom, en dan heb ik nog niet alles, er gaat ook nog eea aan drinken voor op de kamer meequote:Op maandag 25 mei 2026 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja zo badjas neem veel ruimte in altijdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ao zo, is een goed plan, is een stuk goedkoper dan dat je het daar kooptquote:Op maandag 25 mei 2026 08:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja daarom, en dan heb ik nog niet alles, er gaat ook nog eea aan drinken voor op de kamer meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Daar hoef ik niks te kopen, is all in. Maar om ik dacht 1 uur gaat de bar dicht en wellicht ga ik nog een nachtje doorhalen.quote:Op maandag 25 mei 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ao zo, is een goed plan, is een stuk goedkoper dan dat je het daar kooptTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Blub
Iemand gaat pissig zijnWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
O jee jij denkt als je een hele dag/avond je zelf heb lopen volgieten je na 1 uur nog even door wil gaanquote:Op maandag 25 mei 2026 08:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar hoef ik niks te kopen, is all in. Maar om ik dacht 1 uur gaat de bar dicht en wellicht ga ik nog een nachtje doorhalen.![]()
Wilde plannen UN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat heb je gedaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja nou ja, wellicht. Morgen wordt het warm en heb kamer met balkon. Dus kan best zijn dat we nog tot 3-4 uur door gaanquote:Op maandag 25 mei 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee jij denkt als je een hele dag/avond je zelf heb lopen volgieten je na 1 uur nog even door wil gaan![]()
Wilde plannen UN
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Nee dat gaat dan geen koffie worden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Nou ik verheug mij op je verhalen als je terug bentquote:Op maandag 25 mei 2026 08:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja nou ja, wellicht. Morgen wordt het warm en heb kamer met balkon. Dus kan best zijn dat we nog tot 3-4 uur door gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik zal ongetwijfeld met live updates komen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Hey ToTquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
relaxWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, dat merk ik hier ook. Zit echt in de vakantiesfeerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Iemand voorbij gestoken hihiquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen.quote:![]()
![]()
Knuffel aan je miniquote:Op maandag 25 mei 2026 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
FoutjeWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Voorbij gestoken?quote:
Bedoel je hier iemand ingehaald?
Mooi taaltje dat BelgsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Iddquote:Op maandag 25 mei 2026 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voorbij gestoken?
Bedoel je hier iemand ingehaald?
Mooi taaltje dat BelgsWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Werken die prikkels nog zo lang door.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen.
Fijn dat hij nu weer lekker rustig is.
Vandaag wordt weer een mooie dat, ga je nog met hem zwemmen of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog even en de gehele top 10 in de 1000
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Mijn kleinzoon kwam gisteren even langsquote:
Hai Oma ik heb honger. Ik heb je thuis niet gegeten (was het weekend bij zijn vader) Ja hoor maar ik heb honger. Mag ik een tosti maken. Ja hoor doe maar
Twee tosties, heeft de buik vol, zo nu ga ik even kijken of mama thuis is dag oma.
Keuken een rommel, brood op, weg Max
Een echt puber
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik heb wel wat ideetjes wat ik wil gaan doen met hem!quote:Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werken die prikkels nog zo lang door.
Fijn dat hij nu weer lekker rustig is.
Vandaag wordt weer een mooie dat, ga je nog met hem zwemmen of zo![]()
![]()
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.
Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen
Ik smelt'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Gezellig, vandaag is het nog wel te doen morgen wordt echt warmquote:Op maandag 25 mei 2026 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb wel wat ideetjes wat ik wil gaan doen met hem!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey smeltend nootjequote:Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.
Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen
Ik smelt
Ik dacht dat je zo van de hitte hieldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lol, ging ie bij zijn moeder nog een tosti scoren?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon kwam gisteren even langs
Hai Oma ik heb honger. Ik heb je thuis niet gegeten (was het weekend bij zijn vader) Ja hoor maar ik heb honger. Mag ik een tosti maken. Ja hoor doe maar
Twee tosties, heeft de buik vol, zo nu ga ik even kijken of mama thuis is dag oma.
Keuken een rommel, brood op, weg Max
Een echt puberTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Kan je beter voor jezelf doen als je het zo heet hebtquote:Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb voor de kat een minizwembad gehaaldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik hou ervan met de juiste activiteitenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey smeltend nootje
Ik dacht dat je zo van de hitte hield
Nu is wel zwaar om thuis binnen te zijn met zulke omstandigheden zegmaar
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heb ik niet gevraagdquote:Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lol, ging ie bij zijn moeder nog een tosti scoren?
En dan doet meneer er ook nog dubbel beleg op he kaas ham kaas
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wil naar het zwembad maar ga morgen ik vrees voor de pinksterdruktequote:Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je beter voor jezelf doen als je het zo heet hebt
Prikkelgalore'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hier was het net best nog fris in huis, ik kon niet echt comfortabel in me blote pens zitten. Met shirt is het prettiger.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.
Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen
Ik smelt
Ergens tegen juli / augustus zal de airco waarschijnlijk voor het eerst aangaan.![]()
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb voor de kat een minizwembad gehaald!
![]()
Gelukkigquote:Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier was het net best nog fris in huis, ik kon niet echt comfortabel in me blote pens zitten. Met shirt is het prettiger.
Ergens tegen juli / augustus zal de airco waarschijnlijk voor het eerst aangaan.
Aircogenot'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Je kan ook naar buitenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik hou ervan met de juiste activiteiten
Nu is wel zwaar om thuis binnen te zijn met zulke omstandigheden zegmaar![]()
Ik vind het binnen nog wel koeler dan buiten, was hier vanmorgen 20 gr binnen dat is best uit te houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Met drie drijfbare speeltjesquote:
Hij is gek op water echt heel schattig'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
O ja dat zit er wel in met dit weer dat het druk zal zijnquote:Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik wil naar het zwembad maar ga morgen ik vrees voor de pinksterdrukte
Prikkelgalore
Naar een meertje/plas gaan of zo, lekker onder een boom gaan liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kloptquote:Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook naar buiten![]()
Ik vind het binnen nog wel koeler dan buiten, was hier vanmorgen 20 gr binnen dat is best uit te houden
Maar soms de auti kluizenaarsleven zo gaat dat hier 😅'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Doe ik ook altijdquote:Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik niet gevraagd
En dan doet meneer er ook nog dubbel beleg op he kaas ham kaasTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Mijn vriend is nu lekker ontbijt aan het halen 🥰'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
O dat is vervelend, kan je het ook gezellig maken in je tuintje, zwembadje er bij, parssooltje een beetje hawaii muziek en voila je waant in de verre landenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt
Maar soms de auti kluizenaarsleven zo gaat dat hier 😅Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb een mini balkon (maximaal beplant) ik kan met mijn voeten in het kattenzwembadje. Komt goedquote:Op maandag 25 mei 2026 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend, kan je het ook gezellig maken in je tuintje, zwembadje er bij, parssooltje een beetje hawaii muzien en voila je waant in de verre landenjij ook verkoeling opzoeken vandaag?
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
@Nattekatquote:Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Met drie drijfbare speeltjes
Hij is gek op water echt heel schattig![]()
Ik blijf gewoon lekker binnen, vanmorgen even buiten gezeten was 15 gradenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb een mini balkon (maximaal beplant) ik kan met mijn voeten in het kattenzwembadje. Komt goedjij ook verkoeling opzoeken vandaag?
De boel dicht houden nnu aan de achterkant.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker!quote:Op maandag 25 mei 2026 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon lekker binnen, vanmorgen even buiten gezeten was 15 graden
De boel dicht houden nnu aan de achterkant.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Met fiets naar processieWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ja kan heel slecht meer tegen de warmte na de chemoquote:
Mijn inwendige thermostaat is naar de galemiezen
Heb het altijd warm, maar dan kan ik meestal even buiten of voor een openraam gaan zitten.
Dat heeft geen zin met deze tempt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee idd, lekker doen wat goed voor jou voeltquote:Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan heel slecht meer tegen de warmte na de chemo
Mijn inwendige thermostaat is naar de galemiezen
Heb het altijd warm, maar dan kan ik meestal even buiten of voor een openraam gaan zitten.
Dat heeft geen zin met deze tempt'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja daarom. Ik leefde vroeger buiten als het mooi weer was.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee idd, lekker doen wat goed voor jou voelt
Buiten ontbijten, lunchen en warm eten met de kids.
Kwam alleen binnen als ik naar bed ging en moest koken of schoonmakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Binnenbuitenleef🥰 heerlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik leefde vroeger buiten als het mooi weer was.
Buiten ontbijten, lunchen en warm eten met de kids.
Kwam alleen binnen als ik naar bed ging en moest koken of schoonmaken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goodmorning old friend,quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja dat was ooit, zit nu zelden meer buitenquote:![]()
Vind daar ook niets aan in mijn eentje buiten zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Mikeyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
In de schaduw is het nog prima te doen zoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Deze bolk is ook prima te doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ja hier aan de voorkant is het nog wel lekker. Achter hoef je niet meer te komenquote:Op maandag 25 mei 2026 10:46 schreef _UserName_ het volgende:
In de schaduw is het nog prima te doen zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
KoffiebolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb geen vaste koffietijd, pak als ik zin hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier ook wel maar voor vandaag is het goed zoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Mag ik dan zo meteen wel nog een bakkie pleur pakken?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waas vroeger ook, 10 uur koffie, 15 uur thee en tegen 20 uur weer koffie en dan aan de borrel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mikey gisteren gebeld met zijn situationship.quote:
Het verhaal is nu dat zij er al een tijdje klaar mee was maar dat ik daar niet naar luisterde,
Heb dat maar geaccepteerd maar dat strookt niet helemaal met de waarheid elke keer als ik eruit wilde begon zij mij weer nachts bellen en te appen en beloofde beterschap. Kreeg gisteravond na dat gesprek ook een soort rust over mij van oke is goed zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goed dat die rust over je kwam Mikey. Vervelend dat het even duurde.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mikey gisteren gebeld met zijn situationship.
Het verhaal is nu dat zij er al een tijdje klaar mee was maar dat ik daar niet naar luisterde,
Heb dat maar geaccepteerd maar dat strookt niet helemaal met de waarheid elke keer als ik eruit wilde begon zij mij weer nachts bellen en te appen en beloofde beterschap. Kreeg gisteravond na dat gesprek ook een soort rust over mij van oke is goed zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oei, borderlinetje.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mikey gisteren gebeld met zijn situationship.
Het verhaal is nu dat zij er al een tijdje klaar mee was maar dat ik daar niet naar luisterde,
Heb dat maar geaccepteerd maar dat strookt niet helemaal met de waarheid elke keer als ik eruit wilde begon zij mij weer nachts bellen en te appen en beloofde beterschap. Kreeg gisteravond na dat gesprek ook een soort rust over mij van oke is goed zo.
Wel goede sex meestal maar uiteindelijk ga je er aan de mentale spelletjes aan onderdoor
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
ollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DotBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ook wel logisch zou korte samenvatting geven,quote:Op maandag 25 mei 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed dat die rust over je kwam Mikey. Vervelend dat het even duurde.
Collega waar ik al langere tijd mee kon lezen en schrijven ondanks dat ik wat ouder was, was eind februari opeens wel heel erg into me, kon niet deden we toch begon leuk ik was sceptisch dacht zie wel hoelang het leuk blijft. Was veel seks wist niet dat ik dat nog zoveel kon voelde mij met momenten Robbie Williams. Toen kwamen de eerste ruzies en moest ik daarna elke keer initiatief nemen voor afspreken etc werd vaak last moment afgezegd maar vervolgens was het wel weer : ik hou van je en je bent de enige voor mij en ik push je juist weg omdat je te dichtbij komt. ahfin die wist de juiste dingen te zeggen
. Ondertussen ook gekke dingen meegemaakt oa dat ik daar tot 2 uur in de nacht verbleef en er na mij nog een vriend in een Mercedes een “peukje” kwam doen (bleek later haar laatste ex voor mij) toen had ik er eigenlijk al mee moeten kappen want vertrouwen was lost, elke keer ruzie goedmaak seks daarna denken dat het beter werd om vervolgens weer in die zelfde push en pull dynamiek terecht te komen elke keer weer. Als ik had geweten dat het zo zou eindigen was ik er al veel eerder uitgestapt vrienden familie etc mij wel gewaarschuwd maar ik luister vaak te laat
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jee, wat een verhaal. In het vervolg eerder luisteren nar je vrienden en familie. Maar ik snap als je een 'roze bril' op hebt je het vaak niet ziet, of zien wil. Want ergens ging er wel een lampje bij je brandenquote:Op maandag 25 mei 2026 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook wel logisch zou korte samenvatting geven,
Collega waar ik al langere tijd mee kon lezen en schrijven ondanks dat ik wat ouder was, was eind februari opeens wel heel erg into me, kon niet deden we toch begon leuk ik was sceptisch dacht zie wel hoelang het leuk blijft. Was veel seks wist niet dat ik dat nog zoveel kon voelde mij met momenten Robbie Williams. Toen kwamen de eerste ruzies en moest ik daarna elke keer initiatief nemen voor afspreken etc werd vaak last moment afgezegd maar vervolgens was het wel weer : ik hou van je en je bent de enige voor mij en ik push je juist weg omdat je te dichtbij komt. ahfin die wist de juiste dingen te zeggen
. Ondertussen ook gekke dingen meegemaakt oa dat ik daar tot 2 uur in de nacht verbleef en er na mij nog een vriend in een Mercedes een “peukje” kwam doen (bleek later haar laatste ex voor mij) toen had ik er eigenlijk al mee moeten kappen want vertrouwen was lost, elke keer ruzie goedmaak seks daarna denken dat het beter werd om vervolgens weer in die zelfde push en pull dynamiek terecht te komen elke keer weer. Als ik had geweten dat het zo zou eindigen was ik er al veel eerder uitgestapt vrienden familie etc mij wel gewaarschuwd maar ik luister vaak te laat
Ze heeft je om haar vinger gewonden en weer afgestoten. Maar een ding had je wel Robbie Wiliams een tijdje goede seks
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Elk verhaal heeft ook zo zijn positieve kanten
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik wist wel toen ik eraan begon van die zoekt vooral aandacht deed vervolgens hard haar best om goed vriendinnetje te spelen. hield ze een paar weken vol was ik hooked en toen kwam de switch. Uiteindelijk was ik goed voor seks en voor het nachtelijke videobellen als er niemand anders kon.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jee, wat een verhaal. In het vervolg eerder luisteren nar je vrienden en familie. Maar ik snap als je een 'roze bril' op hebt je het vaak niet ziet, of zien wil. Want ergens ging er wel een lampje bij je branden
Ze heeft je om haar vinger gewonden en weer afgestoten. Maar een ding had je wel Robbie Wiliams een tijdje goede seks
Denk dat ze inmiddels nieuwe supply heeft.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Volgende keer goed opletten Mikey. Er moet ergens toch ook een lieve vrouw voor jou rondlopenquote:Op maandag 25 mei 2026 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wist wel toen ik eraan begon van die zoekt vooral aandacht deed vervolgens hard haar best om goed vriendinnetje te spelen. hield ze een paar weken vol was ik hooked en toen kwam de switch. Uiteindelijk was ik goed voor seks en voor het nachtelijke videobellen als er niemand anders kon.
Denk dat ze inmiddels nieuwe supply heeft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En dit vooral elke keer zeggen hoe belangrijk je bent maar vervolgens afspraken last moment afzeggen elke keer zat ik vervolgens alleen thuis opgefokt er geen snars van te begrijpen.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oei, borderlinetje.
Wel goede sex meestal maar uiteindelijk ga je er aan de mentale spelletjes aan onderdoor
En ik maar denken dat we een speciale connectie hadden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je had in ieder geval goede seks Mikey.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dit vooral elke keer zeggen hoe belangrijk je bent maar vervolgens afspraken last moment afzeggen elke keer zat ik vervolgens alleen thuis opgefokt er geen snars van te begrijpen.
En ik maar denken dat we een speciale connectie hadden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Blub
Nu pizza kapsalon delen met mamaWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ja tot de laatste keer toen lukte dat mentaal niet meer. Gevaar is wel dat ik daar nog een keer in ga lopen.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had in ieder geval goede seks Mikey.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vanmiddag lekker met de kleine in het zwembadje
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Rustig hierWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Is ook warm ga zo ook naar buiten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dametje was gister ook helemaal in haar sas in het zwembadje. Zeis sowieso een waterratjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:Op maandag 25 mei 2026 12:43 schreef _UserName_ het volgende:
Dametje was gister ook helemaal in haar sas in het zwembadje. Zeis sowieso een waterratje![]()
Mini heeft hier toch geen zin meer om naar buiten te gaan.Het is echt een huismus.
![]()
Timing
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hehe, hij leest mee en wil je niet teleurstellen. Wat een baas
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
BolkWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ja ben ik ook wel bang voor. Meestal kom je er pas achter als het leed geschied is.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja tot de laatste keer toen lukte dat mentaal niet meer. Gevaar is wel dat ik daar nog een keer in ga lopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zit in de auto oppffff was even naar intratuin. Daar ook al zo warm binnen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
In de auto of de intratuin?quote:Op maandag 25 mei 2026 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit in de auto oppffff was even naar intratuin. Daar ook al zo warm binnen.
Ja.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Heb het koud, even de sjaal, muts en wanten uit de kast halenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja heb je goedquote:Op maandag 25 mei 2026 13:07 schreef hemarookworst het volgende:
Heb het koud, even de sjaal, muts en wanten uit de kast halenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Muziekje, radler, zon, water, vakantie is prima te doen zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Bij intra tuin was benauwd in de auto heet en vooral toen Henk even bij de action naar binnen ging en ik in de auto bleef zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Beter airco dan ff laten draaienquote:Op maandag 25 mei 2026 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij intra tuin was benauwd in de auto heet en vooral toen Henk even bij de action naar binnen ging en ik in de auto bleef zittenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Die is kapoetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ZIt nog na te zweten, zo maar even een douche pakken als het uitgezweet is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Geen koude douche nemen dan. Daardoor koelt het lichaam af en heb je het sneller warm. Beter een warme tot hete douche nemen zodat het lichaam na het douchen afkoelt. Heb je meer aanquote:Op maandag 25 mei 2026 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt nog na te zweten, zo maar even een douche pakken als het uitgezweet is.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Komt goed, kruip er straks wel even onder doorquote:Op maandag 25 mei 2026 13:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen koude douche nemen dan. Daardoor koelt het lichaam af en heb je het sneller warm. Beter een warme tot hete douche nemen zodat het lichaam na het douchen afkoelt. Heb je meer aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie heeft er gewonnen?quote:Op maandag 25 mei 2026 13:58 schreef ToT het volgende:
Zo, ff in het centrum geweest, Mini heeft water natgeschoten!
(Waterpistool versus fontein!)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
En een lol zekersquote:Op maandag 25 mei 2026 13:58 schreef ToT het volgende:
Zo, ff in het centrum geweest, Mini heeft water natgeschoten!
(Waterpistool versus fontein!)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel wat ja, maar hij had al niet veel zin om er naar toe te gaan. Hij wilde liever binnen spelen.quote:![]()
OOk niets mis mee toch? Zolang ze spelen en niet achter de tv of game zittenquote:Op maandag 25 mei 2026 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel wat ja, maar hij had al niet veel zin om er naar toe te gaan. Hij wilde liever binnen spelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Buiten spelen is wel gezonder, en in huis wordt hij steeds drukker. Stukjes van tekenfilms spelen zich steeds intenser af in zijn hoofdje.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk niets mis mee toch? Zolang ze spelen en niet achter de tv of game zitten
Gelukkig is hij nu lekker aan het knutselen.![]()
![]()
Lolquote:Op maandag 25 mei 2026 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
De fontein; Mini heeft de aftocht geblazen, en die fontein bleef vrolijk doorspuiten!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
O dat is een vervelende bijkomstigheid. OOk als hij rustige filmpjes kijkt? Misschien iets minder laten kijken? Met dit warme weer is buiten spelen ook niet echt gezond hoor in die brandende zon.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten spelen is wel gezonder, en in huis wordt hij steeds drukker. Stukjes van tekenfilms spelen zich steeds intenser af in zijn hoofdje.
Gelukkig is hij nu lekker aan het knutselen.
Jammer dat je geen tuin hebt waar hij kan spelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Stevenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
GarderenBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Blub
Weer thuisWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Mamaquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
welkom blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was weer gezellig
MoeWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hey Bargequote:Bye Bargequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O, ik dacht die komt en die gaatquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Marioquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Geen sneeuw denk ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee processie was gezelligquote:
Warm
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
bolkMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hey Holkertquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: