abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:46:19 #201
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883768
In de schaduw is het nog prima te doen zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 10:49:47 #202
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220883786
Deze bolk is ook prima te doen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:50:46 #203
388664 crew  Dotteke
pi_220883789
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:46 schreef _UserName_ het volgende:
In de schaduw is het nog prima te doen zo
Ja hier aan de voorkant is het nog wel lekker. Achter hoef je niet meer te komen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:55:30 #204
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883812
McBolk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:57:17 #205
388664 crew  Dotteke
pi_220883821
Koffiebolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:58:28 #206
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883825
Koffietijd is voorbij hier :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:59:55 #207
388664 crew  Dotteke
pi_220883828
Ik heb geen vaste koffietijd, pak als ik zin heb
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 11:00:56 #208
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883833
Hier ook wel maar voor vandaag is het goed zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 11:01:53 #209
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220883838
Het is gedaan met de koffie tijd? :o
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 11:02:09 #210
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883839
Voor mij wel :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 11:03:22 #211
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220883844
Mag ik dan zo meteen wel nog een bakkie pleur pakken?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:03:23 #212
388664 crew  Dotteke
pi_220883845
Waas vroeger ook, 10 uur koffie, 15 uur thee en tegen 20 uur weer koffie en dan aan de borrel _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:16:03 #213
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220883922
DotBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 25 mei 2026 @ 11:17:24 #214
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220883931
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Mikey :*
Mikey gisteren gebeld met zijn situationship.
Het verhaal is nu dat zij er al een tijdje klaar mee was maar dat ik daar niet naar luisterde,

Heb dat maar geaccepteerd maar dat strookt niet helemaal met de waarheid elke keer als ik eruit wilde begon zij mij weer nachts bellen en te appen en beloofde beterschap. Kreeg gisteravond na dat gesprek ook een soort rust over mij van oke is goed zo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:20:31 #215
388664 crew  Dotteke
pi_220883965
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Mikey gisteren gebeld met zijn situationship.
Het verhaal is nu dat zij er al een tijdje klaar mee was maar dat ik daar niet naar luisterde,

Heb dat maar geaccepteerd maar dat strookt niet helemaal met de waarheid elke keer als ik eruit wilde begon zij mij weer nachts bellen en te appen en beloofde beterschap. Kreeg gisteravond na dat gesprek ook een soort rust over mij van oke is goed zo.
Goed dat die rust over je kwam Mikey. Vervelend dat het even duurde.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:22:52 #216
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220883982
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Mikey gisteren gebeld met zijn situationship.
Het verhaal is nu dat zij er al een tijdje klaar mee was maar dat ik daar niet naar luisterde,

Heb dat maar geaccepteerd maar dat strookt niet helemaal met de waarheid elke keer als ik eruit wilde begon zij mij weer nachts bellen en te appen en beloofde beterschap. Kreeg gisteravond na dat gesprek ook een soort rust over mij van oke is goed zo.
Oei, borderlinetje.

Wel goede sex meestal maar uiteindelijk ga je er aan de mentale spelletjes aan onderdoor :{
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:30:19 #217
388664 crew  Dotteke
pi_220884072
olleke
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:30:41 #218
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220884079
DotBolk O+
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:33:19 #219
388664 crew  Dotteke
pi_220884132
^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:34:50 #220
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884154
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Goed dat die rust over je kwam Mikey. Vervelend dat het even duurde.
Ook wel logisch zou korte samenvatting geven,
Collega waar ik al langere tijd mee kon lezen en schrijven ondanks dat ik wat ouder was, was eind februari opeens wel heel erg into me, kon niet deden we toch begon leuk ik was sceptisch dacht zie wel hoelang het leuk blijft. Was veel seks wist niet dat ik dat nog zoveel kon voelde mij met momenten Robbie Williams. Toen kwamen de eerste ruzies en moest ik daarna elke keer initiatief nemen voor afspreken etc werd vaak last moment afgezegd maar vervolgens was het wel weer : ik hou van je en je bent de enige voor mij en ik push je juist weg omdat je te dichtbij komt. ahfin die wist de juiste dingen te zeggen

. Ondertussen ook gekke dingen meegemaakt oa dat ik daar tot 2 uur in de nacht verbleef en er na mij nog een vriend in een Mercedes een “peukje” kwam doen (bleek later haar laatste ex voor mij) toen had ik er eigenlijk al mee moeten kappen want vertrouwen was lost, elke keer ruzie goedmaak seks daarna denken dat het beter werd om vervolgens weer in die zelfde push en pull dynamiek terecht te komen elke keer weer. Als ik had geweten dat het zo zou eindigen was ik er al veel eerder uitgestapt vrienden familie etc mij wel gewaarschuwd maar ik luister vaak te laat :+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:39:53 #221
388664 crew  Dotteke
pi_220884176
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ook wel logisch zou korte samenvatting geven,
Collega waar ik al langere tijd mee kon lezen en schrijven ondanks dat ik wat ouder was, was eind februari opeens wel heel erg into me, kon niet deden we toch begon leuk ik was sceptisch dacht zie wel hoelang het leuk blijft. Was veel seks wist niet dat ik dat nog zoveel kon voelde mij met momenten Robbie Williams. Toen kwamen de eerste ruzies en moest ik daarna elke keer initiatief nemen voor afspreken etc werd vaak last moment afgezegd maar vervolgens was het wel weer : ik hou van je en je bent de enige voor mij en ik push je juist weg omdat je te dichtbij komt. ahfin die wist de juiste dingen te zeggen

. Ondertussen ook gekke dingen meegemaakt oa dat ik daar tot 2 uur in de nacht verbleef en er na mij nog een vriend in een Mercedes een “peukje” kwam doen (bleek later haar laatste ex voor mij) toen had ik er eigenlijk al mee moeten kappen want vertrouwen was lost, elke keer ruzie goedmaak seks daarna denken dat het beter werd om vervolgens weer in die zelfde push en pull dynamiek terecht te komen elke keer weer. Als ik had geweten dat het zo zou eindigen was ik er al veel eerder uitgestapt vrienden familie etc mij wel gewaarschuwd maar ik luister vaak te laat :+
Jee, wat een verhaal. In het vervolg eerder luisteren nar je vrienden en familie. Maar ik snap als je een 'roze bril' op hebt je het vaak niet ziet, of zien wil. Want ergens ging er wel een lampje bij je branden
Ze heeft je om haar vinger gewonden en weer afgestoten. Maar een ding had je wel Robbie Wiliams een tijdje goede seks :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 11:42:29 #222
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884189
Elk verhaal heeft ook zo zijn positieve kanten :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 11:45:25 #223
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884206
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jee, wat een verhaal. In het vervolg eerder luisteren nar je vrienden en familie. Maar ik snap als je een 'roze bril' op hebt je het vaak niet ziet, of zien wil. Want ergens ging er wel een lampje bij je branden
Ze heeft je om haar vinger gewonden en weer afgestoten. Maar een ding had je wel Robbie Wiliams een tijdje goede seks :D
Ik wist wel toen ik eraan begon van die zoekt vooral aandacht deed vervolgens hard haar best om goed vriendinnetje te spelen. hield ze een paar weken vol was ik hooked en toen kwam de switch. Uiteindelijk was ik goed voor seks en voor het nachtelijke videobellen als er niemand anders kon.
Denk dat ze inmiddels nieuwe supply heeft.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:52:55 #224
388664 crew  Dotteke
pi_220884323
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik wist wel toen ik eraan begon van die zoekt vooral aandacht deed vervolgens hard haar best om goed vriendinnetje te spelen. hield ze een paar weken vol was ik hooked en toen kwam de switch. Uiteindelijk was ik goed voor seks en voor het nachtelijke videobellen als er niemand anders kon.
Denk dat ze inmiddels nieuwe supply heeft.
Volgende keer goed opletten Mikey. Er moet ergens toch ook een lieve vrouw voor jou rondlopen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:53:24 #225
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884331
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:22 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Oei, borderlinetje.

Wel goede sex meestal maar uiteindelijk ga je er aan de mentale spelletjes aan onderdoor :{
En dit vooral elke keer zeggen hoe belangrijk je bent maar vervolgens afspraken last moment afzeggen elke keer zat ik vervolgens alleen thuis opgefokt er geen snars van te begrijpen.

En ik maar denken dat we een speciale connectie hadden. _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 25 mei 2026 @ 12:03:33 #226
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220884381
Man man man
  maandag 25 mei 2026 @ 12:05:42 #227
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884388
(8>
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 12:12:38 #228
388664 crew  Dotteke
pi_220884419
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
En dit vooral elke keer zeggen hoe belangrijk je bent maar vervolgens afspraken last moment afzeggen elke keer zat ik vervolgens alleen thuis opgefokt er geen snars van te begrijpen.

En ik maar denken dat we een speciale connectie hadden. _O-
Je had in ieder geval goede seks Mikey. :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220884433
Blub

Nu pizza kapsalon delen met mama
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 12:16:47 #230
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884437
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je had in ieder geval goede seks Mikey. :D
Ja tot de laatste keer toen lukte dat mentaal niet meer. Gevaar is wel dat ik daar nog een keer in ga lopen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 12:24:00 #231
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884473
Vanmiddag lekker met de kleine in het zwembadje *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220884475
Rustig hier
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 12:26:17 #233
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884492
Ja dat wel
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 12:35:45 #234
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884529
Is ook warm ga zo ook naar buiten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 12:39:25 #235
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884540
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is ook warm ga zo ook naar buiten.
468bd9667038a1640e9e9cec7a033a9e27460141.jpg?1779705551

Prima te doen zo :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220884543
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Rustig hier
Wij zijn net ff lekker buiten geweest, en straks gaat meneertje met water spelen! :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 12:43:36 #237
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884555
Dametje was gister ook helemaal in haar sas in het zwembadje. Zeis sowieso een waterratje
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220884573
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:43 schreef _UserName_ het volgende:
Dametje was gister ook helemaal in haar sas in het zwembadje. Zeis sowieso een waterratje
O+

Mini heeft hier toch geen zin meer om naar buiten te gaan. -O- Het is echt een huismus.
pi_220884597
_O- Direct toen ik op "invoeren" klikte, vroeg hij of we zo naar het dakterras konden gaan! :D
  maandag 25 mei 2026 @ 12:54:48 #240
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884631
Timing _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 12:55:32 #241
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884643
Hehe, hij leest mee en wil je niet teleurstellen. Wat een baas _O_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220884645
fe76569b11bd87b2bf1dca942682ea1a326c319f.jpg?1779706536
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220884654
Bolk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220884673
quote:
Wie is daar weggelopen tegenover je? :P
  maandag 25 mei 2026 @ 12:58:32 #245
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220884676
:@
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 12:58:53 #246
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220884682
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:58 schreef ToT het volgende:

[..]
Wie is daar weggelopen tegenover je? :P
Die man in groene shirt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:01:03 #247
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884718
Hey!

Bolk terug :6
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 13:01:04 #248
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220884719
w/
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 13:01:58 #249
388664 crew  Dotteke
pi_220884733
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ja tot de laatste keer toen lukte dat mentaal niet meer. Gevaar is wel dat ik daar nog een keer in ga lopen.
Ja ben ik ook wel bang voor. Meestal kom je er pas achter als het leed geschied is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 13:02:31 #250
388664 crew  Dotteke
pi_220884742
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is ook warm ga zo ook naar buiten.
Zit in de auto oppffff was even naar intratuin. Daar ook al zo warm binnen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:05:04 #251
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884781
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zit in de auto oppffff was even naar intratuin. Daar ook al zo warm binnen.
In de auto of de intratuin?
Ja.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 13:07:58 #252
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220884793
Heb het koud, even de sjaal, muts en wanten uit de kast halen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:11:34 #253
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884807
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:07 schreef hemarookworst het volgende:
Heb het koud, even de sjaal, muts en wanten uit de kast halen
Ja heb je goed
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 13:19:37 #254
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220884840
Tijd voor snert en warme chocomelk bij de open haard
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:24:09 #255
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884875
Muziekje, radler, zon, water, vakantie is prima te doen zo :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 13:27:40 #256
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220884921
:@
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:29:52 #257
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884934
*O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 13:48:32 #258
388664 crew  Dotteke
pi_220885130
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:05 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
In de auto of de intratuin?
Ja.
Bij intra tuin was benauwd in de auto heet en vooral toen Henk even bij de action naar binnen ging en ik in de auto bleef zitten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:49:09 #259
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220885131
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bij intra tuin was benauwd in de auto heet en vooral toen Henk even bij de action naar binnen ging en ik in de auto bleef zitten
Beter airco dan ff laten draaien
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 13:49:32 #260
388664 crew  Dotteke
pi_220885133
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:49 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Beter airco dan ff laten draaien
Die is kapoet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:50:59 #261
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220885139
Auch..
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 13:52:37 #262
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220885146
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Die is kapoet
Gratis saunabezoek
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 13:54:56 #263
388664 crew  Dotteke
pi_220885153
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:52 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Gratis saunabezoek
ZIt nog na te zweten, zo maar even een douche pakken als het uitgezweet is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:56:53 #264
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220885164
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZIt nog na te zweten, zo maar even een douche pakken als het uitgezweet is.
Geen koude douche nemen dan. Daardoor koelt het lichaam af en heb je het sneller warm. Beter een warme tot hete douche nemen zodat het lichaam na het douchen afkoelt. Heb je meer aan :s)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220885169
Zo, ff in het centrum geweest, Mini heeft water natgeschoten! :P

(Waterpistool versus fontein! :T )
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 13:59:17 #266
388664 crew  Dotteke
pi_220885170
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:56 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Geen koude douche nemen dan. Daardoor koelt het lichaam af en heb je het sneller warm. Beter een warme tot hete douche nemen zodat het lichaam na het douchen afkoelt. Heb je meer aan :s)
Komt goed, kruip er straks wel even onder door
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 14:02:51 #267
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220885181
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:58 schreef ToT het volgende:
Zo, ff in het centrum geweest, Mini heeft water natgeschoten! :P

(Waterpistool versus fontein! :T )
Wie heeft er gewonnen?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220885185
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:02 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Wie heeft er gewonnen?
De fontein; Mini heeft de aftocht geblazen, en die fontein bleef vrolijk doorspuiten! :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:04:43 #269
388664 crew  Dotteke
pi_220885191
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:58 schreef ToT het volgende:
Zo, ff in het centrum geweest, Mini heeft water natgeschoten! :P

(Waterpistool versus fontein! :T )
En een lol zekers
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220885194
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En een lol zekers
Wel wat ja, maar hij had al niet veel zin om er naar toe te gaan. Hij wilde liever binnen spelen.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:06:08 #271
388664 crew  Dotteke
pi_220885199
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:05 schreef ToT het volgende:

[..]
Wel wat ja, maar hij had al niet veel zin om er naar toe te gaan. Hij wilde liever binnen spelen.
OOk niets mis mee toch? Zolang ze spelen en niet achter de tv of game zitten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220885209
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
OOk niets mis mee toch? Zolang ze spelen en niet achter de tv of game zitten
Buiten spelen is wel gezonder, en in huis wordt hij steeds drukker. Stukjes van tekenfilms spelen zich steeds intenser af in zijn hoofdje.

Gelukkig is hij nu lekker aan het knutselen. :)
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 14:09:25 #273
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220885220
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:03 schreef ToT het volgende:

[..]
De fontein; Mini heeft de aftocht geblazen, en die fontein bleef vrolijk doorspuiten! :P
Lol
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 14:09:33 #274
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220885221
Mooie TT
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:09:53 #275
388664 crew  Dotteke
pi_220885222
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:08 schreef ToT het volgende:

[..]
Buiten spelen is wel gezonder, en in huis wordt hij steeds drukker. Stukjes van tekenfilms spelen zich steeds intenser af in zijn hoofdje.

Gelukkig is hij nu lekker aan het knutselen. :)
O dat is een vervelende bijkomstigheid. OOk als hij rustige filmpjes kijkt? Misschien iets minder laten kijken? Met dit warme weer is buiten spelen ook niet echt gezond hoor in die brandende zon.
Jammer dat je geen tuin hebt waar hij kan spelen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:10:08 #276
388664 crew  Dotteke
pi_220885223
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
Mooie TT
Hey Steven :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 14:10:09 #277
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220885224
GarderenBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 25 mei 2026 @ 14:10:21 #278
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220885227
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
Mooie TT
O+
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220885249
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220885250
Blub

Weer thuis
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220885255
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:58 schreef ToT het volgende:

[..]
Wie is daar weggelopen tegenover je? :P
Mama
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:16:40 #282
388664 crew  Dotteke
pi_220885260
welkom blub
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220885324
:W
pi_220885337
Was weer gezellig

Moe
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220885354
Ciao! :W
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:27:23 #286
388664 crew  Dotteke
pi_220885382
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:24 schreef Bargehassus het volgende:
:W
Hey Barge
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:25 schreef Bargehassus het volgende:
Ciao! :W
Bye Barge :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220885402
Hi Dottie! :W

De ciao was voor Pin. :)
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:29:57 #288
388664 crew  Dotteke
pi_220885427
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:28 schreef Bargehassus het volgende:
Hi Dottie! :W

De ciao was voor Pin. :)
O, ik dacht die komt en die gaat _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220885428
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2026 14:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220885446
Neuh.... :D
  maandag 25 mei 2026 @ 14:34:32 #291
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220885497
Iolb
pi_220885506
Mario!! :W
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:36:19 #293
388664 crew  Dotteke
pi_220885518
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:34 schreef mario390 het volgende:
Iolb
Hey Mario :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220885532
Wie geht's in Karinthien?
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:41:53 #295
388664 crew  Dotteke
pi_220885554
Geen sneeuw denk ik :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220885556
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:25 schreef Bargehassus het volgende:
Ciao! :W
Nee processie was gezellig

Warm :6
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 14:43:20 #297
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220885560
>:O
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220885561
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:42 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Nee processie was gezellig

Warm :6
Oh... _O-

Maar leuk!

En ja, het is inderdaad warm...
  maandag 25 mei 2026 @ 14:45:24 #299
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220885568
bolk
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220885584
Homijntjuh! :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')