abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:02:31 #51
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220869932
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
buitenlanders die wonen in het buitenland , dat zijn toeristen
Och ja, had het beter moeten specificeren. Onze multiculturele medebewoners dan. Klinkt meteen ook een stuk vriendelijker.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220874599
https://maurice.nl/2026/05/24/electoraal-kluitjesvoetbal/

Gaat lekker met Nederland... Logisch ook, om PVV te stemmen als je tegen de bezuinigingen bent.
pi_220874672
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:48 schreef Klopkoek het volgende:
https://maurice.nl/2026/05/24/electoraal-kluitjesvoetbal/

Gaat lekker met Nederland... Logisch ook, om PVV te stemmen als je tegen de bezuinigingen bent.
De Hond en zn ooit vanuit de VS overgewaaide polls zijn mede de oorzaak voor deze troep, waar hij en SBS met De Mol maat al te graag in om blijven roeren.
pi_220874701
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:48 schreef Klopkoek het volgende:
https://maurice.nl/2026/05/24/electoraal-kluitjesvoetbal/

Gaat lekker met Nederland... Logisch ook, om PVV te stemmen als je tegen de bezuinigingen bent.
quote:
Bert... er is een reden waarom het kabinet moet bezuinigen op sociale uitkeringen en waarom de AOW leeftijd richting de 70 moet.

Dit kabinet van D66, VVD en CDA betaalt miljarden aan defensie en voor het asielgebeuren. Bij defensie kun je een limiet aanbrengen (3,5 of 5%) maar het asielverhaal kan oneindig stijgen naar 7 of 10 procent.
Vrees dat mensen met vermogen uit Nederland zullen wegvluchten.

"Oneindig stijgen naar 7 of 10 procent" :')

Het is wonderbaarlijk hoe wij in Nederland het asiel thema laten importeren door simpel rechts a la MAGA in de VS. Zijn dit mensen die hun tekst teruglezen?
pi_220874730
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:33 schreef VoMy het volgende:
Waarom denken zoveel losers dat ik een cultuur en een "beschaving" met ze deel omdat ze in hetzelfde land geboren zijn als ik?
Geloof me, niet alleen losers denken dat.

Overigens weet ik zeker dat je voor bepaalde migranten wel een uitzondering wilt maken.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 24 mei 2026 @ 11:19:06 #56
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220874734
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:48 schreef Klopkoek het volgende:
https://maurice.nl/2026/05/24/electoraal-kluitjesvoetbal/

Gaat lekker met Nederland... Logisch ook, om PVV te stemmen als je tegen de bezuinigingen bent.
inderdaad , ter rechter zijde is wel een meerderheid nu
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220875220
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
inderdaad , ter rechter zijde is wel een meerderheid nu
[ afbeelding ]
Kabinet Yesilgoz 2 met de SGP en DNA. Markuszower als vice premier
pi_220875574
https://www.ad.nl/utrecht(...)rijgelaten~af6a20c2/

Kunnen we eens een keer een Kamerdebat over dit soort debiliteit houden
pi_220875590
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:55 schreef Kickinalfa het volgende:
https://www.ad.nl/utrecht(...)rijgelaten~af6a20c2/

Kunnen we eens een keer een Kamerdebat over dit soort debiliteit houden
Demonstratierecht afschaffen of a la Putin ze opsluiten?
pi_220875614
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:57 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Demonstratierecht afschaffen of a la Putin ze opsluiten?
Bij demonstraties tegen het AZC stond iedereen op zijn achterste poten.

Maar hier wordt voor de zoveelste keer een illegale actie gedaan, verboden door de burgemeester.

Het kan toch niet dat men het landelijke treinverkeer straffeloos kan platleggen.
pi_220875625
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:00 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Bij demonstraties tegen het AZC stond iedereen op zijn achterste poten.

Maar hier wordt voor de zoveelste keer een illegale actie gedaan, verboden door de burgemeester.

Het kan toch niet dat men het landelijke treinverkeer straffeloos kan platleggen.
Burgemeesters moeten wegblijven van het verbieden van demonstraties.

Zei ik overigens al tijdens corona. Alleen Halsema lijkt ervoor te staan. De rest is bang voor de media en Den haag
pi_220875635
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:10 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
[..]
"Oneindig stijgen naar 7 of 10 procent" :')

Het is wonderbaarlijk hoe wij in Nederland het asiel thema laten importeren door simpel rechts a la MAGA in de VS. Zijn dit mensen die hun tekst teruglezen?
Nu al 9 miljard aan asiel, en dan vallen de vervolgen uitgaven niet eens direct onder die kostenpost.

De miljarden kostende stikstof plannen hadden we er met gemak van kunnen betalen.
pi_220875646
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:36 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie je maar dat de VVD verre vab uiterst rechts is.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220875652
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:03 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Nu al 9 miljard aan asiel, en dan vallen de vervolgen uitgaven niet eens direct onder die kostenpost.

De miljarden kostende stikstof plannen hadden we er met gemak van kunnen betalen.
Waarvan het grootste deel aan dure hotels. Want heey trickle down economics, waarom zou je onrendabele azc's open houden dachten ze bij de VVD.
pi_220875662
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:03 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Nu al 9 miljard aan asiel, en dan vallen de vervolgen uitgaven niet eens direct onder die kostenpost.

De miljarden kostende stikstof plannen hadden we er met gemak van kunnen betalen.
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:02 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Burgemeesters moeten wegblijven van het verbieden van demonstraties.

Zei ik overigens al tijdens corona. Alleen Halsema lijkt ervoor te staan. De rest is bang voor de media en Den haag
Er zit nogal een verschil tussen een demonstratie en op het spoor lopen en het landelijk treinverkeer platleggen.
pi_220875667
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Waarvan het grootste deel aan dure hotels. Want heey trickle down economics, waarom zou je onrendabele azc's open houden dachten ze bij de VVD.
Als je wat aan de instroom doet heb je ook geen azcs nodig.
pi_220875724
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:07 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Als je wat aan de instroom doet heb je ook geen azcs nodig.
Ahhh we gaan eindelijk wat doen aan Putin, Netanyahu en Trump en hun oorlogen?
  zondag 24 mei 2026 @ 13:23:12 #68
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220875739
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ahhh we gaan eindelijk wat doen aan Putin, Netanyahu en Trump en hun oorlogen?
In het oosten van Rusland vriezen er iedere winter een paar honderd dood. Snap niet dat ze het daar niet gewoon wat warmer maken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 24 mei 2026 @ 13:32:35 #69
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220875851


[ Bericht 64% gewijzigd door -XOR- op 24-05-2026 13:34:02 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 13:37:29 #70
236264 crew  capricia
pi_220875963
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
inderdaad , ter rechter zijde is wel een meerderheid nu
[ afbeelding ]
FvD :o
En JA21 groter dan de VVD.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  zondag 24 mei 2026 @ 13:45:18 #71
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220876072
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:37 schreef capricia het volgende:

[..]
FvD :o
En JA21 groter dan de VVD.
Ja dat krijg je met een besluiteloze regering die druk is met het vliegen in prive en regerings vliegtuigen de hele wereld over

beloven 10 steden in het land en kletsen daarna over een stad midden in het IJsselmeer in 2045, mits de stikstof crisis weg is
schoffering van de kiezer

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 24-05-2026 13:55:03 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 24 mei 2026 @ 15:04:40 #72
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220876908
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:37 schreef capricia het volgende:

[..]
FvD :o
En JA21 groter dan de VVD.
Klaver premier..
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220877200
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:00 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Bij demonstraties tegen het AZC stond iedereen op zijn achterste poten.

Maar hier wordt voor de zoveelste keer een illegale actie gedaan, verboden door de burgemeester.

Het kan toch niet dat men het landelijke treinverkeer straffeloos kan platleggen.
90% van de mensen in dit draadje zijn PRO stemmers. Ken je publiek.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220877281
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:37 schreef capricia het volgende:

[..]
FvD :o
En JA21 groter dan de VVD.
Boomsma I.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220877405
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:43 schreef nostra het volgende:

[..]
Boomsma I.
Nou joepie, deze fan en supporter van Orban. Op bedevaart bij Salvini. Boezemvriend van Baudet.

Komt vast heel liberaal beleid uit voort.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2026 15:51:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')