Helemaal mee eens! Het plezier wat ze hebben straalt er oprecht vanaf!quote:Op zondag 21 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Je kan zeggen over Willem wat wil je wil maar hij is wel altijd heel enthousiast als het om onze sporters gaat. Bij de Olympische Spelen staat hij ook tussen de andere mensen met een biertje in zijn hand te vieren dat iemand een medialle heeft gewonnen.
Mijn punt was meer: zélfs als de spelers het rijtje af hadden moeten gaan, dan nog zou onze koninklijke familie zich meer als "gewone mensen" gedragen hebben dan veel andere koninklijke families.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sure, maar dat is hierbij niet relevant,. Want het ging om de situatie waarbij ze er al waren.
Volgens mij is dit een van de dingen die hij echt het liefst doet. Hij is in zijn element rond sporters, zeker als er wat te juichen valt.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Je kan zeggen over Willem wat je wil maar hij is wel altijd heel enthousiast als het om onze sporters gaat. Bij de Olympische Spelen staat hij ook tussen de andere mensen met een biertje in zijn hand te vieren dat iemand een medaille heeft gewonnen.
Ik zou wel een avondje met met onze Koning in de kroeg willen zitten. Ik denk dat het ontzettend gezellig gaat wordenquote:Op zondag 21 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Je kan zeggen over Willem wat je wil maar hij is wel altijd heel enthousiast als het om onze sporters gaat. Bij de Olympische Spelen staat hij ook tussen de andere mensen met een biertje in zijn hand te vieren dat iemand een medaille heeft gewonnen.
Ik zag ergens iemand zeggen: Van Prins Pils naar Koning Krat.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou wel een avondje met met onze Koning in de kroeg willen zitten. Ik denk dat het ontzettend gezellig gaat worden
Denk dat Maxima ook wel leuk is na een paar wijntjes (daarvoor ook wel hoor maar anders).quote:Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou wel een avondje met met onze Koning in de kroeg willen zitten. Ik denk dat het ontzettend gezellig gaat worden
Ophef?quote:Op zondag 21 juni 2026 12:38 schreef AnneX het volgende:
Man man man wat een ophef maken weer over zo veel spontaniteit en sport plezier.
quote:Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag ergens iemand zeggen: Van Prins Pils naar Koning Krat.
Dat is iets dat ze vast aan Alexia heeft doorgegeven,quote:Op zondag 21 juni 2026 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat Maxima ook wel leuk is na een paar wijntjes (daarvoor ook wel hoor maar anders).
Dat deden we, maar er was geen ophef. Niet alles waar wat besproken/bediscussieerd wordt, is ophef.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
…verregaand geneuzel…dit/dat…laten wij het bij feiten houden..🍀
Dat wordt een saai forum zeg, als je het alleen bij feiten mag houdenquote:Op zondag 21 juni 2026 14:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
…verregaand geneuzel…dit/dat…laten wij het bij feiten houden..🍀
RIP SHO,quote:Op zondag 21 juni 2026 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt een saai forum zeg, als je het alleen bij feiten mag houden
Ik kan ergens wel zien waarom Máxima voor hem gevallen isquote:Op zondag 21 juni 2026 15:40 schreef Ole het volgende:
https://youtube.com/shorts/bLWKEzCfCMk?is=-VdWvwpWkIvude-v
NEEEEEE!quote:
Da's ook niet aardig om tegen iemand te zeggenquote:Op zondag 21 juni 2026 09:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja klopt, ze lijkt misschien wel meer op Eloise
Reacties hier?quote:Op zondag 21 juni 2026 16:52 schreef Leandra het volgende:
Wat een haat weer in de reacties, mensen kunnen echt niet meer normaal doen
Neuh, denk dat ze Twitter bedoelt.quote:
Leuk! ik ga mee!quote:Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou wel een avondje met met onze Koning in de kroeg willen zitten. Ik denk dat het ontzettend gezellig gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |