abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220883129
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb voor de kat een minizwembad gehaald :P
:D !
pi_220883136
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Hier was het net best nog fris in huis, ik kon niet echt comfortabel in me blote pens zitten. Met shirt is het prettiger.
Ergens tegen juli / augustus zal de airco waarschijnlijk voor het eerst aangaan.
Gelukkig

Aircogenot
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:41:44 #178
388664 crew  Dotteke
pi_220883137
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik hou ervan met de juiste activiteiten :P

Nu is wel zwaar om thuis binnen te zijn met zulke omstandigheden zegmaar :P
Je kan ook naar buiten :P
Ik vind het binnen nog wel koeler dan buiten, was hier vanmorgen 20 gr binnen dat is best uit te houden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883143
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef ToT het volgende:

[..]
:D !
Met drie drijfbare speeltjes

Hij is gek op water echt heel schattig
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:42:27 #180
388664 crew  Dotteke
pi_220883145
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik wil naar het zwembad maar ga morgen ik vrees voor de pinksterdrukte :P

Prikkelgalore
O ja dat zit er wel in met dit weer dat het druk zal zijn
Naar een meertje/plas gaan of zo, lekker onder een boom gaan liggen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883148
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kan ook naar buiten :P
Ik vind het binnen nog wel koeler dan buiten, was hier vanmorgen 20 gr binnen dat is best uit te houden
Klopt

Maar soms de auti kluizenaarsleven zo gaat dat hier 😅
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:43:07 #182
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883152
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb ik niet gevraagd
En dan doet meneer er ook nog dubbel beleg op he kaas ham kaas _O-
Doe ik ook altijd
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220883165
Mijn vriend is nu lekker ontbijt aan het halen 🥰
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:44:41 #184
388664 crew  Dotteke
pi_220883179
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Klopt

Maar soms de auti kluizenaarsleven zo gaat dat hier 😅
O dat is vervelend, kan je het ook gezellig maken in je tuintje, zwembadje er bij, parssooltje een beetje hawaii muziek en voila je waant in de verre landen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883208
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is vervelend, kan je het ook gezellig maken in je tuintje, zwembadje er bij, parssooltje een beetje hawaii muzien en voila je waant in de verre landen
Ik heb een mini balkon (maximaal beplant) ik kan met mijn voeten in het kattenzwembadje. Komt goed :P jij ook verkoeling opzoeken vandaag?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883235
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Met drie drijfbare speeltjes

Hij is gek op water echt heel schattig
@Nattekat
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:47:52 #187
388664 crew  Dotteke
pi_220883252
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik heb een mini balkon (maximaal beplant) ik kan met mijn voeten in het kattenzwembadje. Komt goed :P jij ook verkoeling opzoeken vandaag?
Ik blijf gewoon lekker binnen, vanmorgen even buiten gezeten was 15 graden
De boel dicht houden nnu aan de achterkant.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883302
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik blijf gewoon lekker binnen, vanmorgen even buiten gezeten was 15 graden
De boel dicht houden nnu aan de achterkant.
Lekker!
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883339
Met fiets naar processie
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:55:18 #190
388664 crew  Dotteke
pi_220883369
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Lekker!
Ja kan heel slecht meer tegen de warmte na de chemo
Mijn inwendige thermostaat is naar de galemiezen
Heb het altijd warm, maar dan kan ik meestal even buiten of voor een openraam gaan zitten.
Dat heeft geen zin met deze tempt _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883534
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja kan heel slecht meer tegen de warmte na de chemo
Mijn inwendige thermostaat is naar de galemiezen
Heb het altijd warm, maar dan kan ik meestal even buiten of voor een openraam gaan zitten.
Dat heeft geen zin met deze tempt _O-
Nee idd, lekker doen wat goed voor jou voelt
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:10:44 #192
388664 crew  Dotteke
pi_220883564
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Nee idd, lekker doen wat goed voor jou voelt
Ja daarom. Ik leefde vroeger buiten als het mooi weer was.
Buiten ontbijten, lunchen en warm eten met de kids.
Kwam alleen binnen als ik naar bed ging en moest koken of schoonmaken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883588
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja daarom. Ik leefde vroeger buiten als het mooi weer was.
Buiten ontbijten, lunchen en warm eten met de kids.
Kwam alleen binnen als ik naar bed ging en moest koken of schoonmaken
Binnenbuitenleef🥰 heerlijk
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  maandag 25 mei 2026 @ 10:13:28 #194
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220883616
O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220883630
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
O+
Goedemorgen bourgondier
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883634
Even in de ruststand

Rustig aan 🖖
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:40:32 #197
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883726
Bolk.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 10:42:51 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220883739
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Goedemorgen bourgondier
Goodmorning old friend,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:45:09 #199
388664 crew  Dotteke
pi_220883757
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Binnenbuitenleef🥰 heerlijk
Ja dat was ooit, zit nu zelden meer buiten _O-
Vind daar ook niets aan in mijn eentje buiten zitten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:45:19 #200
388664 crew  Dotteke
pi_220883758
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
O+
Hey Mikey :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')