Ik krijg daar toch nationalistische gevoelens van.quote:
het is toch wel een aantrekkelijk juffie geworden!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
De Oranjes zijn er klaar voor!
[ afbeelding ]
Wel logisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:58 schreef Ole het volgende:
Ze gaan ook nog de wedstrijd van Curaçao kijken
Niks mis mee toch!?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik krijg daar toch nationalistische gevoelens van.
Haar ogen zijn altijd al een beetje anders geweest dan die van haar zusjes:quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:58 schreef capricia het volgende:
Lijkt wat Indonesisch in te zitten?
Of misschien gewoon de foto en het licht.
[ afbeelding ]
Haar gezicht heeft meer de vorm van Constantijn, van die lijn van Oranjes.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Haar ogen zijn altijd al een beetje anders geweest dan die van haar zusjes:
[ afbeelding ]
Exotisch bloed lijkt me alleen vrij onwaarschijnlijk.
Ja klopt, ze lijkt misschien wel meer op Eloise dan op haar zussen.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:28 schreef BE het volgende:
[..]
Haar gezicht heeft meer de vorm van Constantijn, van die lijn van Oranjes.
quote:Op zondag 21 juni 2026 06:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb een haske leuk filmpje op insta gezien van Wa samen met Maxima en Ariane in de kleedkamers van het Curaçaose elftal. Kan geen videos plaatsen hier toch? Da's wel jammer
En ik denk dat Constantijn zijn looks meer van de kant van Claus dan van zijn moeder heeft.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:28 schreef BE het volgende:
[..]
Haar gezicht heeft meer de vorm van Constantijn, van die lijn van Oranjes.
En dat royals zelf het rijtje afgaan i.p.v. andersom!quote:Op zondag 21 juni 2026 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
Wow![]()
Dat er ook zomaar "dank JE wel" werd gezegd tegen WA
Boeiend,quote:Op zondag 21 juni 2026 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
Wow![]()
Dat er ook zomaar "dank JE wel" werd gezegd tegen WA
Ik zou het heel gek hebben gevonden als het team de royals moest afgaan tbh,quote:Op zondag 21 juni 2026 10:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dat royals zelf het rijtje afgaan i.p.v. andersom!
Zo te zien en horen hebben hullie gewonnen .![]()
En geweldige keeper. Wat een feestje daar.
Eens. Het zijn royals, maar dat betekent niet dat ze meer respect dan een ander verdienen. Uiteindelijk zijn het ook gewoon mensen zoals jij en ik.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zou het heel gek hebben gevonden als het team de royals moest afgaan tbh,.
Dit, en dan ook nog eens de context in ogenschouw nemend. Het team heeft geleverd, niet de royals. Zij (de royals) ‘moeten’ dus bedanken en feliciteren. Zij komen op het Curaçaose feestje, niet andersom.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eens. Het zijn royals, maar dat betekent niet dat ze meer respect dan een ander verdienen. Uiteindelijk zijn het ook gewoon mensen zoals jij en ik.
Er zullen overigens genoeg koninklijke families zijn die niet eens naar de kleedkamer zouden komen.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit, en dan ook nog eens de context in ogenschouw nemend. Het team heeft geleverd, niet de royals. Zij (de royals) ‘moeten’ dus bedanken en feliciteren. Zij komen op het Curaçaose feestje, niet andersom.
Sure, maar dat is hierbij niet relevant,quote:Op zondag 21 juni 2026 12:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Er zullen overigens genoeg koninklijke families zijn die niet eens naar de kleedkamer zouden komen.
Helemaal mee eens! Het plezier wat ze hebben straalt er oprecht vanaf!quote:Op zondag 21 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Je kan zeggen over Willem wat wil je wil maar hij is wel altijd heel enthousiast als het om onze sporters gaat. Bij de Olympische Spelen staat hij ook tussen de andere mensen met een biertje in zijn hand te vieren dat iemand een medialle heeft gewonnen.
Mijn punt was meer: zélfs als de spelers het rijtje af hadden moeten gaan, dan nog zou onze koninklijke familie zich meer als "gewone mensen" gedragen hebben dan veel andere koninklijke families.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sure, maar dat is hierbij niet relevant,. Want het ging om de situatie waarbij ze er al waren.
Volgens mij is dit een van de dingen die hij echt het liefst doet. Hij is in zijn element rond sporters, zeker als er wat te juichen valt.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Je kan zeggen over Willem wat je wil maar hij is wel altijd heel enthousiast als het om onze sporters gaat. Bij de Olympische Spelen staat hij ook tussen de andere mensen met een biertje in zijn hand te vieren dat iemand een medaille heeft gewonnen.
Ik zou wel een avondje met met onze Koning in de kroeg willen zitten. Ik denk dat het ontzettend gezellig gaat wordenquote:Op zondag 21 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Je kan zeggen over Willem wat je wil maar hij is wel altijd heel enthousiast als het om onze sporters gaat. Bij de Olympische Spelen staat hij ook tussen de andere mensen met een biertje in zijn hand te vieren dat iemand een medaille heeft gewonnen.
Ik zag ergens iemand zeggen: Van Prins Pils naar Koning Krat.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou wel een avondje met met onze Koning in de kroeg willen zitten. Ik denk dat het ontzettend gezellig gaat worden
Denk dat Maxima ook wel leuk is na een paar wijntjes (daarvoor ook wel hoor maar anders).quote:Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou wel een avondje met met onze Koning in de kroeg willen zitten. Ik denk dat het ontzettend gezellig gaat worden
Ophef?quote:Op zondag 21 juni 2026 12:38 schreef AnneX het volgende:
Man man man wat een ophef maken weer over zo veel spontaniteit en sport plezier.
quote:Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag ergens iemand zeggen: Van Prins Pils naar Koning Krat.
Dat is iets dat ze vast aan Alexia heeft doorgegeven,quote:Op zondag 21 juni 2026 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat Maxima ook wel leuk is na een paar wijntjes (daarvoor ook wel hoor maar anders).
Dat deden we, maar er was geen ophef. Niet alles waar wat besproken/bediscussieerd wordt, is ophef.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
…verregaand geneuzel…dit/dat…laten wij het bij feiten houden..🍀
Dat wordt een saai forum zeg, als je het alleen bij feiten mag houdenquote:Op zondag 21 juni 2026 14:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
…verregaand geneuzel…dit/dat…laten wij het bij feiten houden..🍀
RIP SHO,quote:Op zondag 21 juni 2026 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt een saai forum zeg, als je het alleen bij feiten mag houden
Ik kan ergens wel zien waarom Máxima voor hem gevallen isquote:Op zondag 21 juni 2026 15:40 schreef Ole het volgende:
https://youtube.com/shorts/bLWKEzCfCMk?is=-VdWvwpWkIvude-v
NEEEEEE!quote:
Da's ook niet aardig om tegen iemand te zeggenquote:Op zondag 21 juni 2026 09:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja klopt, ze lijkt misschien wel meer op Eloise
Reacties hier?quote:Op zondag 21 juni 2026 16:52 schreef Leandra het volgende:
Wat een haat weer in de reacties, mensen kunnen echt niet meer normaal doen
Neuh, denk dat ze Twitter bedoelt.quote:
Leuk! ik ga mee!quote:Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |