Iemand voorbij gestoken hihiquote:
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen.quote:
Knuffel aan je miniquote:Op maandag 25 mei 2026 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen.
Voorbij gestoken?quote:
Iddquote:Op maandag 25 mei 2026 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voorbij gestoken?
Bedoel je hier iemand ingehaald?
Mooi taaltje dat Belgs
Werken die prikkels nog zo lang door.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen.
Mijn kleinzoon kwam gisteren even langsquote:
Ja ik heb wel wat ideetjes wat ik wil gaan doen met hem!quote:Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werken die prikkels nog zo lang door.
Fijn dat hij nu weer lekker rustig is.
Vandaag wordt weer een mooie dat, ga je nog met hem zwemmen of zo
Gezellig, vandaag is het nog wel te doen morgen wordt echt warmquote:Op maandag 25 mei 2026 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb wel wat ideetjes wat ik wil gaan doen met hem!
Hey smeltend nootjequote:Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.
Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen
Ik smelt
Lol, ging ie bij zijn moeder nog een tosti scoren?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon kwam gisteren even langs
Hai Oma ik heb honger. Ik heb je thuis niet gegeten (was het weekend bij zijn vader) Ja hoor maar ik heb honger. Mag ik een tosti maken. Ja hoor doe maar
Twee tosties, heeft de buik vol, zo nu ga ik even kijken of mama thuis is dag oma.
Keuken een rommel, brood op, weg Max
Een echt puber
Kan je beter voor jezelf doen als je het zo heet hebtquote:Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb voor de kat een minizwembad gehaald
Ik hou ervan met de juiste activiteitenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey smeltend nootje
Ik dacht dat je zo van de hitte hield
Heb ik niet gevraagdquote:Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lol, ging ie bij zijn moeder nog een tosti scoren?
Ik wil naar het zwembad maar ga morgen ik vrees voor de pinksterdruktequote:Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je beter voor jezelf doen als je het zo heet hebt
Hier was het net best nog fris in huis, ik kon niet echt comfortabel in me blote pens zitten. Met shirt is het prettiger.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.
Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen
Ik smelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |