abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220860838
Lale met haar bewijsdrang. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:48:00 #77
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220860857
Tsjonge jonge jonge
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:02:12 #78
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220861021
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:09 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.
Schijnbaar zit die plug nog steeds in haar poeperd.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220861433
Beetje moe van die Lale. Heeft blijkbaar veel aandacht nodig. Boeit me allemaal niet, en al helemaal niet wat ze in dr reet propt. ;(
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:04:04 #80
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220861512
Wat is het toch ook een kneus he die dame _O-

Beweegt ook heel ongemakkelijk



[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 22-05-2026 17:06:00 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220861531
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is het toch ook kneus he die dame _O-

Beweegt ook heel ongemakkelijk

[ afbeelding ]
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:30:58 #82
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220861619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is het toch ook kneus he die dame _O-

Beweegt ook heel ongemakkelijk

[ afbeelding ]
Sta je dan, te dansen voor je telefoontje terwijl je op vakantie bent. Wat een treurigheid :') :') :').
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220861643
quote:
81s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog steeds helemaal de weg kwijt :').
"zie me genieten".

wie probeer je dan precies te overtuigen? Waarschijnlijk jezelf.

Als ik het ergens naar m'n zin heb, komt het niet in me op om mensen die wellicht eventueel een hekel aan me hebben filmpjes te sturen (of erger ergens te taggen) om te laten zien dat ik het leuk heb.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:30:59 #84
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220861878
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:36 schreef koemleit het volgende:

[..]
"zie me genieten".

wie probeer je dan precies te overtuigen? Waarschijnlijk jezelf.

Als ik het ergens naar m'n zin heb, komt het niet in me op om mensen die wellicht eventueel een hekel aan me hebben filmpjes te sturen (of erger ergens te taggen) om te laten zien dat ik het leuk heb.
Precies dit. Aandachtsgeil juffrouwtje.
Rini dankjewel.
pi_220861980
quote:
81s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog steeds helemaal de weg kwijt :').
Het ironische is dat ze al jaren véél meer en véél ergere haat krijgt van moslimmannen dan van blanke mannen (of die nu boven de zestig zijn of niet - naast racisme ook nog eens ''age shaming'').
pi_220862015
Nieuw filmpje van De Krantjes *O*
Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:53:44 #87
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220862018
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?
Nederland is een heel naar conservatief landje aan het worden.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_220862080
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:27 schreef Paul het volgende:

[..]
_O_
Topvrouw die Lale.

Graag jouw ranking @Bugno3
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 17:07:01 #89
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220862087
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:53 schreef Dutch_view het volgende:
Nieuw filmpje van De Krantjes *O*
Bekijk deze YouTube-video
Filmpje? 34 minuten!

Dit wordt broekje uit
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220862096
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Topvrouw die Lale.

Graag jouw ranking @:bugno3
Lale ziet er soms uit of ze dwerggroei heeft.
pi_220862585
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Lale ziet er soms uit of ze dwerggroei heeft.
Hier schrik ik van.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:54:07 #92
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220862619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hier schrik ik van.
Past prima bij Roeltje.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:04:28 #93
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220862719
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:48 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Het ironische is dat ze al jaren véél meer en véél ergere haat krijgt van moslimmannen dan van blanke mannen (of die nu boven de zestig zijn of niet - naast racisme ook nog eens ''age shaming'').
Ja o.a. daarom zeer opmerkelijk.

Dacht dat ze na enkele weken wild om zich heen slaan het wel uit haar systeem had, maar niets is minder waar.

Krijg beetje het vermoeden dat ze in een (soort van) manie zit ofzo. Echt nogal debiel dit.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220862998
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Filmpje? 34 minuten!

Dit wordt broekje uit
Deze items zijn zoveel leuker dan de show zelf. Hier vegen Wilfred en Gijp eigenlijk de vloer aan met Johan over wat die over Dick zei.
pi_220863012
Bas, Tina en Raymond vanavond
pi_220863703
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?
Waar Gijp de opmerking over maakte was iets anders neem ik aan, dit is toch een reactie op Gijp
pi_220863740
Lale maakt het groter dan dat het is.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220863855
Ze krijgen steeds meer sponsoren.
pi_220863866
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:37 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Deze items zijn zoveel leuker dan de show zelf. Hier vegen Wilfred en Gijp eigenlijk de vloer aan met Johan over wat die over Dick zei.
Uitgezaaide longkanker, toch wel een dingetje hoor
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 21:47:07 #100
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220863889
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Uitgezaaide longkanker, toch wel een dingetje hoor
Nee joh niks aan de hand man gr gr Johan
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')