Als homo zoekt hij die ook nietquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat hij snorkelen bij zo'n resort waar geen kut te zien is
Echt laf dat dat nog nooit is gebeurd eigenlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:07 schreef Poefbank het volgende:
Geniepige genee. Bas hoeft alleen maar 'ladyshave' te zeggen.
Je kan er 10 keer de Gelredome mee uitverkopenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Uitgezaaide longkanker, toch wel een dingetje hoor
Zelfde geld toch voor Cybermannetje en Bas Nijhuis.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef Regilio_ het volgende:
Gijp is er ook achter dat Stallaart er hoofdzakelijk voor haar eigen omzet zat.
Wat een trollenkop heeft ze hèquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
Voeten in bakken ijswater omdat je de halve Praxis plamuurafdeling op je gezicht hebt zitten
En Genee en Gijp en Derksen en Mens en…quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:11 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Zelfde geld toch voor Cybermannetje en Bas Nijhuis.
Ik reageerde op "Ik snap haar familie wel, dit kan niet." Het is aandachttrekkerij of gezien haar achtergrond misschien provocatie, maar het is niet verschrikkelijk ordinair of zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar Gijp de opmerking over maakte was iets anders neem ik aan, dit is toch een reactie op Gijp
En groen haar omdat je met je geblondeerde haar in het zwembad heb gezeten met chloorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
Voeten in bakken ijswater omdat je de halve Praxis plamuurafdeling op je gezicht hebt zitten
well ff bijvrouw op het eiland voor een paar dagenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En groen haar omdat je met je geblondeerde haar in het zwembad heb gezeten met chloor
Tina goed bezig meid
https://www.essh.nl/quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef Regilio_ het volgende:
Gijp is er ook achter dat Stallaart er hoofdzakelijk voor haar eigen omzet zat.
Doeg hé!quote:
Ze luistert nog steeds erg selectief.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze geeft uiteindelijk toch toe aan de Taliban.
[ afbeelding ]
Goedkoop resortje.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze geeft uiteindelijk toch toe aan de Taliban.
[ afbeelding ]
Vermoeiende juffrouw. Moet bij thuiskomst maar eens goed gaan luisteren naar opa Johán.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze geeft uiteindelijk toch toe aan de Taliban.
[ afbeelding ]
https://www.rtl.nl/boulev(...)rug-op-bizar-gesprekquote:Catherine Keyl blikt terug op 'bizar' gesprek met Harry Mens in Business Class: 'Wilde weglopen'
quote:Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)rug-op-bizar-gesprek
Morgen waarschijnlijk in VI![]()
Heb het hele langere stuk ff terug gekeken, altijd een genot met HarryGOD en Catherine
https://www.business-clas(...)26/35/catherine-keyl
Dus als je haar een tante en een lekker stuk noemt kan dat ineens wel goedkeuring wegdragen?quote:
Beetje simplistisch is ze wel hè.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus als je haar een tante en een lekker stuk noemt kan dat ineens wel goedkeuring wegdragen?
Aha. Ja zij is echt geëmancipeerd!
Ze snapt het volgens mij niet helemaal meer.quote:
Of gewoon naar huis waar iedereen zich happy voeltquote:Op maandag 25 mei 2026 22:38 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Saaie show.. misschien moeten ze weer eens ruzie maken ofzo
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:quote:
Kan niet anders dat Tina Nijkamp dat geschreven heeft. Zegt ook altijd iets zonder onderbouwing en start iedere zin met "Ik denk", "Volgens mij" en "Ik verwacht".quote:Op dinsdag 26 mei 2026 02:39 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:
"Drijft SPANNING op Curaçao VI-trio voorgoed uit elkaar?"
"Probeert ze daar nu ook de lakens uit te delen?"
"Kiest René alsnog partij voor zijn dwarse vrouw Minouche?"
"Leidt dat tot spanningen achter de schermen, waar Minouche en Johan elkaar ongetwijfeld zullen zien?"
Al die vragen worden helemaal niet beantwoord. Story schrijft een onzinverhaal en Mediacourant neemt dat klakkeloos over. Wat een niveau.
Ken je de site Mediacourant? Het zijn bijna de uitvinders van clickbait. Vrijwel alles op die site is bagger, maar ze halen er wel elke keer het nieuws mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 02:39 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:
"Drijft SPANNING op Curaçao VI-trio voorgoed uit elkaar?"
"Probeert ze daar nu ook de lakens uit te delen?"
"Kiest René alsnog partij voor zijn dwarse vrouw Minouche?"
"Leidt dat tot spanningen achter de schermen, waar Minouche en Johan elkaar ongetwijfeld zullen zien?"
Al die vragen worden helemaal niet beantwoord. Story schrijft een onzinverhaal en Mediacourant neemt dat klakkeloos over. Wat een niveau.
De grootste riooljournalist van NL heet Johan Derksen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 02:39 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:
"Drijft SPANNING op Curaçao VI-trio voorgoed uit elkaar?"
"Probeert ze daar nu ook de lakens uit te delen?"
"Kiest René alsnog partij voor zijn dwarse vrouw Minouche?"
"Leidt dat tot spanningen achter de schermen, waar Minouche en Johan elkaar ongetwijfeld zullen zien?"
Al die vragen worden helemaal niet beantwoord. Story schrijft een onzinverhaal en Mediacourant neemt dat klakkeloos over. Wat een niveau.
Derksen is al 20(?) jaar geen journalist meer, dat vindtie zelf overigens ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De grootste riooljournalist van NL heet Johan Derksen.
Ze waren ooit wel beter dan nu. Het is nu inderdaad pure clickbait.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:51 schreef Remco het volgende:
[..]
Ken je de site Mediacourant? Het zijn bijna de uitvinders van clickbait. Vrijwel alles op die site is bagger, maar ze halen er wel elke keer het nieuws mee.
Als hij dat vindt, dan hoeft hij mbt de steun destijds voor Advocaat ook niet te zeggen "“wij hebben journalistiek grote fouten gemaakt door hem te steunen, alleen omdat we hem aardig vinden.”quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:53 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Derksen is al 20(?) jaar geen journalist meer, dat vindtie zelf overigens ook.
Serieuzer dan Vandaag Inside?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:01 schreef Marcoss het volgende:
Mediacourant wordt iets te serieus genomen in dit topic, geloof ik
Vandaag Inside heeft zelfs een eigen topic op FOK!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:01 schreef Marcoss het volgende:
Mediacourant wordt iets te serieus genomen in dit topic, geloof ik
Alleen in boerka.quote:
Dat waren twee momenten van 2 seconden. Je zendt op een hotellocatie uit. Zeiken om het zeiken is ook een vak.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
Wel slecht dat je deze uitzending allemaal geluid tussendoor hoorden van kinderen die daar aan het spelen waren en mensen die hard zaten te lachen met elkaar.
Dat is wat mij betreft zo'n beetje het enige dat niet storend is.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
Wel slecht dat je deze uitzending allemaal geluid tussendoor hoorden van kinderen die daar aan het spelen waren en mensen die hard zaten te lachen met elkaar.
Hm ja dat is misschien waar. Ben het gewoon niet gewend, maar uiteindelijk misschien juist wel leuk.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft zo'n beetje het enige dat niet storend is.
Het geeft het geheel af en toe een authentiek 'Dik Voormekaar Show' gevoel.
Nee, ik dacht echt dat ik het vrij vaak/veel hoorde deze uitzending. Maar bij nader inzien, zoals ik hierboven ook zei, misschien juist wel leuk op deze locatie inderdaad!quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat waren twee momenten van 2 seconden. Je zendt op een hotellocatie uit. Zeiken om het zeiken is ook een vak.
Zag het ja. Wel weer typisch dat de RTL talkshow Lale haar jankverhaal laat doenquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:17 schreef Tasmaniak het volgende:
https://www.mediacourant.nl/2026/05/anna-nooshin-pakt-vi-trio-aan-na-lale-gul-bash-die-zijn-70-jaar/
Precies. Stelletje boomers bij mekaar daar in Curaçao Inside
Gijp en Derksen hebben regelmatig de grootste lol over Roemeense hoeren en Nederlandse bordelen, maar als ze een filmpje van een vrouw in een soort bikini zien, is dat ineens een exhibitioniste. Ga wat zinnigs doen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zag het ja. Wel weer typisch dat de RTL talkshow Lale haar jankverhaal laat doen.
Witte mannen dit dat, heb het afgezet. Ging echt nergens over.
Ze moet zelf ook niet zo zeiken. Je post iets in bikini, daar komen reacties op. Kun je van alles van vinden, maar dat is de realiteit nou eenmaal. Vond Gijp ook helemaal niet echt iets raars zeggen. Had makkelijk nog 10x lomper gekund.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:25 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Gijp en Derksen hebben regelmatig de grootste lol over Roemeense hoeren en Nederlandse bordelen, maar als ze een filmpje van een vrouw in een soort bikini zien, is dat ineens een exhibitioniste. Ga wat zinnigs doen.
Ja, het is aandachttrekkerij en vast ook ijdelheid. Maar daar hangen sociale media van aan elkaar. "Kijk mij eens mijn tanden poetsen." "Kijk mij eens de hond uitlaten." "Kijk mij eens een dansje doen in Griekenland." Maar waar zouden Gijp en Derksen zijn zonder aandacht? Is Lale Gül daar zo anders in? Laat gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:42 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze moet zelf ook niet zo zeiken. Je post iets in bikini, daar komen reacties op. Kun je van alles van vinden, maar dat is de realiteit nou eenmaal. Vond Gijp ook helemaal niet echt iets raars zeggen. Had makkelijk nog 10x lomper gekund.
Zelf vind ik ook het meer ijdelheid van haar ipv exhibitionisme. Ze post vervolgens ook altijd reacties van volgers die haar helemaal in haar reet kruipen, echt ontzettend gênant.
Ze heeft ook gewoon inhoudelijk niks nieuws meer te melden ipv wat open deuren mbt islam gerelateerde zaken. Kan ze het ook gewoon bij houden.
Maar nee, ze wil prominenter in de media blijven en ze ziet nu haar inkomsten bij RTL opdrogen aangezien ze daar stoppen met al die duiders. Dus flink rellen op social media, fophef creëeren en daarna het beproefde recept om niet op de inhoud in te gaan maar het over 'witte mannen op leeftijd' te hebben (maar 'afgekeurde Turk' is natuurlijk wél ENORM racistisch).
En de fopheftrein dendert weer door.
Zou ook totaal niet verbaasd zijn als ze over al deze fophef met een boek komt om als aantrekkelijke jonge vrouw 'taboes' te doorbreken oid. Het is zo ontzettend doorzichtig, maar in Nederland staat dit recept al jaren garant voor een goede cashflow.
Ik zag dat toevallig ook en ze zei nog zoiets van, misschien ligt het aan mij hoor, dan moeten jullie het maar zeggen. Alleen niemand in die studio durft haar echt de waarheid te zeggen, dat die manier waarop ze zichzelf filmt en laat zien in bikini duidelijk een geval van aandachtstrekkerij is en onzekerheid waarbij gevist wordt naar complimentjes om zich beter te voelen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zag het ja. Wel weer typisch dat de RTL talkshow Lale haar jankverhaal laat doen.
Witte mannen dit dat, heb het afgezet. Ging echt nergens over.
Er waait geloof ik een conservatieve golf door Nederland die ik mogelijk gemist heb omdat ik er niet woon. Misschien is het de mosliminvloed. Een bikini, hoe durft ze!quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze gewoon haar vakantiebeeld deelt maar voor een spiegel jezelf filmen in bikini terwijl je poses aanneemt om je lichaam te laten zien is wat anders dan gewoon op het strand laten zien dat je aan het chillen bent zonder die focus puur op je lichaam. Dus dat men exhibitionisme noemt is niet zo vreemd.
Ze zitten om een eiland en vliegen gasten in. Echt scherp dat je inziet dat de gasten vrij voorspelbaar zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Maasland, Bas Nijhuis en Valentijn Driessen woensdagavond te gast bij Vandaag Inside
verrassend weer
Als je niet snapt dat er verschil is in de manier waarop je jezelf aan het tentoonstellen bent in je bikini dan tja, lijkt alles conservatief als de taliban.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:10 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Er waait geloof ik een conservatieve golf door Nederland die ik mogelijk gemist heb omdat ik er niet woon. Misschien is het de mosliminvloed. Een bikini, hoe durft ze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |