abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2026 @ 11:58:28 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221049395
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 01:18 schreef Viv het volgende:
Het Zweedse koningspaar vierde zaterdag alvast hun 50-jarige huwelijk. ^) (Zij trouwden op 19 juni 1976, maar aanstaande vrijdag valt op een nationale feestdag; Midsommarafton.)

Toen:
[ afbeelding ]

Nu:
[ afbeelding ]

Beide foto's hebben hetzelfde wandtapijt op de achtergrond, dat in 1640 vervaardigd is in Delft, voor de toenmalige Zweedse koningin Kristina. :Y)
Zie ik Estelle nou over het hoofd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Manager PR/Moderator maandag 15 juni 2026 @ 12:53:32 #202
269689 crew  Viv
pi_221050083
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 11:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Zie ik Estelle nou over het hoofd?
Ze zou die met het witte vestje kunnen zijn, maar dan is een ander kwijt. Ze hebben 9 kleinkinderen, maar er staan er 8 op de foto inderdaad. :o
  Redactie Sport maandag 15 juni 2026 @ 13:06:59 #203
109131 crew  sportfreak
pi_221050288
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 11:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Zie ik Estelle nou over het hoofd?
Estelle ontbrak idd, ze was afwezig met reden:

quote:
Prinses Estelle op taalreis
ZKH Prinses Estelle gaat aan het begin van de zomer op een taalreis.

In juni is prinses Estelle op een taalreis en zal daarom niet deelnemen aan de vieringen van de Nationale Dag en de viering van het gouden huwelijksjubileum van de koning en koningin.
https://www.kungahuset.se(...)estelle-pa-sprakresa
  maandag 15 juni 2026 @ 13:08:11 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221050312
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:53 schreef Viv het volgende:

[..]
Ze zou die met het witte vestje kunnen zijn, maar dan is een ander kwijt. Ze hebben 9 kleinkinderen, maar er staan er 8 op de foto inderdaad. :o
Dat zijn volgens mij de dochters van Madeleine.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 15 juni 2026 @ 13:08:27 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221050316
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:06 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Estelle ontbrak idd, ze was afwezig met reden:
[..]
https://www.kungahuset.se(...)estelle-pa-sprakresa
Thnx!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221051863
Nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door Sunshine1982 op 15-06-2026 17:16:43 ]
pi_221051926
4 jaar cel voor Høiby dus. Hoeveel jaar moet je echt zitten in Noorwegen?

[ Bericht 90% gewijzigd door potjecreme op 15-06-2026 17:35:11 ]
pi_221052030
Ik heb het weggehaald en ik dacht eigenlijk dat mijn spoiler dan ook bij jou weg gaat, maar blijkbaar niet.

Bij nader inzien is het geen onderwerp om over te discussiëren. Het zijn onze zaken ook niet. Ook wel spijt van dat ik het heb gepost, ik had het niet moeten doen.

Misschien ook beter dat jij je post verwijderd.

[ Bericht 28% gewijzigd door Sunshine1982 op 15-06-2026 17:42:03 ]
pi_221067986
Noorse kroonprinses Mette-Marit heeft longtransplantatie ondergaan: https://www.rtl.nl/boulev(...)splantatie-ondergaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221068098
twitter

twitter


Een tweeluik. @RamboDirk
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 10:51:48 #211
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221068260
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:16 schreef Vicky het volgende:
Noorse kroonprinses Mette-Marit heeft longtransplantatie ondergaan: https://www.rtl.nl/boulev(...)splantatie-ondergaan
Hopelijk herstelt ze goed.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221068273
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:16 schreef Vicky het volgende:
Noorse kroonprinses Mette-Marit heeft longtransplantatie ondergaan: https://www.rtl.nl/boulev(...)splantatie-ondergaan
Jaja zo snel. Ik vind het verdacht.
pi_221068298
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Jaja zo snel. Ik vind het verdacht.
Snel :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221068321
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Snel :?
Paar posts geleden was ze nummer 8 op de lijst.
pi_221068339
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:02 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Paar posts geleden was ze nummer 8 op de lijst.
Twee weken geleden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221068410
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Twee weken geleden.
Ja, ze heeft natuurlijk voorrang gekregen maar dat ga je nooit te horen krijgen.
  Spellchecker woensdag 17 juni 2026 @ 11:24:19 #217
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221068446
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Jaja zo snel. Ik vind het verdacht.
Ik eigenlijk ook wel een beetje :@
pi_221068453
Als donorlongen niet geschikt zijn voor ## 1 -7 op de wachtlijst…
en de situatie is verslechterd…

Geschiktheid van de donorlongenNiet elke donorlong is direct geschikt voor elke patiënt.
Artsen beoordelen de organen op basis van de volgende criteria:
Bloedgroep en weefseltype: Dit moet voldoende overeenkomen met de patiënt om afstoting te voorkomen.
Longgrootte: De longen moeten fysiek in de borstkas van de ontvanger passen.
Kwaliteit: De longen mogen niet beschadigd zijn door bijvoorbeeld roken, ziekte of een ongeval.
Wel kunnen longen tegenwoordig vaak medisch worden 'opgeknapt' voor transplantatie.
Match en wachttijdWanneer er longen beschikbaar zijn, wordt via Eurotransplant gezocht naar de patiënt met de beste match en de hoogste urgentie.
Het komt regelmatig voor dat een patiënt wordt opgeroepen, maar dat na inspectie blijkt dat de donorlongen uiteindelijk toch niet geschikt zijn voor die specifieke
  Spellchecker woensdag 17 juni 2026 @ 11:26:35 #219
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221068460
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:25 schreef AnneX het volgende:
Als donorlongen niet geschikt zijn voor ## 1 -7 op de wachtlijst…
en de situatie is verslechterd…
Kan ook nog ....

Maar het valt gewoon op. Tuurlijk ook omdat dit een bekend persoon is.
pi_221069695
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:26 schreef maily het volgende:

[..]
Kan ook nog ....

Maar het valt gewoon op. Tuurlijk ook omdat dit een bekend persoon is.
Er zijn in Noorwegen jaarlijks 30 operaties en de wachtlijst is ongeveer 10-12 mensen. Reken maar uit.
pi_221070298
Het kan inderdaad zo snel gaan. Mijn vader heeft slechts een week op de lijst gestaan voordat hij zijn levertransplantatie kreeg. Hij is geen lid van het Koninklijk Huis.
  woensdag 17 juni 2026 @ 15:09:09 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221070314
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:12 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Er zijn in Noorwegen jaarlijks 30 operaties en de wachtlijst is ongeveer 10-12 mensen. Reken maar uit.
Oh, dat valt me nog mee, als het andersom zou zijn dan zou het wat vreemder kunnen zijn dat de #8 zo snel aan de beurt is, maar met bijna 3 keer zoveel operaties als mensen op de wachtlijst valt het mee, zeker gezien de andere factoren als bloedgroep, weefseltype en longgrootte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221070403
Noorse ‘schandaalprins’ Marius Borg Høiby in het geheim uit gevangenis gesmokkeld om moeder Mette-Marit te bezoeken na longtransplantatie
Ondanks zijn lopende gevangenisstraf en het feit dat de rechter meermaals verzoeken tot vrijlating heeft afgewezen, heeft Marius Borg Høiby (29) zijn moeder, kroonprinses Mette-Marit (52), toch kunnen bezoeken in het ziekenhuis. Volgens berichtgeving in de Noorse media werd hij in het geheim door de politie naar een ziekenhuis in Oslo gebracht, waar de prinses herstelt van een geslaagde longtransplantatie.

Hoewel de rechtbank van Oslo nog recent een formeel verzoek tot tijdelijke vrijlating voor een ziekenbezoek aan zijn moeder afwees vanwege vluchtgevaar en veiligheidsrisico’s, is het Marius Borg Høiby via een andere weg toch gelukt om Mette-Marit te bezoeken.

De verplaatsing vond ergens in de afgelopen dagen plaats, kort nadat Høiby op 15 juni werd overgebracht van de gevangenis in Oslo naar de gevangenis van Ila. Die locatie ligt op slechts 18 minuten rijden van het ziekenhuis. Om pottenkijkers en fotografen te vermijden, werd de 29-jarige volgens bronnen in aanwezigheid van beveiliging via een streng bewaakte achteringang het ziekenhuis binnen- en buitengeleid.

Kroonprinses Mette-Marit, die al sinds 2018 aan de ernstige longziekte longfibrose lijdt, onderging woensdag een geslaagde, maar zware longtransplantatie. Volgens Arnt Fiane, hoofd van het hart- en longprogramma van het ziekenhuis, ziet de situatie er voorlopig goed uit, maar moet de kroonprinses de komende weken voor opvolging in het ziekenhuis blijven.

https://www.hln.be/royalt(...)a8ca3d032/?slug_rd=1

Hoe zit dat? Als het verzoek is afgewezen, dan kan hij toch de gevangenis niet uit?
  woensdag 17 juni 2026 @ 15:43:14 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221070458
'In het geheim door de politie' :o Ik mag toch hopen dat er daar een paar koppen om gaan rollen! :o Dat is toch bizar?
***
pi_221070476
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:43 schreef BE het volgende:
'In het geheim door de politie' :o Ik mag toch hopen dat er daar een paar koppen om gaan rollen! :o Dat is toch bizar?
Ik heb daar gewoon straal overheen gelezen :') Maar wel bizar ja!
pi_221070517
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:43 schreef BE het volgende:
'In het geheim door de politie' :o Ik mag toch hopen dat er daar een paar koppen om gaan rollen! :o Dat is toch bizar?
Moeten we dan echt geloven dat Mette Marit netjes op haar beurt heeft gewacht met de transplantatie, gezien het feit dat ze zelfs veroordeelde criminele zonen uit de gevangenis smokkelen om haar te zien?
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:00:32 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221070639
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:43 schreef BE het volgende:
'In het geheim door de politie' :o Ik mag toch hopen dat er daar een paar koppen om gaan rollen! :o Dat is toch bizar?
Dit is idd wel weer klassejustitie en/of voorrang vanwege zijn of haar positie.
En gezien de operatie al was geweest was het bezoek niet voor het geval ze de operatie niet zou overleven.

Maar goed Marius blijft een probleem voor het koninklijk huis, straks, als Haakon koning is misschien nog meer dan nu, en als Ingrid Alexandra koningin is wordt het wellicht nog lastiger, hij is toch haar broer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:50:23 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221070962
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:52 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Moeten we dan echt geloven dat Mette Marit netjes op haar beurt heeft gewacht met de transplantatie, gezien het feit dat ze zelfs veroordeelde criminele zonen uit de gevangenis smokkelen om haar te zien?


Sorry, dan liever naïef... ik geloof dat gewoon echt niet...
***
  woensdag 17 juni 2026 @ 17:30:55 #229
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221071197
Die zaakjes stinken.
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 20:34:59 #230
109131 crew  sportfreak
pi_221073108
De Japanse keizer op staatsbezoek en een grote afvaarding van de Oranjes naar het staatsbanket

pi_221073321
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:34 schreef sportfreak het volgende:
De Japanse keizer op staatsbezoek en een grote afvaarding van de Oranjes naar het staatsbanket

[ afbeelding ]
Iedereen ziet er prachtig uit. 🥰
Ik liep vanmorgen om acht uur langs het Paleis en er stonden al veel Japanners te wachten.
pi_221073346
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:34 schreef sportfreak het volgende:
De Japanse keizer op staatsbezoek en een grote afvaarding van de Oranjes naar het staatsbanket

[ afbeelding ]
Ariane met deze jurk, wat prachtig. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:22:48 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_221074683


Wat een plaatje O+.
KuikenGuppy
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:05:31 #234
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221075560
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:22 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een plaatje O+.
Ze ziet er heel klassiek uit, erg mooi, O+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 juni 2026 @ 23:07:07 #235
22592 crew  Ole
pi_221075582
Prachtig O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 18 juni 2026 @ 00:14:25 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221076386
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:34 schreef sportfreak het volgende:
De Japanse keizer op staatsbezoek en een grote afvaarding van de Oranjes naar het staatsbanket

[ afbeelding ]
Dat kapsel doet Margriet geen goed :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221076469






  Moderator / Miss SHO donderdag 18 juni 2026 @ 01:02:26 #238
22592 crew  Ole
pi_221076482
Allemaal mooie foto's! Maar de laatste lieve blik van Amalia!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221076613
Ariane O+
  donderdag 18 juni 2026 @ 10:10:57 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_221077584
Wat lijkt ze op die 3e foto op Beatrix zeg!
KuikenGuppy
  donderdag 18 juni 2026 @ 10:11:44 #241
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_221077592
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 01:02 schreef Ole het volgende:
Allemaal mooie foto's! Maar de laatste lieve blik van Amalia!
"Je doet het goed, zusje!"
KuikenGuppy
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 10:58:09 #242
236264 crew  capricia
pi_221077857
Lijkt wat Indonesisch in te zitten?
Of misschien gewoon de foto en het licht.

I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  donderdag 18 juni 2026 @ 11:06:57 #243
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221077909
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:58 schreef capricia het volgende:
Lijkt wat Indonesisch in te zitten?
Of misschien gewoon de foto en het licht.

[ afbeelding ]
Zou best kunnen.
  Vis een optie? donderdag 18 juni 2026 @ 11:20:00 #244
70532 loveli
N
pi_221078049
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Zou best kunnen.
Ok, via wie precies?
crap in = crap out
  Spellchecker donderdag 18 juni 2026 @ 11:52:14 #245
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221078211
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 00:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat kapsel doet Margriet geen goed :{
Dat vindt ze zelf ook ....
pi_221101280
De Oranjes zijn er klaar voor! w/

pi_221101385
Ariane komt heel fijn en lief over. Kunnen WA en Max trots op zijn :) En de knipoog van Amalia, zo lief!
pi_221101403
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef funkyfabulous het volgende:
Ariane komt heel fijn en lief over. Kunnen WA en Max trots op zijn :) En de knipoog van Amalia, zo lief!
Eens :Y
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:26:07 #249
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221103033
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221103272
Uit volle borst 🎶
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:49:46 #251
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221103281
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:49 schreef AnneX het volgende:
Uit volle borst 🎶
Ik krijg daar toch nationalistische gevoelens van.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221103329
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
De Oranjes zijn er klaar voor! w/

[ afbeelding ]
het is toch wel een aantrekkelijk juffie geworden!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 20 juni 2026 @ 21:58:32 #253
22592 crew  Ole
pi_221103389
Ze gaan ook nog de wedstrijd van Curaçao kijken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:12:25 #254
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221103579
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:58 schreef Ole het volgende:
Ze gaan ook nog de wedstrijd van Curaçao kijken
Wel logisch natuurlijk.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221103585
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:49 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik krijg daar toch nationalistische gevoelens van.
Niks mis mee toch!?
  Manager PR/Moderator zondag 21 juni 2026 @ 00:52:48 #256
269689 crew  Viv
pi_221105321
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:58 schreef capricia het volgende:
Lijkt wat Indonesisch in te zitten?
Of misschien gewoon de foto en het licht.

[ afbeelding ]
Haar ogen zijn altijd al een beetje anders geweest dan die van haar zusjes:

Exotisch bloed lijkt me alleen vrij onwaarschijnlijk. :)
pi_221105395
Na het Wilhelmus klonk al snel het nieuwe NL'se volkslied..










[ Bericht 9% gewijzigd door Radegast op 21-06-2026 01:53:30 ]
pi_221105651
Géén etalagepoppen - net echte mensen w/ die meeleven.

[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 21-06-2026 06:31:40 ]
pi_221105720
Ik heb een haske leuk filmpje op insta gezien van Wa samen met Maxima en Ariane in de kleedkamers van het Curaçaose elftal. Kan geen videos plaatsen hier toch? Da's wel jammer -O-
  zondag 21 juni 2026 @ 08:28:15 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221105899
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 00:52 schreef Viv het volgende:

[..]
Haar ogen zijn altijd al een beetje anders geweest dan die van haar zusjes:
[ afbeelding ]
Exotisch bloed lijkt me alleen vrij onwaarschijnlijk. :)
Haar gezicht heeft meer de vorm van Constantijn, van die lijn van Oranjes.
***
  Manager PR/Moderator zondag 21 juni 2026 @ 09:16:20 #261
269689 crew  Viv
pi_221105997
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:28 schreef BE het volgende:

[..]
Haar gezicht heeft meer de vorm van Constantijn, van die lijn van Oranjes.
Ja klopt, ze lijkt misschien wel meer op Eloise dan op haar zussen. :)
  zondag 21 juni 2026 @ 09:24:15 #262
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221106018
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb een haske leuk filmpje op insta gezien van Wa samen met Maxima en Ariane in de kleedkamers van het Curaçaose elftal. Kan geen videos plaatsen hier toch? Da's wel jammer -O-
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221106023
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ x ]
Jaaaaa dat is 'm *O*
  zondag 21 juni 2026 @ 09:29:38 #264
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221106042
Virgil pakt ook een legendarische selfie mee.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 21 juni 2026 @ 09:40:35 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221106072
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ x ]
Hij heeft swag O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 21 juni 2026 @ 09:42:07 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221106077
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:28 schreef BE het volgende:

[..]
Haar gezicht heeft meer de vorm van Constantijn, van die lijn van Oranjes.
En ik denk dat Constantijn zijn looks meer van de kant van Claus dan van zijn moeder heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 10:18:54 #267
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221106218
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ x ]
Wow _O_


Dat er ook zomaar "dank JE wel" werd gezegd tegen WA :o
pi_221106302
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:18 schreef maily het volgende:

[..]
Wow _O_


Dat er ook zomaar "dank JE wel" werd gezegd tegen WA :o
En dat royals zelf het rijtje afgaan i.p.v. andersom!
Zo te zien en horen hebben hullie gewonnen . w/
En geweldige keeper. Wat een feestje daar.

[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 21-06-2026 10:47:34 ]
  zondag 21 juni 2026 @ 11:29:07 #269
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221106601
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:18 schreef maily het volgende:

[..]
Wow _O_


Dat er ook zomaar "dank JE wel" werd gezegd tegen WA :o
Boeiend, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 21 juni 2026 @ 11:30:03 #270
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221106606
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
En dat royals zelf het rijtje afgaan i.p.v. andersom!
Zo te zien en horen hebben hullie gewonnen . w/
En geweldige keeper. Wat een feestje daar.
Ik zou het heel gek hebben gevonden als het team de royals moest afgaan tbh, :@.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221107196
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik zou het heel gek hebben gevonden als het team de royals moest afgaan tbh, :@.
Eens. Het zijn royals, maar dat betekent niet dat ze meer respect dan een ander verdienen. Uiteindelijk zijn het ook gewoon mensen zoals jij en ik.
  zondag 21 juni 2026 @ 12:03:29 #272
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221107205
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Eens. Het zijn royals, maar dat betekent niet dat ze meer respect dan een ander verdienen. Uiteindelijk zijn het ook gewoon mensen zoals jij en ik.
Dit, en dan ook nog eens de context in ogenschouw nemend. Het team heeft geleverd, niet de royals. Zij (de royals) ‘moeten’ dus bedanken en feliciteren. Zij komen op het Curaçaose feestje, niet andersom.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Manager PR/Moderator zondag 21 juni 2026 @ 12:11:02 #273
269689 crew  Viv
pi_221107418
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dit, en dan ook nog eens de context in ogenschouw nemend. Het team heeft geleverd, niet de royals. Zij (de royals) ‘moeten’ dus bedanken en feliciteren. Zij komen op het Curaçaose feestje, niet andersom.
Er zullen overigens genoeg koninklijke families zijn die niet eens naar de kleedkamer zouden komen. ;)
  zondag 21 juni 2026 @ 12:11:59 #274
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221107447
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:11 schreef Viv het volgende:

[..]
Er zullen overigens genoeg koninklijke families zijn die niet eens naar de kleedkamer zouden komen. ;)
Sure, maar dat is hierbij niet relevant, :+. Want het ging om de situatie waarbij ze er al waren.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator / Miss SHO zondag 21 juni 2026 @ 12:12:58 #275
22592 crew  Ole
pi_221107472
Ik vond het mooi om te zien! En Ariane O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  roze zondag 21 juni 2026 @ 12:18:02 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221107584
Je kan zeggen over Willem wat je wil maar hij is wel altijd heel enthousiast als het om onze sporters gaat. Bij de Olympische Spelen staat hij ook tussen de andere mensen met een biertje in zijn hand te vieren dat iemand een medaille heeft gewonnen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Miss SHO zondag 21 juni 2026 @ 12:19:47 #277
22592 crew  Ole
pi_221107588
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Je kan zeggen over Willem wat wil je wil maar hij is wel altijd heel enthousiast als het om onze sporters gaat. Bij de Olympische Spelen staat hij ook tussen de andere mensen met een biertje in zijn hand te vieren dat iemand een medialle heeft gewonnen.
Helemaal mee eens! Het plezier wat ze hebben straalt er oprecht vanaf!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Manager PR/Moderator zondag 21 juni 2026 @ 12:21:34 #278
269689 crew  Viv
pi_221107629
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Sure, maar dat is hierbij niet relevant, :+. Want het ging om de situatie waarbij ze er al waren.
Mijn punt was meer: zélfs als de spelers het rijtje af hadden moeten gaan, dan nog zou onze koninklijke familie zich meer als "gewone mensen" gedragen hebben dan veel andere koninklijke families.

Daar ging het wat mij betreft om. :P
pi_221107890
Man man man wat een ophef maken weer over zo veel spontaniteit en sport plezier. w/
  zondag 21 juni 2026 @ 12:43:53 #280
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221107929
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Je kan zeggen over Willem wat je wil maar hij is wel altijd heel enthousiast als het om onze sporters gaat. Bij de Olympische Spelen staat hij ook tussen de andere mensen met een biertje in zijn hand te vieren dat iemand een medaille heeft gewonnen.
Volgens mij is dit een van de dingen die hij echt het liefst doet. Hij is in zijn element rond sporters, zeker als er wat te juichen valt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221107930
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Je kan zeggen over Willem wat je wil maar hij is wel altijd heel enthousiast als het om onze sporters gaat. Bij de Olympische Spelen staat hij ook tussen de andere mensen met een biertje in zijn hand te vieren dat iemand een medaille heeft gewonnen.
Ik zou wel een avondje met met onze Koning in de kroeg willen zitten. Ik denk dat het ontzettend gezellig gaat worden w/
  roze zondag 21 juni 2026 @ 12:44:33 #282
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221107932
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zou wel een avondje met met onze Koning in de kroeg willen zitten. Ik denk dat het ontzettend gezellig gaat worden w/
Ik zag ergens iemand zeggen: Van Prins Pils naar Koning Krat. _O-
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 21 juni 2026 @ 12:45:21 #283
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221107940
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zou wel een avondje met met onze Koning in de kroeg willen zitten. Ik denk dat het ontzettend gezellig gaat worden w/
Denk dat Maxima ook wel leuk is na een paar wijntjes (daarvoor ook wel hoor maar anders).
Your beauty never ever scared me.
  zondag 21 juni 2026 @ 14:17:15 #284
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221108766
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:38 schreef AnneX het volgende:
Man man man wat een ophef maken weer over zo veel spontaniteit en sport plezier. w/
Ophef?

Ik zie geen ophef.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 21 juni 2026 @ 14:17:26 #285
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221108768
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik zag ergens iemand zeggen: Van Prins Pils naar Koning Krat. _O-
:D.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 21 juni 2026 @ 14:18:11 #286
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221108774
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Denk dat Maxima ook wel leuk is na een paar wijntjes (daarvoor ook wel hoor maar anders).
Dat is iets dat ze vast aan Alexia heeft doorgegeven, :+. Gok ik.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221108843
quote:
11s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ophef?

Ik zie geen ophef.
…verregaand geneuzel…dit/dat…laten wij het bij feiten houden..🍀
  zondag 21 juni 2026 @ 14:34:23 #288
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221108876
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
…verregaand geneuzel…dit/dat…laten wij het bij feiten houden..🍀
Dat deden we, maar er was geen ophef. Niet alles waar wat besproken/bediscussieerd wordt, is ophef.

Hoe dan ook moeten we nu weer een dikke week wachten tot we weer aan de beurt zijn geloof ik. Oranje vs Marokko zou wat zijn zeg, :').

Gaan de royals er elke wedstrijd bij zijn, eigenlijk? Anyone?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 21 juni 2026 @ 15:03:04 #289
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_221109146
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
…verregaand geneuzel…dit/dat…laten wij het bij feiten houden..🍀
Dat wordt een saai forum zeg, als je het alleen bij feiten mag houden :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Miss SHO zondag 21 juni 2026 @ 15:40:42 #290
22592 crew  Ole
pi_221109550
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 21 juni 2026 @ 15:58:42 #291
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221109659
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:03 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Dat wordt een saai forum zeg, als je het alleen bij feiten mag houden :')
RIP SHO, :'(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221109673
quote:
Ik kan ergens wel zien waarom Máxima voor hem gevallen is :Y Het lijkt me een oprechte en een gezellige man. Zo'n man die je opeens van de bank trekt en een dans met je maakt door de huiskamer (dat was het eerste wat in me opkwam :P) O+
  Moderator / Miss SHO zondag 21 juni 2026 @ 16:04:52 #293
22592 crew  Ole
pi_221109706
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
RIP SHO, :'(.
NEEEEEE!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 16:49:14 #294
109131 crew  sportfreak
pi_221110057
twitter


Deze foto O+
  zondag 21 juni 2026 @ 16:52:24 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221110071
Wat een haat weer in de reacties, mensen kunnen echt niet meer normaal doen :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 21 juni 2026 @ 17:00:53 #296
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221110113
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:16 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja klopt, ze lijkt misschien wel meer op Eloise
Da's ook niet aardig om tegen iemand te zeggen
Laffe huichelaar
  Moderator / Miss SHO zondag 21 juni 2026 @ 17:16:47 #297
22592 crew  Ole
pi_221110188
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:52 schreef Leandra het volgende:
Wat een haat weer in de reacties, mensen kunnen echt niet meer normaal doen :{
Reacties hier?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 21 juni 2026 @ 17:39:58 #298
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221110334
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:16 schreef Ole het volgende:

[..]
Reacties hier?
Neuh, denk dat ze Twitter bedoelt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 19:01:57 #299
184769 crew  Deisyy
pi_221110899
Dit soort filmpjes maken mij wel trots op ons koningshuis O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 19:32:11 #300
184769 crew  Deisyy
pi_221111113
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zou wel een avondje met met onze Koning in de kroeg willen zitten. Ik denk dat het ontzettend gezellig gaat worden w/
Leuk! ik ga mee! *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')