Corendon sponsort de mening dat een vrouw die meedoet aan MAFS erom vraagt verkracht te wordenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
https://www.spreekbuis.nl(...)ring-vandaag-inside/
Dat is die podcast van Gijp, Kieft, Michel en Rob ook. Gaat altijd over jaren 80 voetballers.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het begint wel een compleet ouwe lullen "vroeger was alles beter" gezeik te worden.
Ik herken het want ik ben precies hetzelfde
Bedoening heet zoietsquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:41 schreef Remco het volgende:
Wat een treurige bedoeling deze hele Curaçao onderneming zeg
En dan dat gemaakte appje weer van Helenequote:Op donderdag 21 mei 2026 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Wat sneu dat ze daar publiek bij zetten. Laat die mensen lekker zwemmen joh.
VIquote:
Paulus de strandkabouter?quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dan dat gemaakte appje weer van Helene![]()
Terwijl we dan pas echt rock bottom gaan raken als zij daar gaat presenteren![]()
[ x ]
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog steeds helemaal de weg kwijt.
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.
Schijnbaar zit die plug nog steeds in haar poeperd.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is het toch ook kneus he die dame
Beweegt ook heel ongemakkelijk
[ afbeelding ]
Sta je dan, te dansen voor je telefoontje terwijl je op vakantie bent. Wat een treurigheidquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is het toch ook kneus he die dame
Beweegt ook heel ongemakkelijk
[ afbeelding ]
"zie me genieten".quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies dit. Aandachtsgeil juffrouwtje.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:36 schreef koemleit het volgende:
[..]
"zie me genieten".
wie probeer je dan precies te overtuigen? Waarschijnlijk jezelf.
Als ik het ergens naar m'n zin heb, komt het niet in me op om mensen die wellicht eventueel een hekel aan me hebben filmpjes te sturen (of erger ergens te taggen) om te laten zien dat ik het leuk heb.
Het ironische is dat ze al jaren véél meer en véél ergere haat krijgt van moslimmannen dan van blanke mannen (of die nu boven de zestig zijn of niet - naast racisme ook nog eens ''age shaming'').quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederland is een heel naar conservatief landje aan het worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?
Filmpje? 34 minuten!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:53 schreef Dutch_view het volgende:
Nieuw filmpje van De Krantjes![]()
Bekijk deze YouTube-video
Lale ziet er soms uit of ze dwerggroei heeft.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Topvrouw die Lale.
Graag jouw ranking @:bugno3
Hier schrik ik van.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lale ziet er soms uit of ze dwerggroei heeft.
Past prima bij Roeltje.quote:
Ja o.a. daarom zeer opmerkelijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:48 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Het ironische is dat ze al jaren véél meer en véél ergere haat krijgt van moslimmannen dan van blanke mannen (of die nu boven de zestig zijn of niet - naast racisme ook nog eens ''age shaming'').
Deze items zijn zoveel leuker dan de show zelf. Hier vegen Wilfred en Gijp eigenlijk de vloer aan met Johan over wat die over Dick zei.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Filmpje? 34 minuten!
Dit wordt broekje uit
Waar Gijp de opmerking over maakte was iets anders neem ik aan, dit is toch een reactie op Gijpquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?
Uitgezaaide longkanker, toch wel een dingetje hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:37 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Deze items zijn zoveel leuker dan de show zelf. Hier vegen Wilfred en Gijp eigenlijk de vloer aan met Johan over wat die over Dick zei.
Nee joh niks aan de hand man gr gr Johanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Uitgezaaide longkanker, toch wel een dingetje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |