abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:45:44 #141
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882803
Nee dat gaat dan geen koffie worden :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:51:08 #142
388664 crew  Dotteke
pi_220882814
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:43 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ja nou ja, wellicht. Morgen wordt het warm en heb kamer met balkon. Dus kan best zijn dat we nog tot 3-4 uur door gaan :Y
Nou ik verheug mij op je verhalen als je terug bent
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 08:51:12 #143
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220882815
Ff poepen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:52:17 #144
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882820
Ik zal ongetwijfeld met live updates komen ;)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:58:38 #146
388664 crew  Dotteke
pi_220882843
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:54 schreef ToT het volgende:
Updatebolk
Hey ToT :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220882847
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey ToT :W
Hey DoT :W
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:02:35 #148
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882855
Hee ToT :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882858
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:02 schreef _UserName_ het volgende:
Hee ToT :W
:W Joesert!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:04:55 #150
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882863
How's life?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:05:38 #151
388664 crew  Dotteke
pi_220882865
relax
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:08:38 #152
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882870
Ja, dat merk ik hier ook. Zit echt in de vakantiesfeer
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882872
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat heb je gedaan?
Iemand voorbij gestoken hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220882889
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:05 schreef Dotteke het volgende:
relax
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen. :)
pi_220882894
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen. :)
Knuffel aan je mini
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:19:12 #156
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882927
Wel goed idee, tosti :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882964
Foutje
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220882966
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:13 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Knuffel aan je mini
O+
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:29:23 #159
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882974
Bedankt!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:30:41 #160
388664 crew  Dotteke
pi_220882979
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:10 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Iemand voorbij gestoken hihi
Voorbij gestoken?
Bedoel je hier iemand ingehaald?

Mooi taaltje dat Belgs
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220882984
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Voorbij gestoken?
Bedoel je hier iemand ingehaald?

Mooi taaltje dat Belgs
Idd
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:33:36 #162
388664 crew  Dotteke
pi_220883019
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen. :)
Werken die prikkels nog zo lang door.
Fijn dat hij nu weer lekker rustig is.
Vandaag wordt weer een mooie dat, ga je nog met hem zwemmen of zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:34:23 #163
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883036
Nog even en de gehele top 10 in de 1000 _O_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:35:08 #164
388664 crew  Dotteke
pi_220883054
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:19 schreef _UserName_ het volgende:
Wel goed idee, tosti :Y
Mijn kleinzoon kwam gisteren even langs
Hai Oma ik heb honger. Ik heb je thuis niet gegeten (was het weekend bij zijn vader) Ja hoor maar ik heb honger. Mag ik een tosti maken. Ja hoor doe maar
Twee tosties, heeft de buik vol, zo nu ga ik even kijken of mama thuis is dag oma.
Keuken een rommel, brood op, weg Max
Een echt puber _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883055
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Werken die prikkels nog zo lang door.
Fijn dat hij nu weer lekker rustig is.
Vandaag wordt weer een mooie dat, ga je nog met hem zwemmen of zo
Ja ik heb wel wat ideetjes wat ik wil gaan doen met hem! :Y
pi_220883080
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.

Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen

Ik smelt
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:38:00 #167
388664 crew  Dotteke
pi_220883104
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:35 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja ik heb wel wat ideetjes wat ik wil gaan doen met hem! :Y
Gezellig, vandaag is het nog wel te doen morgen wordt echt warm
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:38:38 #168
388664 crew  Dotteke
pi_220883107
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.

Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen

Ik smelt
Hey smeltend nootje :W
Ik dacht dat je zo van de hitte hield
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883108
Heb voor de kat een minizwembad gehaald :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:39:08 #170
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883110
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Mijn kleinzoon kwam gisteren even langs
Hai Oma ik heb honger. Ik heb je thuis niet gegeten (was het weekend bij zijn vader) Ja hoor maar ik heb honger. Mag ik een tosti maken. Ja hoor doe maar
Twee tosties, heeft de buik vol, zo nu ga ik even kijken of mama thuis is dag oma.
Keuken een rommel, brood op, weg Max
Een echt puber _O-
Lol, ging ie bij zijn moeder nog een tosti scoren?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:39:12 #171
388664 crew  Dotteke
pi_220883113
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb voor de kat een minizwembad gehaald :P
Kan je beter voor jezelf doen als je het zo heet hebt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883118
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey smeltend nootje :W
Ik dacht dat je zo van de hitte hield
Ik hou ervan met de juiste activiteiten :P

Nu is wel zwaar om thuis binnen te zijn met zulke omstandigheden zegmaar :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:39:46 #173
388664 crew  Dotteke
pi_220883121
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Lol, ging ie bij zijn moeder nog een tosti scoren?
Heb ik niet gevraagd
En dan doet meneer er ook nog dubbel beleg op he kaas ham kaas _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883125
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kan je beter voor jezelf doen als je het zo heet hebt
Ik wil naar het zwembad maar ga morgen ik vrees voor de pinksterdrukte :P

Prikkelgalore
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883127
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.

Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen

Ik smelt
Hier was het net best nog fris in huis, ik kon niet echt comfortabel in me blote pens zitten. Met shirt is het prettiger.
Ergens tegen juli / augustus zal de airco waarschijnlijk voor het eerst aangaan.
pi_220883129
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb voor de kat een minizwembad gehaald :P
:D !
pi_220883136
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Hier was het net best nog fris in huis, ik kon niet echt comfortabel in me blote pens zitten. Met shirt is het prettiger.
Ergens tegen juli / augustus zal de airco waarschijnlijk voor het eerst aangaan.
Gelukkig

Aircogenot
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:41:44 #178
388664 crew  Dotteke
pi_220883137
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik hou ervan met de juiste activiteiten :P

Nu is wel zwaar om thuis binnen te zijn met zulke omstandigheden zegmaar :P
Je kan ook naar buiten :P
Ik vind het binnen nog wel koeler dan buiten, was hier vanmorgen 20 gr binnen dat is best uit te houden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883143
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef ToT het volgende:

[..]
:D !
Met drie drijfbare speeltjes

Hij is gek op water echt heel schattig
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:42:27 #180
388664 crew  Dotteke
pi_220883145
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik wil naar het zwembad maar ga morgen ik vrees voor de pinksterdrukte :P

Prikkelgalore
O ja dat zit er wel in met dit weer dat het druk zal zijn
Naar een meertje/plas gaan of zo, lekker onder een boom gaan liggen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883148
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kan ook naar buiten :P
Ik vind het binnen nog wel koeler dan buiten, was hier vanmorgen 20 gr binnen dat is best uit te houden
Klopt

Maar soms de auti kluizenaarsleven zo gaat dat hier 😅
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:43:07 #182
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883152
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb ik niet gevraagd
En dan doet meneer er ook nog dubbel beleg op he kaas ham kaas _O-
Doe ik ook altijd
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220883165
Mijn vriend is nu lekker ontbijt aan het halen 🥰
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:44:41 #184
388664 crew  Dotteke
pi_220883179
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Klopt

Maar soms de auti kluizenaarsleven zo gaat dat hier 😅
O dat is vervelend, kan je het ook gezellig maken in je tuintje, zwembadje er bij, parssooltje een beetje hawaii muziek en voila je waant in de verre landen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883208
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is vervelend, kan je het ook gezellig maken in je tuintje, zwembadje er bij, parssooltje een beetje hawaii muzien en voila je waant in de verre landen
Ik heb een mini balkon (maximaal beplant) ik kan met mijn voeten in het kattenzwembadje. Komt goed :P jij ook verkoeling opzoeken vandaag?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883235
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Met drie drijfbare speeltjes

Hij is gek op water echt heel schattig
@Nattekat
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:47:52 #187
388664 crew  Dotteke
pi_220883252
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik heb een mini balkon (maximaal beplant) ik kan met mijn voeten in het kattenzwembadje. Komt goed :P jij ook verkoeling opzoeken vandaag?
Ik blijf gewoon lekker binnen, vanmorgen even buiten gezeten was 15 graden
De boel dicht houden nnu aan de achterkant.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883302
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik blijf gewoon lekker binnen, vanmorgen even buiten gezeten was 15 graden
De boel dicht houden nnu aan de achterkant.
Lekker!
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883339
Met fiets naar processie
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:55:18 #190
388664 crew  Dotteke
pi_220883369
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Lekker!
Ja kan heel slecht meer tegen de warmte na de chemo
Mijn inwendige thermostaat is naar de galemiezen
Heb het altijd warm, maar dan kan ik meestal even buiten of voor een openraam gaan zitten.
Dat heeft geen zin met deze tempt _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883534
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja kan heel slecht meer tegen de warmte na de chemo
Mijn inwendige thermostaat is naar de galemiezen
Heb het altijd warm, maar dan kan ik meestal even buiten of voor een openraam gaan zitten.
Dat heeft geen zin met deze tempt _O-
Nee idd, lekker doen wat goed voor jou voelt
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:10:44 #192
388664 crew  Dotteke
pi_220883564
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Nee idd, lekker doen wat goed voor jou voelt
Ja daarom. Ik leefde vroeger buiten als het mooi weer was.
Buiten ontbijten, lunchen en warm eten met de kids.
Kwam alleen binnen als ik naar bed ging en moest koken of schoonmaken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883588
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja daarom. Ik leefde vroeger buiten als het mooi weer was.
Buiten ontbijten, lunchen en warm eten met de kids.
Kwam alleen binnen als ik naar bed ging en moest koken of schoonmaken
Binnenbuitenleef🥰 heerlijk
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  maandag 25 mei 2026 @ 10:13:28 #194
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220883616
O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220883630
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
O+
Goedemorgen bourgondier
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883634
Even in de ruststand

Rustig aan 🖖
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:40:32 #197
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883726
Bolk.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 10:42:51 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220883739
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Goedemorgen bourgondier
Goodmorning old friend,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:45:09 #199
388664 crew  Dotteke
pi_220883757
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Binnenbuitenleef🥰 heerlijk
Ja dat was ooit, zit nu zelden meer buiten _O-
Vind daar ook niets aan in mijn eentje buiten zitten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:45:19 #200
388664 crew  Dotteke
pi_220883758
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
O+
Hey Mikey :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:46:19 #201
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883768
In de schaduw is het nog prima te doen zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 10:49:47 #202
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220883786
Deze bolk is ook prima te doen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:50:46 #203
388664 crew  Dotteke
pi_220883789
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:46 schreef _UserName_ het volgende:
In de schaduw is het nog prima te doen zo
Ja hier aan de voorkant is het nog wel lekker. Achter hoef je niet meer te komen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:55:30 #204
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883812
McBolk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:57:17 #205
388664 crew  Dotteke
pi_220883821
Koffiebolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:58:28 #206
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883825
Koffietijd is voorbij hier :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:59:55 #207
388664 crew  Dotteke
pi_220883828
Ik heb geen vaste koffietijd, pak als ik zin heb
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 11:00:56 #208
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883833
Hier ook wel maar voor vandaag is het goed zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 11:01:53 #209
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220883838
Het is gedaan met de koffie tijd? :o
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 11:02:09 #210
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883839
Voor mij wel :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')