abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:46:19 #201
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883768
In de schaduw is het nog prima te doen zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 10:49:47 #202
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220883786
Deze bolk is ook prima te doen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:50:46 #203
388664 crew  Dotteke
pi_220883789
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:46 schreef _UserName_ het volgende:
In de schaduw is het nog prima te doen zo
Ja hier aan de voorkant is het nog wel lekker. Achter hoef je niet meer te komen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:55:30 #204
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883812
McBolk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:57:17 #205
388664 crew  Dotteke
pi_220883821
Koffiebolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:58:28 #206
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883825
Koffietijd is voorbij hier :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:59:55 #207
388664 crew  Dotteke
pi_220883828
Ik heb geen vaste koffietijd, pak als ik zin heb
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 11:00:56 #208
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883833
Hier ook wel maar voor vandaag is het goed zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 11:01:53 #209
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220883838
Het is gedaan met de koffie tijd? :o
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 11:02:09 #210
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883839
Voor mij wel :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 11:03:22 #211
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220883844
Mag ik dan zo meteen wel nog een bakkie pleur pakken?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:03:23 #212
388664 crew  Dotteke
pi_220883845
Waas vroeger ook, 10 uur koffie, 15 uur thee en tegen 20 uur weer koffie en dan aan de borrel _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:16:03 #213
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220883922
DotBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 25 mei 2026 @ 11:17:24 #214
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220883931
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Mikey :*
Mikey gisteren gebeld met zijn situationship.
Het verhaal is nu dat zij er al een tijdje klaar mee was maar dat ik daar niet naar luisterde,

Heb dat maar geaccepteerd maar dat strookt niet helemaal met de waarheid elke keer als ik eruit wilde begon zij mij weer nachts bellen en te appen en beloofde beterschap. Kreeg gisteravond na dat gesprek ook een soort rust over mij van oke is goed zo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:20:31 #215
388664 crew  Dotteke
pi_220883965
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Mikey gisteren gebeld met zijn situationship.
Het verhaal is nu dat zij er al een tijdje klaar mee was maar dat ik daar niet naar luisterde,

Heb dat maar geaccepteerd maar dat strookt niet helemaal met de waarheid elke keer als ik eruit wilde begon zij mij weer nachts bellen en te appen en beloofde beterschap. Kreeg gisteravond na dat gesprek ook een soort rust over mij van oke is goed zo.
Goed dat die rust over je kwam Mikey. Vervelend dat het even duurde.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:22:52 #216
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220883982
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Mikey gisteren gebeld met zijn situationship.
Het verhaal is nu dat zij er al een tijdje klaar mee was maar dat ik daar niet naar luisterde,

Heb dat maar geaccepteerd maar dat strookt niet helemaal met de waarheid elke keer als ik eruit wilde begon zij mij weer nachts bellen en te appen en beloofde beterschap. Kreeg gisteravond na dat gesprek ook een soort rust over mij van oke is goed zo.
Oei, borderlinetje.

Wel goede sex meestal maar uiteindelijk ga je er aan de mentale spelletjes aan onderdoor :{
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:30:19 #217
388664 crew  Dotteke
pi_220884072
olleke
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:30:41 #218
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220884079
DotBolk O+
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:33:19 #219
388664 crew  Dotteke
pi_220884132
^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:34:50 #220
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884154
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Goed dat die rust over je kwam Mikey. Vervelend dat het even duurde.
Ook wel logisch zou korte samenvatting geven,
Collega waar ik al langere tijd mee kon lezen en schrijven ondanks dat ik wat ouder was, was eind februari opeens wel heel erg into me, kon niet deden we toch begon leuk ik was sceptisch dacht zie wel hoelang het leuk blijft. Was veel seks wist niet dat ik dat nog zoveel kon voelde mij met momenten Robbie Williams. Toen kwamen de eerste ruzies en moest ik daarna elke keer initiatief nemen voor afspreken etc werd vaak last moment afgezegd maar vervolgens was het wel weer : ik hou van je en je bent de enige voor mij en ik push je juist weg omdat je te dichtbij komt. ahfin die wist de juiste dingen te zeggen

. Ondertussen ook gekke dingen meegemaakt oa dat ik daar tot 2 uur in de nacht verbleef en er na mij nog een vriend in een Mercedes een “peukje” kwam doen (bleek later haar laatste ex voor mij) toen had ik er eigenlijk al mee moeten kappen want vertrouwen was lost, elke keer ruzie goedmaak seks daarna denken dat het beter werd om vervolgens weer in die zelfde push en pull dynamiek terecht te komen elke keer weer. Als ik had geweten dat het zo zou eindigen was ik er al veel eerder uitgestapt vrienden familie etc mij wel gewaarschuwd maar ik luister vaak te laat :+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:39:53 #221
388664 crew  Dotteke
pi_220884176
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ook wel logisch zou korte samenvatting geven,
Collega waar ik al langere tijd mee kon lezen en schrijven ondanks dat ik wat ouder was, was eind februari opeens wel heel erg into me, kon niet deden we toch begon leuk ik was sceptisch dacht zie wel hoelang het leuk blijft. Was veel seks wist niet dat ik dat nog zoveel kon voelde mij met momenten Robbie Williams. Toen kwamen de eerste ruzies en moest ik daarna elke keer initiatief nemen voor afspreken etc werd vaak last moment afgezegd maar vervolgens was het wel weer : ik hou van je en je bent de enige voor mij en ik push je juist weg omdat je te dichtbij komt. ahfin die wist de juiste dingen te zeggen

. Ondertussen ook gekke dingen meegemaakt oa dat ik daar tot 2 uur in de nacht verbleef en er na mij nog een vriend in een Mercedes een “peukje” kwam doen (bleek later haar laatste ex voor mij) toen had ik er eigenlijk al mee moeten kappen want vertrouwen was lost, elke keer ruzie goedmaak seks daarna denken dat het beter werd om vervolgens weer in die zelfde push en pull dynamiek terecht te komen elke keer weer. Als ik had geweten dat het zo zou eindigen was ik er al veel eerder uitgestapt vrienden familie etc mij wel gewaarschuwd maar ik luister vaak te laat :+
Jee, wat een verhaal. In het vervolg eerder luisteren nar je vrienden en familie. Maar ik snap als je een 'roze bril' op hebt je het vaak niet ziet, of zien wil. Want ergens ging er wel een lampje bij je branden
Ze heeft je om haar vinger gewonden en weer afgestoten. Maar een ding had je wel Robbie Wiliams een tijdje goede seks :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 11:42:29 #222
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884189
Elk verhaal heeft ook zo zijn positieve kanten :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 11:45:25 #223
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884206
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jee, wat een verhaal. In het vervolg eerder luisteren nar je vrienden en familie. Maar ik snap als je een 'roze bril' op hebt je het vaak niet ziet, of zien wil. Want ergens ging er wel een lampje bij je branden
Ze heeft je om haar vinger gewonden en weer afgestoten. Maar een ding had je wel Robbie Wiliams een tijdje goede seks :D
Ik wist wel toen ik eraan begon van die zoekt vooral aandacht deed vervolgens hard haar best om goed vriendinnetje te spelen. hield ze een paar weken vol was ik hooked en toen kwam de switch. Uiteindelijk was ik goed voor seks en voor het nachtelijke videobellen als er niemand anders kon.
Denk dat ze inmiddels nieuwe supply heeft.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:52:55 #224
388664 crew  Dotteke
pi_220884323
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik wist wel toen ik eraan begon van die zoekt vooral aandacht deed vervolgens hard haar best om goed vriendinnetje te spelen. hield ze een paar weken vol was ik hooked en toen kwam de switch. Uiteindelijk was ik goed voor seks en voor het nachtelijke videobellen als er niemand anders kon.
Denk dat ze inmiddels nieuwe supply heeft.
Volgende keer goed opletten Mikey. Er moet ergens toch ook een lieve vrouw voor jou rondlopen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:53:24 #225
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884331
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:22 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Oei, borderlinetje.

Wel goede sex meestal maar uiteindelijk ga je er aan de mentale spelletjes aan onderdoor :{
En dit vooral elke keer zeggen hoe belangrijk je bent maar vervolgens afspraken last moment afzeggen elke keer zat ik vervolgens alleen thuis opgefokt er geen snars van te begrijpen.

En ik maar denken dat we een speciale connectie hadden. _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')