abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:49:46 #251
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221103281
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:49 schreef AnneX het volgende:
Uit volle borst 🎶
Ik krijg daar toch nationalistische gevoelens van.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221103329
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
De Oranjes zijn er klaar voor! w/

[ afbeelding ]
het is toch wel een aantrekkelijk juffie geworden!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 20 juni 2026 @ 21:58:32 #253
22592 crew  Ole
pi_221103389
Ze gaan ook nog de wedstrijd van Curaçao kijken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:12:25 #254
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221103579
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:58 schreef Ole het volgende:
Ze gaan ook nog de wedstrijd van Curaçao kijken
Wel logisch natuurlijk.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221103585
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:49 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik krijg daar toch nationalistische gevoelens van.
Niks mis mee toch!?
  Manager PR/Moderator zondag 21 juni 2026 @ 00:52:48 #256
269689 crew  Viv
pi_221105321
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:58 schreef capricia het volgende:
Lijkt wat Indonesisch in te zitten?
Of misschien gewoon de foto en het licht.

[ afbeelding ]
Haar ogen zijn altijd al een beetje anders geweest dan die van haar zusjes:

Exotisch bloed lijkt me alleen vrij onwaarschijnlijk. :)
pi_221105395
Na het Wilhelmus klonk al snel het nieuwe NL'se volkslied..










[ Bericht 9% gewijzigd door Radegast op 21-06-2026 01:53:30 ]
pi_221105651
Géén etalagepoppen - net echte mensen w/ die meeleven.

[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 21-06-2026 06:31:40 ]
pi_221105720
Ik heb een haske leuk filmpje op insta gezien van Wa samen met Maxima en Ariane in de kleedkamers van het Curaçaose elftal. Kan geen videos plaatsen hier toch? Da's wel jammer -O-
  zondag 21 juni 2026 @ 08:28:15 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221105899
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 00:52 schreef Viv het volgende:

[..]
Haar ogen zijn altijd al een beetje anders geweest dan die van haar zusjes:
[ afbeelding ]
Exotisch bloed lijkt me alleen vrij onwaarschijnlijk. :)
Haar gezicht heeft meer de vorm van Constantijn, van die lijn van Oranjes.
***
  Manager PR/Moderator zondag 21 juni 2026 @ 09:16:20 #261
269689 crew  Viv
pi_221105997
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:28 schreef BE het volgende:

[..]
Haar gezicht heeft meer de vorm van Constantijn, van die lijn van Oranjes.
Ja klopt, ze lijkt misschien wel meer op Eloise dan op haar zussen. :)
  zondag 21 juni 2026 @ 09:24:15 #262
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221106018
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb een haske leuk filmpje op insta gezien van Wa samen met Maxima en Ariane in de kleedkamers van het Curaçaose elftal. Kan geen videos plaatsen hier toch? Da's wel jammer -O-
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221106023
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ x ]
Jaaaaa dat is 'm *O*
  zondag 21 juni 2026 @ 09:29:38 #264
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221106042
Virgil pakt ook een legendarische selfie mee.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 21 juni 2026 @ 09:40:35 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221106072
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ x ]
Hij heeft swag O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 21 juni 2026 @ 09:42:07 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221106077
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:28 schreef BE het volgende:

[..]
Haar gezicht heeft meer de vorm van Constantijn, van die lijn van Oranjes.
En ik denk dat Constantijn zijn looks meer van de kant van Claus dan van zijn moeder heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 10:18:54 #267
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221106218
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ x ]
Wow _O_


Dat er ook zomaar "dank JE wel" werd gezegd tegen WA :o
pi_221106302
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:18 schreef maily het volgende:

[..]
Wow _O_


Dat er ook zomaar "dank JE wel" werd gezegd tegen WA :o
En dat royals zelf het rijtje afgaan i.p.v. andersom!
Zo te zien en horen hebben hullie gewonnen . w/
En geweldige keeper. Wat een feestje daar.

[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 21-06-2026 10:47:34 ]
  zondag 21 juni 2026 @ 11:29:07 #269
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221106601
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:18 schreef maily het volgende:

[..]
Wow _O_


Dat er ook zomaar "dank JE wel" werd gezegd tegen WA :o
Boeiend, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 21 juni 2026 @ 11:30:03 #270
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221106606
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
En dat royals zelf het rijtje afgaan i.p.v. andersom!
Zo te zien en horen hebben hullie gewonnen . w/
En geweldige keeper. Wat een feestje daar.
Ik zou het heel gek hebben gevonden als het team de royals moest afgaan tbh, :@.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221107196
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik zou het heel gek hebben gevonden als het team de royals moest afgaan tbh, :@.
Eens. Het zijn royals, maar dat betekent niet dat ze meer respect dan een ander verdienen. Uiteindelijk zijn het ook gewoon mensen zoals jij en ik.
  zondag 21 juni 2026 @ 12:03:29 #272
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221107205
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Eens. Het zijn royals, maar dat betekent niet dat ze meer respect dan een ander verdienen. Uiteindelijk zijn het ook gewoon mensen zoals jij en ik.
Dit, en dan ook nog eens de context in ogenschouw nemend. Het team heeft geleverd, niet de royals. Zij (de royals) ‘moeten’ dus bedanken en feliciteren. Zij komen op het Curaçaose feestje, niet andersom.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Manager PR/Moderator zondag 21 juni 2026 @ 12:11:02 #273
269689 crew  Viv
pi_221107418
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dit, en dan ook nog eens de context in ogenschouw nemend. Het team heeft geleverd, niet de royals. Zij (de royals) ‘moeten’ dus bedanken en feliciteren. Zij komen op het Curaçaose feestje, niet andersom.
Er zullen overigens genoeg koninklijke families zijn die niet eens naar de kleedkamer zouden komen. ;)
  zondag 21 juni 2026 @ 12:11:59 #274
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221107447
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:11 schreef Viv het volgende:

[..]
Er zullen overigens genoeg koninklijke families zijn die niet eens naar de kleedkamer zouden komen. ;)
Sure, maar dat is hierbij niet relevant, :+. Want het ging om de situatie waarbij ze er al waren.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator / Miss SHO zondag 21 juni 2026 @ 12:12:58 #275
22592 crew  Ole
pi_221107472
Ik vond het mooi om te zien! En Ariane O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  roze zondag 21 juni 2026 @ 12:18:02 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221107584
Je kan zeggen over Willem wat je wil maar hij is wel altijd heel enthousiast als het om onze sporters gaat. Bij de Olympische Spelen staat hij ook tussen de andere mensen met een biertje in zijn hand te vieren dat iemand een medaille heeft gewonnen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Miss SHO zondag 21 juni 2026 @ 12:19:47 #277
22592 crew  Ole
pi_221107588
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Je kan zeggen over Willem wat wil je wil maar hij is wel altijd heel enthousiast als het om onze sporters gaat. Bij de Olympische Spelen staat hij ook tussen de andere mensen met een biertje in zijn hand te vieren dat iemand een medialle heeft gewonnen.
Helemaal mee eens! Het plezier wat ze hebben straalt er oprecht vanaf!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Manager PR/Moderator zondag 21 juni 2026 @ 12:21:34 #278
269689 crew  Viv
pi_221107629
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Sure, maar dat is hierbij niet relevant, :+. Want het ging om de situatie waarbij ze er al waren.
Mijn punt was meer: zélfs als de spelers het rijtje af hadden moeten gaan, dan nog zou onze koninklijke familie zich meer als "gewone mensen" gedragen hebben dan veel andere koninklijke families.

Daar ging het wat mij betreft om. :P
pi_221107890
Man man man wat een ophef maken weer over zo veel spontaniteit en sport plezier. w/
  zondag 21 juni 2026 @ 12:43:53 #280
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221107929
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Je kan zeggen over Willem wat je wil maar hij is wel altijd heel enthousiast als het om onze sporters gaat. Bij de Olympische Spelen staat hij ook tussen de andere mensen met een biertje in zijn hand te vieren dat iemand een medaille heeft gewonnen.
Volgens mij is dit een van de dingen die hij echt het liefst doet. Hij is in zijn element rond sporters, zeker als er wat te juichen valt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221107930
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Je kan zeggen over Willem wat je wil maar hij is wel altijd heel enthousiast als het om onze sporters gaat. Bij de Olympische Spelen staat hij ook tussen de andere mensen met een biertje in zijn hand te vieren dat iemand een medaille heeft gewonnen.
Ik zou wel een avondje met met onze Koning in de kroeg willen zitten. Ik denk dat het ontzettend gezellig gaat worden w/
  roze zondag 21 juni 2026 @ 12:44:33 #282
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221107932
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zou wel een avondje met met onze Koning in de kroeg willen zitten. Ik denk dat het ontzettend gezellig gaat worden w/
Ik zag ergens iemand zeggen: Van Prins Pils naar Koning Krat. _O-
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 21 juni 2026 @ 12:45:21 #283
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221107940
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zou wel een avondje met met onze Koning in de kroeg willen zitten. Ik denk dat het ontzettend gezellig gaat worden w/
Denk dat Maxima ook wel leuk is na een paar wijntjes (daarvoor ook wel hoor maar anders).
Your beauty never ever scared me.
  zondag 21 juni 2026 @ 14:17:15 #284
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221108766
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:38 schreef AnneX het volgende:
Man man man wat een ophef maken weer over zo veel spontaniteit en sport plezier. w/
Ophef?

Ik zie geen ophef.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 21 juni 2026 @ 14:17:26 #285
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221108768
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik zag ergens iemand zeggen: Van Prins Pils naar Koning Krat. _O-
:D.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 21 juni 2026 @ 14:18:11 #286
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221108774
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Denk dat Maxima ook wel leuk is na een paar wijntjes (daarvoor ook wel hoor maar anders).
Dat is iets dat ze vast aan Alexia heeft doorgegeven, :+. Gok ik.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221108843
quote:
11s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ophef?

Ik zie geen ophef.
…verregaand geneuzel…dit/dat…laten wij het bij feiten houden..🍀
  zondag 21 juni 2026 @ 14:34:23 #288
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221108876
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
…verregaand geneuzel…dit/dat…laten wij het bij feiten houden..🍀
Dat deden we, maar er was geen ophef. Niet alles waar wat besproken/bediscussieerd wordt, is ophef.

Hoe dan ook moeten we nu weer een dikke week wachten tot we weer aan de beurt zijn geloof ik. Oranje vs Marokko zou wat zijn zeg, :').

Gaan de royals er elke wedstrijd bij zijn, eigenlijk? Anyone?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 21 juni 2026 @ 15:03:04 #289
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_221109146
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
…verregaand geneuzel…dit/dat…laten wij het bij feiten houden..🍀
Dat wordt een saai forum zeg, als je het alleen bij feiten mag houden :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Miss SHO zondag 21 juni 2026 @ 15:40:42 #290
22592 crew  Ole
pi_221109550
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 21 juni 2026 @ 15:58:42 #291
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221109659
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:03 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Dat wordt een saai forum zeg, als je het alleen bij feiten mag houden :')
RIP SHO, :'(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221109673
quote:
Ik kan ergens wel zien waarom Máxima voor hem gevallen is :Y Het lijkt me een oprechte en een gezellige man. Zo'n man die je opeens van de bank trekt en een dans met je maakt door de huiskamer (dat was het eerste wat in me opkwam :P) O+
  Moderator / Miss SHO zondag 21 juni 2026 @ 16:04:52 #293
22592 crew  Ole
pi_221109706
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
RIP SHO, :'(.
NEEEEEE!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 16:49:14 #294
109131 crew  sportfreak
pi_221110057
twitter


Deze foto O+
  zondag 21 juni 2026 @ 16:52:24 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221110071
Wat een haat weer in de reacties, mensen kunnen echt niet meer normaal doen :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 21 juni 2026 @ 17:00:53 #296
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221110113
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:16 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja klopt, ze lijkt misschien wel meer op Eloise
Da's ook niet aardig om tegen iemand te zeggen
Laffe huichelaar
  Moderator / Miss SHO zondag 21 juni 2026 @ 17:16:47 #297
22592 crew  Ole
pi_221110188
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:52 schreef Leandra het volgende:
Wat een haat weer in de reacties, mensen kunnen echt niet meer normaal doen :{
Reacties hier?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 21 juni 2026 @ 17:39:58 #298
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221110334
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:16 schreef Ole het volgende:

[..]
Reacties hier?
Neuh, denk dat ze Twitter bedoelt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 19:01:57 #299
184769 crew  Deisyy
pi_221110899
Dit soort filmpjes maken mij wel trots op ons koningshuis O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 19:32:11 #300
184769 crew  Deisyy
pi_221111113
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zou wel een avondje met met onze Koning in de kroeg willen zitten. Ik denk dat het ontzettend gezellig gaat worden w/
Leuk! ik ga mee! *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')