abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 07:37:54 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220882684
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh c_/
Moin. :O
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:39:07 #102
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882687
Paroolbolk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 07:39:49 #103
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882689
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:33 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Medewerkers zijn er pas om 7 uur, jammer joh :W
Is er geen 24 uurs receptie? :o


edit: ja, ik zie het
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:43:27 #104
388664 crew  Dotteke
pi_220882691
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:35 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Dan was ik er ook tussen 5 en 6 uit.. en toen was ik hier nog niet eens :D
O dacht dat je al eens eerder in PP was geweest toen je hier al zat?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:43:45 #105
388664 crew  Dotteke
pi_220882692
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:37 schreef DJMO het volgende:

[..]
Moin. :O
Nog moe, dan even terug gaan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:44:19 #106
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882694
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dacht dat je al eens eerder in PP was geweest toen je hier al zat?
Zou kunnen idd ja, oktober 2024
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:45:29 #107
388664 crew  Dotteke
pi_220882696
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:44 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Zou kunnen idd ja, oktober 2024
Volgens mij was je toen al wel hier.
Kan het mij tenminste herinneren dat je er een keer heen was toen je hier al poste
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 07:46:17 #108
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882698
Mocht het eten niet bevallen daar, er zit een McDonald's 200 meter verderop :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:48:28 #109
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882702
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Mocht het eten niet bevallen daar, er zit een McDonald's 200 meter verderop :D
Gratis eten van 07:00 tot 01:00 vs fastfood waar ik al 30 euro voor kwijt ben voor een fatsoenlijke maal en na 2 uur weer honger heb.. neuh, ik pas
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:49:03 #110
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882703
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Volgens mij was je toen al wel hier.
Kan het mij tenminste herinneren dat je er een keer heen was toen je hier al poste
Zou zomaar kunnen hoor.. scheelt niet veel met elkaar geloof ik
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 07:51:32 #111
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882707
Koffie c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:52:24 #112
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882708
Ja goeie! De winkel is toch pas 10u open
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:54:24 #113
388664 crew  Dotteke
pi_220882711
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:49 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen hoor.. scheelt niet veel met elkaar geloof ik
Maakt ook niet uit, je staat nu voor een nieuw PP avontuur :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220882716
530ef6dbbfa083daa8d656f52a0b47c67211504f.jpg?1779688731
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:02:44 #115
388664 crew  Dotteke
pi_220882723
Hey Mutske :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 08:10:48 #116
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882734
c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:11:39 #117
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882735
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Maakt ook niet uit, je staat nu voor een nieuw PP avontuur :D
Precies, koffer deel 1 is zojuist ingepakt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882738
Vandaag processie in Sint Lenaarts waar mijn zus woont

Redelijk geslapen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:14:22 #119
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882741
Hier ook wel redelijk. Eigenlijk te kort
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882743
Plus droge neus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:16:20 #121
388664 crew  Dotteke
pi_220882748
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:11 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Precies, koffer deel 1 is zojuist ingepakt
Hoeveel koffers neem je mee?
Hoe lang ga je eigenlijk?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:17:45 #122
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882750
1 koffer en een rugzak. Ik kom donderdagavond thuis
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 08:19:17 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220882753
Schijt koffie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:22:17 #124
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882755
Nog maar een bakkie doen :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882758
Blub

Al 17 graden
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:25:14 #126
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882759
Ja gaat hard. Morgen de warmste dag en dan even wat koeler weer. Ook wel lekker nog met 23-24 graden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:29:17 #127
388664 crew  Dotteke
pi_220882764
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
1 koffer en een rugzak. Ik kom donderdagavond thuis
2 nachtjes, moet je dan zoveel meenemen, 2 broeken, 4 shirts 4 onderbroeken 4 paar sokken en toiletartikelen, past dat niet in een koffert?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220882765
Morgen nog 30 graden hier
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:29:35 #129
388664 crew  Dotteke
pi_220882766
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:25 schreef _UserName_ het volgende:
Ja gaat hard. Morgen de warmste dag en dan even wat koeler weer. Ook wel lekker nog met 23-24 graden
Dat is beter
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:30:54 #130
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882771
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
2 nachtjes, moet je dan zoveel meenemen, 2 broeken, 4 shirts 4 onderbroeken 4 paar sokken en toiletartikelen, past dat niet in een koffert?
Heb ook een badjas, badhanddoek, toiletspullen, en is een kleine koffer
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:33:47 #131
388664 crew  Dotteke
pi_220882774
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen nog 30 graden hier
Hier 33
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:34:13 #132
388664 crew  Dotteke
pi_220882777
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:30 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Heb ook een badjas, badhanddoek, toiletspullen, en is een kleine koffer
O ja zo badjas neem veel ruimte in altijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:36:26 #133
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882782
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ja zo badjas neem veel ruimte in altijd
Ja daarom, en dan heb ik nog niet alles, er gaat ook nog eea aan drinken voor op de kamer mee
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:38:18 #134
388664 crew  Dotteke
pi_220882788
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:36 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ja daarom, en dan heb ik nog niet alles, er gaat ook nog eea aan drinken voor op de kamer mee
Ao zo, is een goed plan, is een stuk goedkoper dan dat je het daar koopt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:39:38 #135
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882789
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ao zo, is een goed plan, is een stuk goedkoper dan dat je het daar koopt
Daar hoef ik niks te kopen, is all in. Maar om ik dacht 1 uur gaat de bar dicht en wellicht ga ik nog een nachtje doorhalen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882790
Blub

Iemand gaat pissig zijn
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:41:07 #137
388664 crew  Dotteke
pi_220882795
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:39 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Daar hoef ik niks te kopen, is all in. Maar om ik dacht 1 uur gaat de bar dicht en wellicht ga ik nog een nachtje doorhalen.
O jee jij denkt als je een hele dag/avond je zelf heb lopen volgieten je na 1 uur nog even door wil gaan _O-
Wilde plannen UN _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:41:18 #138
388664 crew  Dotteke
pi_220882797
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub

Iemand gaat pissig zijn
Wat heb je gedaan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:43:24 #139
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882801
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O jee jij denkt als je een hele dag/avond je zelf heb lopen volgieten je na 1 uur nog even door wil gaan _O-
Wilde plannen UN _O-
Ja nou ja, wellicht. Morgen wordt het warm en heb kamer met balkon. Dus kan best zijn dat we nog tot 3-4 uur door gaan :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 08:44:40 #140
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882802
c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:45:44 #141
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882803
Nee dat gaat dan geen koffie worden :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:51:08 #142
388664 crew  Dotteke
pi_220882814
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:43 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ja nou ja, wellicht. Morgen wordt het warm en heb kamer met balkon. Dus kan best zijn dat we nog tot 3-4 uur door gaan :Y
Nou ik verheug mij op je verhalen als je terug bent
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 08:51:12 #143
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220882815
Ff poepen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:52:17 #144
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882820
Ik zal ongetwijfeld met live updates komen ;)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:58:38 #146
388664 crew  Dotteke
pi_220882843
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:54 schreef ToT het volgende:
Updatebolk
Hey ToT :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220882847
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey ToT :W
Hey DoT :W
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:02:35 #148
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882855
Hee ToT :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882858
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:02 schreef _UserName_ het volgende:
Hee ToT :W
:W Joesert!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:04:55 #150
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882863
How's life?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:05:38 #151
388664 crew  Dotteke
pi_220882865
relax
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:08:38 #152
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882870
Ja, dat merk ik hier ook. Zit echt in de vakantiesfeer
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882872
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat heb je gedaan?
Iemand voorbij gestoken hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220882889
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:05 schreef Dotteke het volgende:
relax
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen. :)
pi_220882894
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen. :)
Knuffel aan je mini
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:19:12 #156
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882927
Wel goed idee, tosti :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882964
Foutje
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220882966
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:13 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Knuffel aan je mini
O+
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:29:23 #159
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882974
Bedankt!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:30:41 #160
388664 crew  Dotteke
pi_220882979
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:10 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Iemand voorbij gestoken hihi
Voorbij gestoken?
Bedoel je hier iemand ingehaald?

Mooi taaltje dat Belgs
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220882984
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Voorbij gestoken?
Bedoel je hier iemand ingehaald?

Mooi taaltje dat Belgs
Idd
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:33:36 #162
388664 crew  Dotteke
pi_220883019
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen. :)
Werken die prikkels nog zo lang door.
Fijn dat hij nu weer lekker rustig is.
Vandaag wordt weer een mooie dat, ga je nog met hem zwemmen of zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:34:23 #163
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883036
Nog even en de gehele top 10 in de 1000 _O_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:35:08 #164
388664 crew  Dotteke
pi_220883054
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:19 schreef _UserName_ het volgende:
Wel goed idee, tosti :Y
Mijn kleinzoon kwam gisteren even langs
Hai Oma ik heb honger. Ik heb je thuis niet gegeten (was het weekend bij zijn vader) Ja hoor maar ik heb honger. Mag ik een tosti maken. Ja hoor doe maar
Twee tosties, heeft de buik vol, zo nu ga ik even kijken of mama thuis is dag oma.
Keuken een rommel, brood op, weg Max
Een echt puber _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883055
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Werken die prikkels nog zo lang door.
Fijn dat hij nu weer lekker rustig is.
Vandaag wordt weer een mooie dat, ga je nog met hem zwemmen of zo
Ja ik heb wel wat ideetjes wat ik wil gaan doen met hem! :Y
pi_220883080
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.

Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen

Ik smelt
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:38:00 #167
388664 crew  Dotteke
pi_220883104
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:35 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja ik heb wel wat ideetjes wat ik wil gaan doen met hem! :Y
Gezellig, vandaag is het nog wel te doen morgen wordt echt warm
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:38:38 #168
388664 crew  Dotteke
pi_220883107
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.

Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen

Ik smelt
Hey smeltend nootje :W
Ik dacht dat je zo van de hitte hield
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883108
Heb voor de kat een minizwembad gehaald :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:39:08 #170
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883110
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Mijn kleinzoon kwam gisteren even langs
Hai Oma ik heb honger. Ik heb je thuis niet gegeten (was het weekend bij zijn vader) Ja hoor maar ik heb honger. Mag ik een tosti maken. Ja hoor doe maar
Twee tosties, heeft de buik vol, zo nu ga ik even kijken of mama thuis is dag oma.
Keuken een rommel, brood op, weg Max
Een echt puber _O-
Lol, ging ie bij zijn moeder nog een tosti scoren?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:39:12 #171
388664 crew  Dotteke
pi_220883113
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb voor de kat een minizwembad gehaald :P
Kan je beter voor jezelf doen als je het zo heet hebt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883118
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey smeltend nootje :W
Ik dacht dat je zo van de hitte hield
Ik hou ervan met de juiste activiteiten :P

Nu is wel zwaar om thuis binnen te zijn met zulke omstandigheden zegmaar :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:39:46 #173
388664 crew  Dotteke
pi_220883121
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Lol, ging ie bij zijn moeder nog een tosti scoren?
Heb ik niet gevraagd
En dan doet meneer er ook nog dubbel beleg op he kaas ham kaas _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883125
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kan je beter voor jezelf doen als je het zo heet hebt
Ik wil naar het zwembad maar ga morgen ik vrees voor de pinksterdrukte :P

Prikkelgalore
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883127
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.

Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen

Ik smelt
Hier was het net best nog fris in huis, ik kon niet echt comfortabel in me blote pens zitten. Met shirt is het prettiger.
Ergens tegen juli / augustus zal de airco waarschijnlijk voor het eerst aangaan.
pi_220883129
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb voor de kat een minizwembad gehaald :P
:D !
pi_220883136
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Hier was het net best nog fris in huis, ik kon niet echt comfortabel in me blote pens zitten. Met shirt is het prettiger.
Ergens tegen juli / augustus zal de airco waarschijnlijk voor het eerst aangaan.
Gelukkig

Aircogenot
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:41:44 #178
388664 crew  Dotteke
pi_220883137
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik hou ervan met de juiste activiteiten :P

Nu is wel zwaar om thuis binnen te zijn met zulke omstandigheden zegmaar :P
Je kan ook naar buiten :P
Ik vind het binnen nog wel koeler dan buiten, was hier vanmorgen 20 gr binnen dat is best uit te houden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883143
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef ToT het volgende:

[..]
:D !
Met drie drijfbare speeltjes

Hij is gek op water echt heel schattig
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:42:27 #180
388664 crew  Dotteke
pi_220883145
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik wil naar het zwembad maar ga morgen ik vrees voor de pinksterdrukte :P

Prikkelgalore
O ja dat zit er wel in met dit weer dat het druk zal zijn
Naar een meertje/plas gaan of zo, lekker onder een boom gaan liggen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883148
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kan ook naar buiten :P
Ik vind het binnen nog wel koeler dan buiten, was hier vanmorgen 20 gr binnen dat is best uit te houden
Klopt

Maar soms de auti kluizenaarsleven zo gaat dat hier 😅
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:43:07 #182
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883152
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb ik niet gevraagd
En dan doet meneer er ook nog dubbel beleg op he kaas ham kaas _O-
Doe ik ook altijd
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220883165
Mijn vriend is nu lekker ontbijt aan het halen 🥰
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:44:41 #184
388664 crew  Dotteke
pi_220883179
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Klopt

Maar soms de auti kluizenaarsleven zo gaat dat hier 😅
O dat is vervelend, kan je het ook gezellig maken in je tuintje, zwembadje er bij, parssooltje een beetje hawaii muziek en voila je waant in de verre landen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883208
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is vervelend, kan je het ook gezellig maken in je tuintje, zwembadje er bij, parssooltje een beetje hawaii muzien en voila je waant in de verre landen
Ik heb een mini balkon (maximaal beplant) ik kan met mijn voeten in het kattenzwembadje. Komt goed :P jij ook verkoeling opzoeken vandaag?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883235
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Met drie drijfbare speeltjes

Hij is gek op water echt heel schattig
@Nattekat
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:47:52 #187
388664 crew  Dotteke
pi_220883252
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik heb een mini balkon (maximaal beplant) ik kan met mijn voeten in het kattenzwembadje. Komt goed :P jij ook verkoeling opzoeken vandaag?
Ik blijf gewoon lekker binnen, vanmorgen even buiten gezeten was 15 graden
De boel dicht houden nnu aan de achterkant.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883302
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik blijf gewoon lekker binnen, vanmorgen even buiten gezeten was 15 graden
De boel dicht houden nnu aan de achterkant.
Lekker!
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883339
Met fiets naar processie
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:55:18 #190
388664 crew  Dotteke
pi_220883369
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Lekker!
Ja kan heel slecht meer tegen de warmte na de chemo
Mijn inwendige thermostaat is naar de galemiezen
Heb het altijd warm, maar dan kan ik meestal even buiten of voor een openraam gaan zitten.
Dat heeft geen zin met deze tempt _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883534
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja kan heel slecht meer tegen de warmte na de chemo
Mijn inwendige thermostaat is naar de galemiezen
Heb het altijd warm, maar dan kan ik meestal even buiten of voor een openraam gaan zitten.
Dat heeft geen zin met deze tempt _O-
Nee idd, lekker doen wat goed voor jou voelt
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:10:44 #192
388664 crew  Dotteke
pi_220883564
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Nee idd, lekker doen wat goed voor jou voelt
Ja daarom. Ik leefde vroeger buiten als het mooi weer was.
Buiten ontbijten, lunchen en warm eten met de kids.
Kwam alleen binnen als ik naar bed ging en moest koken of schoonmaken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883588
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja daarom. Ik leefde vroeger buiten als het mooi weer was.
Buiten ontbijten, lunchen en warm eten met de kids.
Kwam alleen binnen als ik naar bed ging en moest koken of schoonmaken
Binnenbuitenleef🥰 heerlijk
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  maandag 25 mei 2026 @ 10:13:28 #194
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220883616
O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220883630
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
O+
Goedemorgen bourgondier
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883634
Even in de ruststand

Rustig aan 🖖
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:40:32 #197
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883726
Bolk.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 10:42:51 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220883739
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Goedemorgen bourgondier
Goodmorning old friend,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:45:09 #199
388664 crew  Dotteke
pi_220883757
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Binnenbuitenleef🥰 heerlijk
Ja dat was ooit, zit nu zelden meer buiten _O-
Vind daar ook niets aan in mijn eentje buiten zitten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:45:19 #200
388664 crew  Dotteke
pi_220883758
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
O+
Hey Mikey :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')