Klopt, zie edit.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee toch? Demonstraties zijn vergunningsvrij naar mijn weten. Je moet het wel van tevoren laten weten, opdat de gemeente toe kan zien op de veiligheid, of wanneer strikt noodzakelijk (gezondheid, verkeer, wanorde) beperken of verbieden.
Precies, mij ook. Niet meer dan logisch dat burgers zich absoluut nooit op het spoor mogen begeven. Is voor mij van dezelfde orde als bv een live trainingsgebied van defensie.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Edit: o nee, geen vergunning. Desalniettemin lijkt me de mogelijkheid een demonstratie bij het spoor verbieden vrij evident.
Absoluut. Anderen in levensgevaar brengen acht ik nog een flink stuk erger dan jezelf in levensgevaar brengen.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, zie edit.
Overigens is aangekondigd demonstreren op de weg of het spoor nog wel anders dan een AZC met mensen erin in de hens proberen te steken.
Je kunt nu wel heel wijs en bijdehand doen maar het neemt niet weg dat 'men' altijd naar rechts blijft trekken en aan het touw blijft sjorren. Ongeacht welke status quo. Zou er slavernij en kinderarbeid bestaan dan schaft de VVD dat niet af. Dat zit niet in de partij.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:44 schreef nostra het volgende:
[..]
De middelpuntvliedende kracht is een schijnkracht.
Maar juist XR is voor Eerdmans een reden om de Grondwet aan te passen (ook: negeren?)quote:Op zondag 24 mei 2026 20:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Absoluut. Anderen in levensgevaar brengen acht ik nog een flink stuk erger dan jezelf in levensgevaar brengen.
De enige reden voor VVD om slavernij af te schaffen zou zijn wanneer kinderarbeid weer ingevoerd wordt. En vice versa. "We hebben nu kinderen voor het werk, dus de slaven zijn niet meer nodig"quote:Op zondag 24 mei 2026 21:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je kunt nu wel heel wijs en bijdehand doen maar het neemt niet weg dat 'men' altijd naar rechts blijft trekken en aan het touw blijft sjorren. Ongeacht welke status quo. Zou er slavernij en kinderarbeid bestaan dan schaft de VVD dat niet af. Dat zit niet in de partij.
Eerdmans kan de vinketering krijgen. Radicaalrechtse randdebiel dat hij is.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar juist XR is voor Eerdmans een reden om de Grondwet aan te passen (ook: negeren?)
Ik krijg nu een beeld van allemaal lege treinen die proberen de demonstranten aan te rijden.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Absoluut. Anderen in levensgevaar brengen acht ik nog een flink stuk erger dan jezelf in levensgevaar brengen.
Waarom kom je dan specifiek met dat voorbeeld. Jij vindt het uiterst rechts stemgedrag, dat is het simpelweg niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je verdraait mijn woorden. Ik heb hier helemaal geen zin in.
Op het publicitair belangrijke asielthema blijven ze uiterst rechts continu kopiëren en dubbelen.
[..]
Dus wel. Van de antifa motie tot het toetreden tot de Trump board of Peace. Zitten in het schemergebied. Half-in, half-uit.
Niet voor niets is JA21 hun favoriete coalitiepartner geworden, inmiddels nog meer dan het CDA. JA21 is 100% uiterst rechts en zit in Europa bij een gezellig kransje partijen.
Helaas worden lege treinen nog altijd gereden door machinisten.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik krijg nu een beeld van allemaal lege treinen die proberen de demonstranten aan te rijden.
De treinversie van KITT.
'Nul asielzoekers in het land' is uiterst rechts stemgedrag en een uiterst rechtse agenda. Het is simpelweg een uiterst rechts standpunt.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waarom kom je dan specifiek met dat voorbeeld. Jij vindt het uiterst rechts stemgedrag, dat is het simpelweg niet.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:00 schreef Klopkoek het volgende:
Zou er slavernij en kinderarbeid bestaan dan schaft de VVD dat niet af. Dat zit niet in de partij.
Dat is niets nieuws dan vóór de coalitievorming.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:24 schreef Klopkoek het volgende:
Niet voor niets is JA21 hun favoriete coalitiepartner geworden
Ze zouden de critici en abolitionisten activisten noemen en criminaliseren. De toegang tot de rechter beperken. Huisblad De Telegraaf zal ze woke noemen.quote:
Mij ontgaat de relevantie van deze opmerking.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws dan vóór de coalitievorming.
Ik denk dat dat de VVD electoraal geen goed gaat doen. En dat ze dat zelf ook wel begrijpen? Hoop ik.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:28 schreef -XOR- het volgende:
JA21 is niet zo extreem, tenminste niet zolang Eerdmans er de skepter zwaait. Ben alleen bang dat de VVD ook met Markuszower, PVV en FvD in de volgende regering gaat stappen.
Hoe machtig en invloedrijk is Eerdmans?quote:Op zondag 24 mei 2026 21:28 schreef -XOR- het volgende:
JA21 is niet zo extreem, tenminste niet zolang Eerdmans er de skepter zwaait. Ben alleen bang dat de VVD ook met Markuszower, PVV en FvD in de volgende regering gaat stappen.
De "linkse" vvd'er is al vertrokken. Zo niet naar D66quote:Op zondag 24 mei 2026 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de VVD electoraal geen goed gaat doen. En dat ze dat zelf ook wel begrijpen? Hoop ik.
Maar migratie is maatschappelijk wel echt een belangrijk onderwerp. Waar pijnpunten zitten die geregeld moeten worden.
Persoonlijk vind ik het vreemd dat het zo'n gigantisch belangrijk onderwerp zou zijn. Een land in een ander continent.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij er tegen dat de VVD onvoorwaardelijk Israel steunt?
Idem voor @:Hanca en CU
Van der Burg zit er nog gewoon.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:42 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De "linkse" vvd'er is al vertrokken. Zo niet naar D66
Lees ik goed dat jij denkt dat de linkse VVDer naar D66 vertrokken is?quote:Op zondag 24 mei 2026 21:42 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De "linkse" vvd'er is al vertrokken. Zo niet naar D66
Dan komt het verhaal dat het land toch bestuurd moet worden en dat ze in een kabinet met die partijen eindelijk migratie en rasonzuiverheden goed kunnen aanpakken.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ze electoraal geen goed gaat doen. En dat ze dat zelf ook wel begrijpen?
Dat klopt, daarom is het ook belangrijk dat het Europees migratiepact snel wordt geimplementeerd. De buitengrenzen stevig patrouilleren is de enige oplossing.quote:Maar migratie is maatschappelijk wel echt een belangrijk onderwerp. Waar pijnpunten zitten die geregeld moeten worden.
Ik heb geen mening over Israël.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Hoe kijk jij er tegen dat de VVD onvoorwaardelijk Israel steunt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |