quote:Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb voor de kat een minizwembad gehaald
Gelukkigquote:Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier was het net best nog fris in huis, ik kon niet echt comfortabel in me blote pens zitten. Met shirt is het prettiger.
Ergens tegen juli / augustus zal de airco waarschijnlijk voor het eerst aangaan.
Je kan ook naar buitenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik hou ervan met de juiste activiteiten
Nu is wel zwaar om thuis binnen te zijn met zulke omstandigheden zegmaar
Met drie drijfbare speeltjesquote:
O ja dat zit er wel in met dit weer dat het druk zal zijnquote:Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik wil naar het zwembad maar ga morgen ik vrees voor de pinksterdrukte
Prikkelgalore
Kloptquote:Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook naar buiten![]()
Ik vind het binnen nog wel koeler dan buiten, was hier vanmorgen 20 gr binnen dat is best uit te houden
Doe ik ook altijdquote:Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik niet gevraagd
En dan doet meneer er ook nog dubbel beleg op he kaas ham kaas
O dat is vervelend, kan je het ook gezellig maken in je tuintje, zwembadje er bij, parssooltje een beetje hawaii muziek en voila je waant in de verre landenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt
Maar soms de auti kluizenaarsleven zo gaat dat hier 😅
Ik heb een mini balkon (maximaal beplant) ik kan met mijn voeten in het kattenzwembadje. Komt goedquote:Op maandag 25 mei 2026 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend, kan je het ook gezellig maken in je tuintje, zwembadje er bij, parssooltje een beetje hawaii muzien en voila je waant in de verre landen
@Nattekatquote:Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Met drie drijfbare speeltjes
Hij is gek op water echt heel schattig
Ik blijf gewoon lekker binnen, vanmorgen even buiten gezeten was 15 gradenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb een mini balkon (maximaal beplant) ik kan met mijn voeten in het kattenzwembadje. Komt goedjij ook verkoeling opzoeken vandaag?
Lekker!quote:Op maandag 25 mei 2026 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon lekker binnen, vanmorgen even buiten gezeten was 15 graden
De boel dicht houden nnu aan de achterkant.
Ja kan heel slecht meer tegen de warmte na de chemoquote:
Nee idd, lekker doen wat goed voor jou voeltquote:Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan heel slecht meer tegen de warmte na de chemo
Mijn inwendige thermostaat is naar de galemiezen
Heb het altijd warm, maar dan kan ik meestal even buiten of voor een openraam gaan zitten.
Dat heeft geen zin met deze tempt
Ja daarom. Ik leefde vroeger buiten als het mooi weer was.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee idd, lekker doen wat goed voor jou voelt
Binnenbuitenleef🥰 heerlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik leefde vroeger buiten als het mooi weer was.
Buiten ontbijten, lunchen en warm eten met de kids.
Kwam alleen binnen als ik naar bed ging en moest koken of schoonmaken
Goodmorning old friend,quote:
Ja dat was ooit, zit nu zelden meer buitenquote:
Hey Mikeyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |