Ja hier aan de voorkant is het nog wel lekker. Achter hoef je niet meer te komenquote:Op maandag 25 mei 2026 10:46 schreef _UserName_ het volgende:
In de schaduw is het nog prima te doen zo
Mikey gisteren gebeld met zijn situationship.quote:
Goed dat die rust over je kwam Mikey. Vervelend dat het even duurde.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mikey gisteren gebeld met zijn situationship.
Het verhaal is nu dat zij er al een tijdje klaar mee was maar dat ik daar niet naar luisterde,
Heb dat maar geaccepteerd maar dat strookt niet helemaal met de waarheid elke keer als ik eruit wilde begon zij mij weer nachts bellen en te appen en beloofde beterschap. Kreeg gisteravond na dat gesprek ook een soort rust over mij van oke is goed zo.
Oei, borderlinetje.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mikey gisteren gebeld met zijn situationship.
Het verhaal is nu dat zij er al een tijdje klaar mee was maar dat ik daar niet naar luisterde,
Heb dat maar geaccepteerd maar dat strookt niet helemaal met de waarheid elke keer als ik eruit wilde begon zij mij weer nachts bellen en te appen en beloofde beterschap. Kreeg gisteravond na dat gesprek ook een soort rust over mij van oke is goed zo.
Ook wel logisch zou korte samenvatting geven,quote:Op maandag 25 mei 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed dat die rust over je kwam Mikey. Vervelend dat het even duurde.
Jee, wat een verhaal. In het vervolg eerder luisteren nar je vrienden en familie. Maar ik snap als je een 'roze bril' op hebt je het vaak niet ziet, of zien wil. Want ergens ging er wel een lampje bij je brandenquote:Op maandag 25 mei 2026 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook wel logisch zou korte samenvatting geven,
Collega waar ik al langere tijd mee kon lezen en schrijven ondanks dat ik wat ouder was, was eind februari opeens wel heel erg into me, kon niet deden we toch begon leuk ik was sceptisch dacht zie wel hoelang het leuk blijft. Was veel seks wist niet dat ik dat nog zoveel kon voelde mij met momenten Robbie Williams. Toen kwamen de eerste ruzies en moest ik daarna elke keer initiatief nemen voor afspreken etc werd vaak last moment afgezegd maar vervolgens was het wel weer : ik hou van je en je bent de enige voor mij en ik push je juist weg omdat je te dichtbij komt. ahfin die wist de juiste dingen te zeggen
. Ondertussen ook gekke dingen meegemaakt oa dat ik daar tot 2 uur in de nacht verbleef en er na mij nog een vriend in een Mercedes een “peukje” kwam doen (bleek later haar laatste ex voor mij) toen had ik er eigenlijk al mee moeten kappen want vertrouwen was lost, elke keer ruzie goedmaak seks daarna denken dat het beter werd om vervolgens weer in die zelfde push en pull dynamiek terecht te komen elke keer weer. Als ik had geweten dat het zo zou eindigen was ik er al veel eerder uitgestapt vrienden familie etc mij wel gewaarschuwd maar ik luister vaak te laat
Ik wist wel toen ik eraan begon van die zoekt vooral aandacht deed vervolgens hard haar best om goed vriendinnetje te spelen. hield ze een paar weken vol was ik hooked en toen kwam de switch. Uiteindelijk was ik goed voor seks en voor het nachtelijke videobellen als er niemand anders kon.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jee, wat een verhaal. In het vervolg eerder luisteren nar je vrienden en familie. Maar ik snap als je een 'roze bril' op hebt je het vaak niet ziet, of zien wil. Want ergens ging er wel een lampje bij je branden
Ze heeft je om haar vinger gewonden en weer afgestoten. Maar een ding had je wel Robbie Wiliams een tijdje goede seks
Volgende keer goed opletten Mikey. Er moet ergens toch ook een lieve vrouw voor jou rondlopenquote:Op maandag 25 mei 2026 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wist wel toen ik eraan begon van die zoekt vooral aandacht deed vervolgens hard haar best om goed vriendinnetje te spelen. hield ze een paar weken vol was ik hooked en toen kwam de switch. Uiteindelijk was ik goed voor seks en voor het nachtelijke videobellen als er niemand anders kon.
Denk dat ze inmiddels nieuwe supply heeft.
En dit vooral elke keer zeggen hoe belangrijk je bent maar vervolgens afspraken last moment afzeggen elke keer zat ik vervolgens alleen thuis opgefokt er geen snars van te begrijpen.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oei, borderlinetje.
Wel goede sex meestal maar uiteindelijk ga je er aan de mentale spelletjes aan onderdoor
Je had in ieder geval goede seks Mikey.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dit vooral elke keer zeggen hoe belangrijk je bent maar vervolgens afspraken last moment afzeggen elke keer zat ik vervolgens alleen thuis opgefokt er geen snars van te begrijpen.
En ik maar denken dat we een speciale connectie hadden.
Ja tot de laatste keer toen lukte dat mentaal niet meer. Gevaar is wel dat ik daar nog een keer in ga lopen.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had in ieder geval goede seks Mikey.
quote:Op maandag 25 mei 2026 12:43 schreef _UserName_ het volgende:
Dametje was gister ook helemaal in haar sas in het zwembadje. Zeis sowieso een waterratje
Ja ben ik ook wel bang voor. Meestal kom je er pas achter als het leed geschied is.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja tot de laatste keer toen lukte dat mentaal niet meer. Gevaar is wel dat ik daar nog een keer in ga lopen.
Zit in de auto oppffff was even naar intratuin. Daar ook al zo warm binnen.quote:
In de auto of de intratuin?quote:Op maandag 25 mei 2026 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit in de auto oppffff was even naar intratuin. Daar ook al zo warm binnen.
Ja heb je goedquote:Op maandag 25 mei 2026 13:07 schreef hemarookworst het volgende:
Heb het koud, even de sjaal, muts en wanten uit de kast halen
Bij intra tuin was benauwd in de auto heet en vooral toen Henk even bij de action naar binnen ging en ik in de auto bleef zittenquote:
Beter airco dan ff laten draaienquote:Op maandag 25 mei 2026 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij intra tuin was benauwd in de auto heet en vooral toen Henk even bij de action naar binnen ging en ik in de auto bleef zitten
Die is kapoetquote:
ZIt nog na te zweten, zo maar even een douche pakken als het uitgezweet is.quote:
Geen koude douche nemen dan. Daardoor koelt het lichaam af en heb je het sneller warm. Beter een warme tot hete douche nemen zodat het lichaam na het douchen afkoelt. Heb je meer aanquote:Op maandag 25 mei 2026 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt nog na te zweten, zo maar even een douche pakken als het uitgezweet is.
Komt goed, kruip er straks wel even onder doorquote:Op maandag 25 mei 2026 13:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen koude douche nemen dan. Daardoor koelt het lichaam af en heb je het sneller warm. Beter een warme tot hete douche nemen zodat het lichaam na het douchen afkoelt. Heb je meer aan
Wie heeft er gewonnen?quote:Op maandag 25 mei 2026 13:58 schreef ToT het volgende:
Zo, ff in het centrum geweest, Mini heeft water natgeschoten!
(Waterpistool versus fontein!)
En een lol zekersquote:Op maandag 25 mei 2026 13:58 schreef ToT het volgende:
Zo, ff in het centrum geweest, Mini heeft water natgeschoten!
(Waterpistool versus fontein!)
Wel wat ja, maar hij had al niet veel zin om er naar toe te gaan. Hij wilde liever binnen spelen.quote:
OOk niets mis mee toch? Zolang ze spelen en niet achter de tv of game zittenquote:Op maandag 25 mei 2026 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel wat ja, maar hij had al niet veel zin om er naar toe te gaan. Hij wilde liever binnen spelen.
Buiten spelen is wel gezonder, en in huis wordt hij steeds drukker. Stukjes van tekenfilms spelen zich steeds intenser af in zijn hoofdje.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk niets mis mee toch? Zolang ze spelen en niet achter de tv of game zitten
Lolquote:Op maandag 25 mei 2026 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
De fontein; Mini heeft de aftocht geblazen, en die fontein bleef vrolijk doorspuiten!
O dat is een vervelende bijkomstigheid. OOk als hij rustige filmpjes kijkt? Misschien iets minder laten kijken? Met dit warme weer is buiten spelen ook niet echt gezond hoor in die brandende zon.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten spelen is wel gezonder, en in huis wordt hij steeds drukker. Stukjes van tekenfilms spelen zich steeds intenser af in zijn hoofdje.
Gelukkig is hij nu lekker aan het knutselen.
Hey Stevenquote:
quote:
Mamaquote:
Hey Bargequote:
Bye Bargequote:
O, ik dacht die komt en die gaatquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Marioquote:
Nee processie was gezelligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |