abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2026 @ 10:11:44 #241
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_221077592
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 01:02 schreef Ole het volgende:
Allemaal mooie foto's! Maar de laatste lieve blik van Amalia!
"Je doet het goed, zusje!"
KuikenGuppy
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 10:58:09 #242
236264 crew  capricia
pi_221077857
Lijkt wat Indonesisch in te zitten?
Of misschien gewoon de foto en het licht.

I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  donderdag 18 juni 2026 @ 11:06:57 #243
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221077909
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:58 schreef capricia het volgende:
Lijkt wat Indonesisch in te zitten?
Of misschien gewoon de foto en het licht.

[ afbeelding ]
Zou best kunnen.
  Vis een optie? donderdag 18 juni 2026 @ 11:20:00 #244
70532 loveli
N
pi_221078049
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Zou best kunnen.
Ok, via wie precies?
crap in = crap out
  Spellchecker donderdag 18 juni 2026 @ 11:52:14 #245
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221078211
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 00:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat kapsel doet Margriet geen goed :{
Dat vindt ze zelf ook ....
pi_221101280
De Oranjes zijn er klaar voor! w/

pi_221101385
Ariane komt heel fijn en lief over. Kunnen WA en Max trots op zijn :) En de knipoog van Amalia, zo lief!
pi_221101403
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef funkyfabulous het volgende:
Ariane komt heel fijn en lief over. Kunnen WA en Max trots op zijn :) En de knipoog van Amalia, zo lief!
Eens :Y
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:26:07 #249
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221103033
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221103272
Uit volle borst 🎶
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:49:46 #251
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221103281
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:49 schreef AnneX het volgende:
Uit volle borst 🎶
Ik krijg daar toch nationalistische gevoelens van.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221103329
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
De Oranjes zijn er klaar voor! w/

[ afbeelding ]
het is toch wel een aantrekkelijk juffie geworden!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 20 juni 2026 @ 21:58:32 #253
22592 crew  Ole
pi_221103389
Ze gaan ook nog de wedstrijd van Curaçao kijken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:12:25 #254
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221103579
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:58 schreef Ole het volgende:
Ze gaan ook nog de wedstrijd van Curaçao kijken
Wel logisch natuurlijk.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221103585
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:49 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik krijg daar toch nationalistische gevoelens van.
Niks mis mee toch!?
  Manager PR/Moderator zondag 21 juni 2026 @ 00:52:48 #256
269689 crew  Viv
pi_221105321
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:58 schreef capricia het volgende:
Lijkt wat Indonesisch in te zitten?
Of misschien gewoon de foto en het licht.

[ afbeelding ]
Haar ogen zijn altijd al een beetje anders geweest dan die van haar zusjes:

Exotisch bloed lijkt me alleen vrij onwaarschijnlijk. :)
pi_221105395
Na het Wilhelmus klonk al snel het nieuwe NL'se volkslied..










[ Bericht 9% gewijzigd door Radegast op 21-06-2026 01:53:30 ]
pi_221105651
Géén etalagepoppen - net echte mensen w/ die meeleven.

[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 21-06-2026 06:31:40 ]
pi_221105720
Ik heb een haske leuk filmpje op insta gezien van Wa samen met Maxima en Ariane in de kleedkamers van het Curaçaose elftal. Kan geen videos plaatsen hier toch? Da's wel jammer -O-
  zondag 21 juni 2026 @ 08:28:15 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221105899
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 00:52 schreef Viv het volgende:

[..]
Haar ogen zijn altijd al een beetje anders geweest dan die van haar zusjes:
[ afbeelding ]
Exotisch bloed lijkt me alleen vrij onwaarschijnlijk. :)
Haar gezicht heeft meer de vorm van Constantijn, van die lijn van Oranjes.
***
  Manager PR/Moderator zondag 21 juni 2026 @ 09:16:20 #261
269689 crew  Viv
pi_221105997
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:28 schreef BE het volgende:

[..]
Haar gezicht heeft meer de vorm van Constantijn, van die lijn van Oranjes.
Ja klopt, ze lijkt misschien wel meer op Eloise dan op haar zussen. :)
  zondag 21 juni 2026 @ 09:24:15 #262
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221106018
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb een haske leuk filmpje op insta gezien van Wa samen met Maxima en Ariane in de kleedkamers van het Curaçaose elftal. Kan geen videos plaatsen hier toch? Da's wel jammer -O-
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221106023
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ x ]
Jaaaaa dat is 'm *O*
  zondag 21 juni 2026 @ 09:29:38 #264
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221106042
Virgil pakt ook een legendarische selfie mee.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 21 juni 2026 @ 09:40:35 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221106072
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ x ]
Hij heeft swag O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 21 juni 2026 @ 09:42:07 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221106077
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:28 schreef BE het volgende:

[..]
Haar gezicht heeft meer de vorm van Constantijn, van die lijn van Oranjes.
En ik denk dat Constantijn zijn looks meer van de kant van Claus dan van zijn moeder heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 10:18:54 #267
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221106218
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ x ]
Wow _O_


Dat er ook zomaar "dank JE wel" werd gezegd tegen WA :o
pi_221106302
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:18 schreef maily het volgende:

[..]
Wow _O_


Dat er ook zomaar "dank JE wel" werd gezegd tegen WA :o
En dat royals zelf het rijtje afgaan i.p.v. andersom!
Zo te zien en horen hebben hullie gewonnen . w/
En geweldige keeper. Wat een feestje daar.

[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 21-06-2026 10:47:34 ]
  zondag 21 juni 2026 @ 11:29:07 #269
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221106601
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:18 schreef maily het volgende:

[..]
Wow _O_


Dat er ook zomaar "dank JE wel" werd gezegd tegen WA :o
Boeiend, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 21 juni 2026 @ 11:30:03 #270
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221106606
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
En dat royals zelf het rijtje afgaan i.p.v. andersom!
Zo te zien en horen hebben hullie gewonnen . w/
En geweldige keeper. Wat een feestje daar.
Ik zou het heel gek hebben gevonden als het team de royals moest afgaan tbh, :@.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')