Misschien zat er iets anders niet lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2026 22:37 schreef BE het volgende:
[..]
Maar mss de volgende keer wel schoenen aantrekken die passen?Hij kijkt wel heel ongemakkelijk!
Mwah, het ziet er ongekamd, rommelig en piekerig uit. Opzich prima voor een foto van een 5-jarig kind dat lekker heeft lopen spelen, maar wel een tikje bijzonder voor "een familiefoto voor de pers ter ere van haar verjaardag".quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wacht even hoor, want ‘onverzorgde haartjes’? Heb ik iets gemist,? Dit is toch gewoon steil haar? Eventueel met wat slag?
Ik gok dat Charlène en de kinderen weinig te vertellen hebben hoe ze op de foto komen. Koninklijk huis geeft de fotograaf de opdracht en die gaat fotograferen. Tenminste, zo komt het een beetje op me over.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mwah, het ziet er ongekamd, rommelig en piekerig uit. Opzich prima voor een foto van een 5-jarig kind dat lekker heeft lopen spelen, maar wel een tikje bijzonder voor "een familiefoto voor de pers ter ere van haar verjaardag".
Ze willen in elk geval een héél andere boodschap uitstralen dan bijv Charlène en de kinderen.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien zat er iets anders niet lekker
Nee, hij kwam erachter dat hij vergeten was om aan te trekkenquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:24 schreef casita het volgende:
[..]
Nee, hij kwam erachter dat hij vergeten was om aan te trekken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |