abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220854502
Ik ga iig niet kijken met Kutger :')
Had veel liever Jack gehad, majah
pi_220855465
quote:
Corendon sponsort de mening dat een vrouw die meedoet aan MAFS erom vraagt verkracht te worden
pi_220855596
De zelfverklaarde moraalridders ruiken weer bloed.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220857687
Valentijn, Tina en Merel vanavond.
pi_220857703
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Valentijn, Tina en Merel vanavond.
Veel plezier ermee. :J
pi_220857743
Mooie shirt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220857747
Wat een treurige bedoeling deze hele Curaçao onderneming zeg :')
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:46:36 #59
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220857775
Het begint wel een compleet ouwe lullen "vroeger was alles beter" gezeik te worden.
Ik herken het want ik ben precies hetzelfde
Wie dit leest is gek
pi_220857818
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het begint wel een compleet ouwe lullen "vroeger was alles beter" gezeik te worden.
Ik herken het want ik ben precies hetzelfde
Dat is die podcast van Gijp, Kieft, Michel en Rob ook. Gaat altijd over jaren 80 voetballers.
pi_220857884
morgen graag de verschillen in kijkcijfers als kiana of tina in beeld is
pi_220857896
Diarree Inside
pi_220858087
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:41 schreef Remco het volgende:
Wat een treurige bedoeling deze hele Curaçao onderneming zeg :')
Bedoening heet zoiets
pi_220858092
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:40 schreef superniger het volgende:
Mooie shirt.
Fubu?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 mei 2026 @ 22:40:00 #65
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220858107
WAT IS DIT
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 mei 2026 @ 22:40:10 #66
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220858108
Oh verkeerde topic
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220858173
Morgen wéér Tina. ;(
pi_220858239
Wat sneu dat ze daar publiek bij zetten. Laat die mensen lekker zwemmen joh.
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:33:20 #69
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220858415
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Wat sneu dat ze daar publiek bij zetten. Laat die mensen lekker zwemmen joh.
En dan dat gemaakte appje weer van Helene :')
Terwijl we dan pas echt rock bottom gaan raken als zij daar gaat presenteren |:( |:(

twitter


[ Bericht 23% gewijzigd door ikweethetookniet op 21-05-2026 23:39:06 ]
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 23:35:53 #70
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220858424
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:40 schreef Paul het volgende:
WAT IS DIT
VI
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220858703
quote:
6s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:33 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En dan dat gemaakte appje weer van Helene :')
Terwijl we dan pas echt rock bottom gaan raken als zij daar gaat presenteren |:( |:(

[ x ]
Paulus de strandkabouter?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 22 mei 2026 @ 08:27:35 #72
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220859131
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Morgen wéér Tina. ;(
_O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:46:31 #73
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220860176








Nog steeds helemaal de weg kwijt :').
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220860282
quote:
81s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog steeds helemaal de weg kwijt :').
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.
pi_220860367
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:09 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?
pi_220860838
Lale met haar bewijsdrang. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:48:00 #77
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220860857
Tsjonge jonge jonge
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:02:12 #78
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220861021
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:09 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.
Schijnbaar zit die plug nog steeds in haar poeperd.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220861433
Beetje moe van die Lale. Heeft blijkbaar veel aandacht nodig. Boeit me allemaal niet, en al helemaal niet wat ze in dr reet propt. ;(
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:04:04 #80
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220861512
Wat is het toch ook een kneus he die dame _O-

Beweegt ook heel ongemakkelijk



[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 22-05-2026 17:06:00 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220861531
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is het toch ook kneus he die dame _O-

Beweegt ook heel ongemakkelijk

[ afbeelding ]
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:30:58 #82
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220861619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is het toch ook kneus he die dame _O-

Beweegt ook heel ongemakkelijk

[ afbeelding ]
Sta je dan, te dansen voor je telefoontje terwijl je op vakantie bent. Wat een treurigheid :') :') :').
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220861643
quote:
81s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog steeds helemaal de weg kwijt :').
"zie me genieten".

wie probeer je dan precies te overtuigen? Waarschijnlijk jezelf.

Als ik het ergens naar m'n zin heb, komt het niet in me op om mensen die wellicht eventueel een hekel aan me hebben filmpjes te sturen (of erger ergens te taggen) om te laten zien dat ik het leuk heb.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:30:59 #84
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220861878
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:36 schreef koemleit het volgende:

[..]
"zie me genieten".

wie probeer je dan precies te overtuigen? Waarschijnlijk jezelf.

Als ik het ergens naar m'n zin heb, komt het niet in me op om mensen die wellicht eventueel een hekel aan me hebben filmpjes te sturen (of erger ergens te taggen) om te laten zien dat ik het leuk heb.
Precies dit. Aandachtsgeil juffrouwtje.
Rini dankjewel.
pi_220861980
quote:
81s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog steeds helemaal de weg kwijt :').
Het ironische is dat ze al jaren véél meer en véél ergere haat krijgt van moslimmannen dan van blanke mannen (of die nu boven de zestig zijn of niet - naast racisme ook nog eens ''age shaming'').
pi_220862015
Nieuw filmpje van De Krantjes *O*
Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:53:44 #87
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220862018
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?
Nederland is een heel naar conservatief landje aan het worden.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_220862080
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:27 schreef Paul het volgende:

[..]
_O_
Topvrouw die Lale.

Graag jouw ranking @Bugno3
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 17:07:01 #89
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220862087
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:53 schreef Dutch_view het volgende:
Nieuw filmpje van De Krantjes *O*
Bekijk deze YouTube-video
Filmpje? 34 minuten!

Dit wordt broekje uit
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220862096
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Topvrouw die Lale.

Graag jouw ranking @:bugno3
Lale ziet er soms uit of ze dwerggroei heeft.
pi_220862585
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Lale ziet er soms uit of ze dwerggroei heeft.
Hier schrik ik van.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:54:07 #92
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220862619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hier schrik ik van.
Past prima bij Roeltje.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:04:28 #93
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220862719
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:48 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Het ironische is dat ze al jaren véél meer en véél ergere haat krijgt van moslimmannen dan van blanke mannen (of die nu boven de zestig zijn of niet - naast racisme ook nog eens ''age shaming'').
Ja o.a. daarom zeer opmerkelijk.

Dacht dat ze na enkele weken wild om zich heen slaan het wel uit haar systeem had, maar niets is minder waar.

Krijg beetje het vermoeden dat ze in een (soort van) manie zit ofzo. Echt nogal debiel dit.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220862998
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Filmpje? 34 minuten!

Dit wordt broekje uit
Deze items zijn zoveel leuker dan de show zelf. Hier vegen Wilfred en Gijp eigenlijk de vloer aan met Johan over wat die over Dick zei.
pi_220863012
Bas, Tina en Raymond vanavond
pi_220863703
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?
Waar Gijp de opmerking over maakte was iets anders neem ik aan, dit is toch een reactie op Gijp
pi_220863740
Lale maakt het groter dan dat het is.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220863855
Ze krijgen steeds meer sponsoren.
pi_220863866
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:37 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Deze items zijn zoveel leuker dan de show zelf. Hier vegen Wilfred en Gijp eigenlijk de vloer aan met Johan over wat die over Dick zei.
Uitgezaaide longkanker, toch wel een dingetje hoor
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 21:47:07 #100
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220863889
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Uitgezaaide longkanker, toch wel een dingetje hoor
Nee joh niks aan de hand man gr gr Johan
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')