abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:03:41 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220968287
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:26 schreef Molo het volgende:

[..]
Yep
[..]
Verdrietig, staan 8 mensen voor haar op de Noorse wachtlijst en ze gaat hard achteruit...

Voorrang krijgen daarop gaat niet lekker vallen bij het volk neem ik zo maar even aan, dus tsja...
Nou ja, net zo verdrietig voor die 8 voor haar en hele voorraad mensen na haar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220968476
Gelukkig is het weer het motorseizoen dus dan kan het soms snel gaan met de organen!
-nee-
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:32:28 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220968545
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:48 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Volgens mij werkt niet helemaal zo dat er mensen 'voor haar staan' op de wachtlijst. Als er long beschikbaar is en niet matched met de eerste zeven maar wel bij haar is ze meteen aan de beurt. Dan moet je denken aan zaken als formaat, bloedgroep enzo.

En als met meerdere personen een match is gaat de long naar diegene die hem qua gezondheid het hardst nodig heeft, en niet zozeer degene die er langst op staat.
Ja weet ik, ik speelde hiermee meer in op de perceptie van 'het volk'. Niet onbelangrijk.

Je kunt idd absoluut niet zo maar elke long in een ander lijf stoppen. Plus er is een Europees netwerk, is niet per land geregeld
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:33:17 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220968552
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou ja, net zo verdrietig voor die 8 voor haar en hele voorraad mensen na haar.
Uiteraard, maar de royals route is toch vaak anders dan die van een gewone sterveling. Benieuwd waar het hier op gaat uitdraaien
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220968581
Het heeft met veel factoren te maken of de donorlongen geschikt zijn. Heb je een veelvoorkomende bloedgroep heb je iets meer kans dan bij een zeldzame bloedgroep en nog tig andere factoren. Al heb ik het idee dat ze toch net iets beter zoeken voor een royal dan voor Jan Modaal
pi_220968604
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:39 schreef F_r het volgende:
Het heeft met veel factoren te maken of de donorlongen geschikt zijn. Heb je een veelvoorkomende bloedgroep heb je iets meer kans dan bij een zeldzame bloedgroep en nog tig andere factoren. Al heb ik het idee dat ze toch net iets beter zoeken voor een royal dan voor Jan Modaal
- edit niet goed gelezen-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 6 juni 2026 @ 07:46:53 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220969431
Beter zoeken? Hoe dan?
Bloedgroep checken bij een slachtoffer van een misschien-wel-dodelijk-ongeluk en die dan maar dood laten gaan ‘want goeie match met een royal’?!?
***
pi_220969567
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:39 schreef F_r het volgende:
Het heeft met veel factoren te maken of de donorlongen geschikt zijn. Heb je een veelvoorkomende bloedgroep heb je iets meer kans dan bij een zeldzame bloedgroep en nog tig andere factoren. Al heb ik het idee dat ze toch net iets beter zoeken voor een royal dan voor Jan Modaal
Dat denk ik niet, er wordt niet echt gezocht naar donoren, ze moeten zich zelf aanbieden. Doneren en alles er omheen zit aan veel regelgeving vast om te voorkomen dat er situaties kunnen ontstaan dat mensen zich gedwongen voelen.

Ik sta op de lijst voor een nier voor een vriendin, ben één van de twee kandidaten. Maar als dit niks wordt, dan gaat het hele feest niet door, ze gaan je dan niet eens vragen of je toch nog wil doneren voor een anonieme ontvanger.

Als er iemand zich aanmeldt specifiek voor de Noorse kroonprinses en geschikt blijkt dan kan het alsnog snel gaan.

Edit: Het gaat om een longdonatie, ik weet niet echt of dat uberhaupt bij leven kan :@

[ Bericht 5% gewijzigd door Marsenal op 06-06-2026 09:33:56 ]
-nee-
  Vis een optie? zaterdag 6 juni 2026 @ 09:21:28 #169
70532 loveli
N
pi_220969641
Dat wordt hopen op een geschikte motorrijder die tegen een boom rijdt, longen bij leven doneren is niet gebruikelijk.

Maar zomer, yolo.
crap in = crap out
  zaterdag 6 juni 2026 @ 10:04:54 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220970067
Misschien kunnen ze toevallig een perfecte donor met spiksplinternieuwe longetjes in spe laten verongelukken komende maanden?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220974406
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:57 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dat denk ik niet, er wordt niet echt gezocht naar donoren, ze moeten zich zelf aanbieden. Doneren en alles er omheen zit aan veel regelgeving vast om te voorkomen dat er situaties kunnen ontstaan dat mensen zich gedwongen voelen.

Ik sta op de lijst voor een nier voor een vriendin, ben één van de twee kandidaten. Maar als dit niks wordt, dan gaat het hele feest niet door, ze gaan je dan niet eens vragen of je toch nog wil doneren voor een anonieme ontvanger.

Als er iemand zich aanmeldt specifiek voor de Noorse kroonprinses en geschikt blijkt dan kan het alsnog snel gaan.

Edit: Het gaat om een longdonatie, ik weet niet echt of dat uberhaupt bij leven kan :@
Dat kan niet bij leven. Ik bedoel meer dat ze wellicht in andere landen ook kijken bij geschikte donoren.
pi_220974459
Internationale samenwerking bestaat al lang. Alleen Noorwegen valt er niet onder… https://www.eurotransplant.org/

Bij leven: Het is technisch mogelijk om als levende donor een deel van je long (een longkwab) af te staan. Dit is echter uitzonderlijk en gebeurt in specifieke gevallen, zoals wanneer twee levende donoren elk een longkwab afstaan aan één patiënt.
  zondag 7 juni 2026 @ 01:48:14 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220975861
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:10 schreef AnneX het volgende:
Internationale samenwerking bestaat al lang. Alleen Noorwegen valt er niet onder… https://www.eurotransplant.org/

Bij leven: Het is technisch mogelijk om als levende donor een deel van je long (een longkwab) af te staan. Dit is echter uitzonderlijk en gebeurt in specifieke gevallen, zoals wanneer twee levende donoren elk een longkwab afstaan aan één patiënt.
Zij heeft niet zoveel aan alleen een longkwab dus nope
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220976105
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 01:48 schreef Molo het volgende:

[..]
Zij heeft niet zoveel aan alleen een longkwab dus nope
Yep.
Het ging om de optie van doneren bij leven. Vandaar de post.
Daar was ik ook benieuwd naar.
Trieste situatie verder.
  Manager PR/Moderator zondag 7 juni 2026 @ 12:07:02 #175
269689 crew  Viv
pi_220977468
quote:
Sinds bekend is dat de Noorse kroonprinses Mette-Marit op een wachtlijst staat voor een longtransplantatie is het aantal mensen dat zich in Noorwegen heeft aangemeld als orgaandonor explosief gestegen. Dat zegt een woordvoerder van de Noorse Stichting Orgaandonatie tegen dagblad Dagbladet. Hij heeft het over "krankzinnige cijfers".
https://nos.nl/artikel/26(...)r-zieke-kroonprinses
  zondag 7 juni 2026 @ 13:47:35 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220978037
quote:
Nou, dat is dan weer een meevaller. Bijzonder wel gezien de hele vibe om haar heen, maar good for her ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Spellchecker zondag 7 juni 2026 @ 14:03:14 #177
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220978135
quote:
Die stijging van (stamcel-)donoren was er ook in Nederland toen Thijs Slegers ziek werd.
  Redactie Sport dinsdag 9 juni 2026 @ 20:45:53 #178
109131 crew  sportfreak
pi_220996886
Staatsbezoek van de Duitse president Steinmeier aan Nederland:



  dinsdag 9 juni 2026 @ 21:12:33 #179
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220997071
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:45 schreef sportfreak het volgende:
Staatsbezoek van de Duitse president Steinmeier aan Nederland:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie tiara, O+. Doet me denken aan het zonnestelsel.

Kleur van de jurk vind ik echt niks. Beetje zo net niet.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Spellchecker dinsdag 9 juni 2026 @ 21:14:14 #180
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220997081
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Mooie tiara, O+. Doet me denken aan het zonnestelsel.

Kleur van de jurk vind ik echt niks. Beetje zo net niet.
Nee, te licht ..... jammer.
Maxima ziet er weer prachtig uit O+
  Spellchecker woensdag 10 juni 2026 @ 07:40:17 #181
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Vis een optie? woensdag 10 juni 2026 @ 10:48:26 #182
70532 loveli
N
pi_220999655
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Mooie tiara, O+. Doet me denken aan het zonnestelsel.

Kleur van de jurk vind ik echt niks. Beetje zo net niet.
Bewegend op tv zag het er wel goed uit. Subtiel, niet 'in your face', goed gecombineerd met de tiara, beetje breekbaar.

En natuurlijk moet ma elke gelegenheid gebruiken om Taminiau te dragen. Vakman.
crap in = crap out
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:13:56 #183
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221010219
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:48 schreef loveli het volgende:

[..]
Bewegend op tv zag het er wel goed uit. Subtiel, niet 'in your face', goed gecombineerd met de tiara, beetje breekbaar.

En natuurlijk moet ma elke gelegenheid gebruiken om Taminiau te dragen. Vakman.
Ik houd gewoon niet zo van die kleur blauw, :@. Maar ik heb hem niet op bewegend beeld gezien dus wellicht kijk ik straks wel even.

Kijk-mij-Taminiau-eens-kennenpost:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 11-06-2026 19:21:07 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:16:08 #184
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221010233
Amalia gaat haar moeder achterna: bijna alles staat haar. Alleen die hele wijdvallende broeken niet.
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:19:36 #185
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221010253
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 18:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Amalia gaat haar moeder achterna: bijna alles staat haar. Alleen die hele wijdvallende broeken niet.
_O-.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:21:12 #186
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221010263
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2026 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
_O-.
Nee, ik bedoel wijde pijpen!
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:10:11 #187
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221010596
Maxima heeft een broekpak in de kleur wortel. Die heeft ze een paar keer aangehad. Met enorme wijde broekspijpen, trouwens volgens mij zie je haar niet met smalle pijpen.
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:15:53 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_221010648
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2026 18:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik houd gewoon niet zo van die kleur blauw, :@. Maar ik heb hem niet op bewegend beeld gezien dus wellicht kijk ik straks wel even.

Kijk-mij-Taminiau-eens-kennenpost:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een verhaal joh :D O+
Dank voor het delen! ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:17:06 #189
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221010658
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nee, ik bedoel wijde pijpen!
Nee dat snap ik, _O-. Maar ik moest er gewoon om lachen omdat ik altijd extreem loop te haten op die pakken. Users die hier echt vaak zitten, weten dit :D. Ik laat geen post onbenut om erover te zeiken, :'). Dus ik vond het wel grappig dat jij het naar boven haalde bij lelijke outfits, :D.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:19:10 #190
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221010676
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2026 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nee dat snap ik, _O-. Maar ik moest er gewoon om lachen omdat ik altijd extreem loop te haten op die pakken. Users die hier echt vaak zitten, weten dit :D. Ik laat geen post onbenut om erover te zeiken, :'). Dus ik vond het wel grappig dat jij het naar boven haalde bij lelijke outfits, :D.
Oh zó! Trouwens, die broekspijpen zijn ook nog eens omgeslagen. Erger kan niet.
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:19:15 #191
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221010677
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 19:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat een verhaal joh :D O+
Dank voor het delen! ^O^
Ahaha, dat laatste klinkt erg sarcastisch, :D.

Maar het was inderdaad wel een enorm random ervaring. Best grappig.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:22:41 #192
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221010701
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 19:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oh zó! Trouwens, die broekspijpen zijn ook nog eens omgeslagen. Erger kan niet.
Ik vind het het allerergst als die pijpen compleet haar schoenen bedekken, :r.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:24:33 #193
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221010717
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2026 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik vind het het allerergst als die pijpen compleet haar schoenen bedekken, :r.
Kort, lang, het stáát niet. Ken je trouwens het wortelpak?
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:27:00 #194
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221010734
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 19:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Kort, lang, het stáát niet. Ken je trouwens het wortelpak?
Ja, ik denk wel dat ik aan het juiste pak denk daarbij, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:30:42 #195
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221010764
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2026 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja, ik denk wel dat ik aan het juiste pak denk daarbij, :+.
Het is het oranje broekpak van Joseph, net opgezocht.
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:35:11 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_221014548
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2026 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ahaha, dat laatste klinkt erg sarcastisch, :D.

Maar het was inderdaad wel een enorm random ervaring. Best grappig.
Nee vind het oprecht leuk juist, geeft beetje sjeu eraan _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 12 juni 2026 @ 08:25:07 #197
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221016493
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Het is het oranje broekpak van Joseph, net opgezocht.
Voor de zekerheid even gegoogled en zie dat ze hem best vaak aan heeft gehad! Maar het is een lelijk ding inderdaad, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Manager PR/Moderator zondag 14 juni 2026 @ 01:18:53 #198
269689 crew  Viv
pi_221034879
Het Zweedse koningspaar vierde zaterdag alvast hun 50-jarige huwelijk. ^) (Zij trouwden op 19 juni 1976, maar aanstaande vrijdag valt op een nationale feestdag; Midsommarafton.)

Toen:


Nu:


Beide foto's hebben hetzelfde wandtapijt op de achtergrond, dat in 1640 vervaardigd is in Delft, voor de toenmalige Zweedse koningin Kristina. :Y)
  Manager PR/Moderator maandag 15 juni 2026 @ 11:47:42 #199
269689 crew  Viv
pi_221049270
quote:
4 jaar cel voor Hřiby, zoon van Noorse prinses Mette-Marit

Marius Borg Hřiby, de zoon van de Noorse kroonprinses Mette-Marit, is veroordeeld tot vier jaar cel. De rechtbank achtte hem schuldig aan twee verkrachtingen en twee gevallen van huiselijk geweld. Hij moet daarvoor ook zo'n 58.000 euro schadevergoeding betalen. Voor twee andere verkrachtingen is hij vrijgesproken.

Daarnaast kreeg Hřiby een contactverbod opgelegd tegenover een van zijn slachtoffers, dit verbod geldt twee jaar lang.

Hřiby, die niet aanwezig was bij het vonnis, stond onder meer terecht voor drugshandel, vier verkrachtingen en mishandelingen. Het Openbaar Ministerie had daarvoor zeven jaar en zeven maanden geëist. De verdediging had gepleit voor anderhalf jaar cel.
Hier meer:
https://nos.nl/artikel/26(...)-prinses-mette-marit
pi_221049323
quote:
Als het zo doorgaat zit hij in de bak als zn moeder overlijdt...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 15 juni 2026 @ 11:58:28 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221049395
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 01:18 schreef Viv het volgende:
Het Zweedse koningspaar vierde zaterdag alvast hun 50-jarige huwelijk. ^) (Zij trouwden op 19 juni 1976, maar aanstaande vrijdag valt op een nationale feestdag; Midsommarafton.)

Toen:
[ afbeelding ]

Nu:
[ afbeelding ]

Beide foto's hebben hetzelfde wandtapijt op de achtergrond, dat in 1640 vervaardigd is in Delft, voor de toenmalige Zweedse koningin Kristina. :Y)
Zie ik Estelle nou over het hoofd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Manager PR/Moderator maandag 15 juni 2026 @ 12:53:32 #202
269689 crew  Viv
pi_221050083
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 11:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Zie ik Estelle nou over het hoofd?
Ze zou die met het witte vestje kunnen zijn, maar dan is een ander kwijt. Ze hebben 9 kleinkinderen, maar er staan er 8 op de foto inderdaad. :o
  Redactie Sport maandag 15 juni 2026 @ 13:06:59 #203
109131 crew  sportfreak
pi_221050288
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 11:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Zie ik Estelle nou over het hoofd?
Estelle ontbrak idd, ze was afwezig met reden:

quote:
Prinses Estelle op taalreis
ZKH Prinses Estelle gaat aan het begin van de zomer op een taalreis.

In juni is prinses Estelle op een taalreis en zal daarom niet deelnemen aan de vieringen van de Nationale Dag en de viering van het gouden huwelijksjubileum van de koning en koningin.
https://www.kungahuset.se(...)estelle-pa-sprakresa
  maandag 15 juni 2026 @ 13:08:11 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221050312
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:53 schreef Viv het volgende:

[..]
Ze zou die met het witte vestje kunnen zijn, maar dan is een ander kwijt. Ze hebben 9 kleinkinderen, maar er staan er 8 op de foto inderdaad. :o
Dat zijn volgens mij de dochters van Madeleine.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 15 juni 2026 @ 13:08:27 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221050316
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:06 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Estelle ontbrak idd, ze was afwezig met reden:
[..]
https://www.kungahuset.se(...)estelle-pa-sprakresa
Thnx!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221051863
Nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door Sunshine1982 op 15-06-2026 17:16:43 ]
pi_221051926
4 jaar cel voor Hřiby dus. Hoeveel jaar moet je echt zitten in Noorwegen?

[ Bericht 90% gewijzigd door potjecreme op 15-06-2026 17:35:11 ]
pi_221052030
Ik heb het weggehaald en ik dacht eigenlijk dat mijn spoiler dan ook bij jou weg gaat, maar blijkbaar niet.

Bij nader inzien is het geen onderwerp om over te discussiëren. Het zijn onze zaken ook niet. Ook wel spijt van dat ik het heb gepost, ik had het niet moeten doen.

Misschien ook beter dat jij je post verwijderd.

[ Bericht 28% gewijzigd door Sunshine1982 op 15-06-2026 17:42:03 ]
pi_221067986
Noorse kroonprinses Mette-Marit heeft longtransplantatie ondergaan: https://www.rtl.nl/boulev(...)splantatie-ondergaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221068098
twitter

twitter


Een tweeluik. @RamboDirk
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 10:51:48 #211
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221068260
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:16 schreef Vicky het volgende:
Noorse kroonprinses Mette-Marit heeft longtransplantatie ondergaan: https://www.rtl.nl/boulev(...)splantatie-ondergaan
Hopelijk herstelt ze goed.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221068273
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:16 schreef Vicky het volgende:
Noorse kroonprinses Mette-Marit heeft longtransplantatie ondergaan: https://www.rtl.nl/boulev(...)splantatie-ondergaan
Jaja zo snel. Ik vind het verdacht.
pi_221068298
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Jaja zo snel. Ik vind het verdacht.
Snel :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221068321
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Snel :?
Paar posts geleden was ze nummer 8 op de lijst.
pi_221068339
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:02 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Paar posts geleden was ze nummer 8 op de lijst.
Twee weken geleden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221068410
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Twee weken geleden.
Ja, ze heeft natuurlijk voorrang gekregen maar dat ga je nooit te horen krijgen.
  Spellchecker woensdag 17 juni 2026 @ 11:24:19 #217
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221068446
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Jaja zo snel. Ik vind het verdacht.
Ik eigenlijk ook wel een beetje :@
pi_221068453
Als donorlongen niet geschikt zijn voor ## 1 -7 op de wachtlijst…
en de situatie is verslechterd…

Geschiktheid van de donorlongenNiet elke donorlong is direct geschikt voor elke patiënt.
Artsen beoordelen de organen op basis van de volgende criteria:
Bloedgroep en weefseltype: Dit moet voldoende overeenkomen met de patiënt om afstoting te voorkomen.
Longgrootte: De longen moeten fysiek in de borstkas van de ontvanger passen.
Kwaliteit: De longen mogen niet beschadigd zijn door bijvoorbeeld roken, ziekte of een ongeval.
Wel kunnen longen tegenwoordig vaak medisch worden 'opgeknapt' voor transplantatie.
Match en wachttijdWanneer er longen beschikbaar zijn, wordt via Eurotransplant gezocht naar de patiënt met de beste match en de hoogste urgentie.
Het komt regelmatig voor dat een patiënt wordt opgeroepen, maar dat na inspectie blijkt dat de donorlongen uiteindelijk toch niet geschikt zijn voor die specifieke
  Spellchecker woensdag 17 juni 2026 @ 11:26:35 #219
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221068460
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:25 schreef AnneX het volgende:
Als donorlongen niet geschikt zijn voor ## 1 -7 op de wachtlijst…
en de situatie is verslechterd…
Kan ook nog ....

Maar het valt gewoon op. Tuurlijk ook omdat dit een bekend persoon is.
pi_221069695
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:26 schreef maily het volgende:

[..]
Kan ook nog ....

Maar het valt gewoon op. Tuurlijk ook omdat dit een bekend persoon is.
Er zijn in Noorwegen jaarlijks 30 operaties en de wachtlijst is ongeveer 10-12 mensen. Reken maar uit.
pi_221070298
Het kan inderdaad zo snel gaan. Mijn vader heeft slechts een week op de lijst gestaan voordat hij zijn levertransplantatie kreeg. Hij is geen lid van het Koninklijk Huis.
  woensdag 17 juni 2026 @ 15:09:09 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221070314
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:12 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Er zijn in Noorwegen jaarlijks 30 operaties en de wachtlijst is ongeveer 10-12 mensen. Reken maar uit.
Oh, dat valt me nog mee, als het andersom zou zijn dan zou het wat vreemder kunnen zijn dat de #8 zo snel aan de beurt is, maar met bijna 3 keer zoveel operaties als mensen op de wachtlijst valt het mee, zeker gezien de andere factoren als bloedgroep, weefseltype en longgrootte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221070403
Noorse ‘schandaalprins’ Marius Borg Hřiby in het geheim uit gevangenis gesmokkeld om moeder Mette-Marit te bezoeken na longtransplantatie
Ondanks zijn lopende gevangenisstraf en het feit dat de rechter meermaals verzoeken tot vrijlating heeft afgewezen, heeft Marius Borg Hřiby (29) zijn moeder, kroonprinses Mette-Marit (52), toch kunnen bezoeken in het ziekenhuis. Volgens berichtgeving in de Noorse media werd hij in het geheim door de politie naar een ziekenhuis in Oslo gebracht, waar de prinses herstelt van een geslaagde longtransplantatie.

Hoewel de rechtbank van Oslo nog recent een formeel verzoek tot tijdelijke vrijlating voor een ziekenbezoek aan zijn moeder afwees vanwege vluchtgevaar en veiligheidsrisico’s, is het Marius Borg Hřiby via een andere weg toch gelukt om Mette-Marit te bezoeken.

De verplaatsing vond ergens in de afgelopen dagen plaats, kort nadat Hřiby op 15 juni werd overgebracht van de gevangenis in Oslo naar de gevangenis van Ila. Die locatie ligt op slechts 18 minuten rijden van het ziekenhuis. Om pottenkijkers en fotografen te vermijden, werd de 29-jarige volgens bronnen in aanwezigheid van beveiliging via een streng bewaakte achteringang het ziekenhuis binnen- en buitengeleid.

Kroonprinses Mette-Marit, die al sinds 2018 aan de ernstige longziekte longfibrose lijdt, onderging woensdag een geslaagde, maar zware longtransplantatie. Volgens Arnt Fiane, hoofd van het hart- en longprogramma van het ziekenhuis, ziet de situatie er voorlopig goed uit, maar moet de kroonprinses de komende weken voor opvolging in het ziekenhuis blijven.

https://www.hln.be/royalt(...)a8ca3d032/?slug_rd=1

Hoe zit dat? Als het verzoek is afgewezen, dan kan hij toch de gevangenis niet uit?
  woensdag 17 juni 2026 @ 15:43:14 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221070458
'In het geheim door de politie' :o Ik mag toch hopen dat er daar een paar koppen om gaan rollen! :o Dat is toch bizar?
***
pi_221070476
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:43 schreef BE het volgende:
'In het geheim door de politie' :o Ik mag toch hopen dat er daar een paar koppen om gaan rollen! :o Dat is toch bizar?
Ik heb daar gewoon straal overheen gelezen :') Maar wel bizar ja!
pi_221070517
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:43 schreef BE het volgende:
'In het geheim door de politie' :o Ik mag toch hopen dat er daar een paar koppen om gaan rollen! :o Dat is toch bizar?
Moeten we dan echt geloven dat Mette Marit netjes op haar beurt heeft gewacht met de transplantatie, gezien het feit dat ze zelfs veroordeelde criminele zonen uit de gevangenis smokkelen om haar te zien?
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:00:32 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221070639
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:43 schreef BE het volgende:
'In het geheim door de politie' :o Ik mag toch hopen dat er daar een paar koppen om gaan rollen! :o Dat is toch bizar?
Dit is idd wel weer klassejustitie en/of voorrang vanwege zijn of haar positie.
En gezien de operatie al was geweest was het bezoek niet voor het geval ze de operatie niet zou overleven.

Maar goed Marius blijft een probleem voor het koninklijk huis, straks, als Haakon koning is misschien nog meer dan nu, en als Ingrid Alexandra koningin is wordt het wellicht nog lastiger, hij is toch haar broer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:50:23 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221070962
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:52 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Moeten we dan echt geloven dat Mette Marit netjes op haar beurt heeft gewacht met de transplantatie, gezien het feit dat ze zelfs veroordeelde criminele zonen uit de gevangenis smokkelen om haar te zien?


Sorry, dan liever naďef... ik geloof dat gewoon echt niet...
***
  woensdag 17 juni 2026 @ 17:30:55 #229
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221071197
Die zaakjes stinken.
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 20:34:59 #230
109131 crew  sportfreak
pi_221073108
De Japanse keizer op staatsbezoek en een grote afvaarding van de Oranjes naar het staatsbanket

pi_221073321
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:34 schreef sportfreak het volgende:
De Japanse keizer op staatsbezoek en een grote afvaarding van de Oranjes naar het staatsbanket

[ afbeelding ]
Iedereen ziet er prachtig uit. 🥰
Ik liep vanmorgen om acht uur langs het Paleis en er stonden al veel Japanners te wachten.
pi_221073346
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:34 schreef sportfreak het volgende:
De Japanse keizer op staatsbezoek en een grote afvaarding van de Oranjes naar het staatsbanket

[ afbeelding ]
Ariane met deze jurk, wat prachtig. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:22:48 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_221074683


Wat een plaatje O+.
KuikenGuppy
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:05:31 #234
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221075560
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:22 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een plaatje O+.
Ze ziet er heel klassiek uit, erg mooi, O+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 juni 2026 @ 23:07:07 #235
22592 crew  Ole
pi_221075582
Prachtig O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 18 juni 2026 @ 00:14:25 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221076386
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:34 schreef sportfreak het volgende:
De Japanse keizer op staatsbezoek en een grote afvaarding van de Oranjes naar het staatsbanket

[ afbeelding ]
Dat kapsel doet Margriet geen goed :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221076469






  Moderator / Miss SHO donderdag 18 juni 2026 @ 01:02:26 #238
22592 crew  Ole
pi_221076482
Allemaal mooie foto's! Maar de laatste lieve blik van Amalia!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221076613
Ariane O+
  donderdag 18 juni 2026 @ 10:10:57 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_221077584
Wat lijkt ze op die 3e foto op Beatrix zeg!
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')