Nou, dat is dan weer een meevaller. Bijzonder wel gezien de hele vibe om haar heen, maar good for herquote:Op zondag 7 juni 2026 12:07 schreef Viv het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)r-zieke-kroonprinses
Die stijging van (stamcel-)donoren was er ook in Nederland toen Thijs Slegers ziek werd.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:07 schreef Viv het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)r-zieke-kroonprinses
Mooie tiara,quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:45 schreef sportfreak het volgende:
Staatsbezoek van de Duitse president Steinmeier aan Nederland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, te licht ..... jammer.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mooie tiara,. Doet me denken aan het zonnestelsel.
Kleur van de jurk vind ik echt niks. Beetje zo net niet.
Bewegend op tv zag het er wel goed uit. Subtiel, niet 'in your face', goed gecombineerd met de tiara, beetje breekbaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mooie tiara,. Doet me denken aan het zonnestelsel.
Kleur van de jurk vind ik echt niks. Beetje zo net niet.
Ik houd gewoon niet zo van die kleur blauw,quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Bewegend op tv zag het er wel goed uit. Subtiel, niet 'in your face', goed gecombineerd met de tiara, beetje breekbaar.
En natuurlijk moet ma elke gelegenheid gebruiken om Taminiau te dragen. Vakman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 11-06-2026 19:21:07 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Amalia gaat haar moeder achterna: bijna alles staat haar. Alleen die hele wijdvallende broeken niet.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik houd gewoon niet zo van die kleur blauw,. Maar ik heb hem niet op bewegend beeld gezien dus wellicht kijk ik straks wel even.
Kijk-mij-Taminiau-eens-kennenpost:Wat een verhaal johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dank voor het delen!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nee dat snap ik,quote:
Oh zó! Trouwens, die broekspijpen zijn ook nog eens omgeslagen. Erger kan niet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee dat snap ik,. Maar ik moest er gewoon om lachen omdat ik altijd extreem loop te haten op die pakken. Users die hier echt vaak zitten, weten dit
. Ik laat geen post onbenut om erover te zeiken,
. Dus ik vond het wel grappig dat jij het naar boven haalde bij lelijke outfits,
.
Ahaha, dat laatste klinkt erg sarcastisch,quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een verhaal joh![]()
![]()
Dank voor het delen!
Ik vind het het allerergst als die pijpen compleet haar schoenen bedekken,quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh zó! Trouwens, die broekspijpen zijn ook nog eens omgeslagen. Erger kan niet.
Kort, lang, het stáát niet. Ken je trouwens het wortelpak?quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind het het allerergst als die pijpen compleet haar schoenen bedekken,.
Ja, ik denk wel dat ik aan het juiste pak denk daarbij,quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kort, lang, het stáát niet. Ken je trouwens het wortelpak?
Het is het oranje broekpak van Joseph, net opgezocht.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat ik aan het juiste pak denk daarbij,.
Nee vind het oprecht leuk juist, geeft beetje sjeu eraanquote:Op donderdag 11 juni 2026 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha, dat laatste klinkt erg sarcastisch,.
Maar het was inderdaad wel een enorm random ervaring. Best grappig.
Voor de zekerheid even gegoogled en zie dat ze hem best vaak aan heeft gehad! Maar het is een lelijk ding inderdaad,quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is het oranje broekpak van Joseph, net opgezocht.
Hier meer:quote:4 jaar cel voor Høiby, zoon van Noorse prinses Mette-Marit
Marius Borg Høiby, de zoon van de Noorse kroonprinses Mette-Marit, is veroordeeld tot vier jaar cel. De rechtbank achtte hem schuldig aan twee verkrachtingen en twee gevallen van huiselijk geweld. Hij moet daarvoor ook zo'n 58.000 euro schadevergoeding betalen. Voor twee andere verkrachtingen is hij vrijgesproken.
Daarnaast kreeg Høiby een contactverbod opgelegd tegenover een van zijn slachtoffers, dit verbod geldt twee jaar lang.
Høiby, die niet aanwezig was bij het vonnis, stond onder meer terecht voor drugshandel, vier verkrachtingen en mishandelingen. Het Openbaar Ministerie had daarvoor zeven jaar en zeven maanden geëist. De verdediging had gepleit voor anderhalf jaar cel.
Als het zo doorgaat zit hij in de bak als zn moeder overlijdt...quote:Op maandag 15 juni 2026 11:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Hier meer:
https://nos.nl/artikel/26(...)-prinses-mette-marit
Zie ik Estelle nou over het hoofd?quote:Op zondag 14 juni 2026 01:18 schreef Viv het volgende:
Het Zweedse koningspaar vierde zaterdag alvast hun 50-jarige huwelijk.(Zij trouwden op 19 juni 1976, maar aanstaande vrijdag valt op een nationale feestdag; Midsommarafton.)
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Beide foto's hebben hetzelfde wandtapijt op de achtergrond, dat in 1640 vervaardigd is in Delft, voor de toenmalige Zweedse koningin Kristina.
Ze zou die met het witte vestje kunnen zijn, maar dan is een ander kwijt. Ze hebben 9 kleinkinderen, maar er staan er 8 op de foto inderdaad.quote:
Estelle ontbrak idd, ze was afwezig met reden:quote:
https://www.kungahuset.se(...)estelle-pa-sprakresaquote:Prinses Estelle op taalreis
ZKH Prinses Estelle gaat aan het begin van de zomer op een taalreis.
In juni is prinses Estelle op een taalreis en zal daarom niet deelnemen aan de vieringen van de Nationale Dag en de viering van het gouden huwelijksjubileum van de koning en koningin.
Dat zijn volgens mij de dochters van Madeleine.quote:Op maandag 15 juni 2026 12:53 schreef Viv het volgende:
[..]
Ze zou die met het witte vestje kunnen zijn, maar dan is een ander kwijt. Ze hebben 9 kleinkinderen, maar er staan er 8 op de foto inderdaad.
Thnx!quote:Op maandag 15 juni 2026 13:06 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Estelle ontbrak idd, ze was afwezig met reden:
[..]
https://www.kungahuset.se(...)estelle-pa-sprakresa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |