abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220863914
Gaat hij snorkelen bij zo'n resort waar geen kut te zien is _O-
  vrijdag 22 mei 2026 @ 21:57:06 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220863937
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat hij snorkelen bij zo'n resort waar geen kut te zien is _O-
Als homo zoekt hij die ook niet |:)
pi_220863943
Goeiste hangtieten achter de bar
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:00:59 #104
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220863951
Gijp is er ook achter dat Stallaart er hoofdzakelijk voor haar eigen omzet zat :').
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220863955
Op die plek met tafeltjes moet je 's avonds gaan als het gezellig vol zit
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:07:22 #106
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220863980
Tina ga je haar wassen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220863981
Geniepige genee. Bas hoeft alleen maar 'ladyshave' te zeggen.
Het ligt aan de instanties zelf
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:08:36 #108
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220863986
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:07 schreef Poefbank het volgende:
Geniepige genee. Bas hoeft alleen maar 'ladyshave' te zeggen.
Echt laf dat dat nog nooit is gebeurd eigenlijk

DAT zou gouden beelden opleveren :D
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:10:08 #109
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220863994
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Uitgezaaide longkanker, toch wel een dingetje hoor
Je kan er 10 keer de Gelredome mee uitverkopen
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_220863996
Voeten in bakken ijswater omdat je de halve Praxis plamuurafdeling op je gezicht hebt zitten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:11:17 #111
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220864002
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef Regilio_ het volgende:
Gijp is er ook achter dat Stallaart er hoofdzakelijk voor haar eigen omzet zat :').
Zelfde geld toch voor Cybermannetje en Bas Nijhuis.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:11:25 #112
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220864004
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
Voeten in bakken ijswater omdat je de halve Praxis plamuurafdeling op je gezicht hebt zitten
Wat een trollenkop heeft ze hè
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:12:19 #113
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220864008
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:11 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]
Zelfde geld toch voor Cybermannetje en Bas Nijhuis.
En Genee en Gijp en Derksen en Mens en…
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:16:04 #114
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220864035
Lale Gul keihard aangepakt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:17:10 #115
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220864039
Tina: een biljoen heeft zes nullen

_O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220864048
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tina: een biljoen heeft zes nullen

_O_
Zes nullen en zes lullen
pi_220864059
Zo lekkertjes gespot
pi_220864088
Ik denk dat Lale Gul terug gaat naar de islam op den duur, dit losbandige leven maakt haar gek, ze mist zingeving en houvast.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:28:27 #119
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:31:28 #120
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220864132
Lekker verhaal over Bas zijn we al vergeten ….

https://www.fcupdate.nl/v(...)-haar-gestuurd-heeft
pi_220864357
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:03 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Waar Gijp de opmerking over maakte was iets anders neem ik aan, dit is toch een reactie op Gijp
Ik reageerde op "Ik snap haar familie wel, dit kan niet." Het is aandachttrekkerij of gezien haar achtergrond misschien provocatie, maar het is niet verschrikkelijk ordinair of zo.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 00:03:14 #122
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220864790
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
Voeten in bakken ijswater omdat je de halve Praxis plamuurafdeling op je gezicht hebt zitten
En groen haar omdat je met je geblondeerde haar in het zwembad heb gezeten met chloor

Tina goed bezig meid |:)
pi_220864802
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 00:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En groen haar omdat je met je geblondeerde haar in het zwembad heb gezeten met chloor

Tina goed bezig meid |:)
well ff bijvrouw op het eiland voor een paar dagen
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:09:40 #124
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220869414
twitter
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:11:56 #125
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220869457
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef Regilio_ het volgende:
Gijp is er ook achter dat Stallaart er hoofdzakelijk voor haar eigen omzet zat :').
https://www.essh.nl/

Deze dus ook behalve haar boekjes :P
pi_220870483
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
De Gouverneur, Otrobanda
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:46:54 #127
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220870847
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:44 schreef superniger het volgende:
Lale met haar bewijsdrang. :')
:{w Dikke tieten |:)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:49:02 #128
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220870862
twitter
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 21:34:14 #129
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220871205
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Doeg hé!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 24 mei 2026 @ 16:17:07 #130
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220877590
twitter


Chris was ff naar Egypte daarom niet in beeld |:)
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 17:16:53 #131
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220878040
Ze geeft uiteindelijk toch toe aan de Taliban.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 24 mei 2026 @ 17:21:49 #132
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220878085
quote:
83s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze geeft uiteindelijk toch toe aan de Taliban.

[ afbeelding ]
Ze luistert nog steeds erg selectief.

Verrassend, not.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:44:11 #133
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220878650
quote:
83s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze geeft uiteindelijk toch toe aan de Taliban.

[ afbeelding ]
Goedkoop resortje.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 24 mei 2026 @ 19:23:00 #134
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220879050
Jan Smit kan niet wachten om haar te bellen _O- _O-
  zondag 24 mei 2026 @ 21:14:11 #135
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220879830
quote:
83s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze geeft uiteindelijk toch toe aan de Taliban.

[ afbeelding ]
Vermoeiende juffrouw. Moet bij thuiskomst maar eens goed gaan luisteren naar opa Johán.
Rini dankjewel.
pi_220881040
quote:
Catherine Keyl blikt terug op 'bizar' gesprek met Harry Mens in Business Class: 'Wilde weglopen'
https://www.rtl.nl/boulev(...)rug-op-bizar-gesprek

Morgen waarschijnlijk in VI :D

Heb het hele langere stuk ff terug gekeken, altijd een genot met HarryGOD en Catherine :7

https://www.business-clas(...)26/35/catherine-keyl

[ Bericht 11% gewijzigd door Dutch_view op 24-05-2026 22:49:11 ]
  maandag 25 mei 2026 @ 09:38:57 #137
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220883109
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)rug-op-bizar-gesprek

Morgen waarschijnlijk in VI :D

Heb het hele langere stuk ff terug gekeken, altijd een genot met HarryGOD en Catherine :7

https://www.business-clas(...)26/35/catherine-keyl
twitter


Harry _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 25 mei 2026 @ 12:59:28 #138
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220884691
Catherine Keyl is blij dat fragment met ‘stugge’ Harry Mens flink rondgaat: ‘Mijn doel is bereikt’

Catherine Keyl ‘is hard aan het nadenken’ of zij in de toekomst nog wel te gast wil zijn in het RTL 7-programma Business Class met Harry Mens. Zij reageerde zondag op sociale media op de uitzending van die dag, die volgens de opiniemaakster ontspoorde. Keyl sprak zelfs van het ‘meest bizarre interview ooit’.

Keyl sprak over influencer Andrew Tate en zijn invloed op jonge mannen, maar Harry Mens wilde liever over de rol van de moeder praten. Later in het gesprek omschreef Mens columniste Lale Gül als een ‘tante die er wel goed uitziet’. Daar werd Keyl, zeker gezien het onderwerp van het gesprek daarvoor, heel boos over: „Oh mijn god, ik word echt gek. Je gaat die vrouw toch niet alleen op haar uiterlijk beoordelen?!”

Keyl laat maandag aan het ANP weten het ‘fijn te vinden dat wij elkaar zo lang kennen en ons niet door elkaar laten imponeren’. „Maar hij bleef nu wel heel stug bij zijn mening en hij had geen idee wie Andrew Tate was. Ik wil daar wel belangrijke sociale problemen aansnijden. En het feit dat veel docenten niet weten hoe ze om moeten gaan met jongetjes van 8 die daadwerkelijk denken dat vrouwen alleen mooi moeten zijn en hun mond moeten houden, vind ik een serieus en groot probleem.”

De opiniemaakster is gemiddeld eens in de zes weken te gast bij Harry Mens. Zij is er nog niet over uit of ze in de toekomst blijft komen. „Dankzij deze rare aanvaring zijn er wel meer mensen met het onderwerp bezig dan wanneer we een gewone uitzending hadden gemaakt”, constateert Keyl. „Dus mijn doel is wel bereikt.”

https://www.ad.nl/show/ca(...)is-bereikt~a3d1ad5b/

Harry maar eens uitnodigen bij VI :! *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 17:12:45 #139
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220886422
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ x ]

Harry _O_
Dus als je haar een tante en een lekker stuk noemt kan dat ineens wel goedkeuring wegdragen?

Aha. Ja zij is echt geëmancipeerd!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 20:14:55 #140
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220887627
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dus als je haar een tante en een lekker stuk noemt kan dat ineens wel goedkeuring wegdragen?

Aha. Ja zij is echt geëmancipeerd!
Beetje simplistisch is ze wel hè.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 20:18:30 #141
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220887648
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Beetje simplistisch is ze wel hè.
Ze snapt het volgens mij niet helemaal meer.

Wat een trainwreck. Gift that keeps on giving!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 21:38:27 #142
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220888185
BEGONNEN
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 22:07:52 #143
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220888389
FLOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220888555
Ach Arjen.
pi_220888621


Saaie show.. misschien moeten ze weer eens ruzie maken ofzo
  maandag 25 mei 2026 @ 23:29:16 #146
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220888837
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:38 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Saaie show.. misschien moeten ze weer eens ruzie maken ofzo
Of gewoon naar huis waar iedereen zich happy voelt :?
Nog een voordeel hele we selectie van Curaçao zit ook al in Nederland _O-
Kan Dick ook ff langskomen
Heel slim gepland dit :')
  dinsdag 26 mei 2026 @ 00:53:54 #147
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220889157
twitter
pi_220889207
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 00:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:

"Drijft SPANNING op Curaçao VI-trio voorgoed uit elkaar?"
"Probeert ze daar nu ook de lakens uit te delen?"
"Kiest René alsnog partij voor zijn dwarse vrouw Minouche?"
"Leidt dat tot spanningen achter de schermen, waar Minouche en Johan elkaar ongetwijfeld zullen zien?"

Al die vragen worden helemaal niet beantwoord. Story schrijft een onzinverhaal en Mediacourant neemt dat klakkeloos over. Wat een niveau.
pi_220889573
Kwestie van tijd dat er weer een ruzietje komt. Mannen zitten weer een paar weken op elkaars lip, Johan heeft alweer een ongekend domme en vooral walgelijke uitspraak gedaan over de dochter van Advocaat.

Nee, dat bommetje gaat nog wel klappen.
pi_220889581
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 02:39 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:

"Drijft SPANNING op Curaçao VI-trio voorgoed uit elkaar?"
"Probeert ze daar nu ook de lakens uit te delen?"
"Kiest René alsnog partij voor zijn dwarse vrouw Minouche?"
"Leidt dat tot spanningen achter de schermen, waar Minouche en Johan elkaar ongetwijfeld zullen zien?"

Al die vragen worden helemaal niet beantwoord. Story schrijft een onzinverhaal en Mediacourant neemt dat klakkeloos over. Wat een niveau.
Kan niet anders dat Tina Nijkamp dat geschreven heeft. Zegt ook altijd iets zonder onderbouwing en start iedere zin met "Ik denk", "Volgens mij" en "Ik verwacht". _O-
pi_220889631
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 02:39 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:

"Drijft SPANNING op Curaçao VI-trio voorgoed uit elkaar?"
"Probeert ze daar nu ook de lakens uit te delen?"
"Kiest René alsnog partij voor zijn dwarse vrouw Minouche?"
"Leidt dat tot spanningen achter de schermen, waar Minouche en Johan elkaar ongetwijfeld zullen zien?"

Al die vragen worden helemaal niet beantwoord. Story schrijft een onzinverhaal en Mediacourant neemt dat klakkeloos over. Wat een niveau.
Ken je de site Mediacourant? Het zijn bijna de uitvinders van clickbait. Vrijwel alles op die site is bagger, maar ze halen er wel elke keer het nieuws mee.
pi_220889634
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 02:39 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:

"Drijft SPANNING op Curaçao VI-trio voorgoed uit elkaar?"
"Probeert ze daar nu ook de lakens uit te delen?"
"Kiest René alsnog partij voor zijn dwarse vrouw Minouche?"
"Leidt dat tot spanningen achter de schermen, waar Minouche en Johan elkaar ongetwijfeld zullen zien?"

Al die vragen worden helemaal niet beantwoord. Story schrijft een onzinverhaal en Mediacourant neemt dat klakkeloos over. Wat een niveau.
De grootste riooljournalist van NL heet Johan Derksen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220889638
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:52 schreef Toby56 het volgende:

[..]
De grootste riooljournalist van NL heet Johan Derksen.
Derksen is al 20(?) jaar geen journalist meer, dat vindtie zelf overigens ook.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220889665
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:51 schreef Remco het volgende:

[..]
Ken je de site Mediacourant? Het zijn bijna de uitvinders van clickbait. Vrijwel alles op die site is bagger, maar ze halen er wel elke keer het nieuws mee.
Ze waren ooit wel beter dan nu. Het is nu inderdaad pure clickbait.
pi_220889675
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:53 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Derksen is al 20(?) jaar geen journalist meer, dat vindtie zelf overigens ook.
Als hij dat vindt, dan hoeft hij mbt de steun destijds voor Advocaat ook niet te zeggen "“wij hebben journalistiek grote fouten gemaakt door hem te steunen, alleen omdat we hem aardig vinden.”

Maar ik ben bereid om mijn opmerking aan te passen.

De grootste rioolopiniemaker van NL is Johan Derksen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220890985
Mediacourant wordt iets te serieus genomen in dit topic, geloof ik :D
pi_220891033
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:01 schreef Marcoss het volgende:
Mediacourant wordt iets te serieus genomen in dit topic, geloof ik :D
Serieuzer dan Vandaag Inside? :)
pi_220892305
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:01 schreef Marcoss het volgende:
Mediacourant wordt iets te serieus genomen in dit topic, geloof ik :D
Vandaag Inside heeft zelfs een eigen topic op FOK!
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:54:10 #159
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220893317
Churandy Martina, Valentijn Driessen en Chris Woerts dinsdagavond te gast bij Vandaag Inside
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:10:25 #160
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:32:37 #161
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220894039
twitter


En een draai om zijn oren :D
pi_220894202
Wel beetje kinderachtig van Dick dat hij Noa niet te woord wil staan
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:14:33 #163
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220894316
twitter
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:15:54 #164
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220894324
twitter
pi_220894392
Nu eerst nog de judoka die louche autohandelaren aanpakt
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:39:49 #166
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220894480
CHURANDY
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220894483
Ey swa
pi_220894484
Churandygod
pi_220894514
Koekoek
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:49:55 #170
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220894567
Heb niet het idee dat Churandy echt vibet met de show
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 21:54:04 #171
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220894599
Dat podcast stukje is echt al maaaanden uit
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220894604
MAG JOUW VROUW ALLEEN NAAR BUITEN?
pi_220894614
Happy wife happy life
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 22:05:35 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220894673
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
MAG JOUW VROUW ALLEEN NAAR BUITEN?
Alleen in boerka.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220894750
Yves krijgt er van lanks
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:19:27 #176
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220894759
Paar dagen niet gekeken, maar wat is dit kut zeg :').

Churandy redt het nog enigszins.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:20:05 #177
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220894763
Het is koud op Curaçao dus Rob doet een extra knoopje dicht.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220894824
Ze zijn allemaal wel erg gaan geloven in het typetje Valentijn Driessen.

Openen met een item over je eigen programma "Valentijn is wel heel cynisch he?!" is best tenenkrommend.
pi_220894857
Niet echt reclame voor het eiland, deze show. Wat een shithole!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:50:01 #180
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220895068
Churandy is altijd leuk, maar verder een flut uitzending. Maar ik moet toegeven dat het ook niet makkelijk is als je al tig jaar (bijna) dagelijks aan zo'n tafel zit te lullen. Er was een tijd dat bijna elke show leuk was, en nu zitten er zo nu en dan leukere afleveringen bij, of leuke momenten.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:52:45 #181
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220895079
Wel slecht dat je deze uitzending allemaal geluid tussendoor hoorden van kinderen die daar aan het spelen waren en mensen die hard zaten te lachen met elkaar.
pi_220895167
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
Wel slecht dat je deze uitzending allemaal geluid tussendoor hoorden van kinderen die daar aan het spelen waren en mensen die hard zaten te lachen met elkaar.
Dat waren twee momenten van 2 seconden. Je zendt op een hotellocatie uit. Zeiken om het zeiken is ook een vak.
pi_220895535
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
Wel slecht dat je deze uitzending allemaal geluid tussendoor hoorden van kinderen die daar aan het spelen waren en mensen die hard zaten te lachen met elkaar.
Dat is wat mij betreft zo'n beetje het enige dat niet storend is.

Het geeft het geheel af en toe een authentiek 'Dik Voormekaar Show' gevoel.
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:24:55 #184
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220896046
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:57 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat is wat mij betreft zo'n beetje het enige dat niet storend is.

Het geeft het geheel af en toe een authentiek 'Dik Voormekaar Show' gevoel.
Hm ja dat is misschien waar. Ben het gewoon niet gewend, maar uiteindelijk misschien juist wel leuk.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:26:17 #185
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220896060
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dat waren twee momenten van 2 seconden. Je zendt op een hotellocatie uit. Zeiken om het zeiken is ook een vak.
Nee, ik dacht echt dat ik het vrij vaak/veel hoorde deze uitzending. Maar bij nader inzien, zoals ik hierboven ook zei, misschien juist wel leuk op deze locatie inderdaad!
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:18:41 #187
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220896922
quote:
Zag het ja. Wel weer typisch dat de RTL talkshow Lale haar jankverhaal laat doen :').

Witte mannen dit dat :O , heb het afgezet. Ging echt nergens over.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220896957
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:18 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Zag het ja. Wel weer typisch dat de RTL talkshow Lale haar jankverhaal laat doen :').

Witte mannen dit dat :O , heb het afgezet. Ging echt nergens over.
Gijp en Derksen hebben regelmatig de grootste lol over Roemeense hoeren en Nederlandse bordelen, maar als ze een filmpje van een vrouw in een soort bikini zien, is dat ineens een exhibitioniste. Ga wat zinnigs doen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:42:14 #189
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220897109
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:25 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Gijp en Derksen hebben regelmatig de grootste lol over Roemeense hoeren en Nederlandse bordelen, maar als ze een filmpje van een vrouw in een soort bikini zien, is dat ineens een exhibitioniste. Ga wat zinnigs doen.
Ze moet zelf ook niet zo zeiken. Je post iets in bikini, daar komen reacties op. Kun je van alles van vinden, maar dat is de realiteit nou eenmaal. Vond Gijp ook helemaal niet echt iets raars zeggen. Had makkelijk nog 10x lomper gekund.

Zelf vind ik ook het meer ijdelheid van haar ipv exhibitionisme. Ze post vervolgens ook altijd reacties van volgers die haar helemaal in haar reet kruipen, echt ontzettend gênant.

Ze heeft ook gewoon inhoudelijk niks nieuws meer te melden ipv wat open deuren mbt islam gerelateerde zaken. Kan ze het ook gewoon bij houden.

Maar nee, ze wil prominenter in de media blijven en ze ziet nu haar inkomsten bij RTL opdrogen aangezien ze daar stoppen met al die duiders. Dus flink rellen op social media, fophef creëeren en daarna het beproefde recept om niet op de inhoud in te gaan maar het over 'witte mannen op leeftijd' te hebben (maar 'afgekeurde Turk' is natuurlijk wél ENORM racistisch).
En de fopheftrein dendert weer door :).

Zou ook totaal niet verbaasd zijn als ze over al deze fophef met een boek komt om als aantrekkelijke jonge vrouw 'taboes' te doorbreken oid. Het is zo ontzettend doorzichtig, maar in Nederland staat dit recept al jaren garant voor een goede cashflow.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220897369
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:42 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ze moet zelf ook niet zo zeiken. Je post iets in bikini, daar komen reacties op. Kun je van alles van vinden, maar dat is de realiteit nou eenmaal. Vond Gijp ook helemaal niet echt iets raars zeggen. Had makkelijk nog 10x lomper gekund.

Zelf vind ik ook het meer ijdelheid van haar ipv exhibitionisme. Ze post vervolgens ook altijd reacties van volgers die haar helemaal in haar reet kruipen, echt ontzettend gênant.

Ze heeft ook gewoon inhoudelijk niks nieuws meer te melden ipv wat open deuren mbt islam gerelateerde zaken. Kan ze het ook gewoon bij houden.

Maar nee, ze wil prominenter in de media blijven en ze ziet nu haar inkomsten bij RTL opdrogen aangezien ze daar stoppen met al die duiders. Dus flink rellen op social media, fophef creëeren en daarna het beproefde recept om niet op de inhoud in te gaan maar het over 'witte mannen op leeftijd' te hebben (maar 'afgekeurde Turk' is natuurlijk wél ENORM racistisch).
En de fopheftrein dendert weer door :).

Zou ook totaal niet verbaasd zijn als ze over al deze fophef met een boek komt om als aantrekkelijke jonge vrouw 'taboes' te doorbreken oid. Het is zo ontzettend doorzichtig, maar in Nederland staat dit recept al jaren garant voor een goede cashflow.
Ja, het is aandachttrekkerij en vast ook ijdelheid. Maar daar hangen sociale media van aan elkaar. "Kijk mij eens mijn tanden poetsen." "Kijk mij eens de hond uitlaten." "Kijk mij eens een dansje doen in Griekenland." Maar waar zouden Gijp en Derksen zijn zonder aandacht? Is Lale Gül daar zo anders in? Laat gaan.
pi_220897987
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:18 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Zag het ja. Wel weer typisch dat de RTL talkshow Lale haar jankverhaal laat doen :').

Witte mannen dit dat :O , heb het afgezet. Ging echt nergens over.
Ik zag dat toevallig ook en ze zei nog zoiets van, misschien ligt het aan mij hoor, dan moeten jullie het maar zeggen. Alleen niemand in die studio durft haar echt de waarheid te zeggen, dat die manier waarop ze zichzelf filmt en laat zien in bikini duidelijk een geval van aandachtstrekkerij is en onzekerheid waarbij gevist wordt naar complimentjes om zich beter te voelen.

Ze zegt dat ze gewoon haar vakantiebeeld deelt maar voor een spiegel jezelf filmen in bikini terwijl je poses aanneemt om je lichaam te laten zien is wat anders dan gewoon op het strand laten zien dat je aan het chillen bent zonder die focus puur op je lichaam. Dus dat men exhibitionisme noemt is niet zo vreemd.

Men doet ook alsof gewoon iedereen lelijke dingen tegen/over haar zegt, maar al die slet en hoer opmerkingen komen lijkt mij van mensen die toch al boos op haar zijn vanwege haar kritiek op de islam, van moslims dus.

Ze hoopte iig erg dat Johan het boek met haar nog wilde schrijven want ze had al 2500 woorden getypt zei ze :D
pi_220900754
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ze zegt dat ze gewoon haar vakantiebeeld deelt maar voor een spiegel jezelf filmen in bikini terwijl je poses aanneemt om je lichaam te laten zien is wat anders dan gewoon op het strand laten zien dat je aan het chillen bent zonder die focus puur op je lichaam. Dus dat men exhibitionisme noemt is niet zo vreemd.
Er waait geloof ik een conservatieve golf door Nederland die ik mogelijk gemist heb omdat ik er niet woon. Misschien is het de mosliminvloed. Een bikini, hoe durft ze!
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:28:48 #193
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220900936
Dave Maasland, Bas Nijhuis en Valentijn Driessen woensdagavond te gast bij Vandaag Inside

:') verrassend weer
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:40:11 #194
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220901616
Kick
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220901654
Terrorist Duyvendak. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:48:50 #196
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220901673
Politiek :|W
Laat die idioten met rust geen eer aan te behalen
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:54:06 #197
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220901713
Wat is dat geluid slecht zeg :r
pi_220901765
quote:
6s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Maasland, Bas Nijhuis en Valentijn Driessen woensdagavond te gast bij Vandaag Inside

:') verrassend weer
Ze zitten om een eiland en vliegen gasten in. Echt scherp dat je inziet dat de gasten vrij voorspelbaar zijn.
pi_220901781
Wie is er dood? Waarom Wilfred en Johan in het zwart.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220901796
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:10 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Er waait geloof ik een conservatieve golf door Nederland die ik mogelijk gemist heb omdat ik er niet woon. Misschien is het de mosliminvloed. Een bikini, hoe durft ze!
Als je niet snapt dat er verschil is in de manier waarop je jezelf aan het tentoonstellen bent in je bikini dan tja, lijkt alles conservatief als de taliban.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')