abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:05:38 #151
388664 crew  Dotteke
pi_220882865
relax
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:08:38 #152
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882870
Ja, dat merk ik hier ook. Zit echt in de vakantiesfeer
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882872
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat heb je gedaan?
Iemand voorbij gestoken hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220882889
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:05 schreef Dotteke het volgende:
relax
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen. :)
pi_220882894
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen. :)
Knuffel aan je mini
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:19:12 #156
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882927
Wel goed idee, tosti :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882964
Foutje
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220882966
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:13 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Knuffel aan je mini
O+
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:29:23 #159
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882974
Bedankt!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:30:41 #160
388664 crew  Dotteke
pi_220882979
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:10 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Iemand voorbij gestoken hihi
Voorbij gestoken?
Bedoel je hier iemand ingehaald?

Mooi taaltje dat Belgs
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220882984
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Voorbij gestoken?
Bedoel je hier iemand ingehaald?

Mooi taaltje dat Belgs
Idd
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:33:36 #162
388664 crew  Dotteke
pi_220883019
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen. :)
Werken die prikkels nog zo lang door.
Fijn dat hij nu weer lekker rustig is.
Vandaag wordt weer een mooie dat, ga je nog met hem zwemmen of zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:34:23 #163
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883036
Nog even en de gehele top 10 in de 1000 _O_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:35:08 #164
388664 crew  Dotteke
pi_220883054
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:19 schreef _UserName_ het volgende:
Wel goed idee, tosti :Y
Mijn kleinzoon kwam gisteren even langs
Hai Oma ik heb honger. Ik heb je thuis niet gegeten (was het weekend bij zijn vader) Ja hoor maar ik heb honger. Mag ik een tosti maken. Ja hoor doe maar
Twee tosties, heeft de buik vol, zo nu ga ik even kijken of mama thuis is dag oma.
Keuken een rommel, brood op, weg Max
Een echt puber _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883055
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Werken die prikkels nog zo lang door.
Fijn dat hij nu weer lekker rustig is.
Vandaag wordt weer een mooie dat, ga je nog met hem zwemmen of zo
Ja ik heb wel wat ideetjes wat ik wil gaan doen met hem! :Y
pi_220883080
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.

Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen

Ik smelt
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:38:00 #167
388664 crew  Dotteke
pi_220883104
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:35 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja ik heb wel wat ideetjes wat ik wil gaan doen met hem! :Y
Gezellig, vandaag is het nog wel te doen morgen wordt echt warm
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:38:38 #168
388664 crew  Dotteke
pi_220883107
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.

Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen

Ik smelt
Hey smeltend nootje :W
Ik dacht dat je zo van de hitte hield
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883108
Heb voor de kat een minizwembad gehaald :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:39:08 #170
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883110
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Mijn kleinzoon kwam gisteren even langs
Hai Oma ik heb honger. Ik heb je thuis niet gegeten (was het weekend bij zijn vader) Ja hoor maar ik heb honger. Mag ik een tosti maken. Ja hoor doe maar
Twee tosties, heeft de buik vol, zo nu ga ik even kijken of mama thuis is dag oma.
Keuken een rommel, brood op, weg Max
Een echt puber _O-
Lol, ging ie bij zijn moeder nog een tosti scoren?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:39:12 #171
388664 crew  Dotteke
pi_220883113
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb voor de kat een minizwembad gehaald :P
Kan je beter voor jezelf doen als je het zo heet hebt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883118
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey smeltend nootje :W
Ik dacht dat je zo van de hitte hield
Ik hou ervan met de juiste activiteiten :P

Nu is wel zwaar om thuis binnen te zijn met zulke omstandigheden zegmaar :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:39:46 #173
388664 crew  Dotteke
pi_220883121
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Lol, ging ie bij zijn moeder nog een tosti scoren?
Heb ik niet gevraagd
En dan doet meneer er ook nog dubbel beleg op he kaas ham kaas _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883125
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kan je beter voor jezelf doen als je het zo heet hebt
Ik wil naar het zwembad maar ga morgen ik vrees voor de pinksterdrukte :P

Prikkelgalore
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883127
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.

Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen

Ik smelt
Hier was het net best nog fris in huis, ik kon niet echt comfortabel in me blote pens zitten. Met shirt is het prettiger.
Ergens tegen juli / augustus zal de airco waarschijnlijk voor het eerst aangaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')