"Je doet het goed, zusje!"quote:Op donderdag 18 juni 2026 01:02 schreef Ole het volgende:
Allemaal mooie foto's! Maar de laatste lieve blik van Amalia!
Zou best kunnen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:58 schreef capricia het volgende:
Lijkt wat Indonesisch in te zitten?
Of misschien gewoon de foto en het licht.
[ afbeelding ]
Eensquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef funkyfabulous het volgende:
Ariane komt heel fijn en lief over. Kunnen WA en Max trots op zijnEn de knipoog van Amalia, zo lief!
Ik krijg daar toch nationalistische gevoelens van.quote:
het is toch wel een aantrekkelijk juffie geworden!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
De Oranjes zijn er klaar voor!
[ afbeelding ]
Wel logisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:58 schreef Ole het volgende:
Ze gaan ook nog de wedstrijd van Curaçao kijken
Niks mis mee toch!?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik krijg daar toch nationalistische gevoelens van.
Haar ogen zijn altijd al een beetje anders geweest dan die van haar zusjes:quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:58 schreef capricia het volgende:
Lijkt wat Indonesisch in te zitten?
Of misschien gewoon de foto en het licht.
[ afbeelding ]
Haar gezicht heeft meer de vorm van Constantijn, van die lijn van Oranjes.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Haar ogen zijn altijd al een beetje anders geweest dan die van haar zusjes:
[ afbeelding ]
Exotisch bloed lijkt me alleen vrij onwaarschijnlijk.
Ja klopt, ze lijkt misschien wel meer op Eloise dan op haar zussen.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:28 schreef BE het volgende:
[..]
Haar gezicht heeft meer de vorm van Constantijn, van die lijn van Oranjes.
quote:Op zondag 21 juni 2026 06:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb een haske leuk filmpje op insta gezien van Wa samen met Maxima en Ariane in de kleedkamers van het Curaçaose elftal. Kan geen videos plaatsen hier toch? Da's wel jammer
En ik denk dat Constantijn zijn looks meer van de kant van Claus dan van zijn moeder heeft.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:28 schreef BE het volgende:
[..]
Haar gezicht heeft meer de vorm van Constantijn, van die lijn van Oranjes.
En dat royals zelf het rijtje afgaan i.p.v. andersom!quote:Op zondag 21 juni 2026 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
Wow![]()
Dat er ook zomaar "dank JE wel" werd gezegd tegen WA
Boeiend,quote:Op zondag 21 juni 2026 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
Wow![]()
Dat er ook zomaar "dank JE wel" werd gezegd tegen WA
Ik zou het heel gek hebben gevonden als het team de royals moest afgaan tbh,quote:Op zondag 21 juni 2026 10:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dat royals zelf het rijtje afgaan i.p.v. andersom!
Zo te zien en horen hebben hullie gewonnen .![]()
En geweldige keeper. Wat een feestje daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |